-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
15110000-2 – М’ясо (курячі стегна, філе куряче та м’ясо яловичини) (2 лоти)
Завершена
676 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 384.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 1 384.00 UAH
Номер:
573a764218de49b9a07f35b387a18013
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-04-10-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.04.2019 00:00
Період моніторингу:
10.04.2019 15:24 - 03.05.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.04.2019 № 62
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Р.КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 10.04.2019 № 62
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-01-15-000869-c 15.01.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України №922.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель за Лотом № 1 при розгляді тендерних пропозицій, укладанні та виконанні договору установлено порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 та пункту 2 частини 4 статті 36 Закону.
За результатами моніторингу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель за Лотом № 1 при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані (додатку), оприлюдненні інформації щодо закупівлі порушень не встановлено.
За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель за Лотом № 2 при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані (додатку), розгляді тендерних пропозицій, укладанні та виконанні договору, оприлюдненні інформації щодо закупівлі порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. У разі неможливості усунення порушень вжити заходів щодо недопущення їх у подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 квітня 2019 року.
Предметом моніторингу закупівлі були питання: дотримання Великомостівською міською радою (далі – Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), відображенні закупівлі у річному плані (додатку), розгляді тендерних пропозицій, укладанні та виконанні договору, оприлюдненні інформації щодо закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація, тендерні пропозиції ФОП Микита І.С. та ФОП Воляник В.В. (за Лотом № 1), тендерна пропозиція ФОП Поронюк Б.Ю. (за Лотом № 2), рішення тендерного комітету, повідомлення про намір укласти договір, договір від 21.02.2019 № 66 (за Лотом № 1), додаткова угода № 1 від 12.03.2019 до договору від 21.02.2019 № 66, додаткова угода № 2 від 23.04.2019 до договору від 21.02.2019 № 66, договір від 20.02.2019 № 67 (за Лотом № 2), пояснення Замовника, розміщені на веб-порталі Уповноваженого органу.
Відповідно до п. 1.5 Розділу 3 Тендерної документації передбачено, що коли в Документації наявна вимога щодо надання копії документа, – це означає, що має бути надана скан-копія, засвідчена складачем або розпорядником (власником) документа наступним чином: робиться напис «З оригіналом згідно» або «Копія вірна» та проставляється підпис.
Відповідно до п. 1.6 Розділу 3 Тендерної документації передбачено, що якщо Замовником вимагається завантаження в електронну систему закупівель електронних файлів у вигляді копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін.), то такі документи на паперовому носії перед кольоровим скануванням мають бути завірені відповідно до вимог самої тендерної документації (наприклад, копії документів отримані учасником від інших установ (довідки, листи, сертифікати, ліцензії, дозволи, тощо) на паперовому носії завіряються безпосередньо підписом Учасника, а тільки потім робиться кольорова скан-копія документу).
Розділом «Відомості щодо сплати податків та зборів» Додатку 4 Тендерної документації Замовником передбачено подання учасниками в складі тендерної пропозиції: для платників ПДВ - копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ; для платників єдиного податку - копія свідоцтва про сплату єдиного податку або копія витягу з реєстру платників єдиного податку.
На виконання зазначеної учасником торгів ФОП Микита І.С., тендерна пропозиція якого найбільш економічно вигідна за Лотом № 1, завантажено скановану копію витягу з реєстру платників єдиного податку, завірену кольоровою печаткою ФОП Микита І.С. та підписом.
Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що на підставі протоколу розгляду тендерних пропозицій за Лотом № 1 від 04.02.2019 тендерним комітетом Великомостівської міської ради відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію ФОП Микита І.С. з наступних підстав: не наданням ФОП Микита І.С. оригіналу або належно завіреної копії свідоцтва про сплату єдиного податку.
Враховуючи зазначене, Замовником всупереч вимогам пункту 4 частини 1 статті 30 Закону відхилено тендерну пропозицію ФОП Микита І.С., яка відповідала вимогам тендерної документації, чим порушено норми абзацу 6 статті 3 Закону.
Також, аналізом тендерної пропозиції ФОП Воляник В.В., якого визнано переможцем торгів за Лотом № 1, та, з яким укладено договір від 21.02.2019 № 66 (надалі – Договір № 66), встановлено, що ФОП Воляник В.В. на виконання вимог Розділу «Відомості щодо сплати податків та зборів» Додатку 4 Тендерної документації завантажено не кольорову скановану копію витягу з реєстру платників єдиного податку, завірену печаткою ФОП Воляник В.В., підписом, датою «22.10.20180» та написом «Згідно з оригіналом».
Враховуючи зазначене, Замовником всупереч вимогам пункту 4 частини 1 статті 30 Закону не відхилено тендерну пропозицію ФОП Воляник В.В., яка не відповідала вимогам тендерної документації.
Аналізом дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при укладанні та виконанні договору, встановлено, що згідно умов Договору № 66 передбачено постачання Замовнику 3334 кг м’яса яловичини за ціною 110,90 грн/кг, тобто ціна договору склала 369 740,60 грн, хоча електронна цінова пропозиція ФОП Воляник В.В. склала 370 000,00 гривень.
Додатковою угодою № 1 від 12.03.2019 до Договору № 66, на підставі клопотання ФОП Воляник В.В. та довідки Головного управління статистики у Львівській області від 22.02.2019 № 13-06/574/10-19, внесено зміни, згідно яких передбачено постачання Замовнику 3212 кг м’яса яловичини за ціною 121,99 грн/кг, тобто ціна договору склала 391 831,88 грн, що на 21 831,88 грн більше ціни, визначеної в Договорі № 66, чим порушено пункт 2 частини 4 статті 36 Закону.
На запит Західного офісу Держаудитслужби від 19.04.2019, розміщеному на веб-порталі Уповноваженого органу, з приводу укладання Додаткової угоди № 1 від 12.03.2019 до Договору № 66 Замовником 24.04.2019 надано пояснення, що відбулася технічна помилка, яка була виправлена шляхом укладення Додаткової угоди № 2.
Таким чином, 23.04.2019 Замовником оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу Додаткову угоду № 2 від 23.04.2019 до Договору № 66, якою передбачено постачання Замовнику 3033 кг м’яса яловичини за ціною 121,99 грн/кг, тобто ціна договору склала 369 995,67 гривень.
Період усунення порушень:
26.04.2019 11:41 - 16.05.2019 00:00
Дата публікації висновку:
26.04.2019 11:41
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі 15110000-2 – М’ясо (курячі стегна, філе куряче та м’ясо яловичини) по Лоту 1 (Ідентифікатор закупівлі - UA-2019-01-15-000869-c), тендерний комітет Великомостівської міської ради повідомляє наступне:
Причиною відхилення пропозиції учасника ФОП Микита І.С послужило те, що копія документа, який затребувався в тендерній документації була завірена не згідно вимог тендерної документації. Тобто була наявна чітка невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, що відповідно до п. 4 ч.1 ст. 30 є належною і достатньою підставою для відхилення тендерної пропозиції.
У випадку ж з учасником ФОП Воляник В.В., якого ми визнали переможцем ми дійшли висновку про відсутність підстав для відхилення, адже тендерна документація не містила конкретних вимог щодо того, що тендерна пропозиція має складатись з файлів відсканованих в режимі кольорового сканування і чітких визначень, що таке кольорова сканкопія чи кольорове сканування. Тому, на нашу думку, неможливо було чітко обґрунтувати невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Щодо технічної помилки до додатковій угоді №1 від 12.03.2019, то вона була нами виправлена шляхом укладання додаткової угоди №2 від 23.04.2019 р. Остаточна вартість договору не перевищує вартості тендерної пропозиції і договору про закупівлю.
Усунути порушення шляхом відміни торгів ми не можемо. Адже по факту проведення процедури закупівлі було укладено договір. А відповідно до чинного законодавства, відміна процедури відкритих торгів після укладення договору із переможцем торгів у процесі його успішного виконання є неможливою та незаконною.
Додатково інформуємо, що з метою попередження порушень при проведенні процедур закупівель у майбутньому нами було проведено роз’яснювальні заходи для членів тендерного комітету щодо правил кваліфікації тендерних пропозицій учасників торгів, детально проаналізовано законодавство у сфері публічних закупівель та практику його застосування.
Дата публікації звіту:
07.05.2019 14:47
Запити/Пояснення
Номер:
10c0d8e32b0d41ce997b81ca488285ff
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
11.04.2019 17:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.04.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «15110000-2 – М’ясо (курячі стегна, філе куряче та м’ясо яловичини) (2 лоти)» (ID: UA-2019-01-15-000869-c), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 та Положення про Західний офіс Держаудитслужби України, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 р. № 23, виникла потреба в отриманні пояснення.
За Лотом № 1:
1. З яких причин відхилено пропозицію учасника торгів ФОП Микита І.С. (протокол розгляду тендерних пропозицій від 04.02.2019, Лот № 1) з підстав: не надання оригіналу чи належно завіреної копії свідоцтва про сплату єдиного податку, якщо цим же розділом («Відомості щодо сплати податків та зборів (у разі наявності)» Додаток 4 Тендерної документації) передбачено для платників ПДВ надання копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копії витягу з реєстру платників ПДВ, яку (копію витягу з реєстру платників ПДВ) ФОП Микита І.С. надано у складі тендерної пропозиції (файл ПДВ.PDF)?
2. Відповідно до п. 1.5 Розділу 3 Тендерної документації передбачено, що у випадках, коли в Документації наявна вимога щодо надання копії документа – це означає, що має бути надана скан-копія, засвідчена складачем або розпорядником (власником) документа наступним чином: робиться напис «З оригіналом згідно» або «Копія вірна» та проставляється підпис.
Згідно п. 1.6 Розділу 3 Тендерної документації передбачено, що якщо Замовником вимагається завантаження в електронну систему закупівель електронних файлів у вигляді копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін.), то такі документи на паперовому носії перед кольоровим скануванням мають бути завірені відповідно до вимог самої тендерної документації (наприклад, копії документів отримані учасником від інших установ (довідки, листи, сертифікати, ліцензії, дозволи, тощо) на паперовому носії завіряються безпосередньо підписом Учасника, а тільки потім робиться кольорова скан-копія документу).
Враховуючи зазначене, прошу надати пояснення: у який спосіб учасники повинні були подавати документи, передбачені Розділом «Відомості щодо сплати податків та зборів (у разі наявності)» Додатку 4 Тендерної документації, щоб вони відповідали вимогам Тендерної документації: скан-копія з написом «З оригіналом згідно» (або «Копія вірна») та підписом або кольорова скан-копія документу після його завірення підписом Учасника?
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
41adc831c19248ca8944d29a36db27ea
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
16.04.2019 16:22
Опис:
Розглянувши Ваш запит по Моніторингу до закупівлі 15110000-2 – М’ясо (курячі стегна, філе куряче та м’ясо яловичини) (2 лоти) (UA-2019-01-15-000869-c) Тендерний комітет повідомляє наступне.
Так, згідно із вимогами Тендерної документації, документи, передбачені Розділом «Відомості щодо сплати податків та зборів Додатку 4 Тендерної документації слід було подати в одній із таких форм: 1) Копія з написом «З оригіналом згідно» (або «Копія вірна») та підписом уповноваженої особи або 2) сканований оригінал документу.
Номер:
4ff1422bb2ed4419abe0e555c0817918
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
19.04.2019 15:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.04.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «15110000-2 – М’ясо (курячі стегна, філе куряче та м’ясо яловичини) (2 лоти)» (ID: UA-2019-01-15-000869-c), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 та Положення про Західний офіс Держаудитслужби України, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 р. № 23, виникла потреба в отриманні пояснення.
За Лотом № 1:
1. Пунктом 8.3 договору від 21.02.2019 № 66 передбачено, що доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-Промисловою Палатою України.
З яких причин Великомостівською міською радою укладено Додаткову угоду № 1 до договору від 21.02.2019 № 66 в частині збільшення ціни за один кг м’яса яловичини та зменшення кількості товару, якщо підставою для укладання додаткової угоди є довідка Головного управління статистики у Львівській області від 22.02.2019 № 13-06/574/10-19, а не документ Торгово-Промислової Палати України?
2. Додатковою угодою № 1 до договору від 21.02.2019 № 66 передбачено збільшення ціни за один кг м’яса яловичини до 121,99 грн за кг та зменшення кількості товару до 3212 кг. Враховуючи зазначене, нова ціна договору складає 391 831,88 грн (121,99 * 3212).
З яких причин Великомостівською міською радою збільшено ціну договору від 21.02.2019 № 66 на 21 831,88 грн (з 370 000,00 грн до 391 831,88 грн)?
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
1ceb4bdfb21e46da905d936c61c4c461
Назва:
надання пояснення
Дата опублікування:
24.04.2019 16:50
Опис:
Розглянувши Ваш запит по Моніторингу до закупівлі 15110000-2 – М’ясо (курячі стегна, філе куряче та м’ясо яловичини) (2 лоти) (UA-2019-01-15-000869-c) Тендерний комітет повідомляє наступне.
Щодо питання №1. Так, Пунктом 8.3 договору № 66 від 21.02.2019 передбачено, що доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-Промисловою Палатою України.
Також відповідно до п. 11.2. Договору №66 від 21.02.19 Істотні умови цього договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків, що зазначено у ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»:
11.2.7.Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю (за умови дотримання порядку зміни ціни товару в сторону збільшення, передбаченому тендерною документацією);
Великомостівською міською радою 12.03.2019 укладено Додаткову угоду № 1 до договору від 21.02.2019 № 66 в частині збільшення ціни за один кг м’яса яловичини та зменшення кількості товару. Дана додаткова угода була укладена у зв’язку зі збільшенням ціни за одиницю товару, а не через виникнення обставин непереборної сили. Саме тому підставою укладення Додаткової угоди є довідка Головного управління статистики у Львівській області від 22.02.2019 № 13-06/574/10-19, а не документ Торгово-Промислової Палати України.
Щодо питання №2. Ціна Договору №66 від 21.02.19 року становить 370 000,00 грн з ПДВ. Додатковою угодою №1 була збільшена ціна за одиницю Товару та зменшено обсяг закупівлі. Проте сума договору не збільшувалась. Внаслідок технічної помилки у п.1 Додаткової угоди №1 було зазначено, що кількість товару становить 3212кг.
Великомостівською міською радою 23.04.2019 року вищезгадана технічна помилка була виправлена шляхом укладення Додаткової угоди №2. Відповідно до п.1 Додаткової угоди №2 від 23.04.2019, кількість товару становить 3033 кг.