• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хлібопродукти)

Завершена

230 960.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 310.00 UAH
Номер: 7f72ca0212304c12a5a311d289c2e7ce
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-07-24-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.07.2019 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 24.07.2019 16:28 - 15.08.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.07.2019 № 47 Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 24.07.2019 № 47 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2018-12-27-001987-b 27.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Чернігівська, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби (Чернігівська обл.), +38 (0 46) 267-72-67, tender_25_08@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22, абзацу другого частини другої статті 23 Закону та пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; відповідності оголошення вимогам законодавства, порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 серпня 2019 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам законодавства, розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка, своєчасність укладання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, сім’ї, молоді та спорту Сновської міської ради Сновського району Чернігівської області (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 27.12.2017 №110 (далі – тендерна документація), вимогу щодо усунення порушення фізичної особи - підприємця Єрмоленко Володимира Володимировича (далі – ФОП Єрмоленко В.В.), рішення Замовника щодо вимоги про усунення порушення, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця Гзирбалян Рубена Амазасповича (далі – ФОП Гзирбалян Р.А.), протокол засідання тендерного комітету від 25.01.2019 №16, повідомлення про намір укласти договір, договір від 06.02.2019 №11, укладений з ФОП Гзирбалян Р.А., додаткові угоди від 03.06.2019 № 1 та від 25.07.2019 № 2 до нього. Під час проведення моніторингу встановлено, що Замовником 10.01.2019 розміщено нову редакцію тендерної документації. При цьому, положення тендерної документації, до яких внесено зміни, не відображено у вигляді закреслених даних, а також не оприлюднено перелік змін до тендерної документації, чим порушено вимоги абзацу другого частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Також, в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій 18 січня 2019 (11:00), проте у пункті 1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено кінцевий строк подання тендерної пропозиції – 17.01.2019 до 11:00, що не встановлює для учасників єдиного підходу щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Крім того, моніторингом встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме: - не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 2, 4, 9 частини першої статті 17 Закону; - містить вимоги щодо надання переможцем торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (далі – веб-портал) повідомлення про намір укласти договір, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 8 частини першої статті 17 Закону. Аналізом відповідності тендерної пропозиції ФОП Гзирбалян Р. А. умовам тендерної документаці Замовника встановлено, що в пропозиції учасника відсутні наступні документи: - експлуатаційний дозвіл на потужності та/або складські приміщення або лист-пояснення з обґрунтуванням причин його відсутності, якщо для даного учасника отримання такого дозволу не є обов’язковим відповідно до закону, чим не дотримано вимогу підпункту 1.1. пункту 1 додатку 5 до тендерної документації; - копія акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, виданий на обстеження складських приміщень по зберіганню харчових продуктів, чим не дотримано вимогу підпункту 1.1. пункту 1 додатку 5 до тендерної документації; - довідка в довільній формі, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням їх посад, прізвищ і ініціалів, чим порушено вимогу підпункту 2.1 пункту 2 додатку 5 до тендерної документації; - довідка в довільній формі яка підтверджує, що учасника не було засуджено за злочин, пов’язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, чим порушено вимогу підпункту 5.7 пункту 5 додатку 5 до тендерної документації; - довідка в довільній формі щодо заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), чим порушено вимогу підпункту 5.9 пункту 5 додатку 5 до тендерної документації; - лист - відгук на постачання аналогічного предмету закупівлі, чим порушено вимогу підпункту 3.1 пункту 3 додатку 5 до тендерної документації. Слід зазначити, що в тендерній пропозиції ФОП Гзирбалян Р.А. міститься файл, завантажений на веб-порталі 24.01.2019 - після кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме: «Довідка у довільній формі щодо наявності власних спеціалізованих транспортних засобів». Отже, тендерна пропозиція ФОП Гзирбалян Р.А. не відповідала вимогам тендерної документації та, відповідно до вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону, підлягала відхиленню. Проте, протоколом засідання тендерного комітету від 25.01.2019 № 16 пропозицію ФОП Гзирбалян Р.А. визнано такою, що відповідає умовам тендерної документації замовника та прийнято рішення про намір укласти договір, чим не дотримано вимогу пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
Період усунення порушень: 02.08.2019 09:59 - 17.08.2019 00:00
Дата публікації висновку: 02.08.2019 09:59

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами перевірки Північним офісом Держаудитслужби в Чернігівській області процедури закупівлі (код 15810000-9 за ЄЗС ДК 021:2015) Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хлібопродукти) для установ та закладів освіти Сновського району на 2019 рік, ідентифікатор закупівлі UA-2018-12-27-001987-b були виявлені порушення законодавства, а саме аб.2 ч.2 ст. 23 та п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Положення тендерної документації, до яких внесено зміни, не відображено у вигляді закреслених даних, а також не оприлюднене перелік змін до тендерної документації, чим порушено вимоги абзацу другого частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Також, в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій 18 січня 2019 (11:00), проте у пункті 1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено кінцевий строк подання тендерної пропозиції – 17.01.2019 до 11:00, що не встановлює для учасників єдиного підходу щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Крім того, моніторингом встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме: - не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 2, 4, 9 частини першої статті 17 Закону; - містить вимоги щодо надання переможцем торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (далі – веб-портал) повідомлення про намір укласти договір, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 8 частини першої статті 17 Закону. Аналізом відповідності тендерної пропозиції ФОП Гзирбалян Р. А. умовам тендерної документації Замовника встановлено, що в пропозиції учасника відсутні наступні документи: - експлуатаційний дозвіл на потужності та/або складські приміщення або лист-пояснення з обґрунтуванням причин його відсутності, якщо для даного учасника отримання такого дозволу не є обов’язковим відповідно до закону, чим не дотримано вимогу підпункту 1.1. пункту 1 додатку 5 до тендерної документації; - копія акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, виданий на обстеження складських приміщень по зберіганню харчових продуктів, чим не дотримано вимогу підпункту 1.1. пункту 1 додатку 5 до тендерної документації; - довідка в довільній формі, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням їх посад, прізвищ і ініціалів, чим порушено вимогу підпункту 2.1 пункту 2 додатку 5 до тендерної документації; - довідка в довільній формі яка підтверджує, що учасника не було засуджено за злочин, пов’язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, чим порушено вимогу підпункту 5.7 пункту 5 додатку 5 до тендерної документації; - довідка в довільній формі щодо заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), чим порушено вимогу підпункту 5.9 пункту 5 додатку 5 до тендерної документації; - лист - відгук на постачання аналогічного предмету закупівлі, чим порушено вимогу підпункту 3.1 пункту 3 додатку 5 до тендерної документації. Слід зазначити, що в тендерній пропозиції ФОП Гзирбалян Р.А. міститься файл, завантажений на веб-порталі 24.01.2019 - після кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме: «Довідка у довільній формі щодо наявності власних спеціалізованих транспортних засобів». Отже, тендерна пропозиція ФОП Гзирбалян Р.А. не відповідала вимогам тендерної документації та, відповідно до вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону, підлягала відхиленню. На підставі вищенаведеного: 1. Прийнято рішення про розірвання Договору №11 від 07.02.2019 року відповідно до аб.2 ч.2 ст. 23 та п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Станом на 09.08.2019 року сума використаних коштів становить 116693.96 грн. 3. Вживаються заходи щодо розірвання Договору №11 від 07.02.2019 року.
Дата публікації звіту: 09.08.2019 09:40

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Замовником порушення усунуто.
Дата публікації: 12.08.2019 09:53