• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комплексне обслуговування адміністративних будівель підприємства

Завершена

1 288 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 880.00 UAH
Період оскарження: 20.12.2018 15:38 - 31.12.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Невідповідність підстав відхилення вимогам Тендерної документації та ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: c925515ebfe645f78f29af6d6920f9c7
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-20-001824-c.c1
Назва: Невідповідність підстав відхилення вимогам Тендерної документації та ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Тендерним комітетом замовника було відхилено пропозицію Учасника ТОВ "Імпел Гріффін Сервіс" з підстав, які замовник не передбачав у тендерній документації, а саме: 1. Відсутність працівників відповідної кваліфікації; 2. Відсутність довідки по п. 10 ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі". Стосовно відхлення по першому питанню. Вимоги ТД - Лист в довільній формі щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання для надання послуг, що є предметом закупівлі (перелік працівників із зазначенням ПІБ, посади та досвіду роботи). Предмет закупівлі ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання! В документації відсутня вимога щодо надання у довідці інформації про працівників, які не є ПРИБИРАЛЬНИКАМИ, оскільки якщо замовник проводить закупівлю послуг з прибирання (як вбачається основного та підтримуючого), інші працівники не потрібні! Учасник надав довідку, в якій міститься необхідна кількість осіб для надання послуг, передбачених ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ, але не договором! як це передбачено в протоколі відхилення. Тобто відхилення Учасника замовником є протиправним, антиконкурентним та підпадає під дію Стаття 164-14 КУпАП в частині "оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації". Стосовно чого буде подана Заява до відповідних органів. Стосовно відхилення за другим питанням. Вимоги Тендерної документації - iнформацiєю щодо вiдповiдностi учасника вимогам, визначеним у статтi 17 Закону згідно Додатку 3 до цієї тендерної документації. Додаток 3 ТД - Учасник на виконання вимоги статті 17 повинен в складі пропозиції надати таку інформацію: ІНФОРМАЦІЯ про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 (крім пунктів 1 і 7 частини першої), надається в довільній формі, із виокремленням кожної підстави визначеної у частинах першій і другій статті 17 (крім пунктів 1 і 7 частини першої) (однією довідкою в довільній формі) за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності). ІНФОРМАЦІЯ Учасником надана у вигляді Антикорупційної програми з наказом. Відхилення пропозиції Учасника з підстав незазначення такої інформації в одній довідці є щонайменш корупційним діянням тендерного комітету замовника та підпадає під дію тієї ж статті КУпАП! Стосовно цього також буде повідомлено відповідні органи. Враховуючи викладене, оскільки Учасником було виконано всі вимоги Тендерної документації, ВИМАГАЄМО відмініти рішення щодо відхилення Учасника ТОВ "Імпел Гріффін Сервіс" та визнати його переможцем закупівлі ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У додатку 2.1 “Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід”, протрактовано наступне: (найменування/ПІБ учасника), на виконання вимог статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації, повідомляє про наявність у складі підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для НАЛЕЖНОГО ВИКОНАННЯ УМОВ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ, а згідно п.1.1 “Проекту договору про закупівлю”, виконавець зобов’язується надати послуги по прибиранню та чергуванню. Отже тендерною документацією було передбачено також надання послуг із чергування. Також у протоколі відхилення пропозиції учасника не було вказано, що у проекті договору про закупівлю прописана кількість осіб для надання послуг, а було вказано що згідно додатку 4 ТД визначено, що з розрахунку на рік замовником встановлено крім щоденного прибирання приміщень та території ще й щоденне протягом дня чергування та прописано кількість робочих годин із прибирання та окремо кількість годин із чергування.
Статус вимоги: Не задоволено