-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт будинку культури» за адресою пр.Кооперативний, 2, в смт.Нововасилівка, Приазовського району, Запорізької області. [Код об’єкта – 1261.9 по ДК 018-2000 Клас наслідків ССІ]
Завершена
2 039 138.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
14.11.2018 15:56 - 30.11.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення порушення порядку розгляду тендерної пропозиції
Номер:
3ee0265918d3440384fd3a52de754266
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-14-001522-b.c1
Назва:
Вимога про усунення порушення порядку розгляду тендерної пропозиції
Вимога:
06 грудня 2018 року тендерним комітетом Нововасилівської селищної ради (надалі за текстом - Замовник) прийнято рішення про визначення Приватного підприємства "Липський О.М." переможцем процедури закупівлі №UA-2018-11-14-001522-b та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
ТОВ "БУД МАЙСТЕР" не погоджується з рішенням тендерного комітету про визначення переможця та намір укласти договір з учасником - Приватним підприємством "Липський О.М.". ТОВ «БУД МАЙСТЕР» було переглянуто документи тендерної пропозиції Приватного підприємства "Липський О.М.", що завантажені до електронної системи закупівель. За результатами розгляду виявлено, що тендерна пропозиція Приватного підприємства "Липський О.М." НЕ ВІДПОВІДАЄ умовам тендерної документації, а саме:
1) на тендерну пропозицію накладено електронний підпис Липського Олега Миколайовича, що СУПЕРЕЧИТЬ умовам тендерної документації, оскільки уповноваженою особою на підпис тендерної пропозиції є Азаркін Анатолій Миколайович;
2) наданий Локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-1 НЕ ВІДПОВІДАЄ умовам тендерної документації (Додаток 1): позиція 6 «Плити із скловолокна» - Учасником зазначено 437,173 м2, а не 441,458 м2, як вимагав Замовник. Крім того, окремі назви робіт і матеріалів за наданим Локальним кошторисом НЕ СПІВПАДАЮТЬ з вимогами Замовника, наприклад, в тих же плитах із скловолокна не зазначено товщину - 150мм. Також Локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-1 містить 133 позиції, а не 134 відповідно до вимог Замовника. Практика Антимонопольного комітету України показує, що невідповідність кошторисів учасника, навіть в частині назви роботи чи матеріалу, є підставою для ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ Учасника.
Враховуючи викладене, Приватне підприємство "Липський О.М." НЕ ПІДТВЕРДИЛО відповідність тендерної пропозиції вимогам до предмета закупівлі та підлягає ВІДХИЛЕННЮ згідно пункту 4) частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та умов тендерної документації по процедурі закупівлі.
Прийняте тендерним комітетом Замовника рішення про намір укласти договір за результатами проведення процедури закупівлі №UA-2018-11-14-001522-b з Приватним підприємством "Липський О.М." є необґрунтованим та безпідставним, суперечить умовам тендерної документації, порушує принципи здійснення публічних закупівель, вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та свідчить про необ’єктивний та упереджений розгляд тендерних пропозицій.
Замовник визначив переможцем процедури закупівлі №UA-2018-11-14-001522-b учасника, який НЕ ВІДПОВІДАЄ умовам тендерної документації. Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі Замовник порушив право ТОВ «БУД МАЙСТЕР» на розгляд його тендерної пропозиції.
ТОВ «БУД МАЙСТЕР» вимагає:
- скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі №UA-2018-11-14-001522-b Приватного підприємства "Липський О.М." та скасувати рішення про намір укласти договір з Приватним підприємством "Липський О.М." по процедурі закупівлі №UA-2018-11-14-001522-b, як таке, що суперечить умовам тендерної документації та порушує принципи здійснення публічних закупівель.
У разі, якщо Замовник не виконає зазначені вимоги та не усуне допущене ним порушення, відповідна СКАРГА буде направлена до Антимонопольного комітету України, а також буде направлено звернення до Державної аудиторської служби України з проханням провести МОНІТОРИНГ закупівлі відповідно до статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Замовник
- Засаідання тендерного комітету.PDF 17.12.2018 17:09
- Протокол лист 1.jpeg 17.12.2018 17:13
- Протокол лист 2.jpeg 17.12.2018 17:14
Дата подачі:
13.12.2018 16:33
Вирішення:
Згідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Враховуючи, що встановлений вказаною вище нормою строк вже минув, Ваша вимога не може бути задоволена, оскільки подана з пропущенням цього строку.
При цьому слід зазначити, що порядок оскарження процедур закупівлі встановлено ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатково повідомляємо, що згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів закупівель є максимальна економія та ефективність.
В розділі V «Оцінки тендерної пропозиції» до тендерної документації, в пункті 1, зазначено, що критерієм оцінки тендерної пропозиції є ціна.
Пропозиція переможця на 127 000,00 грн. менша від пропозиції ТОВ «БУД МАЙСТЕР», що є вирішальним для визначення переможця.
Статус вимоги:
Задоволено