-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт сільського клубу села Чепіль, вул.Миру, 29 Балаклійського району Харківської області
ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Завершена
3 619 723.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 098.62 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 098.62 UAH
Номер:
187e897646234b4fb47e1c5565e7da5e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-08-23-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.08.2019 00:00
Період моніторингу:
27.08.2019 15:50 - 18.09.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.08.2019 № 204
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 21.08.2019 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 22.08.2019 № 204
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2. UA-2019-01-10-000369-c 10.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу третього частини 1 статті 24 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог пунктів 1,4 частини 1 статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення договору про закупівлю установлено порушення абзацу 8 частини 1 статті 10 Закону.
За результатами аналізу наступних питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Чепільської сільської ради Балаклійського району Харківської області (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 10.01.2019 № б-н, протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 04.02.2019 №3, від 06.02.2019 №4, від 12.02.2019 №5, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ФІРМА «КОЛОРІТ-СТРОЙ», тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Козачук Богдана Олександровича, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СТРОЙТРАНСАВТО» (далі – ТОВ «СТРОЙТРАНСАВТО»), повідомлення про намір укласти договір від 12 лютого 2019 року, договір підряду від 01.03.2019 № б-н (далі – Договір), додаткову угоду до Договору від 11.03.2019 №1, пояснення Замовника на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби надані 30.08.2019 через електронну систему закупівель (далі – пояснення).
За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації передбачено, що Замовник визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції у сумі 37 000,00 грн (або 1 % від очікуваної вартості робіт, що є предметом закупівлі), тобто в сумі, яка перевищує граничний розмір тендерного забезпечення для робіт, визначений абзацом третім частини 1 статті 24 Закону.
Стосовно вищевикладеного Замовник в поясненні, зокрема, зазначив, що ніким не було заявлено до нас, як до замовника, жодних вимог та/або скарг, щодо умов тендерної документації в частині розміру забезпечення тендерної пропозиції у встановлені діючим законодавством строки та спосіб. Таким чином всі потенційні учасники закупівлі погодились з умовами закупівлі. В подальшому при здійсненні публічних закупівель зобов’язуємось суворо дотримуватись розмірів забезпечення, що встановлені діючим законодавством.
Також, за результатами моніторингу встановлена невідповідність тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «СТРОЙТРАНСАВТО» умовам тендерної документації в частині не підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям.
Так, Замовником проводиться закупівля робіт, для виконання яких, відповідно до відомості ресурсів, необхідна наявність окремого обладнання (зокрема компресору пересувного з двигуном внутрішнього згоряння). Однак, учасником-переможцем в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, наявність вищезазначеного механізму не підтверджена.
Відповідно до абзацу 1 пункту 1 частини 1 статті 30 Закону та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, на порушення пунктів 1,4 частини 1 статті 30 Закону Замовником не відхилено пропозицію учасника ТОВ «СТРОЙТРАНСАВТО», та відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 12.02.2019 №5, визначено його переможцем процедури закупівлі і 01.03.2019 укладено з ним Договір на суму 3 618 637,43 гривень.
При цьому Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель Додатки № 1-3 до Договору, які відповідно до п.1.1 Договору є його невід’ємними частинами, а також Додаток №4 «Календарний графік виконання робіт», який згідно пункту 17 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 р. № 668, є невід’ємною частиною договору підряду, з порушенням строків, визначених абзацом 8 частини 1 статті 10 Закону
Стосовно вищевикладеного Замовник в поясненні, зокрема, зазначив, що у зв’язку з технічними збоями та постійною і тривалою відсутністю інтернету, а також досить великим обсягом даних для завантаження, Замовник був позбавлені технічної можливості завантажити додатки до договору.
Період усунення порушень:
16.09.2019 15:44 - 01.10.2019 00:00
Дата публікації висновку:
16.09.2019 15:44
Запити/Пояснення
Номер:
b4d1c821480a4311bbddd688b0e96ba4
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
27.08.2019 16:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.09.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту сільського клубу села Чепіль, вул.Миру, 29 Балаклійського району Харківської області (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-01-10-000369-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
1. З яких причини в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації визначено розмір забезпечення тендерної пропозиції у сумі 37 000,00 грн (або 1 % від очікуваної вартості робіт, що є предметом закупівлі), тобто в сумі, яка перевищує граничний розмір тендерного забезпечення для товарів, передбачений абзацом 3 частини 1 статті 24 Закону?
2. Яким чином учасником-переможцем ТОВ «СТРОЙТРАНСАВТО» виконано вимогу підпункту 5.1. тендерної документації, де зокрема передбачено, що учасником у складі тендерної пропозиції подається довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази; за обладнанням, яке знаходиться у власності учасника необхідно надати копії документів, що підтверджують право власності?
3. Яким чином учасником-переможцем ТОВ «СТРОЙТРАНСАВТО» виконано вимогу підпункту 5.4. тендерної документації, де передбачено, що учасник надає у складі тендерної пропозиції інформацію в довільній формі про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону?
4. З яких причин в електронній системі закупівель, у термін визначений статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі» не оприлюднено Додатки № 1-3 до договору підряду від 01.03.2019 № б-н (далі – Договір), укладеного з ТОВ «СТРОЙТРАНСАВТО», які відповідно до п.1.1 Договору є його невід’ємними частинами, а також Додаток №4 «Календарний графік виконання робіт», який згідно пункту 17 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 р. № 668, є невід’ємною частиною договору підряду.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
f9bb1ed12d1846138efdee15f0c271b8
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
30.08.2019 10:10
Опис:
Розглянувши ваш запит щодо проведеного моніторингу (UA-M-2019-08-23-000003) «Капітальний ремонт сільського клубу села Чепіль, вул.Миру, 29 Балаклійського району Харківськоїобласті», та перевіривши зазначену інформацію ЧЕПІЛЬСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БАЛАКЛІЙСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ повідомляє наступне:
1. Враховуючи складність та характер робіт за закупівлею для нас, як для замовника, є дуже важливим підбір сумлінного підрядника для виконання робіт за закупівлею, який в свою чергу повинен відповідати кваліфікаційним критеріям, мати достатню матеріально–технічну базу, кваліфікований персонал, досвід виконання аналогічних робіт, гарну репутацію та спроможність виконати роботи за закупівлею в повному обсязі з належною якістю. Також, враховуючи чималу вартість закупівлі, для нас дуже важливим критерієм є фінансова спроможність підрядника. Саме з цих міркувань нами було встановлено розмір забезпечення тендерної пропозиції у сумі 37 000,00 грн. у вигляді банківської гарантії. Можливість отримання підрядником від банка такого забезпечення свідчить про гарний фінансовий стан контрагента (зазвичай перевіряється банками підчас надання такої гарантії), а також серйозні наміри підрядника щодо підписання договору за результатами закупівлі та його сумлінного та якісного виконання в подальшому. Окремо зазначаємо, що ніким не було заявлено до нас, як до замовника, жодних вимог та/або скарг, щодо умов тендерної документації в частині розміру забезпечення тендерної пропозиції у встановлені діючим законодавством строки та спосіб. Таким чином всі потенційні учасники закупівлі погодились з умовами закупівлі. В подальшому при здійсненні публічних закупівель зобов’язуємось суворо дотримуватись розмірів забезпечення, що встановлені діючим законодавством.
2. ТОВ «СТРОЙТРАНСАВТО» виконано вимоги тендерної документації за закупівлею в частині підтвердження наявності необхідної матеріально-технічної бази шляхом надання в складі документів тендерної пропозиції відповідної довідки №4 від 25.01.2019, а також копій відповідних договорів оренди орендованої техніки та копій технічних паспортів за власною технікою (копії технічних паспортів учасником надано в файлі «Докуентація1.pdf»).
3. ТОВ «СТРОЙТРАНСАВТО» виконано вимогу підпункту 5.4. тендерної документації, де передбачено, що учасник надає у складі тендерної пропозиції інформацію в довільній формі про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, шляхом надання в складі документів тендерної пропозиції відповідної довідки №2 від 25.01.2019 про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону (довідку надано в файлі «Докуентація1.pdf»), та як переможець торгів за результатами закупівлі, довідкою №1 від 15.02.2019 р., довідкою з МВС України про відсутність судимості та довідкою з ДФС України про відсутність заборгованості, що завантажені переможцем в системі публічних закупівель.
4. Нами, як замовником, було укладено з переможцем за результатами проведеної закупівлі відповідний договір від 01.03.2019 № б-н та опубліковано його в системі публічних закупівель у відповідності до діючого законодавства, але в зв’язку з технічними збоями та постійною і тривалою відсутністю інтернету, а також досить великим обсягом даних для завантаження, ми були позбавлені технічної можливості завантажити додатки до договору. Разом з тим в додатках 1-3 до договору по суті міститься інформація, що є наявною увідповідній кошторисній документації з зазначенням відповідних обсягів робіт, графіку робіт та переліку матеріалів, яка була оприлюднена в системі публічних закупівель в складі документів тендерної пропозиції ТОВ«СТРОЙТРАНСАВТО», та таким чином доступна до перегляду. В свою чергу ми зобов’язуємось в найкоротший термін завантажити до системи публічних закупівель всі передбачені додатки до договору про закупівлю.
Також повідомляємо, що ми, як замовник, дотримуємось в своїй роботі діючого законодавства та прагнемо здійснювати свою діяльність у відповідності до встановлених діючим законодавством вимог, норм та стандартів. Ми обов’язково врахуємо всі Ваші зауваження в своїй подальшій роботі.