-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт будинку культури» за адресою пр.Кооперативний, 2, в смт.Нововасилівка, Приазовського району, Запорізької області. [Код об’єкта – 1261.9 по ДК 018-2000 Клас наслідків ССІ]
Завершена
2 039 138.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0% або 1 000.00 UAH
Номер:
b165c5af56484aa1acb66df8a5c853a3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-03-15-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.03.2019 00:00
Період моніторингу:
15.03.2019 15:43 - 06.04.2019 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
15.03.2019 №34
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі інформації, отриманої від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону, моніторинг процедури закупівлі робіт: «Капітальний ремонт будинку культури» за адресою пр.Кооперативний, 2, в смт.Нововасилівка, Приазовського району, Запорізької області. [Код об’єкта – 1261.9 по ДК 018-2000 Клас наслідків ССІ], яка проводиться Нововасилівською селищною радою.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Г. ВАЩЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу тендерної пропозиції учасника ПП "Липський О.М." на стадії розкриття тендерних пропозицій, їх розгляду та оцінки, встановлено її невідповідність технічним вимогам та умовам ТД. Отже, тендерна пропозиція учасника ПП "Липський О.М." підлягала відхиленню на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, дотримання вимог законодавства під час складання тендерної документації, внесення змін до неї, роз’яснення до тендерної документації порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на вищевикладене, керуючись статтями 2 та 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» (із змінами), управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, дотримання вимог законодавства під час складання тендерної документації, внесення змін до неї, роз’яснення до тендерної документації, розгляд та оцінка тендерних пропозицій.
Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2018 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету Нововасилівської селищної ради (далі - Замовник) від 18 жовтня 2018 року № 2, зі змінами (нова редакція, затверджена рішенням тендерного комітету від 26 листопада 2018 року № 5); протокол засідання тендерного комітету від 06.12.2018 № 6; тендерна пропозиція учасника ПП "Липський О.М.", договір від 18.12.2018 № 44/18 ЛП.
Так, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 06.12.2018 № 6, прийнято рішення про відповідність вимогам тендерної документації (далі по тексту - ТД) тендерної пропозиції учасника ПП "Липський О.М.", якого й було визначено переможцем торгів та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір від 06 грудня 2018 року.
Проте, дослідженням тендерної пропозиції учасника ПП "Липський О.М." встановлено її невідповідність умовам ТД.
Так, відповідно до пункту 4 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" ТД визначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 1 до тендерної документації.
Також, умовами ТД встановлено, що тендерна пропозиція повинна супроводжуватись, поміж іншого, розрахунком ціни до тендерної пропозиції за формою згідно Додатку 8 до ТД, в якій учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням матеріалів та обладнання. Також до ціни тендерної пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки, в тому числі, локальні кошториси.
Так, у складі тендерної пропозиції учасника ПП "Липський О.М." надано Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1, який не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 1, а саме:
1) позиція «Плити із скловолокна» - учасником зазначено кількість 437,173 м2, проте технічним завданням Замовника визначено - 441,458 м2. Крім того, по зазначеній позиції «Плити із скловолокна» учасником не зазначено товщину - 150мм, як того вимагав Замовник;
2) позиція «Оцинкований профнастил» - учасником зазначено кількість 796,5 м2, проте технічним завданням Замовника визначено - 877,5 м2;
3) окремі позиції, зазначені Замовником у технічному завданні, учасником ПП "Липський О.М." взагалі не враховано (монтажна піна – 18 балонів, коробка універсальна – 90 штук).
З огляду на вищевикладене, тендерна пропозиція учасника ПП "Липський О.М." не відповідає технічним вимогам та умовам ТД, та підлягала відхиленню на підставі вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон).
Попри це, між Замовником та ПП "Липський О.М." укладено договір від 18 грудня 2018 року № 44/18 ЛП.
Період усунення порушень:
21.03.2019 10:04 - 05.04.2019 01:00
Дата публікації висновку:
21.03.2019 10:04
Запити/Пояснення
Номер:
22bfbdbf169f4aacb7d9424f395298c2
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
27.03.2019 19:18
Опис:
Щодо встановленого порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)