-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги з управління /видалення медичних відходів , ДК 021:2015 код 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Завершена
199 010.00
UAH з ПДВ
Номер:
2125d55baddc4804bf345a82c1d98d58
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-12-02-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.12.2025 00:00
Період моніторингу:
02.12.2025 17:45 - 24.12.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
НАКАЗ
02.12.2025 № 78-З
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2025-10-10-003621-a 10.10.2025 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
70f9c0e18b904326978877e9a6638ed0
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.12.2025 11:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з управління /видалення медичних відходів , ДК 021:2015 код 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами», за кодом ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, очікуваною вартістю 199 010,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-10-003621-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договорів про надання послуг від 07.11.2025 № 454 та від 03.11.2025 № 435, укладених КНП «Ніжинська центральна міська лікарня імені Миколи Галицького» Ніжинської міської ради Чернігівської області з ТОВ «А-Енерго».
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
5c5c0e1652534d4ab9bf3fa34deab2fe
Назва:
02 грудня 2025 року в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-10-10-003621-a, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-10-10-003621-a в електронній системі закупівель оприлюднено запит замовнику про надання інформації від 03 грудня 2025 р. На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа КНП «Ніжинська центральна міська лікарня імені Миколи Галицького» Ніжинської міської ради Чернігівської області надає наступні пояснення, інформацію та документи на підтвердження правомірності своїх дій.
Дата опублікування:
05.12.2025 13:06
Опис:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Визначення очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалося відповідно до вимог Статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та згідно з Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (далі – Методика).
Розмір очікуваної вартості визначено на підставі фактичної потреби Замовника у послугах з управління/видалення медичних відходів на плановий період листопад-грудень 2025 р. з розрахунку очікуваного обсягу відходів.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі, здійснювався Замовником шляхом моніторингу середньоринкових цін актуальних на момент моніторингу.
А також перевірено загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах в електронній системі закупівель «Prozorro» та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках:
UA-2025-04-14-008629-a - Комунальне некомерційне підприємство "Сновська центральна районна лікарня»
UA-2025-01-08-006774-a - Комунальне некомерційне підприємство "Корюківська центральна районна лікарня" Корюківської міської ради
UA-2025-10-24-009059-a - Комунальне некомерційне підприємство "Чернігівський медичний центр сучасної онкології" Чернігівської обласної ради
Для визначення очікуваної вартості Замовником було застосовано метод порівняння ринкових цін на підставі направленя запитів про надання комерційних пропозицій наступним потенційним учасникам.
На запит було отримано комерційні пропозиції від постачальників та зроблено аналіз цін за одиницю товару: (Додаються копії комерційних пропозицій.)
1. ТОВ «Утільвторпром»
2. ТОВ «А-енерго» до розрахунку взято діючий договір з актуальними цінами
3. ТОВ «Укрєкопром
4. ТОВ «Екологічні переробні технології»
5. ТОВ «Тарком»
Очікувану ціну за одиницю товару було розраховано як середньоарифметичне значення отриманих цінових пропозицій, що розраховується за такою формулою:
Цод = (Ц1 +… + Цк) / К,
де:
Цод – очікувана ціна за одиницю;
Ц1, Цк – ціни, отримані з цінових пропозицій, приведені до єдиних умов;
К – кількість цін, отриманих з цінових пропозицій;
Очікувану вартість розраховано як добуток очікуваної ціни за одиницю на кількість послуг, що розраховується за такою формулою:
ОВмрц = Цод * V,
де:
ОВР мрц – очікувана вартість, розрахована методом порівняння цін;
Цод – очікувана ціна за одиницю;
V – кількість (обсяг) послуги, що закуповується.
Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (категорія В, органні відходи, категорія С) код 18 01 03*– (50,00+33,51+57,00+60,00+48,00)/5 * 4000 = 198800,00 грн
Фотографічна плівка та папір, що містять срібло чи сполуки срібла 09 01 07– (18,00+24,00) /2*10=210, 00 грн
Оскільки, на утилізацію «Фотографічна плівка та папір, що містять срібло чи сполуки срібла 09 01 07» налано тільки дві цінові пропозиції, Замовник перевірив загальнодоступну інформацію щодо цін яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах в електронній системі закупівель «Prozorro» та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках: Замовником було проаналізовано ціни в договорі, який заключено за результатами проведеної процедури закупівлі КНП «Хмельницький обласний протипухлинний центр» - 900 грн. з ПДВ. Оскільки ціна на аналогічний вид послу вища більше ніж у 100%, замовник не додав дану цінову пропозицію до розрахунку.
Отже, очікувана вартість закупівлі становить 199010,00 грн. з ПДВ
Предмет закупівлі, попри загальну належність до одного коду ДК 021:2015, складається з технічно та функціонально відмінних груп послуг, які належать до різних сегментів ринку.
Поділ закупівлі на лоти дозволяє залучити спеціалізовані компанії, які мають необхідні дозволи та технічну базу лише для однієї групи (лоту), що розширює коло потенційних учасників та підвищує якість послуг.
Технічна специфікація розроблена відповідно до вимог Статті 23 Закону та базується на необхідності забезпечення безпечного та безперебійного функціонування медичного закладу.
Вимоги щодо якості та технічних характеристик послуг ґрунтуються на чинних нормативно-правових актах, які регулюють сферу поводження з медичними відходами в Україні, Послуги надаються згідно вимог Державних санітарних норм та правил «Порядок управління медичними відходами, у тому числі вимоги щодо безпечності для здоров’я людини під час утворення, збирання, зберігання, перевезення, оброблення таких відходів» затверджених Наказом МОЗ України №1827 від 31.10.2024 року, Закону України «Про управління відходами».
Вимоги до надавача послуг - наявність дозволів та матеріально-технічної бази є обов’язковими відповідно до Законів України «Про відходи» та «Про охорону навколишнього природного середовища», а також умов провадження господарської діяльності.
Технічне завдання вимагає виконання повного комплексу послуг з управління/видалення відходів, включаючи їх збір, сортування, транспортування та знешкодження (утилізацію) безпечним та екологічно прийнятним способом. Вивезення відходів здійснюється на підстави заявок за попереднім узгодженням дати із представниками Замовника. Учасник бере на себе зобов’язання власними силами здійснювати завантаження медичних відходів у спеціалізований автотранспорт, вивезення та видалення. Транспортні витрати входять до вартості послуг. Учасник бере на себе зобов’язання надавати якісні послуги відповідно до вимог законодавства про медичні відходи, санітарних норм і правил надання послуг з вивезення медичних відходів, затверджених Кабінетом Міністрів України, з урахуванням вимог чинного законодавства із захисту довкілля. Учасник бере на себе зобов’язання здійснювати вивезення відходів тільки на об’єкти з управління небезпечними відходами, які мають всю необхідну дозвільну та іншу документацію згідно з чинним законодавством.
2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договорів про надання послуг від 07.11.2025 № 454 та від 03.11.2025 № 435, укладених КНП «Ніжинська центральна міська лікарня імені Миколи Галицького» Ніжинської міської ради Чернігівської області з ТОВ «А-Енерго».
Замовник підтверджує, що КНП «Ніжинська центральна міська лікарня імені Миколи Галицького» укладало договори про надання послуг з ТОВ «А-Енерго», а саме:
2.1. Договір від 07.11.2025 № 454 Послуги з управління /видалення медичних відходів , ДК 021:2015 код 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Стан виконання: Виконання договору триває. Станом на 05.12.2025 року надано послуг на суму 48251,70 грн. З ПДВ Заборгованості та переплата відсутні.( додається підписаний Акт приймання-передачі/надання послуг )
2.2. Договір від 03.11.2025 № 435 Послуги з управління /видалення медичних відходів , ДК 021:2015 код 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Стан виконання: Виконання договору триває. Станом на 05.12.2025 послуги ще не надавались .
Замовник підтверджує, що вся запитувана інформація, яка не має обмеженого доступу, надана в повному обсязі та відповідає дійсності. Закупівля здійснювалась з урахуванням максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Номер:
2272e01326b646c28580a48f3de0baf4
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.12.2025 13:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з управління /видалення медичних відходів , ДК 021:2015 код 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами», за кодом ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, очікуваною вартістю 199 010,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-10-003621-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до пункту 21 тендерної документації Замовником передбачено, що «Послуги надаються згідно вимог Державних санітарних норм та правил «Порядок управління медичними відходами, у тому числі вимоги щодо безпечності для здоров’я людини під час утворення, збирання, зберігання, перевезення, оброблення таких відходів» затверджених Наказом МОЗ України №1827 від 31.10.2024 року, Закону України «Про управління відходами».
Слід зазначити, у підпункті 9 пункту 2 статті 17 Закону України «Про управління відходами» визначено, що суб’єкти господарювання у сфері управління відходами зобов’язані мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів.
Також, підпунктом 1 пункту 3 статті 27 Закону України «Про управління відходами» визначено, що суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Крім цього, у пункті 1 розділу I Наказу МОЗ України № 1827 від 31.10.2024 (далі - Наказ) визначено, що: «Ці Державні санітарні норми та правила встановлюють загальні вимоги до управління медичними відходами закладами охорони здоров’я, фізичними особами — підприємцями, які зареєстровані в установленому законом порядку та одержали ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики, державними спеціалізованими установами, що здійснюють судово-експертну діяльність, неурядовими організаціями, які здійснюють діяльність у сфері протидії поширенню хвороб, зумовлених ВІЛ, суб’єктами господарювання у сфері управління відходами, які мають дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію на внутрішні перевезення небезпечних відходів вантажними автомобілями».
Замовником в тендерній документації для Учасників передбачено надання ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Надати пояснення, чому в тендерній документації Замовником не передбачено вимогу щодо надання Учасниками Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, як передбачено Законом України «Про управління відходами» та Наказом?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
b1c25d75c54046e2aa41c310f4a05613
Назва:
08 грудня 2025 року в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-10-10-003621-a, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-10-10-003621-a в електронній системі закупівель оприлюднено запит замовнику про надання інформації від 08 грудня 2025 р. На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа КНП «Ніжинська центральна міська лікарня імені Миколи Галицького» Ніжинської міської ради Чернігівської області надає наступні пояснення, інформацію та документи на підтвердження правомірності своїх дій.
Дата опублікування:
10.12.2025 13:38
Опис:
08 грудня 2025 року в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-10-10-003621-a, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-10-10-003621-a в електронній системі закупівель оприлюднено запит замовнику про надання інформації від 08 грудня 2025 р.
На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа КНП «Ніжинська центральна міська лікарня імені Миколи Галицького» Ніжинської міської ради Чернігівської області надає наступні пояснення, інформацію та документи на підтвердження правомірності своїх дій.
1. Чому в тендерній документації Замовником не передбачено вимогу щодо надання Учасниками Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, як передбачено Законом України «Про управління відходами» та Наказом?
Замовник складає тендерну документацію, керуючись двома основними нормативними актами: Законом України «Про публічні закупівлі» та Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників... на період дії правового режиму воєнного стану в Україні...» (далі – Особливості).
Пункт 28 Особливостей здійснення публічних закупівель (Постанова № 1178) встановлює, що:
«Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей».
Відповідно до частини другої Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тендерна документація (ТД) повинна обов'язково містити наступну інформацію:
1. Загальна інформація про закупівлю -Інструкція щодо підготовки тендерних пропозицій, розмір, вид та/або умови надання забезпечення тендерної пропозиції, якщо Замовник вимагає його надання, опис предмета закупівлі (із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником, а також назви та обсягів закупівлі, кінцевий строк подання тендерних пропозицій, Термін, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними (не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій), порядок надання роз'яснень щодо тендерної документації та звернень щодо усунення порушення.
2. Умови виконання договору та оплати - Кількість необхідних товарів або обсяг виконання робіт/надання послуг, місце, строки (терміни) та умови постачання товарів, виконання робіт чи надання послуг, проєкт договору про закупівлю (з обов'язковим зазначенням порядку змін умов договору).
3. Цінові та технічні вимоги -Критерії та методику оцінки тендерних пропозицій, у закупівлі послуг, як у нашому випадку, основним критерієм зазвичай є "ціна", інформація про валюту, у якій має бути зазначена ціна тендерної пропозиції, мова, якою повинні бути складені тендерні пропозиції.
4. Вимоги до Учасників (Кваліфікаційні критерії) - Замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, визначених у Статті 16 Закону, а саме:
• Наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
• Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
• Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(-их) договору(-ів).
• Наявність фінансової спроможності (у випадках, встановлених Законом).
5. Підстави для відмови - Перелік документів, що підтверджують відсутність підстав для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі, згідно зі Статтею 17 Закону, з урахуванням особливостей постанови 1178.
Замовником відповідно Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» п. 21. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі , п.п 4. ВИМАГАЄТЬСЯ - Учасник повинен надати ліцензію (видану Уповноваженим органом на видачу ліцензій) на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами до небезпечних відходів, що є предметом закупівлі.
Відсутність окремої вимоги про надання Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів обумовлена тим, що наявність такого Дозволу є невід'ємною складовою та передумовою для отримання Ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
• Згідно з підпунктом 1 пункту 3 статті 27 Закону України «Про управління відходами», суб'єкт господарювання для провадження діяльності з управління небезпечними відходами зобов'язаний мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
• Відповідно до законодавства про ліцензування, отримання Ліцензії на управління небезпечними відходами фактично підтверджує, що суб'єкт господарювання вже виконав всі необхідні вимоги, включаючи наявність необхідної матеріально-технічної бази та Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, якщо такі операції є частиною його діяльності (що є обов'язковим для надання послуг з видалення відходів).
У тендерній документації була передбачена ключова вимога — надання Учасниками:
Ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Ця вимога, враховуючи положення Закону України «Про управління відходами» та Наказу МОЗ України № 1827 від 31.10.2024, є достатньою для підтвердження права Учасника на здійснення операцій з управління небезпечними відходами, оскільки Ліцензія включає в себе перевірку наявності Дозволу для тих видів діяльності, які потребують оброблення відходів.
Таким чином, Замовник вважає, що вимога щодо надання Ліцензії на управління небезпечними відходами охоплює і підтверджує виконання Учасником вимоги щодо наявності Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів відповідно до підпункту 9 пункту 2 статті 17 та підпункту 1 пункту 3 статті 27 Закону України «Про управління відходами».
Вимога про надання Ліцензії на управління небезпечними відходами, як передбачено тендерною документацією, є вичерпною і достатньою для підтвердження кваліфікації Учасника відповідно до законодавства, що регулює поводження з небезпечними медичними відходами. Замовник діяв, виходячи з принципу уникнення дублювання вимог, що по суті підтверджуються єдиним дозвільним документом — Ліцензією.
Висновок: Вимагаючи від Учасника Ліцензію, Замовник автоматично вимагає опосередковане підтвердження наявності всіх необхідних Дозволів, оскільки без них Ліцензія не могла бути видана.
Наголошуємо, що згідно з чинним законодавством, Ліцензія є вищим рівнем дозвільного документа, який охоплює всі вимоги щодо діяльності з управління небезпечними відходами.
Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами визначений вичерпний перелік документів, що необхідний ліцензіату для отримання ліцензії для здійснення своєї господарської діяльності. Відповідно кінцевим документом, що необхідний для здійснення діяльності — ліцензія (наказ про видачу ліцензії).
В переліку документів необхідних для отримання ліцензії наявний дозвіл на оброблення відходів.
Замовник вимагає надання ліцензії, для отримання якої ліцензіатом повинен бути отриманий дозвіл. Відповідно, учасник в якого не буде наявний дозвіл — не буде мати ліцензію.
В Замовника відсутні потреби додавати ще один документ до переліку, в зв’язку з тим, що умовами передбачено надання кінцевого документу дозвільного характеру у сфері управління відходами.
Дана закупівля та дане питання було розглянуто Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та прийнято РІШЕННЯ №16435-р/пк-пз від 03.11.2025 про відсутність порушень. Отже, вимога в тендерній документації про надання ліцензії видану Уповноваженим органом на видачу ліцензій на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами до небезпечних відходів, що є предметом закупівлі є законною та обгрунтованою.