• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Будівництво амбулаторії по вул. Грушевського, 1 с. Ангелівка Тернопільського району

Завершена

6 909 698.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 34 548.49 UAH
Номер: 842c3e7e4aeb474fb99444304f4d6051
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-01-18-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.01.2019 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 18.01.2019 14:27 - 09.02.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: Н А К А З 18.01.2019 №3 Тернопіль Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у додатку до цього наказу. 3.Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника начальника управління-начальника відділу контролю у соціальній галузі та сфері культури Шкляр Г.Б. Начальник Є.ДЕРЖЕРУКА Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 18.01.2019 № 3 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 1 UA-2018-11-09-002723-c від 09.11.2018 Інформація, отримана від громадських обєднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015
Адреса: Ukraine, Тернопільська, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.), +38 (0 96) 824-74-97, 0909oksana@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено, що в порушення п.4 ч.1 ст.30 Закону замовником не відхилено пропозицію ТОВ «ТЕПЛО-ПРОЕКТ». За результатами процедури закупівель укладено договір від 14.12.2018 за №43 з порушенням ч.4 ст.36 Закону та як наслідок вказаний договір відповідно до ч.1 ст.37 Закону є нікчемним За результатами аналізу наступних питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Питання, що стали предметом аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель: 1) Передбачення в річному плані процедури закупівлі; 2) Правильність вибору предмету закупівлі; 3)Оприлюднення та подання інформації під час проведення процедури закупівлі; 4) Тендерна документація, надання роз'яснень щодо умов тендерної документації та внесення змін до неї; 5) Розгляд та оцінка тендерних пропозицій; 6) Своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2018 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерна документація, протокол розгляду тендерних пропозицій Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕПЛО-ПРОЕКТ» (далі - ТОВ «ТЕПЛО-ПРОЕКТ»), пропозиція ТОВ «ТЕПЛО-ПРОЕКТ», повідомлення про намір укласти договір, договір. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Замовником визначено переможцем ТОВ «ТЕПЛО-ПРОЕКТ» та 14.12.2018 укладено договір за №43 на суму 6 788 000,00 гривень. Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «ТЕПЛО-ПРОЕКТ» встановлено, ряд порушення, а саме: - на виконання пункту 2 розділу 3 тендерної документації Учасником не надано копію ліцензії, виданої банку та копію документа про повноваження особи яка підписує банківську гарантію; - на виконання пункту 6 розділу 3 тендерної документації Учасником не надано копію ліцензії на роботи які передбачені «Технічним завданням» у розділі «Пожежна сигналізація» відповідно до вимог Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 №852; - на виконання пункту 2 додатку 1 тендерної документації в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, відсутня інформація про інженерів з охорони праці, та у таблиці «в» не зазначені робітники субпідрядних організацій; - в порушення абзацу 2 пункту 3 статті 17 Закону, Учасником завантажено документи переможця на шостий день після оголошення Замовника про намір укласти договір; Виходячи з вищенаведеного пропозиція ТОВ «ТЕПЛО-ПРОЕКТ» не відповідає умовам тендерної документації, однак в порушення п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) її не відхилено. Окрім цього аналізом встановлено, що в порушення ч.4 ст.36 Закону Замовником укладено договір від 14.12.2018 за №43 на суму 6 788 000, 00 грн. який не відповідає сумі тендерної пропозиції переможця за результатами аукціону 6 778 000,00 гривень. Як наслідок договір від 14.12.2018 №43, що укладений з порушенням ч.4 ст. 36 Закону, відповідно до ч.1 ст.37 Закону є нікчемним.
Період усунення порушень: 29.01.2019 11:52 - 13.02.2019 00:00
Дата публікації висновку: 29.01.2019 11:52

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі, оприлюднений у електронній системі закупівель 29 січня 2019 року та відповідно до ч.8 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління охорони здоров’я Тернопільської обласної державної адміністрації надає інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, а також аргументовані заперечення до висновку. Щодо вказаних зауважень до тендерної пропозиції ТОВ «ТЕПЛО-ПРОЕКТ»: - на виконання пункту 2 розділу 3 тендерної документації Учасником не надано копію ліцензії, виданої банку та копію документа про повноваження особи яка підписує банківську гарантію. Замовником повторно проведено аналіз документів, завантажених у складі тендерної пропозиції Учасника закупівлі. Встановлено, що Учасником завантажено файл «ІД - Банківська гарантія», в якому міститься банківська гарантія №71.00.007347 без копії ліцензії, виданої банку та копії документа про повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Таким чином, пропозиція ТОВ «ТЕПЛО-ПРОЕКТ» не відповідає умовам тендерної документації та підлягає відхиленню відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі». - на виконання пункту 6 розділу 3 тендерної документації Учасником не надано копію ліцензії на роботи які передбачені «Технічним завданням» у розділі «Пожежна сигналізація» відповідно до вимог Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 №852. Щодо надання ліцензій на відповідний вид діяльності з переліком видів робіт відповідно до Технічного завдання, зокрема, і на виконання робіт протипожежного призначення, то відповідно до ч.1.1 Зміст тендерної пропозиції Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на роботи, запропоновані на торги та інших документів пов’язаних із поданням тендерної пропозиції та самостійно несе всі витрати за їх отримання. Відповідно до ч.4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» Розділу 6. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Технічним завданням тендерної документації Замовника передбачено розділ «Пожежна сигналізація», у якому є такі роботи як монтаж приладу пожежної сигналізації, монтаж пристрою, однак роботи протипожежного призначення, які виконуватимуться становлять менше 1% від загального обсягу робіт, потреба у виконанні яких не виникає на початку проведення робіт. Так, ТОВ «ТЕПЛО-ПРОЕКТ» надано Замовнику копію наказу від 20.03.2017 №158 Державної служби України з надзвичайних ситуацій «Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» (копія додається), відповідно до якого ТОВ «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС», код ЄДРПОУ 39486590 видано ліцензію на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. ТОВ «ТЕПЛО-ПРОЕКТ» залучає ТОВ «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС» на виконання робіт протипожежного призначення про що укладено відповідний договір, згідно з яким Замовник (ТОВ «ТЕПЛО-ПРОЕКТ») доручає, а Виконавець (ТОВ «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС») приймає на себе зобов'язання по наданню усього спектру послуг протипожежного призначення відповідно до одержаної ліцензії згідно проектних рішень, технічного завдання та вимог Замовника. Окрім того, повідомляємо що з 1 січня 2017 року набули чинності зміни до Закону України від 02.03.2015 №222-VІІІ «Про ліцензування видів господарської діяльності», зокрема, скасовано оформлення ліцензії, як документа у паперовій формі, та передбачено засвідчення факту видачі ліцензії шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. - на виконання пункту 2 додатку 1 тендерної документації в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, відсутня інформація про інженерів з охорони праці, та у таблиці «в» не зазначені робітники субпідрядних організацій. У складі тендерної пропозиції Учасника міститься довідка №154 від 16.11.2018, у якій зазначена інформація про інженерно-технічних працівників, а також робітників основних будівельних професій. У довідці №156 від 16.11.2018 зазначено, що учасник не має робітників основних будівельних професій (тому в ній не зазначено і працівників субпідрядних організацій), проте інформацію про них можна почерпнути із довідки №154 від 16.11.2018. Таким чином, Замовником віднесено вказаний пункт до формальних помилок, що передбачено тендерною документацією, зокрема, пунктом 1.1.5.: «Тендерна пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції». Відповідно п.1.3. розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції до формальних (несуттєвих) помилок належать: зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника. Проте, у складі пропозиції учасника відсутня інформація про інженерів з охорони праці, тому пропозиція ТОВ «ТЕПЛО-ПРОЕКТ» не відповідає умовам тендерної документації та підлягає відхиленню відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі». - в порушення абзацу 2 пункту 3 статті 17 Закону, Учасником завантажено документи переможця на шостий день після оголошення Замовником повідомлення про намір укласти договір. Відповідно до ч. 2. Додатку 1 тендерної документації документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою ст. 17 Закону, переможець подає замовникові у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Таким чином, ТОВ «ТЕПЛО-ПРОЕКТ» надало Замовнику наручно 05.12.2018 р. (на п’ятий день після оголошення Замовником повідомлення про намір укласти договір) оригінали наступних документів: довідку про те, що фізичну особу, яка є переможцем, до кримінальної відповідальності не було притягнуто, засуджено (за кримінальними справами), що вона не значиться та в розшуку не перебуває від 03.12.2018 р., довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 04.12.2018 року №25426 та інформаційну довідку від 04.12.2018 №202 про відсутність підстав відмови участі в процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Оскільки тендерною документацією прямо не передбачалася вимога завантаження вказаних довідок у електронну систему закупівлі, переможець торгів виконав умови ч.3 ст. 17 Закону. Щодо укладення договору №43 від 14.12.2018 р. Замовником укладено договір №43 від 14.12.2018 на суму 6 788 000, 00 грн. При наборі тексту Договору № 43 від 14.12.2018 на закупівлю «Будівництво амбулаторії по вул. Грушевського, 1 с. Ангелівка Тернопільського району» (45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень) було допущено технічну (механічну) помилку, а саме у п.3.1. Розділу 3 Договору «Договірна ціна на момент укладення Договору є динамічною і становить 6 788 000, 00 грн. (шість мільйонів сімсот вісімдесят вісім тисяч гривень 00 коп.)». На засіданні тендерного комітету було прийнято рішення виправити допущену технічну (механічну) помилку, шляхом укладення додаткової угоди про приведення у відповідність до цінової пропозиції за результатами аукціону пункт 3.1. Розділу 3 Договору, виклавши його у наступній редакції: «Договірна ціна на момент укладення Договору є динамічною і становить 6 778 000, 00 грн. (шість мільйонів сімсот сімдесят вісім тисяч гривень 00 коп.)» (протокол №138 від 24.01.2019 та Додаткова угода №2 від 24.01.2019 р. додаються). Таким чином, Договір № 43 від 14.12.2018 не може вважатися нікчемним. Враховуючи вищенаведене та з метою усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Замовником прийнято рішення припинити дію Договору № 43 від 14 грудня 2018 року (Додаткова угода №3 від 01.02.2019 р. додається) на підставі першого та третього пунктів, вказаних у висновку про результати моніторингу зауважень до тендерної пропозиції ТОВ «ТЕПЛО-ПРОЕКТ», та повторно оголосити закупівлю робіт «Будівництво амбулаторії по вул. Грушевського, 1 с. Ангелівка Тернопільського району» (45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень), враховуючи в подальшому зауваження, викладені у висновку про результати моніторингу закупівлі №UA-2018-11-09-002723-c. Додатки : - копія наказу від 20.03.2017 №158 Державної служби України з надзвичайних ситуацій «Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення»; - протокол №138 від 24.01.2019; - Додаткова угода №2 від 24.01.2019 р. до Договору № 43 від 14.12.2018 р.; - Додаткова угода № 3 від 01.02.2019 р. до Договору № 43 від 14.12.2018 р.
Дата публікації звіту: 01.02.2019 14:49

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionContracting: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Розірвано договір
Дата публікації: 21.02.2019 09:26