• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Аналізатор загального органічного вуглецю для ВП РАЕС

Завершена

1 985 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 850.00 UAH
Номер: 41f412171eb64074b33945db3d9de048
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2018-10-16-001554
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.11.2018 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 13.11.2018 19:35 - 08.12.2018 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 12.11.2018 № 262 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Голова Л. ГАВРИЛОВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 12.11.2018 № 262 Перелік процедур закупівель, щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2018-10-10-001651-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 2 UA-2018-09-11-002793-c 11.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 3 UA-2018-10-11-000702-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 4 UA-2018-10-11-001389-a 10.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 5 UA-2018-10-04-000414-c 04.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 6 UA-2018-06-01-000077-b 01.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 7 UA-2018-06-26-001374-b 26.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 8 UA-2018-09-28-000402-b 28.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 9 UA-2018-09-20-002317-c 20.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 10 UA-2018-09-03-000242-b 03.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 11 UA-2017-11-30-001565-c 30.11.2017 Дані автоматичних індикаторів ризиків 12 UA-2018-09-07-000657-b 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 13 UA-2018-07-26-000807-c 26.07.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 14 UA-2017-12-11-002142-a 11.12.2017 Дані автоматичних індикаторів ризиків 15 UA-2018-08-09-000516-a 09.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 16 UA-2018-09-07-001525-c 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 17 UA-2018-08-23-001359-a 23.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 18 UA-2018-10-18-001048-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 19 UA-2018-10-25-000503-a 25.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 20 UA-2018-06-25-000094-c 25.06.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 21 UA-2018-10-26-001018-b 26.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 22 UA-2018-10-18-003052-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 23 UA-2018-10-17-000828-b 17.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 24 UA-2018-09-06-000012-b 06.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 25 UA-2018-10-25-002877-c 25.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 26 UA-2018-10-24-002235-c 24.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 27 UA-2018-10-11-001753-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 28 UA-2018-10-18-002468-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 29 UA-2018-10-23-001060-b 23.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 30 UA-2018-09-12-000603-c 12.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 31 UA-2018-08-02-000513-a 02.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 32 UA-2018-11-05-000281-a 05.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 33 UA-2018-02-26-001965-c 26.02.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 34 UA-2018-09-07-000856-a 07.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 35 UA-2017-09-29-001476-c 29.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 36 UA-2017-11-22-000020-a 22.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 37 UA-2018-08-31-001254-a 31.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 38 UA-2018-02-06-000765-c 06.02.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 39 UA-2018-10-23-001026-a 23.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 40 UA-2018-10-11-000116-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, marchuk.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення встановлено порушення частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії розкриття тендерних пропозиції, їх розгляду, оцінки порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись пунктом 7 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 16 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 грудня 2018 року. Предметом аналізу були питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення, розкриття, оцінки та розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Логіклабгрупа», ТОВ «Менеджмент Енерго» та ТОВ «Укратом Сервіс». Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2018 рік, додаток до річного плану закупівель та зміни до них; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (протокол від 25.07.2018, із змінами) та роз'яснення до неї; протокол розгляду (відхилення) тендерної пропозиції учасника від 20.11.2018 та 27.11.2018; тендерні пропозиції учасників ТОВ «Логіклабгрупа», ТОВ «Менеджмент Енерго» та ТОВ «Укратом Сервіс». Держаудитслужба встановила, що Замовником не дотримано норми частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в частині терміну надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
Період усунення порушень: 07.12.2018 18:23 - 22.12.2018 00:00
Дата публікації висновку: 07.12.2018 18:23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо заперечення до висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – замовник) ДК 021:2015 38430000-8 Детектори та аналізатори (Аналізатор загального органічного вуглецю для ВП РАЕС), оприлюдненого в електронній системі закупівель 07 грудня 2018 року. У пункті 2 констатуючої частини оприлюдненого висновку Держаудитслужби України зазначено, що «за результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення встановлено порушення частини першої статті 23 Закону. Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби України з огляду на таке. Звернення про надання роз’яснень щодо тендерної документації та з вимогою про усунення порушень, що надійшли через електронну систему закупівель під час проведення зазначеної процедури закупівлі, стосувалися технічних вимог до продукції, визначених у тендерній документації. З огляду на змістовну технічну складову предмета закупівлі підготовка роз’яснень потребувала залучення технічних фахівців замовника, більш того за результатами розгляду частини зазначених звернень замовником було прийняте рішення про необхідність внесення змін до тендерної документації, у тому числі в частині технічних вимог до продукції. Оскільки внесення змін до тендерної документації та надання відповідей щодо технічних характеристик передбачало їх узгодження з відокремленим підрозділом «Рівненська АЕС» (кінцевим споживачем продукції, що закуповується), підготовка роз’яснень на звернення щодо тендерної документації та з вимогою щодо усунення порушення під час проведення цієї процедури закупівлі потребувала додаткового часу на опрацювання. Згідно з абзацом 3 частини 2 статті 23 Закону у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. Дотримуючись вищезазначеного положення Закону та таких основних принципів здійснення закупівлі як недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель замовником 10.08.2018, 20.08.2018, 06.09.2018, 20.09.2018, 27.09.2018, 02.10.2018 та 08.10.2018 були внесені зміни до тендерної документації та продовжено строк подання тендерних пропозицій до 28.08.2018, 11.09.2018, 24.09.2018, 01.10.2018, 05.10.2018, 10.10.2018 та 12.11.2018 відповідно. Зміни до тендерної документації були внесені та оприлюднені у встановленому Законом порядку. Такі рішення та дії замовника жодним чином не вплинули на подальший перебіг процедури закупівлі, не обмежили права учасників процедури закупівлі. Таким чином, на стадії планування даної закупівлі та оприлюдненя інформації про її проведення замовником дотримано вимог Закону та принципів здійснення публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 13.12.2018 14:22