-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М’ясопродукти (ковбаса варена)
Торги відмінено
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
Номер:
347a60246faf43fa8c47fe7151155a87
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-09-19-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.09.2019 00:00
Період моніторингу:
19.09.2019 17:40 - 11.10.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.09.2019 № 227
Харків
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель
Північно-східного офісу Держаудитслужби Жеребцова Е. від 18.09.2019 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 18.09.2019 № 227
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3 UA-2018-10-05-002868-c 05.10.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Едгар ЖЕРЕБЦОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення договору про закупівлю установлено порушення абзацу 8 частини 1 статті 10 Закону.
За результатами аналізу наступних питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель Замовником 23.09.2019 відмінено зазначену процедуру закупівлі.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства та будівництва Лозівської міської ради Харківської області (далі – Замовник) на 2018 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 05.10.2018 року № 147, повідомлення про намір укласти договір від 07 листопада 2018 року пояснення Замовника від 23.09.2019 (далі – пояснення), надані через електронну систему закупівель та інформацію, розміщену Замовником в електронній системі закупівель щодо закупівлі ковбаса варена (ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти).
Поряд з цим, 06.12.2018 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель також, прийняте рішення про порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі,.
Відповідно до статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» орган державного фінансового контролю не приймає рішення про початок моніторингу закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були або є предметом розгляду органом оскарження незалежно від прийнятого органом оскарження рішення щодо таких порушень, обставин, підстав.
Таким чином, моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснюється.
Замовнику надано питання з яких причин в електронній системі закупівель, у термін визначений статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі» не оприлюднено договір, укладений з ФОП Каменєвою Г. В.
Згідно пояснення від 23.09.2019 року, наданого Замовником через вебпортал Уповноваженого органу, тендерним комітетом Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківської області прийнято відповідне рішення відмінити процедуру відкритих торгів на закупівлю М’ясопродуктів (ковбаси вареної) - ДК 021:2015: 15130000-8 - М’ясопродукти (Ідентифікатор закупівлі - UA-2018-10-05-002868-c), яке оформлено протоколом тендерного комітету № 327 від 23 вересня 2019 року.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник в порушення абзацу 8 частини 1 статті 10 Закону, не оприлюднив в електронній системі закупівель договір про закупівлю. Тобто, Замовником прострочено оприлюднення договору на 11 місяців.
Період усунення порушень:
01.10.2019 17:59 - 18.10.2019 00:00
Дата публікації висновку:
01.10.2019 17:59
Запити/Пояснення
Номер:
9523f25a0569460aaf4f2dd8b4998aac
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.09.2019 16:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.09.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів 3000 кг Ковбаса варена (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2018-10-05-002868-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
З яких причин в електронній системі закупівель, у термін визначений статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі» не оприлюднено договір, укладений з ФОП Каменєвою Г. В.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
449aa80ec4f54d5e88458c2aa6061e63
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
23.09.2019 14:38
Опис:
Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківської області повідомляє про те, що відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12499-р/пк-пз від 06.12.2018 прийнято рішення відмінити процедуру закупівлі – ДК 021:2015: 15130000-8 – «М’ясопродукти», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-10-05-002868-c.
В зв’язку з цим тендерним комітетом Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківської області прийнято відповідне рішення відмінити процедуру відкритих торгів на закупівлю М’ясопродуктів (ковбаси вареної) - ДК 021:2015: 15130000-8 - М’ясопродукти (Ідентифікатор закупівлі - UA-2018-10-05-002868-c), яке оформлено протоколом тендерного комітету № 327 від 23 вересня 2019 року. Даний протокол оприлюднено в електронній системі Prozzoro.gov.ua. (протокол тендерного комітету № 327 від 23 вересня 2019 року додається).