-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Послуги з монтажу автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу на об’єкті: «Капітанівський ліцей Новомиргородської міської ради за адресою: Кіровоградська область, Новоукраїнський район, смт. Капітанівка, вул. Смілянська, 55» (ДК 021:2015: 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації)
Закупівля співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility. Процедура закупівлі – відкриті торги з особливостями, у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Завершена
1 348 497.20
UAH з ПДВ
Номер:
12f3fdbc0ced4d1c8da98c52cbb4bafb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-27-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.10.2025 00:00
Період моніторингу:
27.10.2025 17:14 - 18.11.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.10.2025 № 94-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 27.10.2025 № 94-з
Виятяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2025-10-13-010403-a 13.10.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, відповідності умов тендерної документації та проекту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення закупівлі), відповідності умов тендерної документації та проекту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21.05.2024 у м. Києві та 22.05.2024 у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Новомиргородської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 13.10.2025 б/н, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ВБ СТАЖ» (далі – ТОВ «ВБ СТАЖ»), роз’яснення від 16.10.2025 на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації від 14.10.2025, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – АМКУ) від 20.10.2025 № 15752-р/пк-пз, рішення уповноваженої особи від 22.10.2025 № 640, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 22.10.2025, договір про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від 04.11.2025 № 604 на суму 1 339 736,84 грн, укладений між Замовником та ТОВ «ВБ СТАЖ» (далі – Договір), пояснення надані Замовником 30.10.2025, 06.11.2025 через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
17.11.2025 15:12 - 21.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
17.11.2025 15:12
Запити/Пояснення
Номер:
073e037b59c8498985382ca628cc16ca
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
29.10.2025 17:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Послуги з монтажу автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу на об’єкті: «Капітанівський ліцей Новомиргородської міської ради за адресою: Кіровоградська область, Новоукраїнський район, смт Капітанівка, вул. Смілянська, 55» (ДК 021:2015: 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-10-13-010403-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
aea5e35428984ba581e9f33226ac245c
Назва:
Замовник надає пояснення на запит
Дата опублікування:
30.10.2025 15:56
Опис:
В системі електронних торгів Prozorro опубліковано Запит замовнику на пояснення (надалі по тексту - Запит), що подано в рамках Моніторингу UA-M-2025-10-27-000050. За Запитом сформовано наступні питання:
«1). … яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість»;
2). … надати посилання на сторінку власного веб-сайту або на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі».
Новомиргородська міська рада під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів відповідно до пункту 1 частини 1 статті 2 Закону «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон): органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад.
Новомиргородською міською радою (далі – Замовник) було оголошено процедуру відкритих торгів по предмету: Послуги з монтажу автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу на об’єкті: «Капітанівський ліцей Новомиргородської міської ради за адресою: Кіровоградська область, Новоукраїнський район, смт. Капітанівка, вул. Смілянська, 55» (ДК 021:2015: 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації), ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-13-010403-a за адресою www.prozorro.gov.ua.
1. Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Новомиргородська міська рада завжди дотримується Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275.
Для виконання послуг з монтажу автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу Замовником вжито заходів на розробку проектної-кошторисної документації по виконанню робіт за предметом закупівлі: Послуги з монтажу автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу на об’єкті: «Капітанівський ліцей Новомиргородської міської ради за адресою: Кіровоградська область, Новоукраїнський район, смт. Капітанівка, вул. Смілянська, 55» (ДК 021:2015: 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації), яка згідно вимог чинного законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил визначає конкретні архітектурні, конструктивні, технічні та технологічні рішення щодо виконання робіт, в тому числі обсяги робіт, відомість ресурсів.
Так само, у порядку державної експертизи проведено розгляд проектної документації, за результатами якого отримано позитивний експертний звіт № 12-0098/03-25 від 19.05.2025 р. (сканкопія експертної оцінки додається).
Тому, розрахунок очікуваної вартості робіт по предмету закупівлі розрахований з урахуванням показників наявних в Зведеному кошторисному розрахунку вартості об`єкта будівництва (сканкопія зведеного кошторисного розрахунку додається), та відповідно до пояснювальної записки начальника планово-економічного відділу виконавчого комітету міської ради від 16.09.2025 р. (сканкопія пояснювальної записки додається).
2. Замовник дотримується вимог постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів». Надаємо посилання на сторінку власного вебсайту на якому розміщено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://rada-novomirgorod.gov.ua/sites/rada-novomirgorod.gov.ua/files/inline-files/obgruntuvannya-vidpovidno-do-vimog-p.-41-postanovi-kmuvid-11-zhovtnya-2016-roku-no-710-do-proceduri-zakupivli-no-ua-2025-10-13-010403-a.pdf
Номер:
28ff613f6bf74cda80c66b0d1b86cce8
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
03.11.2025 15:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги з монтажу автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу на об’єкті: «Капітанівський ліцей Новомиргородської міської ради за адресою: Кіровоградська область, Новоукраїнський район, смт Капітанівка, вул. Смілянська, 55» (ДК 021:2015: 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-10-13-010403-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, з інформацією та/або документами, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації.
Підпунктом 1.2.1 пункту 1.2 таблиці «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Таблиця) наведеної у Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації (далі – Додаток 1 до тендерної документації) визначено, що на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі.
Також, згідно з підпунктом 1.2.2 пункту 2.1 Таблиці Додатку 1 до тендерної документації, учасник повинен надати копії документів, які підтверджують трудові відносини між Учасником та зазначеними працівниками у довідці – копії наказів про прийняття на роботу таких працівників з наданням повідомлення ДПС, на кожного працівника зазначеного в довідці, про прийняття на роботу (з відміткою ДПС про реєстрацію) та копії трудових книжок (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу).
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВБ СТАЖ» надана Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 14.10.2025 № 2 (далі – Довідка № 2) згідно з якою штатним працівником ТОВ «ВБ СТАЖ» є заступник директора з технічних питань Науменко В.А., та копії наказу від 05.09.2024 № 3-к про прийняття на роботу Науменка В.А. на посаду заступника директора з технічних питань ТОВ «ВБ СТАЖ», повідомлення про прийняття працівника на роботу ГУ ДПС в Одеській області (Овідіопільська ДПІ) від 05.09.2024.
Однак, надана в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВБ СТАЖ» копія трудової книжки Науменка В.А. не містить сторінку, із записом про прийняття на роботу, підтверджуючу трудові відносини між Учасником та Науменком В.А., що не відповідає вищевказаним вимогам підпункту 1.2.2 пункту 1.2 таблиці Додатку 1 до тендерної документації.
З урахуванням вищевказаного, яким чином визнано тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВБ СТАЖ» такою, що відповідає вимогам підпункту 1.2.2 пункту 1.2 таблиці Додатку 1 до тендерної документації?
2. Згідно з інформацією, наведеною у Довідці № 2, ТОВ «ВБ СТАЖ» залучені за сумісництвом керівник робіт згідно з ПКМУ № 852 Науменко В.А., налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування Максимович В.М., електромонтер згідно ПКМУ № 852) Фурса С.В.
Однак, згідно з наказами про суміщення посад від 30.04.2020 № 19, від 02.10.2020 № 18, від 06.09.2024 № 29, вищезазначені працівники займають вищевказані посади у порядку суміщення робіт без звільнення від основної роботи, чим не підтверджено інформацію, наведену у Довідці № 2 про залучення Науменка В.А., Максимовича В.М., Фурси С.В. за сумісництвом.
З урахуванням вищевказаного, яким чином визнано тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВБ СТАЖ» такою, що відповідає вимогам підпункту 1.2.2 пункту 1.2 таблиці Додатку 1 до тендерної документації?
3. Згідно із вимогами підпункту 5.12 пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації, учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції гарантійний лист про те, що учасник та субпідрядник(-и) (у разі його (їх) залучення) відсутній у санкційному списку Європейського Союзу та не підпадає(-ють) під дію обмежувальних заходів, ухвалених Союзом відповідно до статті 29 Договору про Європейський Союз або статті 215 Договору про функціонування Європейського Союзу.
В якому файлі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВБ СТАЖ» надано лист про те, що учасник та субпідрядник(-и) (у разі його (їх) залучення) відсутній у санкційному списку Європейського Союзу та не підпадає(-ють) під дію обмежувальних заходів, ухвалених Союзом відповідно до статті 29 Договору про Європейський Союз або статті 215 Договору про функціонування Європейського Союзу відповідно вимог підпункту 5.12 пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
fe542400784f497f916e7b607b69bdac
Назва:
Замовник надає пояснення на запит
Дата опублікування:
06.11.2025 14:27
Опис:
В системі електронних торгів Prozorro опубліковано Запит замовнику на пояснення (надалі по тексту - Запит), що подано в рамках Моніторингу UA-M-2025-10-27-000050. За Запитом сформовано наступні питання:
«1). … Однак, надана в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВБ СТАЖ» копія трудової книжки Науменка В.А. не містить сторінку, із записом про прийняття на роботу, підтверджуючу трудові відносини між Учасником та Науменком В.А., що не відповідає вищевказаним вимогам підпункту 1.2.2 пункту 1.2 таблиці Додатку 1 до тендерної документації.
З урахуванням вищевказаного, яким чином визнано тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВБ СТАЖ» такою, що відповідає вимогам підпункту 1.2.2 пункту 1.2 таблиці Додатку 1 до тендерної документації?»;
2). … Однак, згідно з наказами про суміщення посад від 30.04.2020 № 19, від 02.10.2020 № 18, від 06.09.2024 № 29, вищезазначені працівники займають вищевказані посади у порядку суміщення робіт без звільнення від основної роботи, чим не підтверджено інформацію, наведену у Довідці № 2 про залучення Науменка В.А., Максимовича В.М., Фурси С.В. за сумісництвом.
З урахуванням вищевказаного, яким чином визнано тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВБ СТАЖ» такою, що відповідає вимогам підпункту 1.2.2 пункту 1.2 таблиці Додатку 1 до тендерної документації?».
3). … В якому файлі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВБ СТАЖ» надано лист про те, що учасник та субпідрядник(-и) (у разі його (їх) залучення) відсутній у санкційному списку Європейського Союзу та не підпадає(-ють) під дію обмежувальних заходів, ухвалених Союзом відповідно до статті 29 Договору про Європейський Союз або статті 215 Договору про функціонування Європейського Союзу відповідно вимог підпункту 5.12 пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації?».
Новомиргородська міська рада під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів відповідно до пункту 1 частини 1 статті 2 Закону «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон): органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад.
Новомиргородською міською радою (далі – Замовник) було оголошено процедуру відкритих торгів по предмету: Послуги з монтажу автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу на об’єкті: «Капітанівський ліцей Новомиргородської міської ради за адресою: Кіровоградська область, Новоукраїнський район, смт. Капітанівка, вул. Смілянська, 55» (ДК 021:2015: 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації), ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-13-010403-a за адресою www.prozorro.gov.ua.
Замовник надає пояснення на запит.
1. Відповідно до пп. 1.2.1 пункту 2.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі.
Відповідно до пп. 1.2.2 пункту 2.1 Додатку 1 до тендерної документації вимагається надати копії документів, які підтверджують трудові відносини між Учасником та зазначеними працівниками у довідці – копії наказів про прийняття на роботу таких працівників з наданням повідомлення ДПС, на кожного працівника зазначеного в довідці, про прийняття на роботу (з відміткою ДПС про реєстрацію) та копії трудових книжок (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу).
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ВБ СТРАЖ» надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 14.10.2025 № 2, згідно якої Науменко Віталій Анатолійович є штатним працівником, в дужках зазначено за сумісництвом, що є формальною помилкою при заповненні довідки у зв’язку з тим, що Учасник надав на даного працівника:
- наказ про прийняття на роботу №3-к від 5 вересня 2024 р. (із зазначенням “за сумісництвом”,
- повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту, зареєстроване ДПС, в п. 5 Категорія особи зазначено «2», що означає – працівник за сумісництвом,
- трудову книжку без запису про прийняття на роботу.
Таким чином, працівник Науменко Віталій Анатолійович є працівником, що оформлений за сумісництвом.
Відсутність запису у трудовій книжці працівника Науменко В.А. зумовлена тим, що відповідно до пункту 2.14 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої спільним наказом Міністерства праці, Міністерства юстиції та Міністерства соціального захисту населення України № 58 від 29.07.1993 р.(зі змінами):
«Робота за сумісництвом, яка оформлена в установленому
порядку, в трудовій книжці зазначається окремим порядком. Запис
відомостей про роботу за сумісництвом провадиться за бажанням
працівника власником або уповноваженим ним органом.»
Таким чином, якщо працівник виконує роботу за сумісництвом, його трудова книжка зберігається за основним місцем роботи, а запис про прийняття на роботу за сумісництвом вноситься лише за бажанням працівника.
Отже, відсутність запису у трудовій книжці працівника Науменка В.А. є цілком правомірною та такою, що відповідає вимогам чинного законодавства України.
Факт наявності трудових відносин між працівником та ТОВ «ВБ СТРАЖ» повністю підтверджується поданими в складі тендерної пропозиції документами.
Таким чином, формулювання у довідці «штатний працівник (за сумісництвом)» є технічною (формальною) неточністю, що виникла під час заповнення документа. Вказана неточність не впливає на суть та достовірність інформації, не змінює факту наявності трудових відносин і не є порушенням вимог тендерної документації.
Крім того, слід зазначити, що тендерною документацією не було встановлено уніфікованої форми довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації та не визначено обов’язкового переліку відомостей, які мають у ній зазначатися (зокрема, щодо статусу працівників — «штатний» чи «за сумісництвом»).
У зв’язку з цим учасник мав право подати довідку у довільній формі, що прямо передбачено підпунктом 1.2.1 пункту 1.2 Додатку 1 до тендерної документації.
Таким чином, зазначення у довідці формулювання «штатний працівник (за сумісництвом)» не може вважатися невідповідністю тендерній документації.
ТОВ «ВБ СТРАЖ» виконали вимоги підпунктів 1.2.1 та 1.2.2 пункту 1.2 Додатку 1 до тендерної документації у повному обсязі, оскільки подані документи підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації та фактичне існування трудових відносин між учасником і зазначеним працівником.
2. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ВБ СТРАЖ» надали Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 14.10.2025 № 2.
У зазначеній довідці наведено інформацію про працівників, залучених до виконання робіт, із зазначенням їх посад, загального стажу роботи, а також форми залучення — “штатний працівник (за сумісництвом)”, “працівник учасника (за сумісництвом)” тощо.
Водночас, під час складання довідки в частині зазначення “Форми залучення працівників” допущено технічні (формальні) помилки.
Так, на підтвердження наявності трудових відносин ТОВ «ВБ СТРАЖ» надали:
- накази про прийняття на роботу працівників Науменко В.А., Максимовича В.М., Фурса С.В.;
- повідомлення ДПС про прийняття на роботу (з відмітками про реєстрацію) Науменко В.А., Максимовича В.М., Фурса С.В.;
- накази про суміщення посад Науменко В.А., Максимовича В.М., Фурса С.В.;;=
- копії трудових книжок Науменко В.А., Максимовича В.М., Фурса С.В.
Щодо фактичного статусу працівників:
Науменко В.А. – прийнятий за сумісництвом на посаду заступника директора з технічних питань (наказ № 3-к від 05.09.2024 р.); окремим наказом (№ 29 від 06.09.2024 р.) йому доручено суміщення функцій керівника робіт;
Максимович В.М. – прийнятий на основне місце роботи на посаду начальника виробничого відділу; додатково виконує обов’язки налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування у порядку суміщення посад (наказ № 18 від 02.10.2020 р.);
Фурса С.В. – прийнятий на основне місце роботи на посаду зарядника вогнегасників (наказ № 2-к від 31.01.2020 р.); додатково виконує обов’язки електромонтера охоронно-пожежної сигналізації у порядку суміщення робіт (наказ № 19 від 30.04.2020 р.).
Таким чином, накази про суміщення посад не спростовують наявність трудових відносин, а лише визначають внутрішній розподіл функціональних обов’язків та оплату додаткової роботи.
Тобто працівники перебувають у трудових відносинах із ТОВ «ВБ СТРАЖ» і фактично виконують функції, передбачені предметом закупівлі.
У довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації дійсно зазначено формулювання «за сумісництвом» стосовно окремих працівників. Водночас відповідно до наданих наказів, такі працівники виконують додаткові функції у межах свого основного місця роботи на підприємстві в порядку суміщення посад, що передбачено статтею 105 Кодексу законів про працю України.
Таким чином, використання у довідці формулювання «за сумісництвом», «штатний працівник» є технічною (формальною) неточністю, яка не впливає на фактичний зміст інформації, оскільки всі працівники дійсно перебувають у трудових відносинах з ТОВ «ВБ СТРАЖ».
Варто зазначити, що тендерною документацією не було встановлено уніфікованої форми довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації та не визначено обов’язкового переліку відомостей, які мають у ній зазначатися (зокрема, графи щодо “форми залучення працівників”).
Отже, форма довідки, поданої Учасником, складена у довільній формі, що повністю відповідає вимогам пунктів 1.2.1 Додатку 1 до тендерної документації.
З огляду на наведене, незначні розбіжності у формулюваннях (“штатний працівник (за сумісництвом)” тощо) є формальними неточностями, що не впливають на зміст та достовірність поданої інформації, і не можуть розцінюватися як невідповідність вимогам тендерної документації.
3. Відповідно до вимог підпункту 5.12 пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що учасник та субпідрядник(-и) (у разі їх залучення) відсутні у санкційному списку Європейського Союзу та не підпадають під дію обмежувальних заходів, ухвалених Союзом відповідно до статті 29 Договору про Європейський Союз або статті 215 Договору про функціонування Європейського Союзу.
ТОВ «ВБ СТРАЖ» виконали зазначену вимогу тендерної документації та надали гарантійний лист № 4 від 14.10.2025р. у складі тендерної пропозиції (файл «2.4 (5.22) Довідка санкції ЄС.pdf».
Щодо субпідрядників, ТОВ «ВБ СТРАЖ» надали у складі тендерної пропозиції довідку № 6 від 14.10.2025 (файл «4. (5.21) Довідка щодо незалучення субпідрядника.pdf»), в якій зазначено, про самостійне виконання робіт.
Отже, учасник повністю виконав вимогу підпункту 5.12 пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації, а враховуючи, що субпідрядники до виконання робіт не залучаються, учасник не був зобов’язаний надавати гарантійний лист або зазначати інформацію, що вимагається, щодо субпідрядників.