• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт сільського клубу села Чепіль, вул.Миру, 29 Балаклійського району Харківської області

ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація

Завершена

3 619 723.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 098.62 UAH
Період оскарження: 10.01.2019 10:52 - 24.01.2019 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога про усунення порушень.

Номер: a0d98186abcc42c6a3b8adf791b8fde0
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-10-000369-c.b1
Назва: Вимога про усунення порушень.
Вимога:
Вимога про усунення порушень. 10.01.2019 Замовником - Чепільською сільською радою Балаклійського району Харківської області, було оголошено відкриті торги на закупівлю робіт по об'єкту "Капітальний ремонт сільського клубу села Чепіль, вул. Миру, 29 Балаклійського району Харківської області". Вважаємо, що оприлюднена Тендерна документація не відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), а саме: 1. Відповідно до п. 1 Розділу інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації учасник – юридична особа повинен надати в складі тендерної пропозиції копію свідоцтва про реєстрацію (в разі наявності), витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань сформований не більш ніж за 30 днів по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій, копія статуту, копії паспортів та ідентифікаційних кодів засновників та кінцевих бенефіціарів, копія рішення засновників та/або іншого керівного органу, який згідно статуту приймає рішення про призначення на посаду директора, копії паспорту та ідентифікаційного коду директора. Вимога щодо надання копії свідоцтва про реєстрацію (в разі наявності), витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань сформований не більш ніж за 30 днів по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій, є порушенням ч. 3 ст. 17 Закону, відповідно до якої Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких вільним. Вимога щодо надання копій паспортів та ідентифікаційних кодів засновників та кінцевих бенефіціарів суперечить положенням ст. 6 Закону України "Про захист персональних даних". До того ж інформація щодо кінцевих бенефіціарів міститься у Статуті, надання копії якого вимагається Тендерною документацією. Відповідно до пп. 1.1. п.1 Розділу інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну тендерної пропозиції та завантаження файлів. Учасникам необхідно завантажити: - Довідка (або інший документ) з Державної фіскальної служби України про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, не більш ніж 10-денної давнини по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій; Станом на 2019рік Державна фіскальна служба України на надає такі довідки. 2. Відповідно до пп. 2.5 п. 2 Розділу інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати банківську гарантію що є безумовною. Зазначена вимога є порушенням п. 26 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України 25.01.2018 № 5). 3. Відповідно до пп. 2.5 п. 2 Розділу інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копію договору та заяви про надання банківської гарантії (якщо така заява має силу договору про надання гарантії, а саме в заяві передбачені всі умови, за якими надається гарантія, і ця заява погоджена з банком-гарантом, тобто містить підпис уповноваженої особи та відбиток печатки банка-гаранта). Зазначена вимога є порушенням положень Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Закону України "Про банки і банківську діяльність", Закону України "Про інформацію" оскільки документи, що вимагаються замовникам є результатом господарської діяльності учасника та банка-гаранта й містять інформацію, що є комерційною таємницею. 4. Відповідно до пп. 2.5 п. 2 Розділу інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку. Електронна банківська гарантія та підтвердження наявності грошового покриття банківської гарантії завантажується в електронну систему закупівель безпосередньо Учасником через електронний майданчик. Відповідно до абзацу 17 п. 26 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України 25.01.2018 № 5), реквізити гарантії банку, наданої як забезпечення тендерної пропозиції відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", повинні відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції, установленим нормативно-правовим актом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель. Частиною 1 ст. 2 Закону передбачений обов'язок замовника зазначити в Тендерній документації, зокрема, вид забезпечення. Тобто один з видів, що передбачені ст. 546 Цивільного кодексу України, а саме: неустойка, порука, гарантія, застава, притримання, завдаток. Відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України 25.01.2018 № 5), встановлення грошового покриття під час наданні гарантії не є обов'язковим. Виходячи з вище викладеного вимога замовника щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції гарантії з грошовим покриттям є порушення чинного законодавства України. 5. У пп. 5.1 п. 5 Розділу інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації замовником зазначений перелік обладнання, яке повинен мати в наявності учасник. Це є порушенням п. 6.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, оскільки учасник самостійно визначає потребу використання того чи іншого обладнання. 6. Відповідно до пп. 5.1.1.1. п. 5 Розділу інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копії правовстановлюючих документів, що підтверджують законні підстави використання учасником будівельних машини і механізмів, які за своєю формою відповідають вимогам чинного законодавства України, в тому числі вимогам Цивільного кодексу України. Зазначена вимога не враховує положення параграфу 2 глави 54 Цивільного кодексу України, а саме придбання товару за публічним договором купівлі-продажу, що виключає можливість надання копії правовстановлюючих документів. 7. Відповідно до пп. 5.1.1.3. п. 5 Розділу інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копії виконаних аналогічних договорів (не менше трьох договорів, з яких хоча б один аналогічний договір про виконання робіт за об’єктом з середніми (СС2) наслідками (згідно визначень ст. 32 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності"). Зазначена вимога є порушенням ч. 1 ст. 16 Закону, якою передбачено такий кваліфікаційний критерій як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Вимога що наявності досвіду виконання робіт на об'єктах СС2 є дискримінаційною. Оскільки виконання робіт на об'єктах СС1, СС2, СС3 відрізняється лише дозвільними документами (ліцензія на здійснення діяльності, дозвіл на початок робіт тощо). 8. Відповідно до пп. 6.2. п. 6 Розділу інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації з метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасникам необхідно: - у складі тендерної пропозиції надається інформація у довільній формі щодо зобов’язань учасника дотримуватись заходів із захисту довкілля, а також дійсний на дату розкриття тендерних пропозиції договір з прийому будівельного сміття зі спеціалізованим підприємством по зберіганню та утилізації відходів. Ця вимога є порушенням чинного законодавства України, оскільки: - Договір з прийому будівельного сміття зі спеціалізованим підприємством може бути укладений після визначення Учасника переможцем або в період виконання будівельних робіт. 9. Відповідно до пп. 6.4. п. 6 Розділу інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації з метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасникам необхідно: - здійснити виїзд до місця проведення робіт за закупівлею для обстеження об’єкту, на якому мають бути виконані роботи; - надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про підтвердження виїзду учасника до місця проведення робіт за закупівлею для обстеження об’єкту, на якому мають бути виконані роботи, за підписом сільського голови села Чепіль Харківської обл., Балаклійського району. - одержати у Замовника додаткову технічну документацію щодо робіт, яка, з точки зору Учасника, може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції та узгодити графік проведення робіт за закупівлею. - надати в складі тендерної документації довідку в довільній формі з зазначенням інформації про узгодження графіку робіт за закупівлею за підписом сільського голови села Чепіль Харківської обл., Балаклійського району. Ця вимога є порушенням чинного законодавства України, оскільки: 1) відповідно до ст. 28 Закону найменування та інформація про учасників розкривається після проведення аукціону; 2) графік виконання будівельних робіт є додатком до договору підряду й узгоджується із замовником після визначення переможця та оприлюднення наміру про укладання договору (ст. 36 Закону). 10. В складі Технічного завдання на будівельні роботи № 02-001-001, №02-001-002, які є невід’ємною частиною Тендерної документації наведені шифри, назви робіт - станом на 2019рік змінені на інші згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. - вимагаємо внести зміни до Тендерної документації - Учасник торгів при складання договірної ціни дотримується ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» станом на 2019рік та може змінювати наведені шифри робіт на інші, подібні за складом, характером робіт. Виходячи з вище викладеного та керуючись ч. 1 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), вимагаємо: 1. привести Тендерну документацію у відповідність до вимог ст. 22 Закону. 2. викласти зміни до тендерної документації згідно ч. 2 ст. 23 Закону. У випадку незадоволення даної вимоги про усунення порушень залишаємо за собою право на звернення до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Чепільська сільська рада Балаклійського району Харківської області надає відповідь на Вашу вимогу
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Ні