• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Будівництво корпусу дитячої онкології, гематології та трансплантації кісткового мозку Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради «Західноукраїнський спеціалізований дитячий медичний центр» по вул. Дністерська, 27 у м. Львові»

Обсяг виконання робіт: з урахуванням технічних вимог згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації

Завершена

9 020 110.14 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 45 100.55 UAH
Номер: d6f2bdedb4ab4a75b962660203b037ae
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-03-20-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.03.2019 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 20.03.2019 16:30 - 13.04.2019 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.03.2019 № 47 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Р.КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 19.03.2019 № 47 Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-11-08-001630-b 08.11.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 709-25-01, shira81@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу установлено порушення статті 18 Закону №922.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. У разі неможливості усунення порушень вжити заходів щодо недопущення їх у подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності та правомірності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2018 рік, повідомлення про намір укласти договір, договір від 17.12.2018 №21/18. За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що учасником ДП "Державний інститут проектування міст "Містопроект" подано скаргу від 14.12.2018 № UA-2018-11-08-001630-b.c6 в Антимонопольний комітет України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі. Згідно частини 1 статті 18 Закону №922 відразу після внесення до реєстру скарг скарга з супровідними документами та її реєстраційна картка автоматично надсилаються органу оскарження та замовнику. Рішенням АМКУ від 19.12.2018 № 12895-р/пк-пз розгляд скарги ДП "Державний інститут проектування міст "Містопроект" від 14.12.2018 припинено у зв’язку з відкликанням її суб`єктом оскарження. Відповідно до частини 7 статті 18 Закону №922 Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі. У будь-якому разі укладення договору про закупівлю під час оскарження забороняється. Всупереч вищенаведеного, під час процедури оскарження Замовником за результатами торгів укладено з ДП "Державний інститут проектування міст "Містопроект" договір від 17.12.2018№21/18. Згідно статті 37 Закону №922 договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону.
Період усунення порушень: 26.03.2019 17:28 - 12.04.2019 01:00
Дата публікації висновку: 26.03.2019 17:28

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради «Західноукраїнський спеціалізований дитячий медичний центр» за результатом ознайомлення з висновком про результати моніторингу закупівлі №UA-2018-11-08-001630-b, повідомляє наступне: 06 грудня 2018 року за результатом розгляду та оцінки пропозиції учасника Приватне підприємство "Валенс груп" на відповідність вимогам тендерної документації по закупівлі 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (CPV) (Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Будівництво корпусу дитячої онкології, гематології та трансплантації кісткового мозку Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради «Західноукраїнський спеціалізований дитячий медичний центр» по вул. Дністерська, 27 у м. Львові») Замовником торгів в електронній системі закупівель було оприлюднено рішення тендерного комітету про визначення переможця та намір укласти договір з відповідним учасником, як таким, чия пропозиція відповідає кваліфікаційним та іншим вимогам документації. 14 грудня 2018 року в електронній системі закупівель розміщена скарга учасника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДЕРЖАВНИЙ ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ МІСТ "МІСТОПРОЕКТ" М.ЛЬВІВ, номер скарги UA-2018-11-08-001630-b.c6. Проте, цього ж дня, 14 грудня 2018 року скарга суб’єкта оскарження відкликана, у зв’язку з чим 14 грудня 2018 року о 15:47 год оприлюднено рішення органу оскарження в електронній системі закупівель про припинення розгляду. У зв’язку з цим та з метою недопущення порушення строків на укладення договору Замовником торгів обраховано строк на укладення договору з врахуванням періоду блокування процедури закупівлі в період оскарження. Оскільки повідомлення про намір укласти договір з учасником-переможцем було опубліковано 06 грудня 2018 року, період оскарження почався з наступного дня, тобто з 07 грудня 2018 року, відтак до моменту оскарження пройшло повних 7 днів. Замовником пораховано, що після розміщення повідомлення 14.12.2018 року процедура розблоковується, тобто строки продовжують рахуватися з 15.12.2018 року. Відтак, останній день на оскарження рішення Замовника про визначення переможця закупівлі припадає на 16.12.2018 року, а 17.12.2018 року починається період на укладення договору. Отже, 17.12.2018 року Замовником торгів укладено і оприлюднено відповідний договір . Після розміщення договору в електронній системі закупівель та переведення процедури в статус «Завершена» в електронній системі закупівель 19.12.2018 року оприлюднено рішення органу оскарження від 19.12.2018 № 12895 за результатом розгляду скарги. Зробивши висновок про помилкове обчислення строків на основі вищенаведеного та інформації, що міститься у Висновку про результати моніторингу закупівлі, Замовником прийнято рішення вжити заходів щодо усунення порушень шляхом розірвання договору.
Дата публікації звіту: 02.04.2019 18:10