• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

хліб пшеничний в/г, хліб житньо-пшеничний, батон, булки

хліб пшеничний в/г, хліб житньо-пшеничний, батон, булки

Завершена

914 250.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 27 427.50 UAH
Номер: a5094f470fe44e9b991585c959f1b99e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-02-26-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.02.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 26.02.2019 18:30 - 21.03.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 26.02.2019 №45 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник С. КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від26.02.2019 №45 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі №з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі 2 UA-2018-11-27-000967-a 27.11.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника Північно-східного офісу Держаудитслужби А. ЄГІОЗАР’ЯН
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 99) 796-58-37, sobinova0405@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм частини третьої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до законодавства протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду та оцінки тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції; протоколи розгляду тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір, договір від 09.01.2019 №10/19-Т. За результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація не містить вимоги щодо надання переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівель, визначених в пунктах 5, 6 частини першої статті 17 Закону, чим порушено вимоги частини третьої статті 17 Закону.
Період усунення порушень: 15.03.2019 15:43 - 30.03.2019 00:00
Дата публікації висновку: 15.03.2019 15:43

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У Висновку Державної аудиторської служби України Північно-східного офісу держаудитслужби від 15.03.2019р. зазначено, що за результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація по процедурі № UA-2018-11-27-000967-a на закупівлю код ДК 021:2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний в/г, хліб житньо-пшеничний, батон, булки) не містить вимоги щодо надання переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівель, визначених в пунктах 5, 6 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), чим порушено вимоги частини третьої статті 17 Закону. Частина 3 статті 17 Закону зазначає, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. В тендерній документації на сторінки 9 у розділі «Результати торгiв та укладання договору про закупiвлю» пункт 2 «Строк укладання договору» міститься зазначена інформація, але без посилання на частину 3 статті 17 Закону. Таким чином Замовником визначено спосіб документального підтвердження надання інформації про відсутність підстав, передбачених, зокрема, й пунктами, 5 та 6 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначені зауваження будуть враховані тендерним комітетом КУ Хорошевський геріатричний пансіонат в подальшому.
Дата публікації звіту: 21.03.2019 17:36