• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку, хліб житньо-пшеничний)

Завершена

700 914.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 21 027.42 UAH
Номер: a231f2b437ac4db98ae73834f2c6859f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-02-27-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.02.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 27.02.2019 17:55 - 22.03.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.02.2019 № 49 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник С. КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від _27.02.2019_ № _49_ Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі №з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі 7 UA-2018-11-28-001546-b 28.11.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Перший заступник начальника Північно-східного офісу Держаудитслужби В.КАЛІННІКОВ
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 636-12-89, lsnaud@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності надання замовником інформації для учасників торгів про причини дискваліфікації їх тендерних пропозицій, установлено порушення вимог частини третьої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій,своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції ТДВ «Охтирський хлібокомбінат», ФОП Ярмак Інна Володимирівна; протокол розгляду тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір від 22.12.2019 року, договір про закупівлю товару від 02.01.2019 № 06/19. Проведеним аналізом встановлено, що згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій від 22.12.2018, пропозиція ТДВ «Охтирський хлібокомбінат» відхилена на підставі статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з невідповідністю тендерній документації. Аналізом документів пропозиції учасника торгів ТДВ «Охтирський хлібокомбінат» встановлено невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Так, абзацом 2 пункту 1. г) інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації передбачено, що потужності (об’єкти), де буде здійснюватись виробництво та/або обіг предмету закупівлі (згідно із Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»), мають бути розташовані в межах Харківської області. Слід зазначити, що пропозиція учасника ТДВ «Охтирський хлібокомбінат» містить повідомлення про присвоєння особистого реєстраційного номеру потужності від 09.01.2017 № 18-01/20, видане Охтирським міськрайонним управлінням Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області, що містить дані про присвоєння особистого реєстраційного номера потужності учасника з виду діяльності: первинне виробництво, пакування, транспортування, продаж харчових продуктів. Таким чином, вищевказане повідомлення дійсне для виробничих потужностей ТДВ «Охтирський хлібокомбінат», які розміщені на території Сумської області за адресою: м. Охтирка, пров. Григорія Чикала, 19. Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Моніторингом установлено, що Замовник на два звернення ТДВ «Охтирський хлібокомбінат» з вимогами надати додаткову інформацію щодо причин дискваліфікації і відхилення його тендерної пропозиції, які оприлюднені в електронній системі закупівель 22.12.2018, на момент проведення моніторингу не надав відповідей, чим порушив вимоги частини третьої статті 30 Закону в частині ненадання роз’яснень не пізніше ніж у п’ятиденний термін з дня надходження таких звернень. Стосовно ненадання Управлінням освіти відповідей на вищезазначені звернення учасника ТДВ «Охтирський хлібокомбінат», замовник пояснення не надав.
Період усунення порушень: 22.03.2019 14:53 - 06.04.2019 01:00
Дата публікації висновку: 22.03.2019 14:53

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідь: 1. Тендерною документацією вимагався в складі пропозиції “Документ учасника про державну реєстрацію потужностей операторів ринку харчових продуктів щодо виду діяльності — реалізація”. Саме так ця вимога сформульована. Пропозиція ТДВ «Охтирський хлібокомбінат» не містить такого документу. За таких обставин, Замовник не мав іншого виходу, з точки зору норм Закону України "Про публічні закупівлі", як прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції. Крім того, документ, що вимагається ТД, видається на підставі Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”. Пункт 75 ч. 1 .ст. 1 даного закону визначає “реалізацію” як “передачу, обмін, поставку за договором та відчуження іншим шляхом харчового продукту від однієї особи до іншої безвідносно від того, чи відбулася реалізація платно та/або в іншій формі”. Як видно, значення терміну “реалізація” є значно ширшим ніж фраза “продаж харчових продуктів”, яка зазначена в доданому учасником повідомленні від 09.01.2017 року № 18-01/20. Відповідно, надане повідомлення не є документом про державну реєстрацію потужностей операторів ринку харчових продуктів щодо виду діяльності — “реалізація”. 2. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Зауважимо, що ТДВ «Охтирський хлібокомбінат» не звертався до Замовника із вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації. Учасник у вимозі від 22.12.2018 просив “надати чіткі вимоги яким не відповідає наша пропозиція”. Тобто, учасник просив Замовника навести не перелік причин невідповідності його пропозиції, а вимагав надати перелік вимог тендерної документації, яким не відповідає пропозиція ТДВ «Охтирський хлібокомбінат». Такого обов’язку, а саме надавати на вимогу учаснику перелік вимог тендерної документації, яким не відповідає пропозиція, Закону України "Про публічні закупівлі" не містить.
Дата публікації звіту: 28.03.2019 11:31

Запити/Пояснення