-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, Послуги з вивозу та знешкодження медичних виробів та предметів, забруднених кров’ю та/або іншими біологічними рідинами, відходи, що утворилися в результаті діяльності медичних лабораторій; Послуги з вивозу та знешкодження медичних виробів та предметів, забруднених кров’ю та/або іншими біологічними рідинами; Послуги з вивозу та знешкодження органних відходів (частини тіла,органи, плацента тощо).
Закупівля здійснюється відповідно до пункту 37 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції постанови Кабінету Міністрів України №471 від 12.05.2023 – із змінами
Завершена
1 342 367.00
UAH з ПДВ
Номер:
142f3e3104ab4361bd80b02e2ce31b69
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-17-000070
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.11.2025 00:00
Період моніторингу:
17.11.2025 17:51 - 09.12.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
НАКАЗ
17.11.2025 № 74-З
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з Додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-10-08-013742-a 08.10.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, виконання рішення комісії АМКУ, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 грудня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова» Дніпропетровської обласної ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 10.10.2025 № 119-ВТО/З, зі змінами (далі – тендерна документація), звернення з вимогою щодо усунення порушення та відповіді Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, рішення комісії АМКУ від 10.11.2025 № 16763-р/пк-пз та від 27.11.2025 № 17647-р/пк-пз, тендерні пропозиції ТОВ «Екологічні переробні технології» та ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», вимогу про усунення невідповідностей 19:25 год 23.10.2025, протокол від 24.10.2025 № 4-ВТО/119 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Екологічні переробні технології», протокол від 13.11.2025 №7-ВТО/119 щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Екологічні переробні технології», повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 13.11.2025, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 20.11.2025, 11.12.2025.
Моніторинг щодо тих питань та обставин, що були предметом розгляду комісії АМКУ, не проводився.
Період усунення порушень:
12.12.2025 14:14 - 18.12.2025 00:00
Дата публікації висновку:
12.12.2025 14:14
Запити/Пояснення
Номер:
16520c7790204345a43bf632befd2514
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.11.2025 11:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, Послуги з вивозу та знешкодження медичних виробів та предметів, забруднених кров’ю та/або іншими біологічними рідинами, відходи, що утворилися в результаті діяльності медичних лабораторій; Послуги з вивозу та знешкодження медичних виробів та предметів, забруднених кров’ю та/або іншими біологічними рідинами; Послуги з вивозу та знешкодження органних відходів (частини тіла, органи, плацента тощо)», згідно ДК 021:2015: 90524400-0 Збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарень, очікуваною вартістю 1 342 367,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-08-013742-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію та відповідні документи (листи, прайси, пропозиції тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
37c7d7c5287d4d1fa7365bfd21a8d23c
Назва:
Відповідь замовника на пояснення
Дата опублікування:
20.11.2025 10:36
Опис:
При визначенні очікуваної вартості Закупівлі 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, Послуги з вивозу та знешкодження медичних виробів та предметів, забруднених кров’ю та/або іншими біологічними рідинами, відходи, що утворилися в результаті діяльності медичних лабораторій; Послуги з вивозу та знешкодження медичних виробів та предметів, забруднених кров’ю та/або іншими біологічними рідинами; Послуги з вивозу та знешкодження органних відходів (частини тіла,органи, плацента тощо) (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-08-013742-a) Замовник застосовував Примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затверджена наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (далі – Методика). Проведено аналіз ринку що охоплює існуючі види необхідної продукції і можливі альтернативи, а також існуючих і потенційних постачальників, враховувалась інформація про ціну товару, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідного товару, спеціалізованих торгівельних майданчиках та в електронній системі закупівель. Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі були проведені дослідження ринку, задля отримання інформації щодо актуальних цін. Замовником було отримано комерційні пропозиції від постачальників, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, (скан-копії надаються на підтвердження). Джерело фінансування закупівлі надходження від НСЗУ та власних коштів
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та чинного законодавства. Учасник повинен мати право на провадження діяльності у сфері управління небезпечними відходами зазначеними в тендерній документації (додаток№2). Надати Замовнику у складі тендерної пропозиції наказ про видачу учаснику та/або субпідряднику (у разі залучення) ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами разом з додатком до такого наказу із зазначенням виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів,додаток до наказу повинен містити коди відходів та перелік операцій з ними, які відповідають кодам відходів зазначених в технічних вимогах (Додаток 2 до тендерної документації); Інформація про наявність у Учасника та/або субпідрядника (у разі залучення) ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами перевіряється замовником у Реєстрі ліцензій на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, розміщеному на офіційному веб-сайті Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України за посиланням https://mepr.gov.ua/biznesu/dozvoly-ta-litsenziyi/ Учасник повинен мати Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів (що містить коди небезпечних відходів зазначених у Додатку 2 до тендерної документації) від уповноваженого органу який має право видавати відповідні дозволи (надати у складі пропозиції, документ має містити дату початку дії дозволу). Інформація про Дозвіл учасника повинна міститися в реєстрі дозволі на здійснення операцій з оброблення відходів і перевіряється замовником в екосистемі (eco.gov.ua);
Учасник повинен мати Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (надати у складі пропозиції).
Учасник повинен мати право на провадження діяльності у сфері перевезення небезпечних відходів. Надати Замовнику у складі тендерної пропозиції копію чинного дозвільного документу на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, виданого Державною службою України з безпеки на транспорті.
Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист, складений відповідно до вимог п.1.4 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) яким гарантує вимоги:
- ціна вказується за одиницю виміру, з урахуванням вартості усіх фактичних витрат, у зв’язку з наданням послуг (в тому числі, але не обмежуючись, витрати на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження тощо) з урахуванням податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені.
- надання послуг буде здійснюватися відповідно до вимог Державні санітарні норми та правила «Порядок управління медичними відходами, у тому числі вимоги щодо безпечності для здоров’я людини під час утворення, збирання, зберігання, перевезення, оброблення таких відходів» затверджених Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 31 жовтня 2024 року № 1827
У складі тендерної пропозиції Учасника надати гарантійний лист складений відповідно до вимог п.1.4 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) щодо дотримання вимог із захисту довкілля, що передбачені згідно Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про управління відходами».
Надання послуг здійснюється Виконавцем з дати підписання договору до 26.12.2025 року (включно). Графік надання послуг: у будні дні з 8:00 до 15:00 години 1 раз на тиждень згідно з телефонною заявкою Замовника або за домовленістю Сторін. Забезпечити своєчасне та в повному обсязі надання послуг з вивезення відходів за дресою: КП «ДОКЛ ІМ. МЕЧНИКОВА» ДОР», площа Соборна, будинок 14, м. Дніпро.
У складі тендерної пропозиції Учасника надати гарантійний лист складений відповідно до вимог п.1.4 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) щодо дотримання цих вимог
Виконавець бере на себе зобов’язання забезпечити Замовника первинним та вторинним пакуванням (контейнери та мішки/пакети), що призначене для збирання медичних відходів відповідно до кодів і яке відповідає вимогам визначеним у Наказі МОЗ України №1827 від 31.10.2024. У складі тендерної пропозиції Учасника надати гарантійний лист складений відповідно до вимог п.1.4 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) щодо дотримання цих вимог
Враховуючи вимоги чинного законодавства, щодо наявності у ліцензіата чинного договору страхування життя, здоров'я та працездатності водія та інших працівників, які здійснюють експлуатацію транспортних засобів, від нещасних випадків,Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати копію чинного договору страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів, в т.ч. відходів, що є предметом закупівлі.
Номер:
95593c943a0a42fd8176097fc1e0a03c
Назва:
Наказ про призупинення моніторингу
Дата опублікування:
21.11.2025 11:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.11.2025 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
НАКАЗ
21.11.2025 № 75-З
Чернігів
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами) з огляду на прийняття до розгляду органом оскарження скарги за номером в електронній системі закупівель UA-2025-10-08-013742-a.a2,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2025-10-08-013742-a (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 17 листопада 2025 року), прийняте наказом Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 17 листопада 2025 року № 74-З «Про початок моніторингу процедур закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Номер:
40456212d5624e0bb96676a9c477766a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
09.12.2025 14:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, Послуги з вивозу та знешкодження медичних виробів та предметів, забруднених кров’ю та/або іншими біологічними рідинами, відходи, що утворилися в результаті діяльності медичних лабораторій; Послуги з вивозу та знешкодження медичних виробів та предметів, забруднених кров’ю та/або іншими біологічними рідинами; Послуги з вивозу та знешкодження органних відходів (частини тіла, органи, плацента тощо)», згідно ДК 021:2015: 90524400-0 Збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарень, очікуваною вартістю 1 342 367,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-08-013742-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Згідно з положеннями пункту 49 Особливостей:
З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.
Надайте інформацію та підтверджуючі документи чи було укладено договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі? Надайте пояснення щодо причин не укладення договору закупівлі.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
dc67efc272c943ca95cd812b21f5bcd8
Назва:
Відповідь Замовника на запит
Дата опублікування:
11.12.2025 16:32
Опис:
ПОЯСНЕННЯ:
Договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі не було укладено. Згідно з положеннями пункту 49 Особливостей: З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднене в електронній системі закупівель 13.11.2025. Замовник не уклав договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, через подану 18.11.2025 скаргу до органу оскарження. До розгляду скаргу прийнято 20.11.2025. Через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю Замовник не укладав договір, у зв’язку з тим що після подання скарги до органу оскарження, після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупинився до моменту оприлюднення рішення органу оскарження в електронній системі закупівель, згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель під час воєнного стану. Рішення органу оскарження було прийнято 27.11.2025 та оприлюднено в електронній системі закупівель 02.12.2025. Перебіг 15-денного (продовженого) строку для укладення договору розпочався з 28.11.2025 до 12.12.2025. Тому Замовник вкладається в строки для укладення договору згідно чинного законодавсва.