-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти» 7,8 клас
Завершена
259 200.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
30.10.2025 14:04 - 04.11.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на рішення про відхилення тендерної пропозиції
Номер:
27e5ba4aa7b944058accf3a4c4c9c2af
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-30-007541-a.b1
Назва:
СКАРГА
на рішення про відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Підтвердження відповідності запропованого товару вимогам технічного завдання.docx 18.11.2025 22:41
- Скарга на UA-2025-10-30-007541-a.docx 18.11.2025 22:41
- 21 Лист-згода з технічними характеристиками.pdf 18.11.2025 22:41
- Видаткова Рудківська.pdf 18.11.2025 22:41
- 41 Технічна частина Богданська.docx.pdf 18.11.2025 22:41
- 18 Висновок походження товару ПЗ електронний засіб.pdf 18.11.2025 22:41
- 33 Лист про демонтстрацію.pdf 18.11.2025 22:41
- 37 АВТОРИЗАЦІЙНИЙ ЛИСТ Богданська.pdf 18.11.2025 22:41
- 26 Довідка про виконання аналогічного договору.pdf 18.11.2025 22:41
- 16 Висновок СЕЕ ПЗ Електронний засіб навчального призначення Дидактичний мультимедійний матеріал.pdf 18.11.2025 22:41
- 17 Сертифікат про походження товару ПЗ електронний засіб.pdf 18.11.2025 22:41
- Скарга на UA-2025-10-30-007541-a.pdf 18.11.2025 22:41
- Договір_Рукдківська.pdf 18.11.2025 22:41
- ПРОТОКОЛ Nº 425.pdf 18.11.2025 22:41
- 36 Гарантійний лист про походження товару.pdf 18.11.2025 22:41
- Відгук _ Рудківська.pdf 18.11.2025 22:41
- sign.p7s 18.11.2025 22:43
- рішення від 20.11.2025 №17270.pdf 20.11.2025 16:01
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.11.2025 №17636.pdf 28.11.2025 13:37
- рішення від 27.11.2025 №17636.pdf 02.12.2025 17:38
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.11.2025 22:44
Дата розгляду скарги:
27.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.11.2025 16:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.12.2025 17:38
Дата виконання рішення Замовником:
03.12.2025 15:05
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконане рішення №17636-р/пк-пз від 27.11.2025.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
d1592adb3d324ed3b8a3aa983ea0ec37
Заголовок пункту скарги:
1. Щодо неправомірного рішення ЗАМОВНИКА щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника:
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СІМ'Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БОГДАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 44070742) (далі – Замовник) від 30 жовтня 2025 року було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти» 7,8 клас» за кодом ДК 021:2015: 48190000-6 Пакети освітнього програмного забезпечення.
Фактичні обставини:
ТОВ «АР БУК ЮА» (далі – Скаржник) подав тендерну пропозицію та взяв участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником, а також виграв аукціон за результатами закупівлі, і далі перебував на стадії кваліфікації із найнижчою ціною тендерної пропозиції.
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 07 листопада 2025 року. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли наступні учасники:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ТОВ «АР БУК ЮА» (далі – Скаржник) 230 000,00
UAH з ПДВ 230 000,00
UAH з ПДВ
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАЛІМОН НІНА ВАСИЛІВНА 249 750,00
UAH з ПДВ 249 750,00
UAH з ПДВ
Учасник - Скаржник запропонував найкращу ціну «230 000,00 грн.» під час аукціону для товару за кодом ДК 021:2015: 48190000-6 — Пакети освітнього програмного забезпечення, чим його пропозиція зберігає найбільше коштів кошторису Замовника.
14 листопада 2025 року Замовник ухвалив рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, що було зафіксовано в протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою (Протокол № 425) (далі – Протокол). Замовник обґрунтував своє рішення недостовірним та незаконним твердженням: «Проте, запропонований ТОВ «АР БУК ЮА» предмет закупівлі: «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти» 7,8 клас» не відповідає переліченим вище вимогам Замовника, адже перераховані вище технічні характеристики в Учасника ТОВ «АР БУК ЮА» -відсутні…» - що не відповідає дійсності, та про що детально в пункту 1 Скарги.
Скаржник, ТОВ «АР БУК ЮА», вважає, що зазначені рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, призвели до порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості, Постанова №1178), у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, абзацом 3 пункту 56 Особливостей (протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю), звертаємось до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Орган оскарження).
1. Щодо неправомірного рішення ЗАМОВНИКА щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника:
Протокол № 425 від 14 листопада 2025 року про відхилення тендерної пропозиції Скаржника містить наступні підстави:
«Для Замовника 14.11.2025 року о 10:00 було проведено онлайн презентацію для освітян громади. Під час онлайн презентації було встановлено, що запропонований предмет закупівлі не відповідає вимогам Додатком №2 до тендерної пропозиції, а саме, Замовник вимагав у Додатку №2 щоб предмет закупівлі містив та відповідав наступній інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:
Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти» Фізика 7 клас містить функціонал «навчання в укритті», що реалізується наступним чином:
• синхронізований перегляд навчального контенту: під час перебування класу в укритті вчитель запускає навчальне відео зі свого пристрою. Після запуску вміст автоматично транслюється на персональні пристрої учнів (планшети, ноутбуки тощо).
Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти» Фізика 7 клас містить функціонал «Тести»:
• функціонал проходження тестових завдань учнями як у класі (для закріплення та перевірки знань), так і вдома (для самоперевірки та підготовки до контролю знань).
Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти» Фізика 7 клас містить функціонал «Домашні завдання»:
• створення та керування домашніми завданнями в особистому кабінеті вчителя
• інтерфейс призначення домашніх завдань учням у вибраному класі з можливістю контролю термінів виконання.
• екран перегляду та виконання завдань для учнів із фільтрацією за статусами ((«нові», «виконані», «просрочені»).
Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти» Фізика 7 клас дає можливість додавати власний матеріал до уроку в особистому кабінеті вчителя обсягом до 500 МБ
Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти» Фізика 7 клас містить щомісячні навчально-розважальні ігри «QUIZ» з рейтинговою системою, що містять три раунди з шістьма питаннями різного рівня складності в кожному.
Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти» Фізика 7 клас містить відеоматеріали із зазначеної теми у форматі MP4 (не менше ніж 12) для підготовки до кожної гри «QUIZ»
Проте, запропонований ТОВ «АР БУК ЮА» предмет закупівлі: «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти» 7,8 клас» не відповідає переліченим вище вимогам Замовника, адже перераховані вище технічні характеристики в Учасника ТОВ «АР БУК ЮА» -відсутні…»
Обґрунтування скарги Скаржник вважає, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції є незаконним та необґрунтованим з таких підстав:
Протокол № 144 не містить жодних доказів на підтримку тверджень Замовника про відсутність функціоналу в запропонованому програмному забезпеченні.
У ньому наведено лише суб'єктивні висновки без будь-яких обґрунтувань, таких як скріншоти інтерфейсу, протоколи тестування, детальні описи перевірки чи інші матеріали, що підтверджували б невідповідність.
Замовник обмежився загальними фразами на кшталт "Відсутня така можливість в запропонованому", без надання фактичних даних чи посилань на конкретні результати тестування.
Це робить рішення про відхилення необґрунтованим та таким, що не відповідає принципам прозорості та об'єктивності, передбаченим статтею 5 Закону.
Тендерна документація закупівлі не містила чітких підстав та порядку відхилення тендерної пропозиції за "результатами" такої перевірки (тестування) програмного забезпечення.
Скаржником належним чином надано документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції вимогам технічної специфікації Замовника. Зокрема, у складі тендерної пропозиції Скаржника надано файл №41 «Технічна частина Богданська.pdf», який містить детальний опис технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.Цей документ повністю відповідає вимогам Додатку №2 до тендерної документації, де вказано на необхідність наявності функціоналу для організації навчання, у тому числі в умовах обмеженого доступу (наприклад, «навчання в укритті»). Крім того, надано файл №16 «Висновок СЕЕ ПЗ Електронний засіб навчального призначення Дидактичний мультимедійний матеріал.pdf», який є висновком санітарно-епідеміологічної експертизи, що підтверджує відповідність ПЗ нормам безпеки та якості для використання в освітньому процесі, включаючи дистанційні формати.
Скаржник надав Замовнику доступ до програмного комплексу для тестування. У складі тендерної пропозиції надано файл №33 «Лист про демонтстрацію.pdf», де Скаржник підтверджує готовність надати доступ до тестування програмного забезпечення в онлайн-режимі через мережу Інтернет. Замовник підтвердив проведення тестування в період з 12.11.2025 по 13.11.2025 року, однак у Протоколі №144 міститься недостовірна інформація про нібито відсутність функціоналу «навчання в укритті» та інших функціоналів. Скаржник стверджує, що такий функціонал наявний і реалізований через офлайн-режим доступу до матеріалів (завантаження контенту для використання без інтернету), що підтверджується наданими доказами:
o Файл №37 «АВТОРИЗАЦІЙНИЙ ЛИСТ Богданська.pdf» від виробника ТОВ «ФЛЕКС РЕАЛІТІ» підтверджує, що ПЗ включає офлайн-доступ до навчальних матеріалів, таких як відео, ігри, тести та VR-експерименти, які можуть використовуватися в умовах обмеженого доступу (укриття).
o Файл №21 «Лист-згода з технічними характеристиками.pdf» підтверджує згоду з технічними вимогами, включаючи можливість офлайн-навчання.
o Файл №36 «Гарантійний лист про походження товару.pdf» гарантує походження та відповідність ПЗ, включаючи функціонал для автономного використання.
o Файл №26 «Довідка про виконання аналогічного договору.pdf» підтверджує досвід Скаржника в постачанні аналогічного ПЗ, де функціонал «навчання в укритті» був реалізований. Твердження Замовника про відсутність функціоналу не відповідає дійсності, оскільки ПЗ AR Book підтримує завантаження матеріалів для офлайн-використання, що еквівалентно «навчанню в укритті» (без інтернету).
o Докази: скріншоти інтерфейсу ПЗ (додаються як Додаток 4), де видно опцію завантаження контенту для відповідних програм класів (наприклад, MP4-файли для демонстрації тем, як вказано в технічній частині: не менше 10 файлів для кожної теми, з можливістю офлайн-перегляду). Детальний опис реалізації функціоналу «навчання в укритті» вказано в файлі №41, стор. 9-10, 16-17: синхронізований перегляд, управління в реальному часі, індивідуальне через навушники, офлайн-доступ, підтримка ОС (Android, Windows, iOS).
Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти», запропонований ТОВ «АР БУК ЮА» під назвою AR Book, повністю відповідає вимогам щодо функціоналу «Домашні завдання». Згідно з технічною частиною пропозиції (файл №41, стор. 12-13), програмне забезпечення дозволяє створювати та керувати домашніми завданнями в особистому кабінеті вчителя. Інтерфейс передбачає призначення завдань учням у вибраному класі з можливістю встановлення та контролю термінів виконання. Для учнів доступний екран перегляду та виконання завдань з фільтрацією за статусами («нові», «виконані», «прострочені»). Це підтверджується авторизаційним листом від виробника ТОВ «ФЛЕКС РЕАЛІТІ» (файл №37), де вказано на наявність домашніх завдань як частини дидактичних матеріалів, а також листом про демонстрацію (файл №33), який гарантує тестування цих функцій онлайн.
Запропоноване програмне забезпечення AR Book забезпечує можливість додавати власний матеріал до уроку в особистому кабінеті вчителя обсягом до 500 МБ, як вимагає технічне завдання. У технічній частині (файл №41, стор. 16-17) детально описано, що вчителі можуть завантажувати презентації, зображення, відео, PDF-файли, зображення 360° та інші матеріали до 5 ГБ (що перевищує вимогу в 500 МБ), інтегруючи їх у навчальні програми (КТП) для предметів 7,8 класу. Це підтримується гарантійним листом про походження товару (файл №36), де підтверджується відповідність нормам України, та висновком санітарно-епідеміологічної експертизи (файл №16), який засвідчує безпеку та функціональність для освітнього використання, включаючи персоналізацію матеріалів.
Щодо щомісячних навчально-розважальних ігор «QUIZ» з рейтинговою системою, AR Book відповідає вимогам технічного завдання, оскільки містить ігри з трьома раундами, кожен з яких включає шість питань різного рівня складності. Технічна частина (файл №41, стор. 9-10) вказує на наявність QUIZ для тем предметів 7,8 класу, з автоматичним фіксуванням прогресу, нагородами та гейміфікацією (значки, монети, розвиток персонажа). Авторизаційний лист (файл №37) підтверджує включення вікторин та квізами як частини контенту, а довідка про аналогічний договір (файл №26) демонструє успішне впровадження подібних функцій у попередніх поставках, наприклад, для Рудківської міської ради.
Програмне забезпечення AR Book містить відеоматеріали у форматі MP4 (не менше ніж 12) для підготовки до кожної гри «QUIZ» з тем предметів 7,8 класу, що повністю відповідає технічному завданню. У файл №41 (стор. 14-15) наведено перелік MP4-файлів для демонстрації ключових тем, таких як «Тектонічна будова» чи «Закономірності формування клімату», з акцентом на підготовку до QUIZ, де кількість відео перевищує 12 на тему. Це підкріплюється сертифікатом про походження (файл №17), де вказано на електронний носій з мультимедійним контентом, та висновком про походження (файл №18), який підтверджує українське виробництво з відповідністю стандартам ДСТУ.
Функціонал «навчання в укритті» у запропонованому AR Book реалізується через синхронізований перегляд навчального контенту, як вказано в технічному завданні. Згідно з файл №41 (стор. 10-11), вчитель запускає навчальне відео зі свого пристрою, після чого вміст автоматично транслюється на персональні пристрої учнів (планшети, ноутбуки тощо) у реальному часі, з можливістю приєднання за кодом, QR-кодом чи посиланням. Це забезпечує офлайн-доступ до матеріалів, що еквівалентно вимогам для умов укриття, і підтверджується листом-згодою з технічними характеристиками (файл №21), де ТОВ «АР БУК ЮА» погоджується з усіма параметрами, включаючи автономне використання.
Функціонал «Тести» в AR Book відповідає вимогам технічного завдання, дозволяючи проходження тестових завдань учнями як у класі (для закріплення та перевірки знань), так і вдома (для самоперевірки). Технічна частина (файл №41, стор. 13-14) описує тести з типами питань (одна/кілька правильних відповідей, встановлення відповідності, відкрите питання, малюнок), з обмеженням у часі, автоматичним підрахунком балів та варіантами для протидії списуванню. Результати зберігаються для аналізу прогресу, що узгоджується з авторизаційним листом (файл №37), де згадуються тести як частина освітнього контенту, та демонстраційним листом (файл №33) для перевірки онлайн.
Загальна відповідність запропонованого товару підтверджується досвідом виконання аналогічних договорів, як у довідці (файл №26), де ТОВ «АР БУК ЮА» успішно поставило подібне ПЗ для кодом ДК 021:2015 48190000-6 на суму 402 850 грн., без зауважень щодо функціоналу. Це включає офлайн-режими, мультимедіа та тести, аналогічні до вимог для предметів 7,8 класу.
Походження товару як українського підтверджується сертифікатом (файл №17) та висновком (файл №18), де вказано на виробництво ТОВ «ФЛЕКС РЕАЛІТІ» з кодом УКТЗЕД 8523 51 90 99, що відповідає вимогам тендерної документації щодо прийнятних країн.
Санітарно-епідеміологічна безпека AR Book засвідчена висновком (файл №16), який підтверджує відповідність ДСТУ 7157:2010 та ГСТУ 79.008-99 для освітнього ПЗ, включаючи мультимедійні матеріали для 7-8 класів.
Можливість демонстрації та тестування ПЗ забезпечена листом (файл №33), де ТОВ «АР БУК ЮА» гарантує онлайн-доступ через Інтернет, що дозволяє Замовнику перевірити всі функції, включаючи «навчання в укритті» та «QUIZ», без відхилень від технічного завдання.
2. Щодо підтвердження недостовірності тверджень Замовника щодо відсутності функціоналу у запропоновано товару згідно предмету закупівлі:
Скаржник підтверджує, що запропонований ним товар повністю відповідає вимогам Технічного завдання і містить весь необхідний функціонал:
Програмний комплекс "AR Book", запропонований Скаржником, має весь необхідний функціонал, передбачений тендерною документацією.
Зокрема, він містить функціонал «навчання в укритті», який реалізується через синхронізований перегляд навчального контенту.
Вчитель запускає навчальне відео зі свого пристрою, після чого вміст автоматично транслюється на персональні пристрої учнів.
Учні можуть приєднатися до синхронного перегляду за кодом, через QR-код, за посиланням або через особистий кабінет.
Управління контентом відбувається в реальному часі: вчитель контролює перемикання, паузу та перехід до наступних елементів, з миттєвим відображенням на пристроях учнів.
Індивідуальне сприйняття забезпечується через навушники для зменшення шуму та дотримання правил безпеки.
Функціонал «Тести» дозволяє проходження тестових завдань учнями як у класі для закріплення знань, так і вдома для самоперевірки.
Результати та оцінки зберігаються з можливістю аналізу прогресу кожного учня.
Тести включають типи: одна правильна відповідь, кілька правильних, встановлення відповідності, відкрите питання, відповідь малюнком.
Можна обмежувати тести в часі, налаштовувати автоматичний підрахунок балів, різні варіанти відповідей для протидії списуванню.
Функціонал «Домашні завдання» дозволяє створення та керування завданнями в особистому кабінеті вчителя.
Інтерфейс для призначення завдань учням з контролем термінів виконання.
Екран для учнів з фільтрацією за статусами: нові, виконані, прострочені.
Вчитель має доступ до результатів у журналі, включаючи оцінки та статус опрацювання матеріалу.
Функціонал «Журнал» забезпечує автоматичне виставлення оцінок після виконання тестових чи домашніх завдань.
Можливість перегляду оцінок за розділами та по кожному учню для повної картини досягнень.
Функціонал «Особисті кабінети учнів: нагородження та мотивація» реалізує автоматичне нагородження дипломами, грамотами, подяками.
Функціонал додавання власного матеріалу дозволяє вчителю завантажувати файли до 5 ГБ в особистий кабінет.
Можна створювати модулі, уроки, тести, проєкти, лабораторні роботи.
Доступні інтерактивні підручники, тренажери, посібники для використання та поширення.
Платформа містить понад 50 000 готових матеріалів для всіх предметів та класів.
Функціонал автоматичного генерування плану уроку за допомогою штучного інтелекту реалізовано через AI-помічника.
Достатньо вказати тривалість, тему та фокус уваги для генерації плану.
Функціонал щомісячних навчально-розважальних ігор «QUIZ» з рейтинговою системою включає три раунди з шістьма питаннями різної складності.
Функціонал містить відеоматеріали у форматі MP4 (не менше 12) для підготовки до кожної гри «QUIZ».
Скаржник має наявний позитивний досвід виконання аналогічних закупівель щодо подібних технічних завдань та функціоналів.
Наприклад, успішно виконано договір №23/06/25-1 від 23.06.2025 з Відділом освіти виконавчого комітету Рудківської міської ради Самбірського району Львівської області.
У цьому договорі надано електронні засоби навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал» для закладів загальної середньої освіти, код ДК 021:2015 48190000-6, на суму 402 850 грн.(договір додається).
Замовник підтвердив відповідність запропонованого програмного комплексу технічним вимогам без зауважень. Нижче Скаржник наводить документальне підтвердження функціоналу:
«Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти» 7,8 клас AR Book, який є предметом закупівлі UA-2025-10-30-007541-a
1. Містить функціонал «навчання в укритті», що реалізується наступним чином:
● синхронізований перегляд навчального контенту: під час перебування класу в укриті: вчитель запускає навчальне відео зі свого пристрою. Після запуску вміст автоматично транслюється на персональні пристрої учнів (планшети, ноутбуки тощо);
Вчитель може запустити контент з синхронізацією, а учень приєднатися до синхронного перегляду з телефона, планшета чи іншого пристрою у такі способи: за кодом, через QR-код, за посиланням, або зареєструватися в системі та в кабінеті Учня отримати сповіщення. У AR Book цей функціонал повністю реалізований і має такий вигляд:
для синхронного перегляду навчального контенту необхідно запустити з синхронізацією (скрін - нижче)
можливості для приєднання учнів (скрін - нижче)
приєднані учні відображаються на панелі зліва (скрін - нижче)
● управління контентом в реальному часі: перемикання відео, пауза, перехід до наступного сюжету чи слайду здійснюється централізовано вчителем, а всі зміни відображаються миттєво на пристроях учнів; (скрін - нижче)
● індивідуальне сприйняття через навушники, для зменшення шуму та дотримання правил безпеки в укриттях, перегляд відео здійснюється в навушниках, що використовуються кожним учнем індивідуально.
AR Book можна використовувати на будь-якому пристрої, в тому числі, але не обмежуючись, на телефоні, на планшеті - що само собою забезпечує індивідуальне сприйняття контенту (в тому числі, відео) через навушники.
Відео з AR Book на підтвердження наявності функціоналу можна переглянути за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1adE9_uNIM4e86xFsCOFuwTnSU626W6_m/view
2. Містить функціонал «Тести»:
- функціонал проходження тестових завдань учнями як у класі (для закріплення та перевірки знань), так і вдома (для самоперевірки та підготовки до контролю знань);
- збереження результатів та оцінок за виконання учнями тестових завдань та контрольних робіт з можливістю подальшого аналізу прогресу кожного учня.
На освітній платформі «AR Book» реалізовано функціонал створення та проходження (проведення) тестування. Для цього вчитель чи адміністратор може створювати та використовувати різні типи тестів - 1) Одна правильна відповідь, 2) Кілька правильних відповідей 3) Поставити відповідність 4) Відкрите питання 5) Відповідь малюнком!
Підготовчі та контрольні тести можна:
- обмежити в часі,
- налаштувати автоматичний підрахунок балів за кожне завдання
- налаштувати різні варіанти відповідей для всіх студентів (протидія списуванню)
- автоматично запрошувати авторизованих учнів або запрошувати учнів як гостей
- переглядати відповіді студентів в режимі “real time”
- всі тести можна об'єднати та геймифікувати в цікаву гру-змагання між студентами!
- показувати правильні відповіді учням або ні.
Вся статистика проходження тестів виводиться в зрозумілий дашборд!
Відео з AR Book на підтвердження наявності функціоналу можна переглянути за посиланням:
Перевірка знань, тому НЕ показуємо правильні відповіді: https://drive.google.com/file/d/1WWt2Y8-ZWjKuYxLV34ZGGFNcdTCnLdlJ/view?usp=drive_link
Самоперевірка та підготовка, тому показуємо правильні відповіді: https://drive.google.com/file/d/1WWt2Y8-ZWjKuYxLV34ZGGFNcdTCnLdlJ/view?usp=drive_link
Збереження результатів та оцінок за виконання учнями тестових завдань та контрольних робіт з можливістю подальшого аналізу прогресу кожного учня:
https://drive.google.com/file/d/1_R0Xw_P3Cnm1lTHdgaqbCVJ-TBXxCY1u/view?usp=drive_link
3. Містить функціонал «Домашні завдання»:
• створення та керування домашніми завданнями в особистому кабінеті вчителя
• інтерфейс призначення домашніх завдань учням у вибраному класі з можливістю контролю термінів виконання.
• екран перегляду та виконання завдань для учнів із фільтрацією за статусами («нові», «виконані», «прострочені»)
• доступ вчителя до перегляду результатів у журналі, включно з оцінками за тестові завдання та статусом опрацювання матеріалу (перегляд відео)
Відео з AR Book на підтвердження наявності функціоналу можна переглянути за посиланням:
створення та керування домашніми завданнями в особистому кабінеті вчителя: https://drive.google.com/file/d/1m3el3u5B8YxBabUa4axyhDOKOGz6jAfc/view?usp=drive_link
інтерфейс призначення домашніх завдань учням у вибраному класі з можливістю контролю термінів виконання:
https://drive.google.com/file/d/1FTmh83SGb6RHGplipBdB-gPhtJBU8vvT/view?usp=drive_link
екран перегляду та виконання завдань для учнів із фільтрацією за статусами («нові», «виконані», «прострочені»):
https://drive.google.com/file/d/1Xvhwst3Q-fMJFt6XWUp4qtAFUUVXgvJv/view?usp=drive_link
доступ вчителя до перегляду результатів у журналі, включно з оцінками за тестові завдання та статусом опрацювання матеріалу (перегляд відео):
https://drive.google.com/file/d/1PTDH7CSETB0xDtnoRG3yqq-FZ9bQilZU/view?usp=drive_link
4. Містить функціонал «Журнал»
• автоматичне виставлення оцінок та балів у журнал після виконання учнем тестових, контрольних або домашніх завдань
• перегляд оцінок і балів за тестові завдання та контрольні роботи в межах обраного розділу
• перегляд оцінок і балів за домашні завдання по кожному учню для формування повної картини навчальних досягнень
Відео з AR Book на підтвердження наявності функціоналу можна переглянути за посиланням:
автоматичне виставлення оцінок та балів у журнал після виконання учнем тестових, контрольних або домашніх завдань:
https://drive.google.com/file/d/1KdyiEGN-PZ04DkQWnidWy93jiC0tAKaJ/view?usp=drive_link
перегляд оцінок і балів за тестові завдання та контрольні роботи в межах обраного розділу: https://drive.google.com/file/d/10UMaO4iRhkkIM-_IqDbDPwSIEqgx-bdM/view?usp=drive_link
перегляд оцінок і балів за домашні завдання по кожному учню для формування повної картини навчальних досягнень:
https://drive.google.com/file/d/1OnOTv_4-zJ6znyF_gnAebuUlfv50t6iQ/view?usp=drive_link
5. Містить функціонал «Особисті кабінети учнів: нагородження та мотивація», реалізовано функціонал автоматичного нагородження учнів: дипломи, грамоти,подяки
Крім сертифікатів, дипломів, грамот та подяк, на платформі AR Book реалізовано систему гейміфікації, що сприяє підвищенню мотивації учнів до навчання. Кожен учень має власний особистий кабінет із персональним персонажем, який розвивається відповідно до навчальних досягнень користувача. Учні отримують значки досягнень, монети та нагороди за успішне виконання завдань і проходження навчальних матеріалів. Накопичені нагороди можна використати для розвитку свого персонажа, що створює ефект ігрового прогресу та підвищує залученість. Система автоматично фіксує прогрес навчання.
.
Відео з AR Book на підтвердження наявності функціоналу можна переглянути за посиланням:
Нагородження та мотивація:
https://drive.google.com/file/d/1NMnwLc88-o_OmnHVqNLmNkDB7InY10-c/view?usp=drive_link
6. Можливість додавати власний матеріал до уроку в особистому кабінеті вчителя обсягом до 500 МБ
На освітній платформі “AR Book” є можливість додавати власний матеріал (презентації, зображення та картинки, відео, PDF файли, зображення 360, картинки для фонів) до конкретної теми уроку чи модуля чи в навчальну програму (КТП) в особистому кабінеті вчителя до 5 ГБ (прибл. 5000 МБ).
А ТАКОЖ:
На освітній платформі “AR Book” вчителі можуть створювати та організовувати всі навчальні матеріали у навчальні програми (КТП) у відповідності до вимог НУШ та МОН, використовувати та редагувати уже готові навчальні програми (КТП). До кожної Навчальної програми можна додавати уже готові матеріали (50+ тис матеріалів) або створювати власні:
- Модулі,
- Уроки та презентації,
- Тести
- Навчальні проєкти,
- Домашні завдання,
- Практичні роботи,
- Лабораторні роботи,
- Контрольні роботи.
До кожного Уроку/Тесту/Завдання вчителі легко можуть додати та підвантажити домашні завдання, тести, тренажери, завдання та додаткові файли!
На освітній платформі “AR Book” вчителі можуть використовувати уже завантажені інтерактивні підручники або додавати власні підручники, тренажери та посібники та використовувати їх разом з усіма інтерактивними матеріалами та ділитись із студентами за посиланням.
На освітній платформі “AR Book” уже є більше 50000 готових матеріалів для всіх предметів (від хімії, біології до захисту України) та класів (навіть для 8 класу НУШ) у відповідності до вимог МОН та НУШ. Також на платформі є курси підвищення кваліфікації для вчителів з кредитами ЄКТС та курси і тренажери для студентів!
Відео з AR Book на підтвердження наявності функціоналу можна переглянути за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1uxtXrlGtEfZisKFPa1v7U5Vb4-_3uw-v/view?usp=drive_link
7. Дає можливість автоматичного генерування плану уроку за допомогою штучного інтелекту.
АІ помічник знаходиться на панелі зліва. Для того, щоб згенерувати план уроку, достатньо заповнити декілька полів: тривалість уроку, тема уроку, фокус уваги.
Відео з AR Book на підтвердження наявності функціоналу можна переглянути за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1_R00kRRqf1Oc_THROgDFIEcgqWZuThYA/view?usp=drive_link
8. Містить щомісячні навчально-розважальні ігри «QUIZ» з рейтинговою системою, що містять три раунди з шістьма питаннями різного рівня складності в кожному.
Відео з AR Book на підтвердження наявності функціоналу можна переглянути за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1Dw6MUSW3MKQy9JYcIKyjVmPUkY-9iV5r/view?usp=drive_link
9. Містить відеоматеріали із зазначеної теми у форматі МP4 (не менше ніж 12) для підготовки до кожної гри «QUIZ»
***
Скаржник додатково готовий надати Органу оскарження можливість самостійного ознайомлення з запропонованим програмним забезпеченням шляхом надання онлайн-доступу до платформи AR Book для перевірки наявності та функціонування всіх заявлених характеристик, включаючи функціонал «навчання в укритті» та інші елементи, описані в тендерній пропозиції. Для організації такого доступу просимо звертатися на електронну пошту finance@arbook.info для термінових звернень, де представники Скаржника оперативно нададуть необхідні логіни, паролі та інструкції для тестування ПЗ в онлайн-режимі. Це дозволить Органу оскарження незалежно переконатися в повній відповідності пропозиції Скаржника вимогам тендерної документації та спростувати недостовірні твердження Замовника про відсутність функціоналу.
***
На підставі наведеного вище, Замовник порушив принципи недискримінації та максимальної економії (стаття 5 Закону), оскільки пропозиція Скаржника є найвигіднішою (230 000,00 грн.), а відхилення базується на недостовірних твердженнях. Тестування проводилося, але Протокол містить суб'єктивні висновки без обґрунтованих доказів невідповідності. Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій Скаржника, а саме – безпідставно відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Також, учасник - Скаржник запропонував ціну «230 000,00 грн. з пдв» під час аукціону для предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015: 48190000-6 — Пакети освітнього програмного забезпечення, яка найбільше зберігає відсотків бюджету Замовника відносно очікуваної вартості, та при цьому безпідставно відхиливши її Замовник порушує принцип максимальної економії відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення його пропозиції.
Враховуючи наведену вище інформацію, Скаржник вважає, що наявні підстави для задоволення його скарги в повному обсязі із метою захисту його порушених інтересів в зазначеній закупівлі.
Враховуючи викладене, прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника порушують права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель.
Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії. Керуючись пунктом 56 Особливостей та статтями 5, 18, Закону та на підставі зазначеного вище,
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СІМ'Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БОГДАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 44070742) (далі – Замовник) від 30 жовтня 2025 року було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти» 7,8 клас» за кодом ДК 021:2015: 48190000-6 Пакети освітнього програмного забезпечення.
Фактичні обставини:
ТОВ «АР БУК ЮА» (далі – Скаржник) подав тендерну пропозицію та взяв участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником, а також виграв аукціон за результатами закупівлі, і далі перебував на стадії кваліфікації із найнижчою ціною тендерної пропозиції.
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 07 листопада 2025 року. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли наступні учасники:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ТОВ «АР БУК ЮА» (далі – Скаржник) 230 000,00
UAH з ПДВ 230 000,00
UAH з ПДВ
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАЛІМОН НІНА ВАСИЛІВНА 249 750,00
UAH з ПДВ 249 750,00
UAH з ПДВ
Учасник - Скаржник запропонував найкращу ціну «230 000,00 грн.» під час аукціону для товару за кодом ДК 021:2015: 48190000-6 — Пакети освітнього програмного забезпечення, чим його пропозиція зберігає найбільше коштів кошторису Замовника.
14 листопада 2025 року Замовник ухвалив рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, що було зафіксовано в протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою (Протокол № 425) (далі – Протокол). Замовник обґрунтував своє рішення недостовірним та незаконним твердженням: «Проте, запропонований ТОВ «АР БУК ЮА» предмет закупівлі: «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти» 7,8 клас» не відповідає переліченим вище вимогам Замовника, адже перераховані вище технічні характеристики в Учасника ТОВ «АР БУК ЮА» -відсутні…» - що не відповідає дійсності, та про що детально в пункту 1 Скарги.
Скаржник, ТОВ «АР БУК ЮА», вважає, що зазначені рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, призвели до порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості, Постанова №1178), у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, абзацом 3 пункту 56 Особливостей (протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю), звертаємось до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Орган оскарження).
1. Щодо неправомірного рішення ЗАМОВНИКА щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника:
Протокол № 425 від 14 листопада 2025 року про відхилення тендерної пропозиції Скаржника містить наступні підстави:
«Для Замовника 14.11.2025 року о 10:00 було проведено онлайн презентацію для освітян громади. Під час онлайн презентації було встановлено, що запропонований предмет закупівлі не відповідає вимогам Додатком №2 до тендерної пропозиції, а саме, Замовник вимагав у Додатку №2 щоб предмет закупівлі містив та відповідав наступній інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:
Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти» Фізика 7 клас містить функціонал «навчання в укритті», що реалізується наступним чином:
• синхронізований перегляд навчального контенту: під час перебування класу в укритті вчитель запускає навчальне відео зі свого пристрою. Після запуску вміст автоматично транслюється на персональні пристрої учнів (планшети, ноутбуки тощо).
Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти» Фізика 7 клас містить функціонал «Тести»:
• функціонал проходження тестових завдань учнями як у класі (для закріплення та перевірки знань), так і вдома (для самоперевірки та підготовки до контролю знань).
Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти» Фізика 7 клас містить функціонал «Домашні завдання»:
• створення та керування домашніми завданнями в особистому кабінеті вчителя
• інтерфейс призначення домашніх завдань учням у вибраному класі з можливістю контролю термінів виконання.
• екран перегляду та виконання завдань для учнів із фільтрацією за статусами ((«нові», «виконані», «просрочені»).
Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти» Фізика 7 клас дає можливість додавати власний матеріал до уроку в особистому кабінеті вчителя обсягом до 500 МБ
Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти» Фізика 7 клас містить щомісячні навчально-розважальні ігри «QUIZ» з рейтинговою системою, що містять три раунди з шістьма питаннями різного рівня складності в кожному.
Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти» Фізика 7 клас містить відеоматеріали із зазначеної теми у форматі MP4 (не менше ніж 12) для підготовки до кожної гри «QUIZ»
Проте, запропонований ТОВ «АР БУК ЮА» предмет закупівлі: «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти» 7,8 клас» не відповідає переліченим вище вимогам Замовника, адже перераховані вище технічні характеристики в Учасника ТОВ «АР БУК ЮА» -відсутні…»
Обґрунтування скарги Скаржник вважає, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції є незаконним та необґрунтованим з таких підстав:
Протокол № 144 не містить жодних доказів на підтримку тверджень Замовника про відсутність функціоналу в запропонованому програмному забезпеченні.
У ньому наведено лише суб'єктивні висновки без будь-яких обґрунтувань, таких як скріншоти інтерфейсу, протоколи тестування, детальні описи перевірки чи інші матеріали, що підтверджували б невідповідність.
Замовник обмежився загальними фразами на кшталт "Відсутня така можливість в запропонованому", без надання фактичних даних чи посилань на конкретні результати тестування.
Це робить рішення про відхилення необґрунтованим та таким, що не відповідає принципам прозорості та об'єктивності, передбаченим статтею 5 Закону.
Тендерна документація закупівлі не містила чітких підстав та порядку відхилення тендерної пропозиції за "результатами" такої перевірки (тестування) програмного забезпечення.
Скаржником належним чином надано документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції вимогам технічної специфікації Замовника. Зокрема, у складі тендерної пропозиції Скаржника надано файл №41 «Технічна частина Богданська.pdf», який містить детальний опис технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.Цей документ повністю відповідає вимогам Додатку №2 до тендерної документації, де вказано на необхідність наявності функціоналу для організації навчання, у тому числі в умовах обмеженого доступу (наприклад, «навчання в укритті»). Крім того, надано файл №16 «Висновок СЕЕ ПЗ Електронний засіб навчального призначення Дидактичний мультимедійний матеріал.pdf», який є висновком санітарно-епідеміологічної експертизи, що підтверджує відповідність ПЗ нормам безпеки та якості для використання в освітньому процесі, включаючи дистанційні формати.
Скаржник надав Замовнику доступ до програмного комплексу для тестування. У складі тендерної пропозиції надано файл №33 «Лист про демонтстрацію.pdf», де Скаржник підтверджує готовність надати доступ до тестування програмного забезпечення в онлайн-режимі через мережу Інтернет. Замовник підтвердив проведення тестування в період з 12.11.2025 по 13.11.2025 року, однак у Протоколі №144 міститься недостовірна інформація про нібито відсутність функціоналу «навчання в укритті» та інших функціоналів. Скаржник стверджує, що такий функціонал наявний і реалізований через офлайн-режим доступу до матеріалів (завантаження контенту для використання без інтернету), що підтверджується наданими доказами:
o Файл №37 «АВТОРИЗАЦІЙНИЙ ЛИСТ Богданська.pdf» від виробника ТОВ «ФЛЕКС РЕАЛІТІ» підтверджує, що ПЗ включає офлайн-доступ до навчальних матеріалів, таких як відео, ігри, тести та VR-експерименти, які можуть використовуватися в умовах обмеженого доступу (укриття).
o Файл №21 «Лист-згода з технічними характеристиками.pdf» підтверджує згоду з технічними вимогами, включаючи можливість офлайн-навчання.
o Файл №36 «Гарантійний лист про походження товару.pdf» гарантує походження та відповідність ПЗ, включаючи функціонал для автономного використання.
o Файл №26 «Довідка про виконання аналогічного договору.pdf» підтверджує досвід Скаржника в постачанні аналогічного ПЗ, де функціонал «навчання в укритті» був реалізований. Твердження Замовника про відсутність функціоналу не відповідає дійсності, оскільки ПЗ AR Book підтримує завантаження матеріалів для офлайн-використання, що еквівалентно «навчанню в укритті» (без інтернету).
o Докази: скріншоти інтерфейсу ПЗ (додаються як Додаток 4), де видно опцію завантаження контенту для відповідних програм класів (наприклад, MP4-файли для демонстрації тем, як вказано в технічній частині: не менше 10 файлів для кожної теми, з можливістю офлайн-перегляду). Детальний опис реалізації функціоналу «навчання в укритті» вказано в файлі №41, стор. 9-10, 16-17: синхронізований перегляд, управління в реальному часі, індивідуальне через навушники, офлайн-доступ, підтримка ОС (Android, Windows, iOS).
Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти», запропонований ТОВ «АР БУК ЮА» під назвою AR Book, повністю відповідає вимогам щодо функціоналу «Домашні завдання». Згідно з технічною частиною пропозиції (файл №41, стор. 12-13), програмне забезпечення дозволяє створювати та керувати домашніми завданнями в особистому кабінеті вчителя. Інтерфейс передбачає призначення завдань учням у вибраному класі з можливістю встановлення та контролю термінів виконання. Для учнів доступний екран перегляду та виконання завдань з фільтрацією за статусами («нові», «виконані», «прострочені»). Це підтверджується авторизаційним листом від виробника ТОВ «ФЛЕКС РЕАЛІТІ» (файл №37), де вказано на наявність домашніх завдань як частини дидактичних матеріалів, а також листом про демонстрацію (файл №33), який гарантує тестування цих функцій онлайн.
Запропоноване програмне забезпечення AR Book забезпечує можливість додавати власний матеріал до уроку в особистому кабінеті вчителя обсягом до 500 МБ, як вимагає технічне завдання. У технічній частині (файл №41, стор. 16-17) детально описано, що вчителі можуть завантажувати презентації, зображення, відео, PDF-файли, зображення 360° та інші матеріали до 5 ГБ (що перевищує вимогу в 500 МБ), інтегруючи їх у навчальні програми (КТП) для предметів 7,8 класу. Це підтримується гарантійним листом про походження товару (файл №36), де підтверджується відповідність нормам України, та висновком санітарно-епідеміологічної експертизи (файл №16), який засвідчує безпеку та функціональність для освітнього використання, включаючи персоналізацію матеріалів.
Щодо щомісячних навчально-розважальних ігор «QUIZ» з рейтинговою системою, AR Book відповідає вимогам технічного завдання, оскільки містить ігри з трьома раундами, кожен з яких включає шість питань різного рівня складності. Технічна частина (файл №41, стор. 9-10) вказує на наявність QUIZ для тем предметів 7,8 класу, з автоматичним фіксуванням прогресу, нагородами та гейміфікацією (значки, монети, розвиток персонажа). Авторизаційний лист (файл №37) підтверджує включення вікторин та квізами як частини контенту, а довідка про аналогічний договір (файл №26) демонструє успішне впровадження подібних функцій у попередніх поставках, наприклад, для Рудківської міської ради.
Програмне забезпечення AR Book містить відеоматеріали у форматі MP4 (не менше ніж 12) для підготовки до кожної гри «QUIZ» з тем предметів 7,8 класу, що повністю відповідає технічному завданню. У файл №41 (стор. 14-15) наведено перелік MP4-файлів для демонстрації ключових тем, таких як «Тектонічна будова» чи «Закономірності формування клімату», з акцентом на підготовку до QUIZ, де кількість відео перевищує 12 на тему. Це підкріплюється сертифікатом про походження (файл №17), де вказано на електронний носій з мультимедійним контентом, та висновком про походження (файл №18), який підтверджує українське виробництво з відповідністю стандартам ДСТУ.
Функціонал «навчання в укритті» у запропонованому AR Book реалізується через синхронізований перегляд навчального контенту, як вказано в технічному завданні. Згідно з файл №41 (стор. 10-11), вчитель запускає навчальне відео зі свого пристрою, після чого вміст автоматично транслюється на персональні пристрої учнів (планшети, ноутбуки тощо) у реальному часі, з можливістю приєднання за кодом, QR-кодом чи посиланням. Це забезпечує офлайн-доступ до матеріалів, що еквівалентно вимогам для умов укриття, і підтверджується листом-згодою з технічними характеристиками (файл №21), де ТОВ «АР БУК ЮА» погоджується з усіма параметрами, включаючи автономне використання.
Функціонал «Тести» в AR Book відповідає вимогам технічного завдання, дозволяючи проходження тестових завдань учнями як у класі (для закріплення та перевірки знань), так і вдома (для самоперевірки). Технічна частина (файл №41, стор. 13-14) описує тести з типами питань (одна/кілька правильних відповідей, встановлення відповідності, відкрите питання, малюнок), з обмеженням у часі, автоматичним підрахунком балів та варіантами для протидії списуванню. Результати зберігаються для аналізу прогресу, що узгоджується з авторизаційним листом (файл №37), де згадуються тести як частина освітнього контенту, та демонстраційним листом (файл №33) для перевірки онлайн.
Загальна відповідність запропонованого товару підтверджується досвідом виконання аналогічних договорів, як у довідці (файл №26), де ТОВ «АР БУК ЮА» успішно поставило подібне ПЗ для кодом ДК 021:2015 48190000-6 на суму 402 850 грн., без зауважень щодо функціоналу. Це включає офлайн-режими, мультимедіа та тести, аналогічні до вимог для предметів 7,8 класу.
Походження товару як українського підтверджується сертифікатом (файл №17) та висновком (файл №18), де вказано на виробництво ТОВ «ФЛЕКС РЕАЛІТІ» з кодом УКТЗЕД 8523 51 90 99, що відповідає вимогам тендерної документації щодо прийнятних країн.
Санітарно-епідеміологічна безпека AR Book засвідчена висновком (файл №16), який підтверджує відповідність ДСТУ 7157:2010 та ГСТУ 79.008-99 для освітнього ПЗ, включаючи мультимедійні матеріали для 7-8 класів.
Можливість демонстрації та тестування ПЗ забезпечена листом (файл №33), де ТОВ «АР БУК ЮА» гарантує онлайн-доступ через Інтернет, що дозволяє Замовнику перевірити всі функції, включаючи «навчання в укритті» та «QUIZ», без відхилень від технічного завдання.
2. Щодо підтвердження недостовірності тверджень Замовника щодо відсутності функціоналу у запропоновано товару згідно предмету закупівлі:
Скаржник підтверджує, що запропонований ним товар повністю відповідає вимогам Технічного завдання і містить весь необхідний функціонал:
Програмний комплекс "AR Book", запропонований Скаржником, має весь необхідний функціонал, передбачений тендерною документацією.
Зокрема, він містить функціонал «навчання в укритті», який реалізується через синхронізований перегляд навчального контенту.
Вчитель запускає навчальне відео зі свого пристрою, після чого вміст автоматично транслюється на персональні пристрої учнів.
Учні можуть приєднатися до синхронного перегляду за кодом, через QR-код, за посиланням або через особистий кабінет.
Управління контентом відбувається в реальному часі: вчитель контролює перемикання, паузу та перехід до наступних елементів, з миттєвим відображенням на пристроях учнів.
Індивідуальне сприйняття забезпечується через навушники для зменшення шуму та дотримання правил безпеки.
Функціонал «Тести» дозволяє проходження тестових завдань учнями як у класі для закріплення знань, так і вдома для самоперевірки.
Результати та оцінки зберігаються з можливістю аналізу прогресу кожного учня.
Тести включають типи: одна правильна відповідь, кілька правильних, встановлення відповідності, відкрите питання, відповідь малюнком.
Можна обмежувати тести в часі, налаштовувати автоматичний підрахунок балів, різні варіанти відповідей для протидії списуванню.
Функціонал «Домашні завдання» дозволяє створення та керування завданнями в особистому кабінеті вчителя.
Інтерфейс для призначення завдань учням з контролем термінів виконання.
Екран для учнів з фільтрацією за статусами: нові, виконані, прострочені.
Вчитель має доступ до результатів у журналі, включаючи оцінки та статус опрацювання матеріалу.
Функціонал «Журнал» забезпечує автоматичне виставлення оцінок після виконання тестових чи домашніх завдань.
Можливість перегляду оцінок за розділами та по кожному учню для повної картини досягнень.
Функціонал «Особисті кабінети учнів: нагородження та мотивація» реалізує автоматичне нагородження дипломами, грамотами, подяками.
Функціонал додавання власного матеріалу дозволяє вчителю завантажувати файли до 5 ГБ в особистий кабінет.
Можна створювати модулі, уроки, тести, проєкти, лабораторні роботи.
Доступні інтерактивні підручники, тренажери, посібники для використання та поширення.
Платформа містить понад 50 000 готових матеріалів для всіх предметів та класів.
Функціонал автоматичного генерування плану уроку за допомогою штучного інтелекту реалізовано через AI-помічника.
Достатньо вказати тривалість, тему та фокус уваги для генерації плану.
Функціонал щомісячних навчально-розважальних ігор «QUIZ» з рейтинговою системою включає три раунди з шістьма питаннями різної складності.
Функціонал містить відеоматеріали у форматі MP4 (не менше 12) для підготовки до кожної гри «QUIZ».
Скаржник має наявний позитивний досвід виконання аналогічних закупівель щодо подібних технічних завдань та функціоналів.
Наприклад, успішно виконано договір №23/06/25-1 від 23.06.2025 з Відділом освіти виконавчого комітету Рудківської міської ради Самбірського району Львівської області.
У цьому договорі надано електронні засоби навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал» для закладів загальної середньої освіти, код ДК 021:2015 48190000-6, на суму 402 850 грн.(договір додається).
Замовник підтвердив відповідність запропонованого програмного комплексу технічним вимогам без зауважень. Нижче Скаржник наводить документальне підтвердження функціоналу:
«Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти» 7,8 клас AR Book, який є предметом закупівлі UA-2025-10-30-007541-a
1. Містить функціонал «навчання в укритті», що реалізується наступним чином:
● синхронізований перегляд навчального контенту: під час перебування класу в укриті: вчитель запускає навчальне відео зі свого пристрою. Після запуску вміст автоматично транслюється на персональні пристрої учнів (планшети, ноутбуки тощо);
Вчитель може запустити контент з синхронізацією, а учень приєднатися до синхронного перегляду з телефона, планшета чи іншого пристрою у такі способи: за кодом, через QR-код, за посиланням, або зареєструватися в системі та в кабінеті Учня отримати сповіщення. У AR Book цей функціонал повністю реалізований і має такий вигляд:
для синхронного перегляду навчального контенту необхідно запустити з синхронізацією (скрін - нижче)
можливості для приєднання учнів (скрін - нижче)
приєднані учні відображаються на панелі зліва (скрін - нижче)
● управління контентом в реальному часі: перемикання відео, пауза, перехід до наступного сюжету чи слайду здійснюється централізовано вчителем, а всі зміни відображаються миттєво на пристроях учнів; (скрін - нижче)
● індивідуальне сприйняття через навушники, для зменшення шуму та дотримання правил безпеки в укриттях, перегляд відео здійснюється в навушниках, що використовуються кожним учнем індивідуально.
AR Book можна використовувати на будь-якому пристрої, в тому числі, але не обмежуючись, на телефоні, на планшеті - що само собою забезпечує індивідуальне сприйняття контенту (в тому числі, відео) через навушники.
Відео з AR Book на підтвердження наявності функціоналу можна переглянути за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1adE9_uNIM4e86xFsCOFuwTnSU626W6_m/view
2. Містить функціонал «Тести»:
- функціонал проходження тестових завдань учнями як у класі (для закріплення та перевірки знань), так і вдома (для самоперевірки та підготовки до контролю знань);
- збереження результатів та оцінок за виконання учнями тестових завдань та контрольних робіт з можливістю подальшого аналізу прогресу кожного учня.
На освітній платформі «AR Book» реалізовано функціонал створення та проходження (проведення) тестування. Для цього вчитель чи адміністратор може створювати та використовувати різні типи тестів - 1) Одна правильна відповідь, 2) Кілька правильних відповідей 3) Поставити відповідність 4) Відкрите питання 5) Відповідь малюнком!
Підготовчі та контрольні тести можна:
- обмежити в часі,
- налаштувати автоматичний підрахунок балів за кожне завдання
- налаштувати різні варіанти відповідей для всіх студентів (протидія списуванню)
- автоматично запрошувати авторизованих учнів або запрошувати учнів як гостей
- переглядати відповіді студентів в режимі “real time”
- всі тести можна об'єднати та геймифікувати в цікаву гру-змагання між студентами!
- показувати правильні відповіді учням або ні.
Вся статистика проходження тестів виводиться в зрозумілий дашборд!
Відео з AR Book на підтвердження наявності функціоналу можна переглянути за посиланням:
Перевірка знань, тому НЕ показуємо правильні відповіді: https://drive.google.com/file/d/1WWt2Y8-ZWjKuYxLV34ZGGFNcdTCnLdlJ/view?usp=drive_link
Самоперевірка та підготовка, тому показуємо правильні відповіді: https://drive.google.com/file/d/1WWt2Y8-ZWjKuYxLV34ZGGFNcdTCnLdlJ/view?usp=drive_link
Збереження результатів та оцінок за виконання учнями тестових завдань та контрольних робіт з можливістю подальшого аналізу прогресу кожного учня:
https://drive.google.com/file/d/1_R0Xw_P3Cnm1lTHdgaqbCVJ-TBXxCY1u/view?usp=drive_link
3. Містить функціонал «Домашні завдання»:
• створення та керування домашніми завданнями в особистому кабінеті вчителя
• інтерфейс призначення домашніх завдань учням у вибраному класі з можливістю контролю термінів виконання.
• екран перегляду та виконання завдань для учнів із фільтрацією за статусами («нові», «виконані», «прострочені»)
• доступ вчителя до перегляду результатів у журналі, включно з оцінками за тестові завдання та статусом опрацювання матеріалу (перегляд відео)
Відео з AR Book на підтвердження наявності функціоналу можна переглянути за посиланням:
створення та керування домашніми завданнями в особистому кабінеті вчителя: https://drive.google.com/file/d/1m3el3u5B8YxBabUa4axyhDOKOGz6jAfc/view?usp=drive_link
інтерфейс призначення домашніх завдань учням у вибраному класі з можливістю контролю термінів виконання:
https://drive.google.com/file/d/1FTmh83SGb6RHGplipBdB-gPhtJBU8vvT/view?usp=drive_link
екран перегляду та виконання завдань для учнів із фільтрацією за статусами («нові», «виконані», «прострочені»):
https://drive.google.com/file/d/1Xvhwst3Q-fMJFt6XWUp4qtAFUUVXgvJv/view?usp=drive_link
доступ вчителя до перегляду результатів у журналі, включно з оцінками за тестові завдання та статусом опрацювання матеріалу (перегляд відео):
https://drive.google.com/file/d/1PTDH7CSETB0xDtnoRG3yqq-FZ9bQilZU/view?usp=drive_link
4. Містить функціонал «Журнал»
• автоматичне виставлення оцінок та балів у журнал після виконання учнем тестових, контрольних або домашніх завдань
• перегляд оцінок і балів за тестові завдання та контрольні роботи в межах обраного розділу
• перегляд оцінок і балів за домашні завдання по кожному учню для формування повної картини навчальних досягнень
Відео з AR Book на підтвердження наявності функціоналу можна переглянути за посиланням:
автоматичне виставлення оцінок та балів у журнал після виконання учнем тестових, контрольних або домашніх завдань:
https://drive.google.com/file/d/1KdyiEGN-PZ04DkQWnidWy93jiC0tAKaJ/view?usp=drive_link
перегляд оцінок і балів за тестові завдання та контрольні роботи в межах обраного розділу: https://drive.google.com/file/d/10UMaO4iRhkkIM-_IqDbDPwSIEqgx-bdM/view?usp=drive_link
перегляд оцінок і балів за домашні завдання по кожному учню для формування повної картини навчальних досягнень:
https://drive.google.com/file/d/1OnOTv_4-zJ6znyF_gnAebuUlfv50t6iQ/view?usp=drive_link
5. Містить функціонал «Особисті кабінети учнів: нагородження та мотивація», реалізовано функціонал автоматичного нагородження учнів: дипломи, грамоти,подяки
Крім сертифікатів, дипломів, грамот та подяк, на платформі AR Book реалізовано систему гейміфікації, що сприяє підвищенню мотивації учнів до навчання. Кожен учень має власний особистий кабінет із персональним персонажем, який розвивається відповідно до навчальних досягнень користувача. Учні отримують значки досягнень, монети та нагороди за успішне виконання завдань і проходження навчальних матеріалів. Накопичені нагороди можна використати для розвитку свого персонажа, що створює ефект ігрового прогресу та підвищує залученість. Система автоматично фіксує прогрес навчання.
.
Відео з AR Book на підтвердження наявності функціоналу можна переглянути за посиланням:
Нагородження та мотивація:
https://drive.google.com/file/d/1NMnwLc88-o_OmnHVqNLmNkDB7InY10-c/view?usp=drive_link
6. Можливість додавати власний матеріал до уроку в особистому кабінеті вчителя обсягом до 500 МБ
На освітній платформі “AR Book” є можливість додавати власний матеріал (презентації, зображення та картинки, відео, PDF файли, зображення 360, картинки для фонів) до конкретної теми уроку чи модуля чи в навчальну програму (КТП) в особистому кабінеті вчителя до 5 ГБ (прибл. 5000 МБ).
А ТАКОЖ:
На освітній платформі “AR Book” вчителі можуть створювати та організовувати всі навчальні матеріали у навчальні програми (КТП) у відповідності до вимог НУШ та МОН, використовувати та редагувати уже готові навчальні програми (КТП). До кожної Навчальної програми можна додавати уже готові матеріали (50+ тис матеріалів) або створювати власні:
- Модулі,
- Уроки та презентації,
- Тести
- Навчальні проєкти,
- Домашні завдання,
- Практичні роботи,
- Лабораторні роботи,
- Контрольні роботи.
До кожного Уроку/Тесту/Завдання вчителі легко можуть додати та підвантажити домашні завдання, тести, тренажери, завдання та додаткові файли!
На освітній платформі “AR Book” вчителі можуть використовувати уже завантажені інтерактивні підручники або додавати власні підручники, тренажери та посібники та використовувати їх разом з усіма інтерактивними матеріалами та ділитись із студентами за посиланням.
На освітній платформі “AR Book” уже є більше 50000 готових матеріалів для всіх предметів (від хімії, біології до захисту України) та класів (навіть для 8 класу НУШ) у відповідності до вимог МОН та НУШ. Також на платформі є курси підвищення кваліфікації для вчителів з кредитами ЄКТС та курси і тренажери для студентів!
Відео з AR Book на підтвердження наявності функціоналу можна переглянути за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1uxtXrlGtEfZisKFPa1v7U5Vb4-_3uw-v/view?usp=drive_link
7. Дає можливість автоматичного генерування плану уроку за допомогою штучного інтелекту.
АІ помічник знаходиться на панелі зліва. Для того, щоб згенерувати план уроку, достатньо заповнити декілька полів: тривалість уроку, тема уроку, фокус уваги.
Відео з AR Book на підтвердження наявності функціоналу можна переглянути за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1_R00kRRqf1Oc_THROgDFIEcgqWZuThYA/view?usp=drive_link
8. Містить щомісячні навчально-розважальні ігри «QUIZ» з рейтинговою системою, що містять три раунди з шістьма питаннями різного рівня складності в кожному.
Відео з AR Book на підтвердження наявності функціоналу можна переглянути за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1Dw6MUSW3MKQy9JYcIKyjVmPUkY-9iV5r/view?usp=drive_link
9. Містить відеоматеріали із зазначеної теми у форматі МP4 (не менше ніж 12) для підготовки до кожної гри «QUIZ»
***
Скаржник додатково готовий надати Органу оскарження можливість самостійного ознайомлення з запропонованим програмним забезпеченням шляхом надання онлайн-доступу до платформи AR Book для перевірки наявності та функціонування всіх заявлених характеристик, включаючи функціонал «навчання в укритті» та інші елементи, описані в тендерній пропозиції. Для організації такого доступу просимо звертатися на електронну пошту finance@arbook.info для термінових звернень, де представники Скаржника оперативно нададуть необхідні логіни, паролі та інструкції для тестування ПЗ в онлайн-режимі. Це дозволить Органу оскарження незалежно переконатися в повній відповідності пропозиції Скаржника вимогам тендерної документації та спростувати недостовірні твердження Замовника про відсутність функціоналу.
***
На підставі наведеного вище, Замовник порушив принципи недискримінації та максимальної економії (стаття 5 Закону), оскільки пропозиція Скаржника є найвигіднішою (230 000,00 грн.), а відхилення базується на недостовірних твердженнях. Тестування проводилося, але Протокол містить суб'єктивні висновки без обґрунтованих доказів невідповідності. Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій Скаржника, а саме – безпідставно відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Також, учасник - Скаржник запропонував ціну «230 000,00 грн. з пдв» під час аукціону для предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015: 48190000-6 — Пакети освітнього програмного забезпечення, яка найбільше зберігає відсотків бюджету Замовника відносно очікуваної вартості, та при цьому безпідставно відхиливши її Замовник порушує принцип максимальної економії відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення його пропозиції.
Враховуючи наведену вище інформацію, Скаржник вважає, що наявні підстави для задоволення його скарги в повному обсязі із метою захисту його порушених інтересів в зазначеній закупівлі.
Враховуючи викладене, прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника порушують права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель.
Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії. Керуючись пунктом 56 Особливостей та статтями 5, 18, Закону та на підставі зазначеного вище,
×
-
Назва доказу:
37 АВТОРИЗАЦІЙНИЙ ЛИСТ Богданська.pdf
-
Повʼязаний документ:
37 АВТОРИЗАЦІЙНИЙ ЛИСТ Богданська.pdf
-
-
Назва доказу:
41 Технічна частина Богданська.docx.pdf
-
Повʼязаний документ:
41 Технічна частина Богданська.docx.pdf
-
-
Назва доказу:
Підтвердження відповідності запропованого товару вимогам технічного завдання
-
Повʼязаний документ:
Підтвердження відповідності запропованого товару вимогам технічного завдання.docx
-
-
Назва доказу:
21 Лист-згода з технічними характеристиками.pdf
-
Повʼязаний документ:
21 Лист-згода з технічними характеристиками.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол відхилення
-
Повʼязаний документ:
ПРОТОКОЛ Nº 425.pdf
-
-
Назва доказу:
Скарга підписана
-
Повʼязаний документ:
Скарга на UA-2025-10-30-007541-a.pdf
-
-
Назва доказу:
Скарга електронна
-
Повʼязаний документ:
Скарга на UA-2025-10-30-007541-a.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
1.Прийняти скаргу до розгляду. 2.Визнати рішення Замовника у вигляді протоколу № 425 від 14.11.2025 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АР БУК ЮА» неправомірним та необґрунтованим, прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель із наступних підстав - Скаржником належним чином надано технічні документи щодо відповідності пропозиції учасника вимогам Замовника, товар відповідає технічним вимогам Замовника, твердження протоколу не відповідають дійсності. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення у вигляді протоколу № 425 від 14.11.2025 року про відхилення тендерної ТОВ «АР БУК ЮА» через відсутність законних підстав для відхилення тендерної пропозиції Скаржника. 4. Зобов’язати Замовника повернутися до розгляду пропозиції ТОВ «АР БУК ЮА» в законному порядку (розглянути пропозицію із дотриманням вимог статті 5 Закону, виставити протокол, укласти договір за результатами закупівлі). Додатки: 1. Копія протоколу № 425 про відхилення пропозиції від 14.11.2025 р. 2. Копія Тендерної документації процедури закупівлі. 3. Документи, що підтверджують надання належних документів в частині вимоги, що стала підставою відхилення -технічного завдання. 4. Докази функціоналу ПЗ (скріншоти інтерфейсу з опцією офлайн-доступу для). 5.Додатковий аналогічний досвід із аналогічним технічним завданням, як підтвердження, що Скаржник виконав поставки товарів згідно аналогічних вимог технічного завдання (Договір_Рукдківська, накладні, відгук). Всі документи знаходяться у відкритому доступі за посиланням закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2025-10-30-007541-a