• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

Реконструкція частини приміщень 1-го поверху (прибудова головного корпусу) із добудовою палатного корпусу (незавершене будівництво) … у КНП СОР «Обласна клінічна спеціалізована лікарня» за адресою: …, код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи

Закупівля здійснюється в рамках Ukraine Facility. Зміст висвітленої інформації не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу.

Завершена

64 161 922.80 UAH з ПДВ

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 96349f04f8a449c5b33bff5b54f422ea
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 10:21
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: cea7485da5d541019431880867ac2c97  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 10:21
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 15f83d4faa354ffc8df554c4ea7b35d7  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 00f3962385bc46f4be584088cb8efe0c
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 10:21
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: b37f240efaa646e180d575080e98be49  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 10:21
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 448de76fdafc44918a53d82db78d1667  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 3851e39ae91741e3941fa02af9cfdad1
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 10:21
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: ce5965999d484c02b2d3f48b519afd00  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: 80b5768cb32949dcbfb8bfc9c82c1734
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 10:21
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: ca97e4c1fafe4bbdb29333011ac31c3d  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 50bdfc2508c84db8ab206278cd8fba1a
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 10:21
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: a85a47d1a45348aaa6f18dbfdbd392ee  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 10:21
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 31b76531b0864cc4bac8731b253d52a9  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 10:21
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 1d1a6016b2304c0bb1a63c954dfdc0fa  
Очікуване значення : Так  
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 669bc2e1a3b0482aa38f7260d212149f
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 10:21
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: f51e0e4b5544498290f3d77e82fe6729  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 10:21
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: c0e78b10b4de4b658f0c588de7defbe4  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: 7d586cf18ddc42e096699b93030bd528
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 10:21
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 029bfb40aa1040d491a1b0530aab2e5d  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: cd06d7a9cbfb4795abfd3be14f610cd8
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 10:21
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: b9860ebcf21f439ea18da167cac40334  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 10:21
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: fb9f96f880e842879cad126358601bab  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: b260b4479c6041fda15ab17a49cdc270
Критерій стосується лоту Реконструкція частини приміщень 1-го поверху (прибудова головного корпусу) із добудовою палатного корпусу (незавершене будівництво) … у КНП СОР «Обласна клінічна спеціалізована лікарня» за адресою: …, код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 10:21
Документ
Відповідно до вимог тендерної документації
1.1. Довідки за формою Таблиці 1 та Таблиці 2 за підписом уповноваженої особи Учасника та завірені печаткою (у разі наявності), в яких зазначається інформація про наявність: - машин та механізмів, необхідних для виконання робіт, визначених цією тендерною документацією. - офісного та складського приміщень. Таблиця 1 Довідка про наявність машин, механізмів, необхідних для виконання робіт № з/п Назва/найменування машин та механізмів (тип, марка/модель) Кількість, шт Зазначення приналежності * Назва та реквізити документа, що підтверджує приналежність ** 1 2 3 4 5 1 Автомобілі бортові 1 2 Автомобілі-самоскиди 3 3 Трактор 1 4 Кран на автомобільному ходу 1 5 Автонаванажувач 1 6 Навантажувач одноковшовий 1 7 Автогідропідіймач 1 8 Електростанції пересувні 2 9 Екскаватор на пневмоколісному ходу 1 10 Бульдозер 1 11 Коток дорожній самохідний гладкий 1 * якщо Учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – вказується «право користування» (договір оренди, лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та/або серія та дата документа відповідно до графи 4 Таблиці №1 Таблиця 2 Довідка про наявність офісного та складського приміщень № з/п Назва/найменування Місцезнаходження (із зазначенням адреси) Площа (м2) Мета використання Зазначити правові підстави користування* та реквізити документа, що є підставою власності/користування 1 Офісне приміщення 2 Складське приміщення … ________________ ______________ ________________ (Посада уповноваженої особи Учасника) (Підпис) М.П. (Прізвище та ініціали) * якщо учасник процедури закупівлі є власником, зазначається “власний”, в інших випадках – вказується право користування (договір оренди, лізингу, надання послуг, субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України). Дозволяється незначна зміна форми таблиць, а саме додавання стовпців (граф)/рядків, добавлення речень/абзаців тощо . 1.2. У складі своєї тендерної пропозиції учасник надає документальне підтвердження інформації, а саме: 1) в частині офісного та/або складського приміщень, будівель, складів тощо, які були зазначені ним у наданій Довідці, шляхом надання одного з наступних документів: - документ, що підтверджує право власності Учасника на складське та/або офісне приміщення, будівлі, склади; - діючий договір, що підтверджує наявність в Учасника права користування офісним та/або складським приміщеннями, будівлями, складами (договір оренди/суборенди тощо). Під складським приміщенням розуміється нежитлове приміщення або його частина (приміщення)/споруда/відкрита площадка для зберігання будівельних матеріалів та/або виробів, та/або конструкцій; будівельних машин та/або механізмів (для виконання робіт, що є предметом закупівлі). У випадку, якщо документом, підтверджуючим право користування зазначеного у довідці складського та/або офісного приміщення є договір суборенди – Учасник має надати у складі тендерної пропозиції копію основного договору оренди для підтвердження чинних правових підстав користування приміщенням. 2) в частині підтвердження наявності машин та механізмів, зазначених учасником у таблиці 1 , шляхом надання одного з наступних документів: - завірена копія оборотно-сальдової відомості (витягу) станом на дату подання пропозиції або інший документ, що підтверджує право власності Учасника/субпідрядника (у випадку залучення); - діючий договір, що підтверджує наявність права користування (договір оренди/договір про надання послуг/виконання робіт, тощо); - інший документ, що підтверджує право власності/користування; - гарантійний лист Учасника з інформацією, що техніка, машини, механізми, обладнання та устаткування тощо, не перебувають під забороною відчуження, арештом, заставою та іншим засобом забезпечення виконання зобов’язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою та не мають обмежень в користуванні. Для документального підтвердження спроможності експлуатувати машини, надати копію Дозволу з органу Держпраці, або копію Декларації відповідності МТБ вимогам законодавства з питань ОП, або інший відповідний документ, що дають право на експлуатацію (застосування) цих машин, механізмів Учаснику (якщо такі машини і устатковання відносяться до машин і устатковання підвищеної небезпеки згідно Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77).
ID: 32d5a7c9030d4b928620a72d68344f31  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 08b52e8887a148f09d343d9fb588d3ac
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 10:21
Документ
Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
ID: c5e4aa6cce5a488bbce31ec3315a0716  
Очікуване значення : Так  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 10:21
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
ID: feb010f5980c461f941d3a657b99a50b  
Очікуване значення : Так  
Наявність фінансової спроможності
ID: d1e33e0c318b4613a473fcd098a995a0
Критерій стосується лоту Реконструкція частини приміщень 1-го поверху (прибудова головного корпусу) із добудовою палатного корпусу (незавершене будівництво) … у КНП СОР «Обласна клінічна спеціалізована лікарня» за адресою: …, код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 10:21
Документ
Відповідно до вимог тендерної документації
Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію, що підтверджується фінансовою звітністю за останній звітній період (2024 рік), що підтверджує обсяг річного доходу (виручки) (рядок звітності 2000) Учасника в розмірі не менше 100 % від очікуваної вартості: - для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за відповідний рік; - для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за відповідний рік. Фінансова звітність повинна бути надана з підтвердженням (відміткою, квитанцією №1, квитанцією №2 тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий. У разі участі у процедурі закупівлі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації, зокрема, копій документів кожного учасника, що складають фінансову звітність, за звітний період. У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності або Учасник подає скорочену (спрощену) фінансову звітність, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти. Учасники, які почали свою діяльність після останнього завершеного звітного періоду для складання фінансової звітності та складають проміжну фінансову звітність, яка охоплює відповідний період (перший квартал, перше півріччя, дев’ять місяців), мають надати передбачену вище фінансову звітність за кожний завершений звітний період, встановлений для подання такої проміжної фінансової звітності, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на кінцеву дату подання тендерних пропозицій цієї закупівлі, що вже минула.
ID: 80bab37b898a4271ac260dedc8283bd3  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 4cb110acb88d498a8444596ceba894d3
Критерій стосується лоту Реконструкція частини приміщень 1-го поверху (прибудова головного корпусу) із добудовою палатного корпусу (незавершене будівництво) … у КНП СОР «Обласна клінічна спеціалізована лікарня» за адресою: …, код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 10:21
Документ
Відповідно до вимог тендерної документації
3.1. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору, учасник повинен надати Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), складену за формою Таблиці 4 за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою. Таблиця 4 Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Реквізити договору підряду (номер, дата) Найменування суб’єкта господарювання, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ Предмет договору Сума договору (з урахуванням змін (за наявності тких)), грн Стадія виконання договору (виконано в повному обсязі/не в повному/на стадії виконання) Фактичний обсяг виконаних та оплачених робіт, грн Відсутність/наявність претензій 1 … Аналогічним вважається договір (договори) підряду, укладений (-ні) протягом 2019-2025 років, предметом якого є виконання робіт з реконструкції та/або нового будівництва з обсягом фактичного виконання не менше 80 % очікуваної вартості. Учасник повинен мати досвід будівництва ліфтових шахт та ліфтового обладнання, що підтверджується актами приймання виконаних будівельних робіт (форми № КБ-2в), або іншими документами. 3.2. Для підтвердження інформації поданої у довідці учасник має надати: 3.2.1 копії/копію аналогічних/аналогічного договорів/договору (з додатковими угодами за наявності таких); 3.2.2 копії підтверджуючих документів щодо фактичного виконання робіт за договором: 1) акти приймання виконаних будівельних робіт (форми № КБ-2в); 2) довідка(-ки) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми № КБ-3), що підтверджують повне виконання договору. З метою підтвердження виконання вказаних договорів у таблиці 4, замість документів указаних у пункті 3.2.2. Учасник може надати ID-закупівлі, у разі повного виконання такого договору та наявності звіту про виконаний договір, в електронній системі закупівель. 3.2.3. відгук (и) від контрагента за підписом уповноваженої особи контрагента, щодо виконання наданого аналогічного договору (аналогічних договорів) із обов’язковим зазначенням: № та дати укладення цього договору; предмету договору, вартість виконаних робіт по договору, відсутність претензій зі сторони замовника.
ID: 0717174907f2422aa9dc48b38429307a  
Очікуване значення : Так  
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 4347b58fdd9f4eaeb7f592d936fdb801
Критерій стосується лоту Реконструкція частини приміщень 1-го поверху (прибудова головного корпусу) із добудовою палатного корпусу (незавершене будівництво) … у КНП СОР «Обласна клінічна спеціалізована лікарня» за адресою: …, код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 10:21
Документ
Відповідно до вимог тендерної документації
2.1. Довідка, яка містить інформацію про наявність працівників/осіб відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з урахуванням предмету закупівлі, за формою Таблиці 3. Довідка, повинна містити інформацію про наявність: o керівника підприємства; o головного інженера; o начальника дільниці/виконавця робіт, або іншої особи, яка виконує такі функції o інженер з охорони праці або інша особа, яка виконує такі функції; o не менше чотирьох працівників, які мають не нижче четвертої групи допуску по електробезпеці; o інших працівників/осіб, яких учасник планує залучати до виконання робіт. Таблиця 3 № з/п Посада (робоча професія) Прізвище, ім’я, по-батькові *Працівник учасника/ особа, залучена за договором ЦПХ/ працівник субпідрядника/співвиконавця, тощо Загальний стаж роботи в будівництві, років … *Вибрати та зазначити необхідне (якщо обирається «працівник субпідрядника/співвиконавця» зазначити також назву субпідрядника/співвиконавця). Дозволяється незначна зміна форми таблиць, а саме додавання стовпців (граф)/рядків, добавлення речень/абзаців, тощо. При поданні інформації учаснику необхідно враховувати, що кількість водіїв/машиністів повинна бути достатньою для керування машинами і механізмами, зазначеними учасником в довідці про наявність машин, механізмів, необхідних для виконання робіт. 2.2. На підтвердження кваліфікації працівників/осіб, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати: 1) Для інженерно-технічних працівників/осіб: - на керівника або уповноваженої особи o посвідчення про перевірку знань загального курсу з охорони праці (перевірка знань законодавчих актів з охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасного випадку); - на головного інженера: o посвідчення про перевірку знань загального курсу з охорони праці (перевірка знань законодавчих актів з охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасного випадку); o посвідчення про перевірку знань з нормативно-правових актів НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском»; o посвідчення про перевірку знань з нормативно-правових актів НПАОП 45.2-7.02-12 «Охорона праці і промислової безпеки у будівництві» o посвідчення про перевірку знань з нормативно-правових актів НПАОП 0.00-1.83-18 «Правила охорони праці під час експлуатації навантажувачів» o посвідчення про перевірку знань з нормативно-правових актів НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; o посвідчення про перевірку знань з нормативно-правових актів НПАОП 0.00-1.62-12 «Правила охорони праці на автомобільному транспорті»; o посвідчення про перевірку знань з нормативно-правових актів НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання»; o посвідчення про перевірку знань з нормативно-правових актів НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт»; o посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки. o підтвердження 4-ї групи з електробезпеки Додатково надати документ про отримання вищої будівельної освіти. - на начальника дільниці/виконавця робіт, або іншої особи, яка виконує такі функції: o посвідчення про перевірку знань загального курсу з охорони праці (перевірка знань законодавчих актів з охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасного випадку); o посвідчення про перевірку знань з нормативно-правових актів НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під виконання робіт на висоті»; o посвідчення про перевірку знань з нормативно-правових актів НПАОП 45.2-7.02-12 «Охорона праці і промислової безпеки у будівництві» o посвідчення про перевірку знань з нормативно-правових актів НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; o посвідчення про перевірку знань з нормативно-правових актів НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання»; o посвідчення про перевірку знань з нормативно-правових актів НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском»; o посвідчення про перевірку знань з нормативно-правових актів НПАОП 0.00-1.83-18 «Правила охорони праці під час експлуатації навантажувачів» o посвідчення про перевірку знань з нормативно-правових актів НПАОП 0.00-1.62-12 «Правила охорони праці на автомобільному транспорті»; o посвідчення про перевірку знань з нормативно-правових актів НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт»; o посвідчення про перевірку знань з нормативно-правових актів НПАОП 28.52-1.31-13 «Правила охорони праці під час зварювання металів»; Додатково надати документ про отримання вищої будівельної освіти. - на інженера з охорони праці або іншої особи, яка виконує такі функції : o для підтвердження Учасник повинен надати чинний сертифікат, виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим НААУ, про відповідність вимогам стандарту СОУ-С- 001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату; документ про отримання освіти. 2.3. При поданні тендерної пропозиції учасник враховує, що для головного інженера, начальників дільниці/виконавців робіт, або іншої особи, яка виконує такі функції, обов’язковим є наявність вищої освіти з кваліфікацією будівельник (ступінь вищої освіти згідно закону України «Про вищу освіту»). На підтвердження надаються копії дипломів (сторона, на якій міститься інформація щодо кваліфікації). Додатки до дипломів надавати не обов’язково. 2.4. На кожного працівника/особу, зазначеного в довідці, надати документ, який засвідчує можливість використання праці такого працівника/особи учасником / субпідрядником (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), а саме: - наказ про призначення на посаду/наказ про прийняття на роботу/повідомлення про прийняття працівника на роботу з підтверджуючим документом про його прийняття, тобто квитанцією (такий документ подається у разі якщо працівник прийнятий на роботу після набуття чинності Постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 року); - або дійсний цивільно-правовий договір – надається лише на осіб, залучених на умовах цивільно-правових угод; - або копію трудової книжки; - або інший документ. У випадку надання копії трудової книжки має бути відображена перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника/особи, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу.
ID: 59ca7a8215924633b895bb0b36c09664  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 15dc0c886047462cb00c60ede0aa5f4f
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 10:21
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 7c58f77eb88c4388a0201b4b8de3f82c  
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 096e31a783a74e69a8886093557cd8a3
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 10:21
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 93b76af726154b83a2712b87cc0f0c46  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 03b8ad5b7bb0491f9e02ea0e9f75a9e8
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 10:21
Мова тендерної пропозиції
ID: ca2240f1254c48d197a04840a5ddfafc  
Очікуване значення : ukr  
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 76c3659d1ae14a3e803a9f272b9a2b2c
Критерій стосується лоту Реконструкція частини приміщень 1-го поверху (прибудова головного корпусу) із добудовою палатного корпусу (незавершене будівництво) … у КНП СОР «Обласна клінічна спеціалізована лікарня» за адресою: …, код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 10:21
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції (далі – банківська гарантія) з накладанням кваліфікованого електронного підпису гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Банківська гарантія повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу, номер та дату протоколу, яким затверджена тендерна документація відповідно до якої проводиться закупівля. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження кваліфікованого електронного підпису банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник повинен надати такий договір разом з банківською гарантією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 (зі змінами), за Формою та у відповідності до Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 (зі змінами). Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП Гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5 % очікуваної вартості закупівлі, а саме: 320 809,61 грн (триста двадцять тисяч вісімсот дев’ять грн, 61 коп). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. До уваги учасників інформація для оформлення гарантії: Назва Замовника: Державна установа «Інфраструктура Сумщини» Місцезнаходження Замовника: 40009, м. Суми, вул. Іллінська, 97 Код ЄДРПОУ: 42524164 Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1. закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2. укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3. відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4. закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1. відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2. непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3. ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом п’ятнадцятим пункту 47 цих Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4. ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 5. ненадання учасником процедури закупівлі інформації та документів, передбачених абзацами десятим - чотирнадцятим пункту 83 Особливостей та/або якщо інформація, передбачена абзацами тринадцятим і чотирнадцятим пункту 83 Особливостей, надана з порушенням вимог щодо її надання. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.
ID: b8a2e3e9afd1417384b25e54e1d9d834  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 10:21
Документ
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: cda474e2ede14751a974d4a38f332c52  
Очікуване значення : 0.5  
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 6a9c8c2678864ac58edc959420a9c69a
Критерій стосується лоту Реконструкція частини приміщень 1-го поверху (прибудова головного корпусу) із добудовою палатного корпусу (незавершене будівництво) … у КНП СОР «Обласна клінічна спеціалізована лікарня» за адресою: …, код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 10:21
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: 869e94b70720471098c7c92ae460f0c3  
Мінімальне значення : 0  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 10:21
Документ
Банківська гарантія забезпечення договору(Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає шляхом завантаження в електронну систему закупівель забезпечення виконання договору. Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1 % від вартості договору. Забезпечення виконання договору про закупівлю має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Банківська гарантія надається переможцем через систему електронних закупівель у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 (зі змінами). Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково повинен надати такий договір разом з банківською гарантією. До банківської гарантії додаються копії банківських документів: документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо). Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні на суму 0,1 % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Державна установа «Інфраструктура Сумщини» Місцезнаходження Замовника: 40009, м. Суми, вул. Іллінська, 97 Код ЄДРПОУ: 42524164 Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до частини 2 статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі: 1) порушення Переможцем строків виконання робіт, передбачених договором про закупівлю; 2) порушення Переможцем умов договору про закупівлю щодо якості виконання робіт; 3) невиконання або неналежного виконання Переможцем його договірних зобов’язань. У разі настання зазначених обставин Замовник набуває права на безумовне звернення до банку-гаранта щодо стягнення за рахунок коштів забезпечення виконання договору про закупівлю, сума яких визначена банківською гарантією, у повному розмірі. Вимога надсилається шляхом письмового звернення Замовника до банку-гаранта з вимогою сплати суми банківської гарантії до відповідного бюджету згідно з визначеними замовником реквізитами рахунку не пізніше 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги замовника, у випадку одноразового порушення переможцем. У вимозі до банка-гаранта Замовник зазначає, у чому полягає порушення переможцем основного зобов’язання, забезпеченого банківською гарантією, що було зафіксовано шляхом складення Замовником відповідної претензії, адресованої Переможцю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця.)
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: 172a58ac7e204216b81b73a7c9e51a51  
Очікуване значення : 0.1  
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 67eab76b24c14ffc9e88a9e3aba80bf1
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 10:21
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 47d03774a8d94611ab053807ab10849a  
Очікуване значення : 90  
Вимоги до товару та учасника закупівлі, що проводиться в рамках проєкту Ukraine Facility
ID: eca93120db534eedbabdd902ea8933e1
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 10:21
Усі товари, товари у складі закупівель послуг, товари та/або матеріальні ресурси у складі закупівель послуг з поточного ремонту/робіт, які закуповуються походять з прийнятних країн
ID: 25656d81e89f46c9a1cc01fc1d189057  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 10:21
Документ
Сформований файл у форматі PDF на сайті www.sanctionsmap.eu (файл у форматі PDF має бути сформованим не пізніше ніж за чотири дні до дати його подання), що підтверджує, що до суб’єкта господарювання, спроможності якого він має намір залучити до виконання робіт чи надання послуг як субпідрядника/співвиконавця, особисто або його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичної особи – субпідрядника/співвиконавця не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та він не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу
Спроможності суб’єкта господарювання можуть бути залучені як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи надання послуг за умови, що кожний субпідрядник/співвиконавець особисто або його кінцеві бенефіціарні власники, члени або учасники (акціонери) юридичної особи – субпідрядника/співвиконавця є особами, до яких не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу
ID: e9a4ad259d704be991b92c2fde92b2df  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 10:21
Документ
Сформований файл у форматі PDF на сайті www.sanctionsmap.eu (файл у форматі PDF має бути сформованим не пізніше ніж за чотири дні до дати його подання), що підтверджує, що до учасника процедури закупівлі (резидента та нерезидента) всіх форм власності та організаційно-правових форм, особисто або його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичної особи – учасника процедури закупівлі, не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу
До учасника процедури закупівлі (резидента та нерезидента) всіх форм власності та організаційно-правових форм, особисто або його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичної особи – учасника процедури закупівлі, не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу
ID: 0333ef7896af4b82b3f2a68d7ac91d73  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 10:21
Документ
Документ, який підтверджує країну реєстрації кожного субпідрядника/співвиконавця у прийнятній країні, у разі коли переможець процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Субʼєкт господарювання чиї спроможності можуть бути залучені як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи надання послуг зареєстрований у прийнятній країні
ID: fb5d6e349fa1469a8ea794c908214aaa  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 10:21
Учасник процедури закупівлі зареєстрований у прийнятній країні відповідно до вимог Ukraine Facility
ID: 3401a730ac3d47c0ace0f01894f61e9f  
Очікуване значення : Так  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 10:21
Усі товари, товари у складі закупівель послуг, товари та/або матеріальні ресурси у складі закупівель послуг з поточного ремонту/робіт, які закуповуються походять з прийнятних країн
ID: d979f49385bf44ac98ac6cff3e962864  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 10:21
Документ
Сформований файл у форматі PDF на сайті www.sanctionsmap.eu (файл у форматі PDF має бути сформованим не пізніше ніж за чотири дні до дати його подання), що підтверджує, що до учасника процедури закупівлі (резидента та нерезидента) всіх форм власності та організаційно-правових форм, особисто або його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичної особи – учасника процедури закупівлі, не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу
До учасника процедури закупівлі (резидента та нерезидента) всіх форм власності та організаційно-правових форм, особисто або його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичної особи – учасника процедури закупівлі, не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу
ID: 4b1d5b44153d442d93917f851584a8ec  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 10:21
Учасник процедури закупівлі зареєстрований у прийнятній країні відповідно до вимог Ukraine Facility
ID: b1ed78b0f41f445da197e9bcc7cc89c2  
Очікуване значення : Так