• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт сільського клубу села Чепіль, вул.Миру, 29 Балаклійського району Харківської області

ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація

Завершена

3 619 723.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 098.62 UAH
Номер: 187e897646234b4fb47e1c5565e7da5e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-08-23-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.08.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 27.08.2019 15:50 - 18.09.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 22.08.2019 № 204 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 21.08.2019 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 22.08.2019 № 204 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 2. UA-2019-01-10-000369-c 10.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 99) 663-68-36, olgagrebenik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу третього частини 1 статті 24 Закону. За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог пунктів 1,4 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення договору про закупівлю установлено порушення абзацу 8 частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу наступних питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Чепільської сільської ради Балаклійського району Харківської області (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 10.01.2019 № б-н, протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 04.02.2019 №3, від 06.02.2019 №4, від 12.02.2019 №5, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ФІРМА «КОЛОРІТ-СТРОЙ», тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Козачук Богдана Олександровича, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СТРОЙТРАНСАВТО» (далі – ТОВ «СТРОЙТРАНСАВТО»), повідомлення про намір укласти договір від 12 лютого 2019 року, договір підряду від 01.03.2019 № б-н (далі – Договір), додаткову угоду до Договору від 11.03.2019 №1, пояснення Замовника на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби надані 30.08.2019 через електронну систему закупівель (далі – пояснення). За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації передбачено, що Замовник визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції у сумі 37 000,00 грн (або 1 % від очікуваної вартості робіт, що є предметом закупівлі), тобто в сумі, яка перевищує граничний розмір тендерного забезпечення для робіт, визначений абзацом третім частини 1 статті 24 Закону. Стосовно вищевикладеного Замовник в поясненні, зокрема, зазначив, що ніким не було заявлено до нас, як до замовника, жодних вимог та/або скарг, щодо умов тендерної документації в частині розміру забезпечення тендерної пропозиції у встановлені діючим законодавством строки та спосіб. Таким чином всі потенційні учасники закупівлі погодились з умовами закупівлі. В подальшому при здійсненні публічних закупівель зобов’язуємось суворо дотримуватись розмірів забезпечення, що встановлені діючим законодавством. Також, за результатами моніторингу встановлена невідповідність тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «СТРОЙТРАНСАВТО» умовам тендерної документації в частині не підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. Так, Замовником проводиться закупівля робіт, для виконання яких, відповідно до відомості ресурсів, необхідна наявність окремого обладнання (зокрема компресору пересувного з двигуном внутрішнього згоряння). Однак, учасником-переможцем в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, наявність вищезазначеного механізму не підтверджена. Відповідно до абзацу 1 пункту 1 частини 1 статті 30 Закону та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Однак, на порушення пунктів 1,4 частини 1 статті 30 Закону Замовником не відхилено пропозицію учасника ТОВ «СТРОЙТРАНСАВТО», та відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 12.02.2019 №5, визначено його переможцем процедури закупівлі і 01.03.2019 укладено з ним Договір на суму 3 618 637,43 гривень. При цьому Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель Додатки № 1-3 до Договору, які відповідно до п.1.1 Договору є його невід’ємними частинами, а також Додаток №4 «Календарний графік виконання робіт», який згідно пункту 17 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 р. № 668, є невід’ємною частиною договору підряду, з порушенням строків, визначених абзацом 8 частини 1 статті 10 Закону Стосовно вищевикладеного Замовник в поясненні, зокрема, зазначив, що у зв’язку з технічними збоями та постійною і тривалою відсутністю інтернету, а також досить великим обсягом даних для завантаження, Замовник був позбавлені технічної можливості завантажити додатки до договору.
Період усунення порушень: 16.09.2019 15:44 - 01.10.2019 00:00
Дата публікації висновку: 16.09.2019 15:44

Запити/Пояснення