• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

«Поточний ремонт приміщення № 47 (163,85м2) ДНЗ "Запорізький ПЦПТО" за адресою: м. Запоріжжя вул. Виробнича, 15»

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Допускається подання документів у складі тендерної пропозиції іншою ніж українська мова з обов’язковим наданням перекладу таких документів на українську мову. Переклад документів повинен бути завірений, організацією, яка здійснювала переклад або самостійно учасником. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо. Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію «Ціна» - 100%).

Торги не відбулися

1 449 703.00 UAH з ПДВ
Номер: 049e13e86e55469d9f28773af22528e7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-11-17-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.11.2025 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 17.11.2025 13:06 - 09.12.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 17.11.2025 № 119-з Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 17.11.2025 № 119-з Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 4) UA-2025-10-21-016206-a, яка проведена Державним навчальним закладом "Запорізький промисловий центр професійно-технічної освіти";
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 210-73-33, o.a.lobur@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, виконання рішень АМКУ - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: « 24 » листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, оприлюднення інформації про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного навчального закладу "Запорізький політехнічний центр професійно-технічної освіти" (далі - Замовник) на 2025 рік; тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи № 156/ВО від 21.10.2025 року; протоколи уповноваженої особи щодо розгляду тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників Приватне підприємство "БУДРОБОТСЕРВІС", ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАС ТРЕЙД" та ФОП Ільїна Ірина Вікторівна; рішення комісії Антимонопольного комітету України (далі - АМКУ) від 13.11.2025 №16955-р/пк-пз та від 21.11.2025 №17372-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 06.11.2025 року; запит Замовнику на надання пояснень від 18.11.2025 року та відповідь на нього від 20.11.2025 року. Питання, які розглядались комісією АМКУ, в ході моніторингу не досліджувались.
Період усунення порушень: 24.11.2025 17:39 - 28.11.2025 00:00
Дата публікації висновку: 24.11.2025 17:39

Запити/Пояснення