-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Запасні частини до дизель-агрегатів 12ZV40/48 для ВП ЮУАЕС
Завершена
192 823 997.08
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 192 824.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 192 824.00 UAH
Номер:
dad13597af4c40a99e32b6b1b0689bf2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-04-22-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.04.2019 00:00
Період моніторингу:
22.04.2019 15:59 - 17.05.2019 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
Н А К А З
19.04.2019 № 111
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.04.2019 № 111
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2018-06-04-000835-b 04.06.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора департаменту – начальник Управління
моніторингу закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Л. КРИВОНОС
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника WARTSILA FRANCE SAS під час моніторингу не досліджувалося.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 травня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник) від 31.05.2018, тендерні пропозиції WARTSILA FRANCE SAS, DIMIDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, товариства з обмеженою відповідальністю «VJ TRGOVINA IN STORITVE, D.O.O.», протоколи тендерного комітету від 04.12.2018 № 5659, від 15.01.2019 № 5659, повідомлення про намір укласти договір, договір від 04.02.2019
№ 53-129-01-19-01754 (далі – Договір), рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.12.2018
№ 13288-р/пк-пз, пояснення Замовника від 08.05.2019.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що всупереч вимогам частини другої статті 27 Закону учасник WARTSILA FRANCE SAS визнав конфіденційною інформацію про цінову пропозицію та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, надання яких у складі тендерної пропозиції учасника вимагалось Замовником відповідно до пунктів 1, 5.1. розділу ІІІ тендерної документації.
Як наслідок, проаналізувати під час моніторингу відповідність тендерної пропозиції учасника WARTSILA FRANCE SAS вимогам тендерної документації Замовника та правомірності допущення його до аукціону є неможливим.
З огляду на зазначене, Замовником проведено процедуру закупівлі з недотриманням принципів здійснення закупівлі, визначених у статті 3 Закону.
Період усунення порушень:
11.05.2019 16:34 - 16.05.2019 00:00
Дата публікації висновку:
11.05.2019 16:34
Запити/Пояснення
Номер:
16523831602c45f990216f7d71be40d8
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
06.05.2019 16:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.05.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі державним підприємством «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник) запасних частин до дизель-агрегатів 12ZV40/48 для ВП ЮУАЕС (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2018-06-04-000835-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1. За яких підстав Замовником було прийнято рішення щодо укладання договору з WARTSILA FRANCE SAS, відповідно до підпункту 8.2 якого розмір пені за несвоєчасне постачання продукції менший ніж той, що був передбачений підпунктом 7.2 проекту договору, який міститься в тендерній документації?
2. Чи в повному обсязі виконані сторонами зобов’язання за укладеним договором станом на 06.05.2019 року?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
78bf90dcc97b4918a06d0d6618c7f13c
Назва:
щодо надання інформації на запит
Дата опублікування:
08.05.2019 13:00
Опис:
Питання 1. Ст.180 Господарського кодексу України передбачено, що істотними умовами, є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
Відповідно до ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі.
Умови контракту відповідають тендерній пропозиції переможця торгів. При цьому, п.8.2 Контракту не є його істотною умовою.
Граничний розмір пені за несвоєчасне постачання продукції був викладений в редакції, запропонованій переможцем торгів, з урахуванням загальноєвропейської прийнятої практики. Вказана умова компанії Wartsila France S.A.S. було обов’язковою для можливості підписання Контрактів з її боку. З огляду на значну економію державних коштів, яку було досягнуто в результаті перемоги у відкритих торгах вказаною компанією, ДП «НАЕК «Енергоатом» погодився на такі умови.
Питання 2. Сторонами, станом на 06.05.2019 за Контрактом № 53-129-01-19-01754 від 04.02.2019 проводиться робота щодо узгодження документів, обов’язкова наявність яких передбачена згідно з п. 7.3.1. та п. 7.3. цього Контракту. Постачання продукції та розрахунки за неї на даний момент не здійснювались.