• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Дверні блоки, лиштва, підвіконня

Завершена

876 723.08 UAH з ПДВ
Номер: 82d698a02e5d4cefb98f0a5a44469bfc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-12-02-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.12.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 02.12.2025 17:42 - 24.12.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області НАКАЗ 02.12.2025 № 78-З Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з Додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10. UA-2025-11-04-000828-a 04.11.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 46) 267-72-67, i.m.boiko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП «Пліш Олег Віталійович» встановлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей та принципів публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема щодо максимальної економії, ефективності та пропорційності. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 грудня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель 1 Державного пожежно-рятувального загону Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернігівській області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи протоколом від 03.11.2025 № 75 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ Чернігівторг, ТОВ «МД ОПТ» та ФОП «Пліш Олег Віталійович», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.11.2025 № 120 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ Чернігівторг, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.11.2025 № 129 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МД ОПТ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.11.2025 № 130 про визначення ФОП «Пліш Олег Віталійович» переможцем торгів, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 21.11.2025, договір про закупівлю товарів за державні кошти від 27.11.2025 № 237Т, укладений Замовником з ФОП «Пліш Олег Віталійович» (далі – Договір), пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління), оприлюднені в електронній системі закупівель 08.12.2025. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне. Для участі в процедурі закупівлі подали тендерні пропозиції учасники ТОВ Чернігівторг, ТОВ «МД ОПТ» та ФОП «Пліш Олег Віталійович». Згідно з протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.11.2025 № 120, Замовник розглянув та відхилив найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ТОВ Чернігівторг з ціною пропозиції 495 600,00 гривень, оскільки протягом одного робочого дня з визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, учасник ТОВ Чернігівторг не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції. Також, відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.11.2025 № 129, Замовник розглянув та відхилив тендерну пропозицію ТОВ «МД ОПТ» з ціною пропозиції 760 200,00 гривень. При цьому, як зазначено в протоколі від 21.11.2025 № 129, учасником ТОВ «МД ОПТ» тендерна пропозиція підписана удосконаленим електронним підписом, проте відповідно до вимог тендерної документації «тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)». При цьому, пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно з абзацом другим пункту 43 Особливостей, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Оскільки, вищезазначене порушення не відноситься до випадків відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «МД ОПТ», чим не дотримано вимоги абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Різниця між остаточною ціновою пропозицією ТОВ «МД ОПТ», яка становить 760 200,00 грн з ПДВ та остаточною ціновою пропозицією переможця торгів ФОП «Пліш Олег Віталійович», яка становить 768 999,00 грн з ПДВ складає 8 799,00 грн з ПДВ. Враховуючи наведене Замовником порушено принципи публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема щодо максимальної економії, ефективності та пропорційності. Згідно з поясненнями, наданими на запит Управління, договір виконаний на 90 % в сумі 716 303,74 гривень.
Період усунення порушень: 23.12.2025 12:50 - 07.01.2026 00:00
Дата публікації висновку: 23.12.2025 12:50

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу № UA-M-2025-12-02-000031 щодо закупівлі «Дверні блоки, лиштва, підвіконня», код ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби, повідомляємо, що замовником вжито заходів для недопущення подібних порушень у подальшому. Зокрема, проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою, надано інформацію про участь у навчанні уповноважених осіб щодо організації та здійснення публічних закупівель на 2026 рік (на виконання листа Головного управління ДСНС України у Чернігівській області «Про надання кандидатів для участі в навчанні» № 70 45 2-2994/70 45 01/3 від 12.11.2025), а також для участі в онлайн-навчанні у системі ПрозорроПродажі з представниками АТ «Прозорро.Продажі». У майбутніх закупівлях виявлені порушення буде враховано та не допущено їх повторення
Дата публікації звіту: 26.12.2025 09:43

Запити/Пояснення