• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку, хліб житньо-пшеничний)

Завершена

700 914.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 21 027.42 UAH
Період оскарження: 28.11.2018 15:38 - 10.12.2018 00:00
Вимога
Без відповіді

Пропозиція не відповідає умовам Тендерної документації

Номер: 050caa964fff4a35a930022bc069d080
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-28-001546-b.a4
Назва: Пропозиція не відповідає умовам Тендерної документації
Вимога:
Вимога в порядку ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Відповідно до Протоколу від 22.12.2018р. розгляду пропозицій ФОП Ярмак Інна Володимирівна було визнано переможцем, зазначивши при цьому, що пропозиція ФОП Ярмак Інна Володимирівна відповідає усім кваліфікаційним та технічним вимогам документації. Однак, ТДВ «Охтирський хлібокомбінат» вважає, що тендерна пропозиція ФОП Ярмак Інна Володимирівна не відповідає умовам тендерної документації, а саме: В п. 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації зазначено, що «Кожен Учасник повинен дотримуватись форм зазначених у додатках цієї тендерної документації та не має права відступати від них». Додатком 1 Тендерної документації визначена форма Тендерної пропозиції. Тобто, усі учасники повинні заповнити дану форму і надати її в складі своєї пропозиції. В тендерній пропозиції пропозиція ФОП Ярмак Інна Володимирівна відсутня дана заповнена форма. Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Ярмак Інна Володимирівна не відповідає умовам тендерної документації, що є підставою для відхилення її тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Причини дискваліфікації

Номер: 976e2204262a4576b0de3084658d8426
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-28-001546-b.c3
Назва: Причини дискваліфікації
Вимога:
Вимога в порядку ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Відповідно до Протоколу від 22.12.2018р. розгляду пропозицій ТДВ Охтирський хлібокомбінат відхилено з аргументацією «пропозиція учасника не відповідає встановленим кваліфікаційним та технічним вимогам тендерної документації. При розгляді даної пропозиції було встановлено, що пропозиція ТДВ Охтирський хлібокомбінат не відповідає вимогам тендерної документації». Вважаємо таку відповідь не достатньо аргументованою та просимо надати чіткі вимоги яким не відповідає наша пропозиція.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Відхилено

Відповідність товару СОУ

Номер: 2d9d28ef8dd94c378a1b4c9e4cc20b62
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-28-001546-b.c2
Назва: Відповідність товару СОУ
Вимога:
Доброго дня! Згідно з розділом 6 Інформацiя про технiчнi, якiснi та кiлькiснi характеристики предмета закупiвлi Тендерної документації, товар, який планується поставлятися виготовлений у відповідності до умов ДСТУ 7517:2014 «Хліб із пшеничного борошна. Загальні технічні умови», СОУ 15.8-37-00389676-559:2007 та ДСТУ-П 4583:2006 «Хліб із житнього та суміші житнього і пшеничного борошна», СОУ 15.8-37-0032744-004:2005. Хочемо зазначити, що при виготовленні будь-якої продукції повинно керуватися вимогами національних стандартів (ДСТУ) або міждержавних стандартів (ГОСТ), діючих в Україні. За відсутності ГОСТ і ДСТУ на дану продукцію чи при необхідності конкретизувати/підвищити вимоги стандартів чи розширити асортимент може розроблятися стандарт організацій України (СОУ). ДСТУ і ГОСТ відносяться до документів національного рівня, СОУ – це документ рівня організації. Таким чином, вимога про відповідність товару СОУ (стандарту певної організації) є, на нашу думку, дискримінаційною вимогою, яка звужує кількість потенційних учасників, тому просимо вилучити дані вимоги з тендерної документації. Згідно з ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 4 ст. 22 цього ж Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. До того ж, зазначені СОУ були розроблені раніше ніж відповідні ДСТУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ч.6 Інформацiя про технiчнi, якiснi та кiлькiснi характеристики предмета закупiвлi розділу Інструкцiя з пiдготовки тендерної пропозицiї Тендерної документації встановлено, що у складі тендерної пропозиції повинен бути наданий зразок упаковки (етикетки) предмету закупівлі (фото) – хлібу пшеничного з борошна вищого ґатунку та хлібу житньо-пшеничного, у якій повинно бути вказано, що товар, який планується поставлятися виготовлений у відповідності до умов ДСТУ 7517:2014 «Хліб із пшеничного борошна. Загальні технічні умови», СОУ 15.8-37-00389676-559:2007 та ДСТУ-П 4583:2006 «Хліб із житнього та суміші житнього і пшеничного борошна», СОУ 15.8-37-0032744-004:2005. СОУ – стандарт організацій України, що розроблюється базовою організацією зі стандартизації, затверджується та реєструється в порядку передбаченому чинним законодавством, відповідно до ЗУ «Про стандартизацію» та інших нормативно-правових актів. Враховуючи те, що, відповідно до вищезазначеної вимоги Тендерної документації, для кожного виду хлібу встановлено по два альтернативні стандарти, що передбачають виготовлення товару по державному стандарту України або стандарту організацій України, Замовником не встановлено дискримінаційних вимог до учасників в порядку, передбаченому ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Усунення дискримінаційної вимоги місцезнаходження

Номер: 9e7e37b792024e598ab8a9ab8f9bf799
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-28-001546-b.a1
Назва: Усунення дискримінаційної вимоги місцезнаходження
Вимога:
У розділі 5 підпункт г) Квалiфiкацiйних критерiїв до учасникiв та вимоги, установленi статтею 17 Закону, висувається вимога щодо місцезнаходження виробничих потужностей учасника - в межах Харківської області. Вважаємо, що встановлення такого положення в тендерній документації, унеможливлює участь в торгах інших учасників, які розташовані за межами Харківської області однак, мають багаторічний досвід роботи у даній сфері. У статтях 16, 17 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні обмеження щодо місцезнаходження учасника. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Просимо усунути дану, відверто дискримінаційну, вимогу. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Ваші зауваження прийнято до уваги, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 03.12.2018 19:14
Підтвердження вирішення: Доброго дня. Ваші зауваження прийнято до уваги, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.