-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комплексне обслуговування адміністративних будівель підприємства
Завершена
1 288 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 880.00 UAH
мін. крок: 1% або 12 880.00 UAH
Номер:
2ffa3b946ef940da8dcb8aaf29befa98
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-05-28-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.05.2019 00:00
Період моніторингу:
28.05.2019 17:00 - 19.06.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.05.2019 №28
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 28.05.2019 №28
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9. UA-2018-12-20-001824-с 20.12.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини четвертої статті 28 Закону в частині строку розгляду тендерної пропозиції.
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог частини третьої статті 30 Закону .
За результатами аналізу питань: щодо відображення закупівлі у річному плані, визначення предмета закупівлі, відповідності тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації замовника, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 червня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації замовника, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік ДП «Могилів-Подільське лісове господарство» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію учасника-переможця ФОП Татур Валентина Юріївна, протокол засідання тендерного комітету від 30 січня 2019 року №9, повідомлення про намір укласти договір та договір про виконання послуг по комплексному обслуговуванню адміністративних будівель підприємства від 11 лютого 2019 року №1/01.
Відповідно до вимог частини четвертої статті 28 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
За результатами моніторингу встановлено, що тендерна пропозиція учасника ФОП Татур Валентина Юріївна розглядалась з 16 січня 2019 року по 30 січня 2019 року, чим порушено вимоги частини четвертої статті 28 Закону.
Поряд з цим, замовник на звернення учасника ТОВ «Імпел Гріффін Сервіс» щодо надання інформації стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, яке оприлюднено в інформаційній системі закупівель 16 січня 2019 року, оприлюднив відповідь з такою інформацією 26 січня 2019 року, тобто пізніше ніж через 5 днів з дня надходження такого звернення, чим порушив вимоги частини третьої статті 30 Закону.
Період усунення порушень:
05.06.2019 16:46 - 20.06.2019 00:00
Дата публікації висновку:
05.06.2019 16:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
16.01.19 р. тендерним комітетом Замовника було опубліковано протокол відхилення тендерної пропозицію Учасника ТОВ "Імпел Гріффін Сервіс" в рамках процедури відкритих торгів на закупівлю послуг із Комплексного обслуговування адміністративних будівель підприємства. Відповідно до цього дискваліфікований Учасник ТОВ "Імпел Гріффін Сервіс" 16.01.19 р. оскаржив рішення тендерного комітету звернувшись із вимогою надати додаткову інформацію стосовно причин відхилення його пропозиції через електронну систему закупівель (електронний майданчик Держзакупівлі.Онлайн), якою автоматично було визначено 10 днів на проведення процедури оскарження. Замовником 26.10.19 р. було розглянуто звернення Учасника ТОВ "Імпел Гріффін Сервіс" та надана відповідь, але із порушенням вимог частини третьої ст. 30 Закону, оскільки дану відповідь необхідно було надати 5-и денний термін. 27.01.19 р., після закінчення періоду оскарження кваліфікації учасника, замовник перейшов до розгляду наступної тендерної пропозиції учасника ФОП Татур Валентина Юріївна та 30.01.2019 р. розглянув її, про що свідчить протокол засідання тендерного комітету від 30.01.2019 р. №9 та повідомлення про намір укласти договір з переможцем торгів.
Враховуючи результат моніторингу, Замовником будуть прийняті певні міри у роботі тендерного комітету для того щоб у подальшому де допускати аналогічних порушень, оскільки їх неможливо усунути на даний час. В подальшому зобов’язуємось дотримуватись вимог діючого законодавства.
Дата публікації звіту:
12.06.2019 09:07