• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (Поточний ремонт вхідної групи та місць загального користування будівлі сходової клітини із заміною віконних блоків та впровадженням заходів з енергоефективності за адресою: Вінницька обл, Вінницький р-н, місто Вінниця, вул. Малиновського, будинок 11)

Завершена

1 435 781.00 UAH з ПДВ
Номер: 1467065900c449dabf75f14a68b112f3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-24-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.10.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 24.10.2025 16:03 - 14.11.2025 23:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.10.2025 №132-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о начальника Сергій КОЛІСНИК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 24.10.2025 №132-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 3. UA-2025-10-10-013226-a, 10.10.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, i.i.khymych@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови № 1178, розгляду тендерних пропозицій ФОП «Ніколюк Андрій Вікторович», ТОВ «ГЛОРІЯ-В», повноти виконання рішення Комісії АМКУ – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерних пропозицій, повноти виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – рішення Комісії АМКУ). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної установи «Вінницький обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.10.2025, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 14.10.2025, відповідь Замовника від 15.10.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця «Ніколюк Андрій Вікторович» (далі – ФОП «Ніколюк Андрій Вікторович»), вимогу про усунення порушення від 21.10.2025 за номером UA-2025-10-10-013226-a.b1, рішення Замовника від 22.10.2025, рішення Комісії АМКУ від 27.10.2025 №16093-р/пк-пз, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.10.2025, 07.11.2025, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ГЛОРІЯ-В» (далі - ТОВ «ГЛОРІЯ-В»), вимогу про усунення невідповідностей до 08.11.2025 17:26, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.10.2025, 07.11.2025, 10.11.2025, повідомлення про намір укласти договір та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 30.10.2025, 10.11.2025 через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду рішення Комісії АМКУ не здійснювався.
Період усунення порушень: 11.11.2025 17:17 - 15.11.2025 00:00
Дата публікації висновку: 11.11.2025 17:17

Запити/Пояснення