• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги у сільській місцевості по вул. Гасина в с. Конюхів Стрийського району Львівської області

Під місцем виконання робіт слід розуміти Львівська область, Стрийський район, с. Конюхів, вул. Гасина

Завершена

7 240 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 200.00 UAH
Номер: 265b352699e64c4aa61c861522fb78c3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-03-19-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.03.2019 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 19.03.2019 17:05 - 12.04.2019 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.03.2019 № 47 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Р.КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 19.03.2019 № 47 Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-11-16-003359-a 16.11.2018 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону. Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 709-25-01, shira81@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону. За результатами моніторингу питання розгляду та оцінки тендерної пропозиції установлено відхилення тендерної пропозиції ТДВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА «СТРИЙБУД», яка відповідала вимогам тендерної документації, чим порушено норми абзацу п’ятого статті 3 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення норм пункту 4 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівлі (додаток) на 2018 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції ТзОВ «Агрошляхбудсервіс-Стрий», ТОВ «В.Ф.Ф», ТДВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА «СТРИЙБУД», МПП «ФІРМА ЗАХІДБУД»; рішення про відхилення учасників від 04.12.2018, від 11.12.2018, від 14.12.2018; повідомлення від 17.12.2018 про намір укласти договір; договір про закупівлю від 23.01.2019 №36, додаткова угода від 15.03.2019 №1/19. За результатами проведеного моніторингу установлено, що тендерна документація містить вимогу щодо надання учасниками торгів довідки у довільній формі про те, що учасник не зареєстрований в офшорних зонах (надається виключно учасниками нерезидентами), чим порушено норми статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону. Аналізом тендерної пропозицій ТзОВ «Агрошляхбудсервыс-Стрий», яка за результатом електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною, замовником відповідно частини 1 статті 30 Закону правомірно відхилено тендерну пропозицію зазначеного учасника (документ розгляду тендерних пропозицій від 04.12.2018). Після розгляду наступної тендерної пропозиції ТОВ «В.Ф.Ф.», яка після відхилення попередньої тендерної пропозиції, визначена найбільш економічно вигідною, замовником відповідно до частини 1 статті 30 Закону правомірно відхилено тендерну пропозицію зазначеного учасника (документ розгляду тендерних пропозицій від 11.12.2018). За результатами розгляду наступної тендерної пропозиції ТДВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА «СТРИЙБУД», яка після відхилення попередньої тендерної пропозиції, визначена найбільш економічно вигідною, замовником відповідно до частини 1 статті 30 Закону не правомірно відхилено тендерну пропозицію зазначеного учасника (документ розгляду тендерних пропозицій від 14.12.2018). Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник, тендерна пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною та перебуває в статусі «Розгляд тендерної пропозиції/Кваліфікація переможця/Період кваліфікації», зобов’язаний протягом двох робочих днів після допущення його до розгляду (після завершення аукціону або відхилення попередньої пропозиції тощо) розмістити на майданчику (за умови технічної можливості електронної системи закупівель) та направити на електронну адресу замовника (ukbloda@ukr.net) сканований документ який містить остаточну тендерну пропозицію (цінову) за результатами пониження ціни на аукціоні, у разі пониження ціни, оформлений згідно з Додатком №1, завірений підписом уповноваженої особи та печаткою, а також документи, зазначені у пункті 6 Розділу ІІІ цієї документації з урахуванням результатів проведеного аукціону. У випадку порушення даної умови (відсутності оновленої цінової пропозиції або порушення терміну її розміщення або розміщення інших додаткових документів) замовник може відхилити таку тендерну пропозицію. Статтею 25 Закону (та тендерною документацією) визначено, що учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Також зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій відповідно до частини 2 статті 21 та частини 2 статті 22 Закону зазначається в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів та тендерній документації. Таким чином, завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, здійснюється учасниками саме до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Отже, замовник всупереч вимогам пункту 4 частини 1 статті 30 Закону відхилив тендерну пропозицію ТДВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА «СТРИЙБУД», яка відповідала вимогам тендерної документації, чим порушив норми абзацу п’ятого статті 3 Закону. За результатами розгляду наступної пропозиції МПП «ФІРМА ЗАХІДБУД», яка після відхилення попередньої тендерної пропозиції, визначена найбільш економічно вигідною, встановлено. Відповідно до підпункту 10 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція повинна містити дозвіл Державної служби України з питань праці або його територіального органу на виконання робіт підвищеної небезпеки, якщо отримання дозволу на виконання таких робіт передбачено законодавством, чинного протягом 2018 року. Технічним завданням, встановленим у Додатку 3 до тендерної документації, передбачено роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників, зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, а також використання вантажопідіймальних кранів та які, відповідно потребують дозволу Державної служби України з питань праці або його територіального органу (пункту 13 та пункту 14 Додатку 2 «Перелік видів робіт підвищеної небезпеки» та пункту 11 Додатку 3 «Перелік машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 26.10.2011 № 1107). Водночас, у складі тендерної пропозиції МПП «ФІРМА ЗАХІДБУД» відсутній дозвіл, виданий йому Державною службою України з питань праці або його територіальним органом на виконання робіт підвищеної небезпеки. Згідно пункту 2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник надає замовнику гарантію виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії. Надана в якості забезпечення тендерної пропозиції банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення у випадках, передбачених пунктом 3 Розділу ІІІ цієї тендерної документації, в тому числі відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними. Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам документації, відхиляються замовником. На виконання вказаної вимоги учасником торгів МПП «ФІРМА ЗАХІДБУД» у складі пропозиції через електронну систему закупівель Prozorro завантажено банківську гарантію від 29.11.2018 №7494-18 в якій не зазначено «відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними». Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Однак, на порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону замовником не відхилено тендерну пропозицію МПП «ФІРМА ЗАХІДБУД» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Період усунення порушень: 08.04.2019 18:07 - 24.04.2019 00:00
Дата публікації висновку: 08.04.2019 18:07

Запити/Пояснення