-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Амбулаторія монопрактики, с. Родатичі, вул. Зелена, 1а, Городоцький район, Львівська область - нове будівництво
Під місцем виконання слід розуміти с. Родатичі, вул. Зелена, 1а, Городоцький район, Львівська область
Завершена
6 570 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 850.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 32 850.00 UAH
Номер:
3cec438d7d3946e4afda798b37e7d3da
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-03-20-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.03.2019 00:00
Період моніторингу:
20.03.2019 12:02 - 13.04.2019 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.03.2019 № 47
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Р.КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 19.03.2019 № 47
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-12-05-001668-c 05.12.2018 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам – Закон України «Про публічні закупівлі», розгляду тендерних пропозицій, законність відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції учасника-переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, реєстр отриманих тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договір від 05.02.2019 №57, пояснення, отримане від замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Проведеним моніторингом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що в порушення пункту 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Будівельна Компанія «Сантех Буд», яка не відповідала кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 цього Закону та умовам тендерної документації.
Згідно частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, серед яких – наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідно до підпункту 2 пункту 1 (Додаток2) тендерної документації на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник повинен надати документи, серед яких - копія звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період органу статистики, до якого подається, або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою та копію штатного розпису (із зазначенням розрядів, у разі, якщо посада передбачає присвоєння розряду).
В недотримання умов тендерної документації переможцем торгів ТОВ «Будівельна Компанія «Сантех Буд» завантажено в електронну систему копію штатного розпису, однак не завантажено жодного документу де б зазначалися розряди для відповідних категорій працівників.
Таким чином, учасником не підтверджено кваліфікаційні вимоги в частині наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Період усунення порушень:
08.04.2019 14:41 - 24.04.2019 00:00
Дата публікації висновку:
08.04.2019 14:41
Запити/Пояснення
Номер:
28eee55e2dd8473faa62593b6dd4b55a
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
21.03.2019 17:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.03.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Амбулаторія монопрактики, с. Родатичі, вул. Зелена, 1а, Городоцький район, Львівська область - нове будівництво» (ID: UA-2018-12-05-001668-c), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 та Положення про Західний офіс Держаудитслужби України, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 р. № 23, виникла потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до частини 2 статті 32 Закону № 922, замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.
Згідно інформації та документів, розміщених в інформаційно-телекомунікаційній системі «ProZorro» встановлено, що повідомлення про намір укласти договір опубліковане 29.12.2018, однак договір укладено 05.02.2019 року.
У зв’язку з вищенаведеним, просимо надати письмове пояснення з наступних питань:
1. Чому договір укладено з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 Закону № 922?
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону № 922, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, серед яких – наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідно до пункту 2 (Додаток2) тендерної документації на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник повинен надати документи, серед яких є копія звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період органу статистики, до якого подається, або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою та копію штатного розпису (із зазначенням розрядів, у разі, якщо посада передбачає присвоєння розряду).
Згідно Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України 26.11.2008 №557, розряди мають бути присвоєні таким категоріям робітників зазначених у штатному розписі учасника-переможця: монтажник санітарно-технічних систем, монтажник зовнішніх трубопроводів, газоелектрозварювальник.
Однак, переможцем торгів ТОВ "Будівельна компанія "Сантех Буд" завантажено в електронну систему копію штатного розпису без зазначення розрядів.
Таким чином, учасником не підтверджено кваліфікаційні вимоги в частині наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідно до пункту 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 цього Закону та якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати письмове пояснення з наступного питання:
2. Чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ "Будівельна компанія "Сантех Буд" відповідно до пункту 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922, а визначено даного учасника переможцем та укладено з ним договір про закупівлю робіт за державні кошти від 05.02.2019 № 57?
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
c8bef7d972584732a5bbe3ac011779f9
Назва:
Щодо пояснень до процедури з індивідуальним номером закупівлі UA-2018-12-05-001668-c
Дата опублікування:
29.03.2019 23:12
Опис:
Тендерний комітет розглянув Ваше звернення та повідомляємо, що відповідно до процедури з індивідуальним номером закупівлі UA-2018-12-05-001668-c переможцем визначено ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "САНТЕХ БУД" шляхом прийняття рішення про визнання Учасника переможцем від 28 грудня 2018 року та розміщення повідомлення про намір в інформаційно-телекомунікаційній системі «ProZorro» 29 грудня 2018 року. Відтак керуючись нормами Закону, а саме п.2 ст. 32 - період протягом якого Замовник може укласти договір: 09.01 по 18.01. 2019 року. Проте, протягом терміну оскарження було подано скаргу на рішення Замовника від 08.01. 2019 року, відтак відповідно до ч.7 та 8 ст. 18 Закону: у разі прийняття скарги до розгляду електронна система закупівель автоматично призупиняє початок електронного аукціону та не оприлюднює договір про закупівлю і звіт про результати проведення процедури закупівлі. Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі. У разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це орган оскарження та розмістити в електронній системі підтвердження. У будь-якому разі укладення договору про закупівлю під час оскарження забороняється. Розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною другою статті 32, абзацом восьмим частини третьої статті 35 цього Закону. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.
Отже, перебіг строків поновлюється лише після рішення АМКУ за результатами скарги, яке було прийняте 25.01.2019 року. Оскільки скарга була подана за один день до першого дня на укладення договору, то 26.01 не враховується, а тому термін на укладення договору тепер триває з 27.01 по 15.02. 2019 року. Замовником було укладено договір 05.02.2019 року, тобто в межах строків, які визначені Законом, тож в діях Замовника відсутні будь - які порушення.
Звертаємо Вашу увагу, що у законодавстві України штатний розпис згадується в cт. 64 Господарського кодексу України, згідно якої підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників, штатний розпис.
Відповідно до інформації, що приведена у листі Міністерства праці та соціальної політики України від 27.06.2007 року № 162/06/187-07 «Щодо штатного розпису» штатний розпис - це документ, що встановлює для даного підприємства, установи, організації структуру, штати та посадові оклади працівників. У штатному розпису містяться назви посад, чисельність персоналу і оклади по кожній посаді.
Прийняття, затвердження керівником підприємства штатного розпису проводиться шляхом видання спеціального локального нормативного акта (наказу), що визначатиме кількість працівників кожної професії з розподілом штатних одиниць за структурними підрозділами підприємства.
Також слід зауважити, що питання, пов’язанi з облiком штатних працiвникiв, регулюються наказом Держкомстату вiд 28.09.2005 № 286, зареєстрованим у Мiнiстерствi юстицiї України 30.11.2005 за № 1442/11722 «Про затвердження Інструкцiї зi статистики кiлькостi працiвникiв», дiя якого поширюється на всiх юридичних осiб, їх фiлiї, представництва та iншi вiдокремленi пiдроздiли, а також на фiзичних осiб - пiдприємцiв, що використовують найману працю, з положень якого не вбачається необхідності у всiх юридичних осiб обов’язку щодо внесення розряду працівника.
Розроблення штатного розпису має здійснюватися на основі внутрішніх організаційно-нормативних документів (чинна структура і чисельність, положення з оплати праці) та з урахуванням вимог нормативно-правових актів, зокрема Класифікатора професій ДК 003-2010 (назви посад і професій мають відповідати назвам у Класифікаторі).
Тільки для бюджетних установ розроблено типова форма штатного розпису затверджена наказом Міністерства фінансів України № 57 вiд 28.01.2002 р.
Відповідно до п. 2, Примітки Розділу 3 Додатку 2 до Тендерної документації та положень ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, які не передбачені Господарським кодексом та іншими діючими нормативно-правовими актами для суб'єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі своєї пропозиції.
Таким чином не подання документу з інформацією про присвоєння розрядів працівникам, не є порушенням умов тендерної документації так як не передбачено законодавством України.