-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти» 7,8 клас
Завершена
259 200.00
UAH з ПДВ
Номер:
0f95466f85254531ac50f4167ac9c753
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-12-10-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.12.2025 00:00
Період моніторингу:
10.12.2025 15:52 - 01.01.2026 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.12.2025 № 77-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Костянтин ЧЕРПІЦЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 10.12.2025 № 77-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2025-10-30-007541-a 30.10.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, повноти відображення інформації про закупівлю у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанова № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, розгляду тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.– порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 грудня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, повноти відображення інформації про закупівлю у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 21.10.2025, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ, орган оскарження), надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Богданської сільської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 30.10.2025 року №410; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю "АР БУК ЮА" (далі – ТОВ "АР БУК ЮА" ); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "АР БУК ЮА" від 14 листопада №425; рішення органу оскарження від 27.11.2025 №17636.pdf; повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "АР БУК ЮА" від 03.12.2025 року; договір про закупівлю від 15.12.2025 № 447; додаткова угода від 15.12.2025 №1; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 11 грудня 2025 року.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ не здійснювався.
Період усунення порушень:
18.12.2025 17:02 - 24.12.2025 00:00
Дата публікації висновку:
18.12.2025 17:02
Запити/Пояснення
Номер:
064fedd32f5e42eda3f2bdef08a4311f
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
11.12.2025 15:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.12.2025 00:00
Опис:
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти» 7,8 клас» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-30-007541-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1) Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
381bb5a9a8934502a3dcd75fe6444e50
Назва:
Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти» 7,8 клас.
Дата опублікування:
15.12.2025 15:49
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти» 7,8 клас» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-30-007541-a) надаємо пояснення (інформацію, документи) із наступних питань:
Стосовно першого питання:
1. «Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?.»
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 259 200 грн. 00 коп. При плануванні закупівлі по предмету замовником здійснювались заходи передбачені «Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». У відповідності до вимог пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». На етапі аналізу ринку було використано інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій та загальнодоступну інформацію, щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro". Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі визначено на підставі письмових запитів цінових пропозицій. Особлива увага при формуванні технічних вимог та очікуваної вартості приділялася консультаціям з педагогічними працівниками, які безпосередньо використовуватимуть даний предмет закупівлі у своїй практичній діяльності. Відповідно до вищевикладеного очікувана вартість та аналіз ринку предмета закупівлі, у тому числі формувалась на підставі веб-сайтів виробників та постачальників відповідної продукції. Варто зазначити, що поняття очікувана вартість міститься у Наказі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275, відповідно до якого очікувана вартість - розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів. Аналізуючи дане поняття необхідно дійти висновку, що воно є істотно узагальненим та містить лише вимогу щодо врахування чи неврахування ПДВ (тобто його розрахунку). Вищевказаний Наказ також надає пояснення стосовно етапів з яких складається формування очікуваної вартості та її правильного розрахунку, зокрема передбачає 5 етапів для більш повного та правильного вирахування ринкових цін, якими і керувався та на підставі, яких Замовник проводив розрахунок: 1. Визначення потреби в товарах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснювалося виключно в межах потреб закладів освіти у навчальному засобі.2. Формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик. До формування опису предмета закупівлі було залучено відповідних фахівців замовника, які відповідають за подальше використання товарів. На цьому етапі здійснювалося безпосереднє формування технічних завдань/специфікацій/вимог до предмета закупівлі. Замовник чітко визначився, яким вимогам повинен відповідати товар, які характеристики містити та інше. 3. Аналіз ринку. На цьому етапі було використано як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій. Використання такого інструменту, як ринкові консультації, дозволило визначити структуру ринку, ступінь конкуренції та можливі варіанти предмету закупівлі з урахуванням інновацій та нових технічних рішень. Отже, на цьому етапі відбулося безпосереднє вивчення та аналіз конкурентного середовища. Порівняння поставок аналогічних товарів з аналогічним предметом закупівлі, визначення за якими цінами такі товари було поставлено, співставлення з необхідністю (потребами) замовника. Розуміння ринку постачання необхідних товарів дало змогу зрозуміти та розрахувати цінові рамки (нижню та верхню межу), які були встановлені замовником і від яких, відповідно було вирахувано очікувану вартість. 4. Визначення вимог до умов поставки і оплати. Вимоги до умов поставки і оплати було встановлено з урахуванням періоду запланованого використання товарів, а також з урахуванням фінансових можливостей замовника. На цьому етапі встановлено істотні умови майбутнього договору на підставі вже наявної інформації, що була зібрана та встановлена на попередніх етапах. Замовнику вже було відомо суму бюджетних призначень на рік, а також строки протягом яких необхідно поставити товари. Розмір бюджетного призначення предмета закупівлі для даної закупівлі визначено в сумі: 259 200 грн. 00 коп. з ПДВ. Очікувана вартість предмета закупівлі обрахована Замовником відповідно до середньоринкового рівня цін, визначеного на базі загальнодоступної інформації щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників: https://www.univermagosvity.com/ та постачальників: https://arbook.info/ відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в реєстрі оптово-відпускних цін, в електронній системі закупівель "Prozorro". Технічні та якісні характеристики сформовані з урахуванням Методичних рекомендацій МОН та практичних потреб навчального процесу, що забезпечують відповідність предмета закупівлі освітнім стандартам. Додатково до вищезазначених обґрунтувань, варто наголосити, що вся процедура закупівлі, від моменту її планування до оприлюднення, була здійснена з повним дотриманням основних принципів публічних закупівель, що закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Ці принципи включають: Максимальну економію, ефективність та пропорційність. Очікувана вартість була розрахована на основі ринкових цін, що підтверджує прагнення замовника отримати якісний товар за оптимальною ціною. Відкритість та прозорість на всіх етапах закупівель. Публікація всіх необхідних документів в електронній системі Prozorro та розміщення обґрунтування на вебсайті свідчить про повну прозорість процесу. Недискримінацію учасників та об’єктивну оцінку тендерних пропозицій. Технічні вимоги не містили дискримінаційних умов, що обмежували б доступ окремих суб'єктів господарювання до участі у закупівлі. Запобігання корупційним діям і зловживанням. Деталізоване обґрунтування очікуваної вартості та публічність всіх етапів закупівлі мінімізують ризики зловживань та корупції, що є одним із головних завдань системи публічних закупівель. Таким чином, замовник не лише виконав формальні вимоги законодавства щодо визначення очікуваної вартості, а й діяв у повній відповідності до загальних засад, на яких ґрунтується вся система публічних закупівель в Україні, що додатково підтверджує правомірність та обґрунтованість проведеної процедури. Комерційна пропозиція ТзОВ “Umag”, комерційна пропозиція ТзОВ «АР БУК ЮА» надаються окремими файлами.
Стосовно другого питання:
2. «Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.»
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі - Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти» 7,8 клас (Код ДК 021:2015 48190000-6- Пакети освітнього програмного забезпечення) (оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)), зазначено (Оголошення про проведення
відкритих торгів (з особливостями), оприлюднено на сайті Відділу освіти Богданської сільської ради 31.10.2025 року, посилання https://bogdanska.osv.org.ua/news/1763027203/.