-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Реконструкція частини приміщень 1-го поверху (прибудова головного корпусу) із добудовою палатного корпусу (незавершене будівництво) … у КНП СОР «Обласна клінічна спеціалізована лікарня» за адресою: …, код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Закупівля здійснюється в рамках Ukraine Facility. Зміст висвітленої інформації не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу.
Завершена
64 161 922.80
UAH з ПДВ
Номер:
b18606a88dda4c6c89d7bff7ddb5ce76
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-12-04-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.12.2025 00:00
Період моніторингу:
04.12.2025 12:28 - 26.12.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.12.2025 Київ № 321
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2025-11-06-002418-a 06.11.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
7978440f62aa482b8b43083b111ae812
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.12.2025 13:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція частини приміщень 1-го поверху (прибудова головного корпусу) із добудовою палатного корпусу (незавершене будівництво) … у КНП СОР «Обласна клінічна спеціалізована лікарня» за адресою: …, код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-11-06-002418-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та відповідних документів, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ПРИВАТНОЮ ФІРМОЮ «ТІМВЕЛ» умов пункту 5 розділу 6 тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
effa1b7fe16a49b1834125c9fd3a8a12
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
09.12.2025 14:25
Опис:
На Ваш запит від 08.12.2025 Державна установа «Інфраструктура Сумщини» (далі - Замовник) повідомляє:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі робіт «Реконструкція частини приміщень 1-го поверху (прибудова головного корпусу) із добудовою палатного корпусу (незавершене будівництво) … у КНП СОР «Обласна клінічна спеціалізована лікарня» за адресою: …, код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» визначено відповідно до проектної документації (в т.ч. відомості обсягів робіт та підсумкової відомості ресурсів), розробленої ФОП Маландій Юлією Вікторівною (експертний звіт (позитивний) № 3601 від 26.12.2023) та затвердженої наказом комунального некомерційного підприємства Сумської обласної ради «Обласна клінічна спеціалізована лікарня» від 27.12.2023 № 248.
Очікувану вартість (розмір бюджетного призначення) на закупівлю робіт «Реконструкція частини приміщень 1-го поверху (прибудова головного корпусу) із добудовою палатного корпусу (незавершене будівництво) … у КНП СОР «Обласна клінічна спеціалізована лікарня» за адресою: …, код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» визначено на підставі зведеного кошторисного розрахунку, розрахованого згідно Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, (експертний звіт (позитивний) № 3601 від 26.12.2023) та становить 64 161 922,80 грн.
Додаткову інформацію та відповідні документи надано на електронні адреси Державної аудиторської служби України: post@dasu.gov.ua та o.i.aleksandrov@dasu.gov.ua.
2. ПРИВАТНОЮ ФІРМОЮ «ТІМВЕЛ» виконано умови пункту 5 розділу 6 тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю шляхом завантаження в електронну систему закупівель файлу «Гарантія.zip» 28 листопада 2025 о 16:45, який підтверджує виконання умов тендерної документації.
Номер:
6f65d77c4f884f3493d9d2064d375a54
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
19.12.2025 20:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція частини приміщень 1-го поверху (прибудова головного корпусу) із добудовою палатного корпусу (незавершене будівництво) … у КНП СОР «Обласна клінічна спеціалізована лікарня» за адресою: …, код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-11-06-002418-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та відповідних документів, в частині невідповідності інформації, зазначеної під порядковими номерами 2 та 10 довідки про наявність машин, механізмів, необхідних для виконання робіт (далі – Довідка), зокрема:
1. Згідно з пунктом 1.1 договору про надання автомобільних послуг від 03.02.2025 № 23 ФОП ЗЕЛЕНСЬКИЙ МИКОЛА ПАВЛОВИЧ зобов’язується надати ПРИВАТНІЙ ФІРМІ «ТІМВЕЛ» послуги автомобіля марки КАМАЗ 5511, СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ-ВАНТАЖНИЙ САМОСКИД, реєстраційний номер ВМ 3324 АХ, зазначеного під порядковим номером 2 у Довідці, проте у пункті 3.2. цього договору зазначено, що оплата здійснюється за послуги автомобіля марки АС, модель G33023 ПБ ЗНГ, тип ТЗ- бортовий малолітражний-В, згідно тарифу на момент надання послуг.
2. Під порядковим номером 10 у Довідці учасник ПРИВАТНА ФІРМА «ТІМВЕЛ» зазначила Бульдозер (Бульдозер SHANTUI SD 169L), що буде наданий на підставі договору про надання послуг з водієм від 01.11.2023 № 11-1/23, проте у переліку автотранспорту за цім договором (додаток № 1 до Договору про надання послуг №11-1/23 від 01 листопада 2023 р.) зазначений Бульдозер SHANTUI SD 16L.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.