-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дверні блоки, лиштва, підвіконня
Завершена
876 723.08
UAH з ПДВ
Період оскарження:
04.11.2025 09:20 - 09.11.2025 00:00
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога на незаконне рішення про визначення переможця
Номер:
03b108a0eb4f4d7bb8e00bdfebdc7e00
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-11-04-000828-a.a1
Назва:
Вимога на незаконне рішення про визначення переможця
Вимога:
Вимога щодо скасування протоколу про визначення переможця закупівлі та відхилення тендерної пропозиції переможця
18 листопада 2025 року Вами було оприлюднено протокол №122 уповноваженої особи про розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МД ОПТ" (код ЄДРПОУ 43535533) у процедурі закупівлі Дверні блоки, лиштва, підвіконня, за кодом ДК 021:2015 44220000-8 Столярні вироби (ідентифікатор закупівлі UA-2025-11-04-000828-a), в якому зазначено про визнання цього учасника переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації Замовника,
Крім того, у Протоколі №122 від 18.11.2025 року Замовник вказує, що за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МД ОПТ" не було виявлено підстав для відмови учаснику.
Водночас, зазначене рішення є незаконним та дискримінаційним з огляду на таке:
1. Вимоги тендерної документації передбачаю, а саме цитую: « Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.». При цьому Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МД ОПТ" надає підпис УЕП, а не КЕП. За результатами перевірки електронного підпису, накладеного на тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МД ОПТ", на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) сервісом створення та проведення перевірки надано результат, відповідно до якого «тип носія особистого ключа: незахищений», «тип підпису: удосконалений», а отже тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МД ОПТ" підписана удосконаленим електронним підписом, а не кваліфікованим електронним підписом. Враховуючи вищевикладене та з огляду на те, що Замовником у тендерній документації чітко визначена конкретна вимога до учасників щодо накладення саме КЕП (без жодної альтернативи), дана тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
2. У Вашій вимозі зазначено у п.п 2.3. додатку № 3, що Товар повинен відповідати вимогам ДБН В.2.6-31:2021 Теплова ізоляція та енергоефективність будівель та ДСТУ EN 14351-1:2020 Вікна та двері. Вимоги. Частина 1. Вікна та зовнішні двері на момент передачі Замовнику.. Але під час подачі пропозиції учасник повинен надати документи, які підтверджують цю відповідність. Учасник повинен подати підтвердні документи (сертифікати, протоколи, технічні паспорти, гарантійний лист), які доводять відповідність товару вимогам ДБН В.2.6-31:2021 та ДСТУ EN 14351-1:2020. Хоча фактична відповідність вимогам має бути забезпечена вже на момент передачі товару Замовнику, підтвердження повинні бути надані під час подачі пропозиції.
Технічна специфікація учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МД ОПТ", жодним чином не підтверджена, якість товару викликає дуже великі сумніви. Фраза у листі Учасника "підтверджує, що погоджується з технічними вимогами зазначеним в Додатку 3" це формальна згода з умовами, але не гарантія вимог ".
Відповідно до частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник повинен надати документальне підтвердження технічних характеристик предмета закупівлі, що відповідають вимогам тендерної документації.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі, крім невідповідностей, які можуть бути усунені Учасником відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
Відповідно до абзацу першого п. 44, абзаців першого та другого пп. 2 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
18 листопада 2025 року мною, як учасником процедури закупівлі, було виявлено, що в протоколі №122 уповноваженої особи Замовника визнано переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МД ОПТ", пропозиція якого не відповідає технічним вимогам тендерної документації. Зокрема,
. Це свідчить про технічну невідповідність пропозиції, яка не може бути виправлена шляхом надання уточнених документів, оскільки змінює сутність запропонованого товару.
При цьому наголошую, що подібна практика оскарження до АМКУ не відхилення тендерної пропозиції яка підлягала відхилення приводить до розірвання договору, визнання його нікчемним не чинним та штрафу на уповноважено особу.
Разом з тим звертаю увагу, що тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МД ОПТ" підлягає відхиленню, без надання можливості внести зміни. Таким чином, рішення про визнання переможцем є необґрунтованим та таким, що обмежує конкуренцію та порушує мої права як учасника.
Крім того, визнання переможцем учасника з невідповідною пропозицією свідчить про грубе порушення Замовником принципів недискримінації та рівного ставлення до учасників, оскільки інші учасники надавали документи, що відповідають вимогам.
Таким чином, Замовником було допущено грубі порушення законодавства, що тягне за собою необхідність скасування рішення про визначення переможця та відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МД ОПТ". Водночас повідомляю, що у зв’язку із зазначеними порушеннями, якщо Замовник у найкоротший строк не відреагує на цю вимогу, мною буде подано скаргу до Державної аудиторської служби України (ДАСУ) та Антимонопольного комітету України (АМКУ) з метою відновлення порушених прав та притягнення до відповідальності винних посадових осіб.
Замовник не може ігнорувати технічні невідповідності, оскільки це суперечить статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», яка встановлює принципи добросовісної конкуренції, відкритості, недискримінації та об’єктивного визначення переможця.
Визнавши переможцем учасника з невідповідною пропозицією, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими тендерна пропозиція відхиляється, якщо не відповідає умовам технічної специфікації.
Застосувавши дискримінаційний підхід, Замовник порушив право інших учасників на об'єктивне визначення переможця та принцип недискримінації.
Відповідно до ч. 4 ст. 5, ч. 1 ст. 14, ч. 3 ст. 16, ч. 2 ст. 22, ст. 25, ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник зобов'язаний забезпечити прозорість та рівне ставлення, а вимагання чи ігнорування невідповідностей є порушенням.
У зв’язку з викладеним, прошу:
1. Скасувати рішення про визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МД ОПТ" як такого, що прийнято з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Відхилити тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МД ОПТ" через технічну невідповідність.
3. Надати офіційну відповідь по суті даної вимоги у встановлений законом строк.
У зв’язку з вищевикладеними порушеннями, Учасник змушений звернутися зі скаргами до Державної аудиторської служби України та Антимонопольного комітету України, якщо Замовник не відреагує у найкоротший строк. Дані скарги стосуються грубого порушення порядку проведення закупівлі та невиконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, що встановлює спеціальний порядок здійснення закупівель в умовах воєнного стану.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога на незаконне рішення про визначення переможця.docx 19.11.2025 09:15
- Вимога на незаконне рішення про визначення переможця.pdf 19.11.2025 09:15
Дата подачі:
19.11.2025 09:15
Опис причини скасування:
Виконано Замовником
Дата скасування:
21.11.2025 16:30