-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги з управління /видалення медичних відходів , ДК 021:2015 код 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Завершена
199 010.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
10.10.2025 10:57 - 17.10.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможця
Номер:
d90b3ab91ce64dde83d6e6ace45eea42
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-10-003621-a.c1
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
СКАРГА
на рішення
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НІЖИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ МИКОЛИ ГАЛИЦЬКОГО" НІЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "НІЖИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ МИКОЛИ ГАЛИЦЬКОГО" НІЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (надалі – Замовник) були проведені відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 10e24dbfa5204c72894fecd82174482d (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-10-003621-a ДК 021:2015 код 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами).
Закупівлю було оголошено: 10. 10. 2025 р.
Учасниками аукціону за лотом 1 (код відходу 18 01 03* - Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (категорія В, органні відходи, категорія С)) були: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі – ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник) та Товариство з обмеженою відповідальністю «А – Енерго» (надалі – ТОВ «А – Енерго»).
21.10.2025 р. відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 21 жовтня 2025 року № 3 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» (надалі – Рішення).
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Відповідно до п.21 Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» було передбачено - Вивезення відходів здійснюється на підстави заявок за попереднім узгодженням дати із представниками Замовника Учасник бере на себе зобов’язання власними силами здійснювати завантаження медичних відходів у спеціалізований автотранспорт, вивезення та видалення. Транспортні витрати входять до вартості послуг. Учасник бере на себе зобов’язання надавати якісні послуги відповідно до вимог законодавства про медичні відходи, санітарних норм і правил надання послуг з вивезення медичних відходів, затверджених Кабінетом Міністрів України, з урахуванням вимог чинного законодавства із захисту довкілля. Учасник бере на себе зобов’язання здійснювати вивезення відходів тільки на об’єкти з управління небезпечними відходами, які мають всю необхідну дозвільну та іншу документацію згідно з чинним законодавством.
Відповідно до частини другою статті 27 Закону України від 20.06.2022 № 2320-IX «Про управління відходами» (далі - Закон № 2320-IX) встановлено, що утворювачі та власники небезпечних відходів, крім небезпечних відходів у складі побутових відходів, зобов’язані:
- забезпечувати збирання, перевезення, оброблення відходів самостійно, за наявності дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, або шляхом укладення договору з суб’єктом господарювання у сфері управління відходами;
- не допускати передачі небезпечних відходів суб’єктам господарювання, які не мають дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Частиною третьою цієї ж статті Закону № 2320-IX передбачено, що суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний:
- мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами;
- провадити діяльність на об’єктах оброблення відходів, які відповідають вимогам законодавства. Види відходів, що підлягають обробленню на таких об’єктах, повинні відповідати дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів.
Натомість, учасник ТОВ «А-ЕНЕРГО» не надав у складі тендерної документації дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів виданий ТОВ «А-ЕНЕРГО», що всупереч підпункту 1 частина 3 статі 27 Закону № 2320-IX прямо передбачає заборону на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Відповідно до п.4.4.1 проекту договору, Виконавець зобов’язується надавати послуги відповідно до вимог законодавства у сфері управління небезпечними відходами та умов цього Договору.
Однак, звертаємо увагу, що об’єкт з управління небезпечними відходами учасника ТОВ «А-Енерго», всупереч вимогам п.21 Додатку 1 тендерної документації, немає всієї необхідної дозвільної документації згідно з чинним законодавством.
Учасник ТОВ «А-ЕНЕРГО» завантажив у складі пропозиції довідку Вих. № 4 -1510 від 15.10.2025 р., де зазначив, що планує залучити співвиконавцем ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» менш як на 20 відсотків вартості договору про закупівлю (тендерної пропозиції), окремо вказавши, що:
Товариство з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» не надає всіх документів на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям суб’єкта господарювання співвиконавця оскільки обсяг послуг до якого планується залучити співвиконавця ТОВ ОЛЕСТАС ЕКО» менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю (тендерної пропозиції), а надає тільки:
- Наказ № 301 від 20.03.2024 року Міндовкілля про видачу ліцензії на право провадження
господарської діяльності з управління небезпечними відходами співвиконавця.
- Договір про співпрацю між Учасником та співвиконавцем.
- Дозвіл на оброблення № 2666/24 від 21.05.2024 року.
Проте, відповідно до умов договору про співпрацю між Учасником та співвиконавцем (Договір №379 від 20 грудня 2024 року про надання послуг у сфері управління небезпечними відходами) – співвиконавець ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надає учаснику ТОВ «А-Енерго» послуги з управління небезпечними відходами. Відповідно до п. 3.1 порядку надання послуг до Договору зазначено, що Замовник (ТОВ «А-Енерго») сповіщає Виконавця про наміри передати відходи шляхом подання заявки складеної у письмовій формі. Проте, відсутність у учасника ТОВ «А-Енерго» дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів – не надає йому навіть права на збирання та зберігання відходів, що є предметом поточної закупівлі, а, отже і подальша передача таких відходів співвиконавцю ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», якого учасник ТОВ «А-Енерго» має намір залучити – теж неможлива.
Окремо звертаємо увагу, що відсутність у учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та відсутність об’єкта управління небезпечними відходами, який має всю необхідну дозвільну та іншу документацію згідно з чинним законодавством – свідчить про намір залучення потужностей співвиконавця ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» в обсязі більше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю, що не узгоджується з інформацією, наданою у довідці Вих. № 4 -1510 від 15.10.2025 р., а також свідчить про введення в оману Замовника, з метою ненадання кваліфікаційних документів на співвиконавця ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
Також ТОВ «А-ЕНЕРГО» завантажило на обґрунтування права на оброблення відходів ДОЗВІЛ на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24 від 21.05.2024 р. виданий ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», який містить закреслення та унеможливлює його ідентифікацію.
Однак, вимогами тендерної документації (п.21 Додатку 1) та зазначеними нормами вимог Закону № 2320-IX передбачено, що в першу чергу, саме у Учасника торгів, тобто ТОВ «А-ЕНЕРГО», повинен бути дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів отриманий відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами».
Окремо слід зазначити, що завантажений ДОЗВІЛ на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24 від 21.05.2024 р., виданий ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», не може бути визнаний належним документом на підставі того, що містить закреслену інформацію, а тому вважається поданим не в повному обсязі.
Таким чином з наведеного вбачається, що прийнявши участь у даній закупівлі вказане товариство фактично намагається надати можливість ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», яке не приймало участь у даній закупівлі виконати усі послуги за даною закупівлею, що ймовірно вказує на узгодженість дій вказаних суб’єктів господарювання.
Також підкреслюємо, що Скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НІЖИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ МИКОЛИ ГАЛИЦЬКОГО" НІЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ у майбутньому. Крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО», пропозиція якого не відповідала вимогам документації, - було порушено право та охоронювані законом інтереси Скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2025-10-10-003621-a ID у PROZORRO 10e24dbfa5204c72894fecd82174482d (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-10-003621-a КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НІЖИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ МИКОЛИ ГАЛИЦЬКОГО" НІЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ) .
3) Зобов’язати Замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НІЖИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ МИКОЛИ ГАЛИЦЬКОГО" НІЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ скасувати протокол № 3 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 21 жовтня 2025 року.
Пов'язані документи:
Учасник
- 19. Протокол про визначення переможця процедури закупівлі лот 1.docx 23.10.2025 11:54
- Договір з співвиконавцем №379 від 20.12.2024 року.pdf 23.10.2025 11:54
- Довідка про співвиконавця 4_1510.pdf 23.10.2025 11:54
- проект договору.docx 23.10.2025 11:54
- Дозвіл на оброблення_.pdf 23.10.2025 11:54
- перелік змін.docx 23.10.2025 11:54
- Тендерна документація на 2 лоти.docx 23.10.2025 11:54
- Скарга КНП Ніжинська центральна міська лікарня ім. М. Галицького Ніжинської міської ради Чернігівської області.pdf 23.10.2025 11:54
- sign.p7s 23.10.2025 11:55
- рішення від 27.10.2025 № 16070.pdf 27.10.2025 16:30
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.11.2025 № 16435.pdf 04.11.2025 11:48
- рішення від 03.11.2025 № 16435.pdf 05.11.2025 17:56
- A-ENERGO-Nakaz-329-vid-29.03.2024.pdf 28.10.2025 13:32
- Дозвіл на оброблення_.pdf 28.10.2025 13:32
- Пояснення по скарзі.docx 28.10.2025 13:32
- Довідка про співвиконавця 4_1510.pdf 28.10.2025 13:32
- ISO 9001-2015 (11.2026).pdf 28.10.2025 13:32
- Довідка згода з тех специфікацєю 5_1510.pdf 28.10.2025 13:32
- Договір з співвиконавцем №379 від 20.12.2024 року.pdf 28.10.2025 13:32
- Гарантійний лист якісних послуг 8_1510.pdf 28.10.2025 13:32
- Гарантійний лист завантаження та вивезення 7_1510.pdf 28.10.2025 13:32
- Olestas-EKO-Nakaz-301.pdf 28.10.2025 13:32
- пояснення щодо скарги.pdf 28.10.2025 13:32
- Dodatok-A-Energo-pryhovana-adresa.pdf 28.10.2025 13:32
- Довідка про транспор витрати 11_1510.pdf 28.10.2025 13:32
- Dodatok-do-nakazu-301-pryhovana-adresa.pdf 28.10.2025 13:32
- Гарантійний лист вивезення на обєкти управління 9_1510.pdf 28.10.2025 13:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.10.2025 13:21
Дата розгляду скарги:
03.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.10.2025 16:30
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
05.11.2025 17:56
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
f5e118c4557d49f0a99ab41db7134d3f
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
СКАРГА
на рішення
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НІЖИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ МИКОЛИ ГАЛИЦЬКОГО" НІЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "НІЖИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ МИКОЛИ ГАЛИЦЬКОГО" НІЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (надалі – Замовник) були проведені відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 10e24dbfa5204c72894fecd82174482d (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-10-003621-a ДК 021:2015 код 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами).
Закупівлю було оголошено: 10. 10. 2025 р.
Учасниками аукціону за лотом 1 (код відходу 18 01 03* - Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (категорія В, органні відходи, категорія С)) були: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі – ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник) та Товариство з обмеженою відповідальністю «А – Енерго» (надалі – ТОВ «А – Енерго»).
21.10.2025 р. відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 21 жовтня 2025 року № 3 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» (надалі – Рішення).
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Відповідно до п.21 Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» було передбачено - Вивезення відходів здійснюється на підстави заявок за попереднім узгодженням дати із представниками Замовника Учасник бере на себе зобов’язання власними силами здійснювати завантаження медичних відходів у спеціалізований автотранспорт, вивезення та видалення. Транспортні витрати входять до вартості послуг. Учасник бере на себе зобов’язання надавати якісні послуги відповідно до вимог законодавства про медичні відходи, санітарних норм і правил надання послуг з вивезення медичних відходів, затверджених Кабінетом Міністрів України, з урахуванням вимог чинного законодавства із захисту довкілля. Учасник бере на себе зобов’язання здійснювати вивезення відходів тільки на об’єкти з управління небезпечними відходами, які мають всю необхідну дозвільну та іншу документацію згідно з чинним законодавством.
Відповідно до частини другою статті 27 Закону України від 20.06.2022 № 2320-IX «Про управління відходами» (далі - Закон № 2320-IX) встановлено, що утворювачі та власники небезпечних відходів, крім небезпечних відходів у складі побутових відходів, зобов’язані:
- забезпечувати збирання, перевезення, оброблення відходів самостійно, за наявності дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, або шляхом укладення договору з суб’єктом господарювання у сфері управління відходами;
- не допускати передачі небезпечних відходів суб’єктам господарювання, які не мають дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Частиною третьою цієї ж статті Закону № 2320-IX передбачено, що суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний:
- мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами;
- провадити діяльність на об’єктах оброблення відходів, які відповідають вимогам законодавства. Види відходів, що підлягають обробленню на таких об’єктах, повинні відповідати дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів.
Натомість, учасник ТОВ «А-ЕНЕРГО» не надав у складі тендерної документації дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів виданий ТОВ «А-ЕНЕРГО», що всупереч підпункту 1 частина 3 статі 27 Закону № 2320-IX прямо передбачає заборону на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Відповідно до п.4.4.1 проекту договору, Виконавець зобов’язується надавати послуги відповідно до вимог законодавства у сфері управління небезпечними відходами та умов цього Договору.
Однак, звертаємо увагу, що об’єкт з управління небезпечними відходами учасника ТОВ «А-Енерго», всупереч вимогам п.21 Додатку 1 тендерної документації, немає всієї необхідної дозвільної документації згідно з чинним законодавством.
Учасник ТОВ «А-ЕНЕРГО» завантажив у складі пропозиції довідку Вих. № 4 -1510 від 15.10.2025 р., де зазначив, що планує залучити співвиконавцем ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» менш як на 20 відсотків вартості договору про закупівлю (тендерної пропозиції), окремо вказавши, що:
Товариство з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» не надає всіх документів на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям суб’єкта господарювання співвиконавця оскільки обсяг послуг до якого планується залучити співвиконавця ТОВ ОЛЕСТАС ЕКО» менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю (тендерної пропозиції), а надає тільки:
- Наказ № 301 від 20.03.2024 року Міндовкілля про видачу ліцензії на право провадження
господарської діяльності з управління небезпечними відходами співвиконавця.
- Договір про співпрацю між Учасником та співвиконавцем.
- Дозвіл на оброблення № 2666/24 від 21.05.2024 року.
Проте, відповідно до умов договору про співпрацю між Учасником та співвиконавцем (Договір №379 від 20 грудня 2024 року про надання послуг у сфері управління небезпечними відходами) – співвиконавець ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надає учаснику ТОВ «А-Енерго» послуги з управління небезпечними відходами. Відповідно до п. 3.1 порядку надання послуг до Договору зазначено, що Замовник (ТОВ «А-Енерго») сповіщає Виконавця про наміри передати відходи шляхом подання заявки складеної у письмовій формі. Проте, відсутність у учасника ТОВ «А-Енерго» дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів – не надає йому навіть права на збирання та зберігання відходів, що є предметом поточної закупівлі, а, отже і подальша передача таких відходів співвиконавцю ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», якого учасник ТОВ «А-Енерго» має намір залучити – теж неможлива.
Окремо звертаємо увагу, що відсутність у учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та відсутність об’єкта управління небезпечними відходами, який має всю необхідну дозвільну та іншу документацію згідно з чинним законодавством – свідчить про намір залучення потужностей співвиконавця ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» в обсязі більше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю, що не узгоджується з інформацією, наданою у довідці Вих. № 4 -1510 від 15.10.2025 р., а також свідчить про введення в оману Замовника, з метою ненадання кваліфікаційних документів на співвиконавця ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
Також ТОВ «А-ЕНЕРГО» завантажило на обґрунтування права на оброблення відходів ДОЗВІЛ на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24 від 21.05.2024 р. виданий ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», який містить закреслення та унеможливлює його ідентифікацію.
Однак, вимогами тендерної документації (п.21 Додатку 1) та зазначеними нормами вимог Закону № 2320-IX передбачено, що в першу чергу, саме у Учасника торгів, тобто ТОВ «А-ЕНЕРГО», повинен бути дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів отриманий відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами».
Окремо слід зазначити, що завантажений ДОЗВІЛ на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24 від 21.05.2024 р., виданий ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», не може бути визнаний належним документом на підставі того, що містить закреслену інформацію, а тому вважається поданим не в повному обсязі.
Таким чином з наведеного вбачається, що прийнявши участь у даній закупівлі вказане товариство фактично намагається надати можливість ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», яке не приймало участь у даній закупівлі виконати усі послуги за даною закупівлею, що ймовірно вказує на узгодженість дій вказаних суб’єктів господарювання.
Також підкреслюємо, що Скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НІЖИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ МИКОЛИ ГАЛИЦЬКОГО" НІЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ у майбутньому. Крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО», пропозиція якого не відповідала вимогам документації, - було порушено право та охоронювані законом інтереси Скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2025-10-10-003621-a ID у PROZORRO 10e24dbfa5204c72894fecd82174482d (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-10-003621-a КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НІЖИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ МИКОЛИ ГАЛИЦЬКОГО" НІЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ) .
3) Зобов’язати Замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НІЖИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ МИКОЛИ ГАЛИЦЬКОГО" НІЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ скасувати протокол № 3 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 21 жовтня 2025 року.
на рішення
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НІЖИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ МИКОЛИ ГАЛИЦЬКОГО" НІЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "НІЖИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ МИКОЛИ ГАЛИЦЬКОГО" НІЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (надалі – Замовник) були проведені відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 10e24dbfa5204c72894fecd82174482d (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-10-003621-a ДК 021:2015 код 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами).
Закупівлю було оголошено: 10. 10. 2025 р.
Учасниками аукціону за лотом 1 (код відходу 18 01 03* - Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (категорія В, органні відходи, категорія С)) були: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі – ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник) та Товариство з обмеженою відповідальністю «А – Енерго» (надалі – ТОВ «А – Енерго»).
21.10.2025 р. відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 21 жовтня 2025 року № 3 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» (надалі – Рішення).
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Відповідно до п.21 Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» було передбачено - Вивезення відходів здійснюється на підстави заявок за попереднім узгодженням дати із представниками Замовника Учасник бере на себе зобов’язання власними силами здійснювати завантаження медичних відходів у спеціалізований автотранспорт, вивезення та видалення. Транспортні витрати входять до вартості послуг. Учасник бере на себе зобов’язання надавати якісні послуги відповідно до вимог законодавства про медичні відходи, санітарних норм і правил надання послуг з вивезення медичних відходів, затверджених Кабінетом Міністрів України, з урахуванням вимог чинного законодавства із захисту довкілля. Учасник бере на себе зобов’язання здійснювати вивезення відходів тільки на об’єкти з управління небезпечними відходами, які мають всю необхідну дозвільну та іншу документацію згідно з чинним законодавством.
Відповідно до частини другою статті 27 Закону України від 20.06.2022 № 2320-IX «Про управління відходами» (далі - Закон № 2320-IX) встановлено, що утворювачі та власники небезпечних відходів, крім небезпечних відходів у складі побутових відходів, зобов’язані:
- забезпечувати збирання, перевезення, оброблення відходів самостійно, за наявності дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, або шляхом укладення договору з суб’єктом господарювання у сфері управління відходами;
- не допускати передачі небезпечних відходів суб’єктам господарювання, які не мають дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Частиною третьою цієї ж статті Закону № 2320-IX передбачено, що суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний:
- мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами;
- провадити діяльність на об’єктах оброблення відходів, які відповідають вимогам законодавства. Види відходів, що підлягають обробленню на таких об’єктах, повинні відповідати дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів.
Натомість, учасник ТОВ «А-ЕНЕРГО» не надав у складі тендерної документації дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів виданий ТОВ «А-ЕНЕРГО», що всупереч підпункту 1 частина 3 статі 27 Закону № 2320-IX прямо передбачає заборону на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Відповідно до п.4.4.1 проекту договору, Виконавець зобов’язується надавати послуги відповідно до вимог законодавства у сфері управління небезпечними відходами та умов цього Договору.
Однак, звертаємо увагу, що об’єкт з управління небезпечними відходами учасника ТОВ «А-Енерго», всупереч вимогам п.21 Додатку 1 тендерної документації, немає всієї необхідної дозвільної документації згідно з чинним законодавством.
Учасник ТОВ «А-ЕНЕРГО» завантажив у складі пропозиції довідку Вих. № 4 -1510 від 15.10.2025 р., де зазначив, що планує залучити співвиконавцем ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» менш як на 20 відсотків вартості договору про закупівлю (тендерної пропозиції), окремо вказавши, що:
Товариство з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» не надає всіх документів на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям суб’єкта господарювання співвиконавця оскільки обсяг послуг до якого планується залучити співвиконавця ТОВ ОЛЕСТАС ЕКО» менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю (тендерної пропозиції), а надає тільки:
- Наказ № 301 від 20.03.2024 року Міндовкілля про видачу ліцензії на право провадження
господарської діяльності з управління небезпечними відходами співвиконавця.
- Договір про співпрацю між Учасником та співвиконавцем.
- Дозвіл на оброблення № 2666/24 від 21.05.2024 року.
Проте, відповідно до умов договору про співпрацю між Учасником та співвиконавцем (Договір №379 від 20 грудня 2024 року про надання послуг у сфері управління небезпечними відходами) – співвиконавець ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надає учаснику ТОВ «А-Енерго» послуги з управління небезпечними відходами. Відповідно до п. 3.1 порядку надання послуг до Договору зазначено, що Замовник (ТОВ «А-Енерго») сповіщає Виконавця про наміри передати відходи шляхом подання заявки складеної у письмовій формі. Проте, відсутність у учасника ТОВ «А-Енерго» дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів – не надає йому навіть права на збирання та зберігання відходів, що є предметом поточної закупівлі, а, отже і подальша передача таких відходів співвиконавцю ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», якого учасник ТОВ «А-Енерго» має намір залучити – теж неможлива.
Окремо звертаємо увагу, що відсутність у учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та відсутність об’єкта управління небезпечними відходами, який має всю необхідну дозвільну та іншу документацію згідно з чинним законодавством – свідчить про намір залучення потужностей співвиконавця ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» в обсязі більше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю, що не узгоджується з інформацією, наданою у довідці Вих. № 4 -1510 від 15.10.2025 р., а також свідчить про введення в оману Замовника, з метою ненадання кваліфікаційних документів на співвиконавця ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
Також ТОВ «А-ЕНЕРГО» завантажило на обґрунтування права на оброблення відходів ДОЗВІЛ на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24 від 21.05.2024 р. виданий ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», який містить закреслення та унеможливлює його ідентифікацію.
Однак, вимогами тендерної документації (п.21 Додатку 1) та зазначеними нормами вимог Закону № 2320-IX передбачено, що в першу чергу, саме у Учасника торгів, тобто ТОВ «А-ЕНЕРГО», повинен бути дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів отриманий відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами».
Окремо слід зазначити, що завантажений ДОЗВІЛ на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24 від 21.05.2024 р., виданий ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», не може бути визнаний належним документом на підставі того, що містить закреслену інформацію, а тому вважається поданим не в повному обсязі.
Таким чином з наведеного вбачається, що прийнявши участь у даній закупівлі вказане товариство фактично намагається надати можливість ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», яке не приймало участь у даній закупівлі виконати усі послуги за даною закупівлею, що ймовірно вказує на узгодженість дій вказаних суб’єктів господарювання.
Також підкреслюємо, що Скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НІЖИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ МИКОЛИ ГАЛИЦЬКОГО" НІЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ у майбутньому. Крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО», пропозиція якого не відповідала вимогам документації, - було порушено право та охоронювані законом інтереси Скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2025-10-10-003621-a ID у PROZORRO 10e24dbfa5204c72894fecd82174482d (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-10-003621-a КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НІЖИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ МИКОЛИ ГАЛИЦЬКОГО" НІЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ) .
3) Зобов’язати Замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НІЖИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ МИКОЛИ ГАЛИЦЬКОГО" НІЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ скасувати протокол № 3 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 21 жовтня 2025 року.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
СКАРГА на рішення КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НІЖИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ МИКОЛИ ГАЛИЦЬКОГО" НІЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "НІЖИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ МИКОЛИ ГАЛИЦЬКОГО" НІЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (надалі – Замовник) були проведені відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 10e24dbfa5204c72894fecd82174482d (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-10-003621-a ДК 021:2015 код 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами). Закупівлю було оголошено: 10. 10. 2025 р. Учасниками аукціону за лотом 1 (код відходу 18 01 03* - Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (категорія В, органні відходи, категорія С)) були: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі – ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник) та Товариство з обмеженою відповідальністю «А – Енерго» (надалі – ТОВ «А – Енерго»). 21.10.2025 р. відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 21 жовтня 2025 року № 3 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» (надалі – Рішення). ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного. 1. Відповідно до п.21 Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» було передбачено - Вивезення відходів здійснюється на підстави заявок за попереднім узгодженням дати із представниками Замовника Учасник бере на себе зобов’язання власними силами здійснювати завантаження медичних відходів у спеціалізований автотранспорт, вивезення та видалення. Транспортні витрати входять до вартості послуг. Учасник бере на себе зобов’язання надавати якісні послуги відповідно до вимог законодавства про медичні відходи, санітарних норм і правил надання послуг з вивезення медичних відходів, затверджених Кабінетом Міністрів України, з урахуванням вимог чинного законодавства із захисту довкілля. Учасник бере на себе зобов’язання здійснювати вивезення відходів тільки на об’єкти з управління небезпечними відходами, які мають всю необхідну дозвільну та іншу документацію згідно з чинним законодавством. Відповідно до частини другою статті 27 Закону України від 20.06.2022 № 2320-IX «Про управління відходами» (далі - Закон № 2320-IX) встановлено, що утворювачі та власники небезпечних відходів, крім небезпечних відходів у складі побутових відходів, зобов’язані: - забезпечувати збирання, перевезення, оброблення відходів самостійно, за наявності дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, або шляхом укладення договору з суб’єктом господарювання у сфері управління відходами; - не допускати передачі небезпечних відходів суб’єктам господарювання, які не мають дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами. Частиною третьою цієї ж статті Закону № 2320-IX передбачено, що суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний: - мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами; - провадити діяльність на об’єктах оброблення відходів, які відповідають вимогам законодавства. Види відходів, що підлягають обробленню на таких об’єктах, повинні відповідати дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів. Натомість, учасник ТОВ «А-ЕНЕРГО» не надав у складі тендерної документації дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів виданий ТОВ «А-ЕНЕРГО», що всупереч підпункту 1 частина 3 статі 27 Закону № 2320-IX прямо передбачає заборону на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами. Відповідно до п.4.4.1 проекту договору, Виконавець зобов’язується надавати послуги відповідно до вимог законодавства у сфері управління небезпечними відходами та умов цього Договору. Однак, звертаємо увагу, що об’єкт з управління небезпечними відходами учасника ТОВ «А-Енерго», всупереч вимогам п.21 Додатку 1 тендерної документації, немає всієї необхідної дозвільної документації згідно з чинним законодавством. Учасник ТОВ «А-ЕНЕРГО» завантажив у складі пропозиції довідку Вих. № 4 -1510 від 15.10.2025 р., де зазначив, що планує залучити співвиконавцем ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» менш як на 20 відсотків вартості договору про закупівлю (тендерної пропозиції), окремо вказавши, що: Товариство з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» не надає всіх документів на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям суб’єкта господарювання співвиконавця оскільки обсяг послуг до якого планується залучити співвиконавця ТОВ ОЛЕСТАС ЕКО» менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю (тендерної пропозиції), а надає тільки: - Наказ № 301 від 20.03.2024 року Міндовкілля про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами співвиконавця. - Договір про співпрацю між Учасником та співвиконавцем. - Дозвіл на оброблення № 2666/24 від 21.05.2024 року. Проте, відповідно до умов договору про співпрацю між Учасником та співвиконавцем (Договір №379 від 20 грудня 2024 року про надання послуг у сфері управління небезпечними відходами) – співвиконавець ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надає учаснику ТОВ «А-Енерго» послуги з управління небезпечними відходами. Відповідно до п. 3.1 порядку надання послуг до Договору зазначено, що Замовник (ТОВ «А-Енерго») сповіщає Виконавця про наміри передати відходи шляхом подання заявки складеної у письмовій формі. Проте, відсутність у учасника ТОВ «А-Енерго» дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів – не надає йому навіть права на збирання та зберігання відходів, що є предметом поточної закупівлі, а, отже і подальша передача таких відходів співвиконавцю ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», якого учасник ТОВ «А-Енерго» має намір залучити – теж неможлива. Окремо звертаємо увагу, що відсутність у учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та відсутність об’єкта управління небезпечними відходами, який має всю необхідну дозвільну та іншу документацію згідно з чинним законодавством – свідчить про намір залучення потужностей співвиконавця ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» в обсязі більше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю, що не узгоджується з інформацією, наданою у довідці Вих. № 4 -1510 від 15.10.2025 р., а також свідчить про введення в оману Замовника, з метою ненадання кваліфікаційних документів на співвиконавця ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО». Також ТОВ «А-ЕНЕРГО» завантажило на обґрунтування права на оброблення відходів ДОЗВІЛ на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24 від 21.05.2024 р. виданий ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», який містить закреслення та унеможливлює його ідентифікацію. Однак, вимогами тендерної документації (п.21 Додатку 1) та зазначеними нормами вимог Закону № 2320-IX передбачено, що в першу чергу, саме у Учасника торгів, тобто ТОВ «А-ЕНЕРГО», повинен бути дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів отриманий відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами». Окремо слід зазначити, що завантажений ДОЗВІЛ на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24 від 21.05.2024 р., виданий ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», не може бути визнаний належним документом на підставі того, що містить закреслену інформацію, а тому вважається поданим не в повному обсязі. Таким чином з наведеного вбачається, що прийнявши участь у даній закупівлі вказане товариство фактично намагається надати можливість ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», яке не приймало участь у даній закупівлі виконати усі послуги за даною закупівлею, що ймовірно вказує на узгодженість дій вказаних суб’єктів господарювання. Також підкреслюємо, що Скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НІЖИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ МИКОЛИ ГАЛИЦЬКОГО" НІЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ у майбутньому. Крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО», пропозиція якого не відповідала вимогам документації, - було порушено право та охоронювані законом інтереси Скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку. На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду. 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2025-10-10-003621-a ID у PROZORRO 10e24dbfa5204c72894fecd82174482d (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-10-003621-a КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НІЖИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ МИКОЛИ ГАЛИЦЬКОГО" НІЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ) . 3) Зобов’язати Замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НІЖИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ МИКОЛИ ГАЛИЦЬКОГО" НІЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ скасувати протокол № 3 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 21 жовтня 2025 року.
Запити Органу оскарження
Номер:
3bdea2b02472412ea7de7668801bdf52
Тема запиту:
На виконання рішення Комісії Замовник у визначений чинним законодавством строк надає необхідні пояснення по суті Скарги.
КНП «НІЖИНСЬКА ЦМЛ ІМ. М.ГАЛИЦЬКОГО» категорично не погоджується із викладеними у Скарзі обставинами, вважає скаргу ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» необґрунтованою і безпідставною виходячи з наступного
Текст запиту:
Щодо Скарги надаємо аргументовані пояснення:
Скаржник зазначає, що Переможець не виконав:
Скаржник в скарзі посилається на вимоги пункту 21 Додатку 1 «Вивезення відходів здійснюється на підстави заявок за попереднім узгодженням дати із представниками Замовника Учасник бере на себе зобов’язання власними силами здійснювати завантаження медичних відходів у спеціалізований автотранспорт, вивезення та видалення. Транспортні витрати входять до вартості послуг. Учасник бере на себе зобов’язання надавати якісні послуги відповідно до вимог законодавства про медичні відходи, санітарних норм і правил надання послуг з вивезення медичних відходів, затверджених Кабінетом Міністрів України, з урахуванням вимог чинного законодавства із захисту довкілля. Учасник бере на себе зобов’язання здійснювати вивезення відходів тільки на об’єкти з управління небезпечними відходами, які мають всю необхідну дозвільну та іншу документацію згідно з чинним законодавством
Скаржник вважає, що Переможець не відповідає вимогам тендерної документації та не може бути визначений переможцем даної закупівлі у зв’язку з відсутністю у складі пропозиції Дозволу на оброблення.
Щодо даної обставини повідомляємо:
Скаржник в скарзі посилається на вимоги пункту 21 Додатку 1 «Вивезення відходів здійснюється на підстави заявок за попереднім узгодженням дати із представниками Замовника Учасник бере на себе зобов’язання власними силами здійснювати завантаження медичних відходів у спеціалізований автотранспорт, вивезення та видалення. Транспортні витрати входять до вартості послуг. Учасник бере на себе зобов’язання надавати якісні послуги відповідно до вимог законодавства про медичні відходи, санітарних норм і правил надання послуг з вивезення медичних відходів, затверджених Кабінетом Міністрів України, з урахуванням вимог чинного законодавства із захисту довкілля. Учасник бере на себе зобов’язання здійснювати вивезення відходів тільки на об’єкти з управління небезпечними відходами, які мають всю необхідну дозвільну та іншу документацію згідно з чинним законодавством. (Надати гарантійний лист у довільній формі).»
Технічні вимоги
1. Послуги надаються згідно вимог Державних санітарних норм та правил «Порядок управління медичними відходами, у тому числі вимоги щодо безпечності для здоров’я людини під час утворення, збирання, зберігання, перевезення, оброблення таких відходів» затверджених Наказом МОЗ України №1827 від 31.10.2024 року, Закону України «Про управління відходами».
2. Вивезення відходів здійснюється на підстави заявок за попереднім узгодженням дати із представниками Замовника Учасник бере на себе зобов’язання власними силами здійснювати завантаження медичних відходів у спеціалізований автотранспорт, вивезення та видалення. Транспортні витрати входять до вартості послуг. Учасник бере на себе зобов’язання надавати якісні послуги відповідно до вимог законодавства про медичні відходи, санітарних норм і правил надання послуг з вивезення медичних відходів, затверджених Кабінетом Міністрів України, з урахуванням вимог чинного законодавства із захисту довкілля. Учасник бере на себе зобов’язання здійснювати вивезення відходів тільки на об’єкти з управління небезпечними відходами, які мають всю необхідну дозвільну та іншу документацію згідно з чинним законодавством. (Надати гарантійний лист у довільній формі).
3. Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату ISO 9001-2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001-2015 IDT) .
4. Учасник повинен надати ліцензію (видану Уповноваженим органом на видачу ліцензій) на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами до небезпечних відходів, що є предметом закупівлі.
Відповідно до інформації, що розміщена на сайті уповноваженого органу Переможцем було надано:
1. Гарантійний лист Вих. № 7/1-1510 від 15.10.2025 р.
2. Гарантійний лист Вих. № 9/1 -1510 від 15.10.2025 р.
3. Гарантійний лист Вих. № 8/1-1510 від 15.10.2025 р..
4. Гарантійний лист Вих. № 11 -1510 від 15.10.2025.
5. Сертифікат ISO 9001-2015
6. Довідка Вих. № 5-1510 від 15.10.2025 р де визначено, що «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «А-ЕНЕРГО» погоджується з вимогами технічної специфікації, що викладені в Додатку 1 до тендерної документації, а саме:
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі
№ з/п Найменування послуг/відходів Одиниця виміру Кількість Строк надання послуг
1 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (категорія В, органні відходи, категорія С) код 18 01 03* кг 4000 до 31.12.2025 р.
Виходячи з вищезазначеного, та відповідно до наданих документів, ТОВ «А-ЕНЕРГО» підтвердив свою відповідність технічним вимогам в частині п.21 « Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» Додатку 1 Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)
Скаржник посилається на те, що у складі пропозиції відсутній Дозвіл на оброблення відходів.
Замовник звертає увагу Комісії, що умовами тендерної документації не передбачалось надання у складі пропозиції Дозволу на оброблення відходів. Відсутність документів, що не передбачені умовами тендерної документації не можуть бути підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Щодо зазначення Скаржником, що Співвиконавцем буде виконуватись 100% послуг.
Учасником ТОВ «А-ЕНЕРГО» надано довідку «вихідний №4-1510 від 15.10.2025» в якому ТОВ «А-ЕНЕРГО» повідомляє, що планує залучити до надання Послуги з управління /видалення медичних відходів співвиконавцем ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» у розмірі менше 20% та надав повне найменування та місцезнаходження суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника На підтвердження пп. 4 частини п.21 « Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» Додатку 1 Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей) – «4. Учасник повинен надати ліцензію (видану Уповноваженим органом на видачу ліцензій) на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами до небезпечних відходів, що є предметом закупівлі.»
учасник ТОВ «А-ЕНЕРГО» надав
1. договір 379 від 20 грудня 2024 року – щодо співпраці зі співпиконавцем.
2. Дозвіл на оброблення ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»
3. Olestas-EKO-Nakaz-301 – щодо видачі ліцензії ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»
4. Dodatok-do-nakazu-301-pryhovana-adresa - щодо видачі ліцензії ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»
5. A-ENERGO-Nakaz-329 – щодо видачі ліцензії ТОВ «А-ЕНЕРГО»
6. Dodatok A-ENERGO -329-pryhovana-adresa - щодо видачі ліцензії ТОВ «А-ЕНЕРГО»
Відповідно до інформації, що розміщена на сайті уповноваженого органу, визначено, що предметом закупівлі є Послуги з управління медичними відходами. Статтею 1 Закону України «Про управління відходами» визначено, що управління відходами - комплекс заходів із збирання, перевезення, оброблення (відновлення, у тому числі сортування, та видалення) відходів, включаючи нагляд за такими операціями та подальший догляд за об’єктами видалення відходів;
Відповідно до документів наданих Переможцем, визначено, що співвиконавця залучають менше 20% для здійснення операцій з оброблення відходів. Усі інші операції Переможець буде здійснювати самостійно. Замовником закуповується комплекс послуг, а не тільки послуги з оброблення відходів. Тому доводи Скаржника не мають жодного нормативного підґрунтя та доказів.
Також припущення Скаржника, щодо надання можливості Переможцем співвиконавцю, який не приймає участь у даній закупівлі, виконати усі послуги за даною закупівлею та припущення щодо узгодженості дій вказаних суб’єктів господарювання є необґрунтованим звинуваченням та немає жодних доказів, але певним чином може повпливати на репутацію як Учасників так і Замовника. Переможець та співвиконавець мають укладений цивільно-правовий договір про співпрацю, але це не може кваліфікуватись як узгодженні анти конкурентні дії. Відповідно до абзацу 8 пункту 16 Постанови КМУ №1278 від 05.12.2023 року «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами» визначено, що під час провадження господарської діяльності ліцензіат повинен дотримуватися таких організаційних вимог «мати цивільно-правовий договір про передачу небезпечних відходів з метою їх оброблення іншому суб’єктові господарювання, який має відповідну ліцензію на право провадження господарської діяльності». Відповідно, договір, що укладено між Переможцем та співвиконавцем не суперечить вимогам чинного законодавства ні у сфері управління відходами, ні у сфері публічних закупівель.
В Замовника не має правових підстав для відхилення тендерної пропозиції Переможця. Переможець виконав усі вимоги тендерної документації та його пропозиція підлягає акцепту.
Отже, ТОВ «А-ЕНЕРГО» залученням субпідрядної організації ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» в рамках даної закупівлі, надали у складі тендерної пропозиції дозвільні документи необхідні для здійснення їх господарської діяльності у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, дійсні на момент подачі і чинні на весь період надання послуг, а також чинний на весь період надання послуг дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів субпідрядника / співвиконавця.
Щодо твердження скаржником, що Учасник надав документ, а саме Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»з закресленою інформацією, зазначаємо:
Відповідно Додатку 1 Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей) п. 14 Інша інформація « Під час подання тендерної пропозиції учасник не може визначити конфіденційною інформацію про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Для забезпечення виконання цих вимог, учасники, при поданні інформації та документів тендерної пропозиції, не визначають їх як конфіденційні.»
У разі коли оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (оприлюднення якої передбачено Законом України «Про публічні закупівлі» та/або цими особливостями) несе загрозу безпеці замовника та/або постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), така інформація може не зазначатися Учасником. Наданий дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» файл «Дозвіл на оброблення.» містить відкриту інформацію що стосується предмету закупівлі «Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (категорія В, органні відходи, категорія С) код 18 01 03*» - інше Учасник приховує на власний розсуд оскільки інформація може загрожувати безпеці постачальника, та може використати агресор з метою заподіяння шкоди.
А також Замовник ще раз звертає увагу Комісії, що умовами тендерної документації не передбачалось надання у складі пропозиції Дозволу на оброблення відходів, а вимагалось надання ліцензії на право провадження господарської діяльності саме від Учасника торгів, (пп. 4 частини п.21 « Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» Додатку 1 Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей) – «4. Учасник повинен надати ліцензію (видану Уповноваженим органом на видачу ліцензій) на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами до небезпечних відходів, що є предметом закупівлі.») що виконано (надано)Учасником в повному обсязі
Підбиваючи підсумки, Замовник вважає своє рішення про визначення переможця обґрунтованими та такими, що відповідають вимогам чинного законодавства та не порушують його.
Твердження Скаржника в даній скарзі не відповідають фактичним обставинам та вводять в оману Колегію Антимонопольного комітету України.
Виходячи з вищезазначеного, та відповідно що Переможцем надано всі документи, Переможець ТОВ «А-ЕНЕРГО» підтвердив свою відповідність вимогам тендерної документації.
Таким чином, Скаржник не довів та не обґрунтував належним чином, відсутність у складі тендерної пропозиції ТОВ «А-ЕНЕРГО» дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, через що його пропозиція не відповідає умовам технічним вимогам в цій частині.
Таким чином, рішення про визначення переможцем відкритих торгів ТОВ «А-ЕНЕРГО» є правомірним, обґрунтованим та прийнятим з дотриманням норм законодавства у сфері закупівель.
Враховуючи викладене, просимо у задоволенні Скарги відмовити.
Дата опублікування:
28.10.2025 13:32