-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Закупівля бензину, дизельного палива та скрапленого газу
Завершена
2 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 2 000.00 UAH
Номер:
609ada8ea8734114aeca1f743ad1117e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-06-25-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.06.2019 00:00
Період моніторингу:
25.06.2019 14:58 - 18.07.2019 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.06.2019 № 122
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 21.06.2019 № 122
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2018-11-09-000570-c 09.11.2019
дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні інформації про закупівлі встановлено порушення норм ч. 1 ст. 10 Закону, в частині не оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу, специфікації, яка є Додатком № 6 до проекту договору, що є невід’ємною частиною проекту договору.
За результатами аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог п. 3 та п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону.
За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при відображенні закупівлі у річному плані, при визначенні предмета закупівлі, розгляді пропозицій, укладенні договору порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09.07.2019.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, укладання договору, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель зі змінами на 2018 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 09.11.2019 б/н (далі – ТД), тендерні пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ», ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» та ТОВ «Манго-Груп», протоколи засідання тендерного комітету
від 28.11.2018 б/н та від 30.11.2018 б/н, повідомлення про намір укласти договір, договір від 31.12.2018 № 39ТЛ-5110/18.
Перевіркою відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що ТД Замовника не містить вимоги щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля, чим порушено вимоги п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону.
Також, відповідно до вимог п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону ТД повинна містити зокрема проект договору про закупівлю із зазначенням інформації про порядок змін до умов.
При цьому, аналізом встановлено, що проект договору про закупівлю не містить інформації про порядок змін його умов, чим порушено вимоги п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону.
Крім того, відповідно до проекту договору (додаток № 6 до ТД) невід’ємною частиною договору є Додаток №3, який не оприлюднений Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу, чим порушено вимоги ч. 1 ст. 10 Закону.
Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що Замовником по Лоту № 1 оприлюднено в електронній системі закупівель протокол розгляду тендерних пропозицій від 28.11.2018 б/н на 14 день (12.12.2018), та по Лоту № 2 - протокол розгляду тендерних пропозицій від 30.11.2018 б/н на 14 день (14.12.2018), чим порушено норми ч. 1 ст. 10 Закону.
Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що договори від 31.12.2018 № 39ТЛ-5110/18, № 39ТЛ-5111/18 Замовником по Лотах № 1, № 2 опубліковані 18.01.2019, чим порушено норми ч. 1 ст. 10 Закону, а саме договір про закупівлю оприлюднюється протягом двох днів з дня його укладення.
Період усунення порушень:
10.07.2019 17:22 - 25.07.2019 00:00
Дата публікації висновку:
10.07.2019 17:22
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Державне підприємство "Київський обласний науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" отримало висновки перевірки Державної аудиторської служби України щодо закупівлі бензину, дизельного палива та скрапленого газу. У висновках, зокрема, зазначено, що за результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерних пропозицій,укладенні договору, - порушень не установлено. Однак, Державною аудиторською службою повідомлено, що за результатами аналізу питання щодо своєчасності оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу - , установлено порушення норми ч.1 ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі".
ДП "Київоблстандартметрологія" надає пояснення, що у зв'язку з відпусткою секретаря тендерного комітету Бабенко С.Ю., обов'язки секретаря виконував член тендерного комітету Гут Т.П. та ненавмисно трапилося вказане порушення .
Враховуючи вищевикладене, ДП "Київоблстандартметрологія" врахувало недоліки та намагатиметься їх більше не допускати. Члени тендерного комітету будуть направлені на навчання та підвищення кваліфікації для Замовників торгів у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
12.07.2019 12:17
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Не усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Ні
- corruptionBiddingDocuments: Ні
Опис:
-
Дата публікації:
14.08.2019 11:25
Запити/Пояснення
Номер:
3244cb9f50984b798484c9dc76fed0ad
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.07.2019 17:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.07.2019 00:00
Опис:
1. За яких обґрунтованих підстав укладено додаткові угоди від 17.04.2019 № 2 та від 05.06.2019 № 3 за договором від 31.12.2018 № 39ТЛ-5110-18 щодо збільшення цін за одиницю товару?
2. За яких підстав по Лоту № 1 відхилено тендерну пропозицію ТОВ «МАНГО-ГРУП»?
3. За яких підстав по Лоту № 1 відхилено тендерну пропозицію ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК»?
4. За яких обґрунтованих підстав укладено додаткову угоду від 05.06.2019 № 3 за договором від 31.12.2018 № 39ТЛ-5111-18 щодо збільшення цін за одиницю товару?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
182a1966c1fd4d19a61762dff2692611
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
05.07.2019 15:02
Опис:
Надаємо пояснення щодо закупівлі бензину, дизельного палива та скрапленого газу.
Надаємо службову записку та протоколи про намір укласти договір про закупівлю, листи від постачальника щодо коригування ціни за одиницю товару при умові підвищення ціни не більше, ніж на десять відстотків відповідно до чинного законодавства.
Надаємо експертні висновки торгово-промислових палат стосовно рівняроздрібних цін на нафтопродукти на території України.
Номер:
cd025a7d27e247be8f911bb95cfcfd2c
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
09.07.2019 11:41
Опис:
Додаємо службову записку по лоту № 2 відкритих торгів по закупівлі бензину, дизельного палива та скрапленого газу.