• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, Послуги з вивозу та знешкодження медичних виробів та предметів, забруднених кров’ю та/або іншими біологічними рідинами, відходи, що утворилися в результаті діяльності медичних лабораторій; Послуги з вивозу та знешкодження медичних виробів та предметів, забруднених кров’ю та/або іншими біологічними рідинами; Послуги з вивозу та знешкодження органних відходів (частини тіла,органи, плацента тощо).

Закупівля здійснюється відповідно до пункту 37 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції постанови Кабінету Міністрів України №471 від 12.05.2023 – із змінами

Завершена

1 342 367.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 08.10.2025 16:43 - 13.10.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на неправомірне визначення переможця

Номер: c9024db58e6e465daea5b2e24e3e21dc
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-08-013742-a.a2
Назва: Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
СКАРГА на рішення КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" (надалі – Замовник) були проведені відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 4b446b12590e475fa0a4991d467035e0 (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-08-013742-a ДК 021:2015: 90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами). Закупівлю було оголошено: 08.10.2025 р. Учасниками аукціону були: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник), ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" та ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО". 13.11.2025 р. відповідно до протоколу № 7-ВТО/119 від 13.11.2025 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» (надалі – Рішення). ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного. 1. Відповідно до Додатку № 6 до Тендерної документації серед документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, учасник повинен подати заповнену та завірену належним чином форму «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», згідно Додатку №2 до тендерної документації. У тексті затвердженої форми «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» (Додаток № 2 до Тендерної документації) Замовник навів наступне застереження: «Учасник не повинен* вносити будь-які зміни до змісту форми, окрім заповнення полів форми, призначених для внесення інформації». Натомість, із змісту документа Вих. № 10/2025-14 від 15 жовтня 2025 року, наданого учасником ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" у складі тендерної пропозиції (файл «Довідка згода технічні Додаток №2.pdf»), вбачається, що вказаний учасник вніс зміни до форми, вказавши наступний текст, не передбачений затвердженою Замовником формою: «Довідка TOВ «Екологічні Переробні Технології» (далі – Учасник, Виконавець), цим листом надає гарантії та погодження з Додатком № 2 технічної специфікації тендерної документації, за текстом з викладеними в ній технічними, якісними, кількісними та іншими вимогами Замовника». Згідно вище наведеного застереження, наведеного Замовником у Додатку № 2 до тендерної документації: * - У випадку не врахування учасником під час подання тендерної пропозиції зазначеної вимоги, тендерна пропозиція учасника відхиляється на підставі абзацу першому підпункту 2 пункту 44 Особливостей, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині. Згідно пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 2. Відповідно до п. 1.7 Розділу ІІІ тендерної документації, Замовник вимагав: «Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону на виконання вимог чинного законодавства учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - гарантійний лист за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі її використання), в якому учасник гарантує, що населений пункт, який є місцезнаходженням (місцем проживання) учасника не визнано в умовах воєнного стану тимчасово* окупованою територією, відповідно до чинного законодавства України;». Учасник ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» надає довідку Вих. №03/2025-03 від 05 березня 2025 року з назвою «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА», в пункті 17 зазначається, що учасник використовує в своїй діяльності печатку. Таким чином, учасник ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» надав довідку Вих. №01/2025-14 від 23 січня 2025 року, але не виконав вимогу Замовника, не завіривши печаткою, яку використовує у своїй діяльності, та без власноручного підпису учасника/уповноваженої особи учасника. З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» не відповідала вимогам тендерної документації в цій частині. 3. Відповідно до п. 1.7 Розділу ІІІ тендерної документації: «Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону на виконання вимог чинного законодавства учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - гарантійний лист за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі її використання), в якому учасник гарантує, що населений пункт, який є місцезнаходженням (місцем проживання) учасника не визнано в умовах воєнного стану тимчасово* окупованою територією, відповідно до чинного законодавства України;» та до п. 1.4 Розділу ІІІ тендерної документації, «Всі гарантійні листи, які вимагаються для подання вимогами цієї тендерної документації, подаються у вигляді зведеного гарантійного листа або кожен гарантійний лист окремо, та повинні бути оформленні за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та завірені печаткою (у разі її використання). Бланк гарантійного листа повинен містити: дані учасника, номер і дату вихідного номеру, адресуватися Замовнику (КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ) та містити в собі гарантію тих дій (обставин), які зазначаються в гарантійних листах». Учасник ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» надав довідку Вих. №01/2025-14 від 23 січня 2025 року без вказання адресатом Замовника. З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» не відповідала вимогам тендерної документації в цій частині. 4. Відповідно до п. 1.4 Розділ ІІІ тендерної документації, «Всі гарантійні листи, які вимагаються для подання вимогами цієї тендерної документації, подаються у вигляді зведеного гарантійного листа або кожен гарантійний лист окремо, та повинні бути оформленні за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та завірені печаткою (у разі її використання). Бланк гарантійного листа повинен містити: дані учасника, номер і дату вихідного номеру, адресуватися Замовнику (КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ) та містити в собі гарантію тих дій (обставин), які зазначаються в гарантійних листах». Учасник ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» надав у складі пропозиції без вказання адресатом Замовника такі документи: 1) Вих. № 01/2025-03 від 24 січня 2025 року; 2) Вих. № 03/2025-04 від 05 березня 2025 року; 3) Вих. № 10/2025-10 від 15 жовтня 2025 року; 4) Вих. № 10/2025-09 від 15 жовтня 2025 року; 5) Вих. № 10/2025-13 від 15 жовтня 2025 року; 6) Вих. № 09/2025-01 від 12 вересня 2025 року; 7) Вих. № 11/2024-12 від 29 листопада 2024 року; 8) Вих. № 10/2025-07 від 15 жовтня 2025 року; 9) Вих. № 03/2025-06 від 27 березня 2025 року; 10) Вих. № 01/2025-15 від 14 січня 2025 року; 11) Вих. № 10/2025-10 від 15 жовтня 2025 року; 12) Вих. № 09/2025-08 від 12 вересня 2025 року; 13) Вих. № 11/2024-19 від 29 листопада 2024 року; 14) Вих. № 10/2024-11 від 28 жовтня 2024 року; 15) Вих. № 10/2025-09 від 15 жовтня 2025 року; 16) Вих. № 01/2025-14 від 23 січня 2025 року; 17) Вих. № 10/2025-02 від 15 жовтня 2025 року; 18) Вих. № 2409/2024-08 від 24 вересня 2024 року; 19) Вих. № 10/2025-14 від 15 жовтня 2025 року; 20) Вих. № 01/2025-16 від 23 січня 2025 року; 21) Вих. № 10/2025-22 від 15 жовтня 2025 року; 22) Вих. № 11/2024-09 від 29 листопада 2024 року; 23) Вих. № 03/2025-04 від 05 березня 2025 року; 24) Вих. № 10/2025-08 від 15 жовтня 2025 року; 25) Вих. № 03/2025-03 від 05 березня 2025 року. З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» не відповідала вимогам тендерної документації в цій частині. 5. Закупівлю було оголошено 08.10.2025 року. Окремо зазначаємо, що учасник ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» завантажив у складі пропозиції прострочені документи, а саме: 1) Вих. № 01/2025-03 від 24 січня 2025 року; 2) Вих. № 03/2025-04 від 05 березня 2025 року; 3) Вих. № 09/2025-01 від 12 вересня 2025 року; 4) Вих. № 11/2024-12 від 29 листопада 2024 року; 5) Вих. № 03/2025-06 від 27 березня 2025 року; 6) Вих. № 01/2025-15 від 14 січня 2025 року; 7) Вих. № 09/2025-08 від 12 вересня 2025 року; 8) Вих. № 11/2024-19 від 29 листопада 2024 року; 9) Вих. № 10/2024-11 від 28 жовтня 2024 року; 10) Вих. № 01/2025-14 від 23 січня 2025 року; 11) Вих. № 2409/2024-08 від 24 вересня 2024 року; 12) Вих. № 01/2025-16 від 23 січня 2025 року; 13) Вих. № 11/2024-09 від 29 листопада 2024 року; 14) Вих. № 03/2025-04 від 05 березня 2025 року; 15) Вих. № 03/2025-03 від 05 березня 2025 року. 6. Пунктом 2.1. Додатку № 3 до Тендерної документації встановлено, що серед документів, які підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник має надати довідку у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її використання), що містить інформацію про наявність в Учасника працівника(ів) відповідної кваліфікації (відповідальних осіб з управління небезпечними відходами які повинні мати вищу освіту екологічного напряму підготовки (магістр, спеціаліст)) та водіїв які будуть перевозити небезпечні вантажі, які мають необхідні знання та досвід Таблиці 1. Згідно пункту 2.2. Додатку № 3 до Тендерної документації учасник має надати копію(ї) документу(ів) на кожного працівника відповідної кваліфікації (відповідальних осіб з управління небезпечними відходами які повинні мати вищу освіту екологічного напряму підготовки (магістр, спеціаліст)), зазначеного в довідці, відповідно до пункту 2.1. цього розділу, який(і) засвідчує(ють) можливість використання праці такого(их) працівника(ів) учасником (наприклад: штатний розпис/трудовий договір/договір про надання послуг/копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу)/інший документ). На виконання вимоги за пунктом 2.1. Додатку № 3 до Тендерної документації учасник ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» надав у складі тендерної пропозиції Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені до виконання умов договору (Вих. № 10/2025-10 від 15 жовтня 2025 року) (файл «Довідка працівники.pdf»). У відповідності до вимог пункту 2.2. Додатку № 3 до Тендерної документації вказаним учасником надано документи на наступних працівників: - на Билим Людмилу Русланівну – копію Наказу (розпорядження) № 3 від 18 липня 2024р. про прийняття на роботу (файл «Наказ_про_прийняття_на_роботу_Билим.pdf») – відповідно до якого Билим Людмилу Русланівну прийнято на роботу з 19.07.2024 на посаду еколога; - на Поплавського Богдана Олеговича – копію Наказу (розпорядження) № 4 від 31 липня 2024р. про прийняття на роботу (файл «Наказ_про_прийняття_на_роботу_Поплавський.pdf») – відповідно до якого Поплавського Богдана Олеговича прийнято на роботу з 01.08.2024 на посаду машиніста сміттєспалювальної пересувної установки; - на Снігуру Михайла Володимировича – копію Наказу (розпорядження) № 8 від 26 грудня 2022р. про прийняття на роботу (файл «Наказ про прийняття Снігура Михайло.pdf»), копію Наказу № 1006/24К про переведення на посаду Снігури М.В. від 10 червня 2024р. (файл «Наказ про переведення_Снігура М.В..pdf») – відповідно до якого Снігуру Михайла Володимировича прийнято на роботу з 27.12.2022 на посаду начальника транспортного відділу та переведено на посаду водія-вантажника 10.06.2024. Вказаними документами підтверджується, що досвід роботи Билим Л.Р. становить 1 рік 4 місяці, Поплавського Б.О. – 1 рік 3 місяці, Снігури М.В. – 3 роки 10 місяців. Проте, у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені до виконання умов договору (Вих. № 10/2025-10 від 15 жовтня 2025 року) в колонці «Загальний стаж роботи» за вказаними працівниками учасника зазначену іншу інформацію, не підтверджену відповідними документами, що суперечить наданим документам на працівників. Пунктом 1.10. Тендерної документації Замовником визначено, що фактом подання тендерної пропозиції учасник - юридична особа, фізична особа чи фізична особа-підприємець підтверджує, гарантує та несе повну відповідальність за достовірність наданої у своїй пропозиції інформації. Всі документи, які подаються Учасником у складі його тендерної пропозиції, не повинні містити (нести) в собі суперечливу інформацію. Якщо в двох або декількох документах інформація про показники, критерії, строки, технічні характеристики тощо різниться, така пропозиція буде вважатися такою, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі та буде відхилена на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Отже, пропозиція учасника ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» не відповідала вимогам тендерної документації в цій частині. Згідно пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Також підкреслюємо, що Скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" у майбутньому. Крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", пропозиція якого не відповідала вимогам документації, - було порушено право та охоронювані законом інтереси Скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду. 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2025-10-08-013742-a ID у PROZORRO 4b446b12590e475fa0a4991d467035e0 (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-15-004859-a) КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ". 3) Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" скасувати протокол № 7-ВТО/119 ПРО РОЗГЛЯД ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА, ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ ТА ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ З ПЕРЕМОЖЦЕМ ЗА ПРОЦЕДУРОЮ ЗАКУПІВЛІ від 13 листопада 2025 року.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 27.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.11.2025 16:28
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 01.12.2025 17:03
Автор: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Катышев Дмитрий 0504990920 DIM_KT@UECO.COM.UA https://ueco.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: be15573cfe39402595c52445aa311bdd
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: СКАРГА
на рішення
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"

Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" (надалі – Замовник) були проведені відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 4b446b12590e475fa0a4991d467035e0 (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-08-013742-a ДК 021:2015: 90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами).
Закупівлю було оголошено: 08.10.2025 р.
Учасниками аукціону були: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник), ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" та ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО".
13.11.2025 р. відповідно до протоколу № 7-ВТО/119 від 13.11.2025 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» (надалі – Рішення).
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.

1. Відповідно до Додатку № 6 до Тендерної документації серед документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, учасник повинен подати заповнену та завірену належним чином форму «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», згідно Додатку №2 до тендерної документації.

У тексті затвердженої форми «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» (Додаток № 2 до Тендерної документації) Замовник навів наступне застереження: «Учасник не повинен* вносити будь-які зміни до змісту форми, окрім заповнення полів форми, призначених для внесення інформації».

Натомість, із змісту документа Вих. № 10/2025-14 від 15 жовтня 2025 року, наданого учасником ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" у складі тендерної пропозиції (файл «Довідка згода технічні Додаток №2.pdf»), вбачається, що вказаний учасник вніс зміни до форми, вказавши наступний текст, не передбачений затвердженою Замовником формою:

«Довідка

TOВ «Екологічні Переробні Технології» (далі – Учасник, Виконавець), цим листом надає гарантії та погодження з Додатком № 2 технічної специфікації тендерної документації, за текстом з викладеними в ній технічними, якісними, кількісними та іншими вимогами Замовника».

Згідно вище наведеного застереження, наведеного Замовником у Додатку № 2 до тендерної документації:
* - У випадку не врахування учасником під час подання тендерної пропозиції зазначеної вимоги, тендерна пропозиція учасника відхиляється на підставі абзацу першому підпункту 2 пункту 44 Особливостей, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.

З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині.

Згідно пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.

Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.


2. Відповідно до п. 1.7 Розділу ІІІ тендерної документації, Замовник вимагав: «Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону на виконання вимог чинного законодавства учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- гарантійний лист за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі її використання), в якому учасник гарантує, що населений пункт, який є місцезнаходженням (місцем проживання) учасника не визнано в умовах воєнного стану тимчасово* окупованою територією, відповідно до чинного законодавства України;».
Учасник ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» надає довідку Вих. №03/2025-03 від 05 березня 2025 року з назвою «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА», в пункті 17 зазначається, що учасник використовує в своїй діяльності печатку.
Таким чином, учасник ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» надав довідку Вих. №01/2025-14 від 23 січня 2025 року, але не виконав вимогу Замовника, не завіривши печаткою, яку використовує у своїй діяльності, та без власноручного підпису учасника/уповноваженої особи учасника.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» не відповідала вимогам тендерної документації в цій частині.

3. Відповідно до п. 1.7 Розділу ІІІ тендерної документації: «Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону на виконання вимог чинного законодавства учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- гарантійний лист за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі її використання), в якому учасник гарантує, що населений пункт, який є місцезнаходженням (місцем проживання) учасника не визнано в умовах воєнного стану тимчасово* окупованою територією, відповідно до чинного законодавства України;» та до п. 1.4 Розділу ІІІ тендерної документації, «Всі гарантійні листи, які вимагаються для подання вимогами цієї тендерної документації, подаються у вигляді зведеного гарантійного листа або кожен гарантійний лист окремо, та повинні бути оформленні за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та завірені печаткою (у разі її використання).
Бланк гарантійного листа повинен містити: дані учасника, номер і дату вихідного номеру, адресуватися Замовнику (КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ) та містити в собі гарантію тих дій (обставин), які зазначаються в гарантійних листах».

Учасник ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» надав довідку Вих. №01/2025-14 від 23 січня 2025 року без вказання адресатом Замовника.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» не відповідала вимогам тендерної документації в цій частині.

4. Відповідно до п. 1.4 Розділ ІІІ тендерної документації, «Всі гарантійні листи, які вимагаються для подання вимогами цієї тендерної документації, подаються у вигляді зведеного гарантійного листа або кожен гарантійний лист окремо, та повинні бути оформленні за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та завірені печаткою (у разі її використання).
Бланк гарантійного листа повинен містити: дані учасника, номер і дату вихідного номеру, адресуватися Замовнику (КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ) та містити в собі гарантію тих дій (обставин), які зазначаються в гарантійних листах».

Учасник ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» надав у складі пропозиції без вказання адресатом Замовника такі документи:
1) Вих. № 01/2025-03 від 24 січня 2025 року;
2) Вих. № 03/2025-04 від 05 березня 2025 року;
3) Вих. № 10/2025-10 від 15 жовтня 2025 року;
4) Вих. № 10/2025-09 від 15 жовтня 2025 року;
5) Вих. № 10/2025-13 від 15 жовтня 2025 року;
6) Вих. № 09/2025-01 від 12 вересня 2025 року;
7) Вих. № 11/2024-12 від 29 листопада 2024 року;
8) Вих. № 10/2025-07 від 15 жовтня 2025 року;
9) Вих. № 03/2025-06 від 27 березня 2025 року;
10) Вих. № 01/2025-15 від 14 січня 2025 року;
11) Вих. № 10/2025-10 від 15 жовтня 2025 року;
12) Вих. № 09/2025-08 від 12 вересня 2025 року;
13) Вих. № 11/2024-19 від 29 листопада 2024 року;
14) Вих. № 10/2024-11 від 28 жовтня 2024 року;
15) Вих. № 10/2025-09 від 15 жовтня 2025 року;
16) Вих. № 01/2025-14 від 23 січня 2025 року;
17) Вих. № 10/2025-02 від 15 жовтня 2025 року;
18) Вих. № 2409/2024-08 від 24 вересня 2024 року;
19) Вих. № 10/2025-14 від 15 жовтня 2025 року;
20) Вих. № 01/2025-16 від 23 січня 2025 року;
21) Вих. № 10/2025-22 від 15 жовтня 2025 року;
22) Вих. № 11/2024-09 від 29 листопада 2024 року;
23) Вих. № 03/2025-04 від 05 березня 2025 року;
24) Вих. № 10/2025-08 від 15 жовтня 2025 року;
25) Вих. № 03/2025-03 від 05 березня 2025 року.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» не відповідала вимогам тендерної документації в цій частині.

5. Закупівлю було оголошено 08.10.2025 року. Окремо зазначаємо, що учасник ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» завантажив у складі пропозиції прострочені документи, а саме:
1) Вих. № 01/2025-03 від 24 січня 2025 року;
2) Вих. № 03/2025-04 від 05 березня 2025 року;
3) Вих. № 09/2025-01 від 12 вересня 2025 року;
4) Вих. № 11/2024-12 від 29 листопада 2024 року;
5) Вих. № 03/2025-06 від 27 березня 2025 року;
6) Вих. № 01/2025-15 від 14 січня 2025 року;
7) Вих. № 09/2025-08 від 12 вересня 2025 року;
8) Вих. № 11/2024-19 від 29 листопада 2024 року;
9) Вих. № 10/2024-11 від 28 жовтня 2024 року;
10) Вих. № 01/2025-14 від 23 січня 2025 року;
11) Вих. № 2409/2024-08 від 24 вересня 2024 року;
12) Вих. № 01/2025-16 від 23 січня 2025 року;
13) Вих. № 11/2024-09 від 29 листопада 2024 року;
14) Вих. № 03/2025-04 від 05 березня 2025 року;
15) Вих. № 03/2025-03 від 05 березня 2025 року.


6. Пунктом 2.1. Додатку № 3 до Тендерної документації встановлено, що серед документів, які підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник має надати довідку у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її використання), що містить інформацію про наявність в Учасника працівника(ів) відповідної кваліфікації (відповідальних осіб з управління небезпечними відходами які повинні мати вищу освіту екологічного напряму підготовки (магістр, спеціаліст)) та водіїв які будуть перевозити небезпечні вантажі, які мають необхідні знання та досвід Таблиці 1.
Згідно пункту 2.2. Додатку № 3 до Тендерної документації учасник має надати копію(ї) документу(ів) на кожного працівника відповідної кваліфікації (відповідальних осіб з управління небезпечними відходами які повинні мати вищу освіту екологічного напряму підготовки (магістр, спеціаліст)), зазначеного в довідці, відповідно до пункту 2.1. цього розділу, який(і) засвідчує(ють) можливість використання праці такого(их) працівника(ів) учасником (наприклад: штатний розпис/трудовий договір/договір про надання послуг/копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу)/інший документ).

На виконання вимоги за пунктом 2.1. Додатку № 3 до Тендерної документації учасник ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» надав у складі тендерної пропозиції Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені до виконання умов договору (Вих. № 10/2025-10 від 15 жовтня 2025 року) (файл «Довідка працівники.pdf»).

У відповідності до вимог пункту 2.2. Додатку № 3 до Тендерної документації вказаним учасником надано документи на наступних працівників:
- на Билим Людмилу Русланівну – копію Наказу (розпорядження) № 3 від 18 липня 2024р. про прийняття на роботу (файл «Наказ_про_прийняття_на_роботу_Билим.pdf») – відповідно до якого Билим Людмилу Русланівну прийнято на роботу з 19.07.2024 на посаду еколога;
- на Поплавського Богдана Олеговича – копію Наказу (розпорядження) № 4 від 31 липня 2024р. про прийняття на роботу (файл «Наказ_про_прийняття_на_роботу_Поплавський.pdf») – відповідно до якого Поплавського Богдана Олеговича прийнято на роботу з 01.08.2024 на посаду машиніста сміттєспалювальної пересувної установки;
- на Снігуру Михайла Володимировича – копію Наказу (розпорядження) № 8 від 26 грудня 2022р. про прийняття на роботу (файл «Наказ про прийняття Снігура Михайло.pdf»), копію Наказу № 1006/24К про переведення на посаду Снігури М.В. від 10 червня 2024р. (файл «Наказ про переведення_Снігура М.В..pdf») – відповідно до якого Снігуру Михайла Володимировича прийнято на роботу з 27.12.2022 на посаду начальника транспортного відділу та переведено на посаду водія-вантажника 10.06.2024.

Вказаними документами підтверджується, що досвід роботи Билим Л.Р. становить 1 рік 4 місяці, Поплавського Б.О. – 1 рік 3 місяці, Снігури М.В. – 3 роки 10 місяців.

Проте, у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені до виконання умов договору (Вих. № 10/2025-10 від 15 жовтня 2025 року) в колонці «Загальний стаж роботи» за вказаними працівниками учасника зазначену іншу інформацію, не підтверджену відповідними документами, що суперечить наданим документам на працівників.

Пунктом 1.10. Тендерної документації Замовником визначено, що фактом подання тендерної пропозиції учасник - юридична особа, фізична особа чи фізична особа-підприємець підтверджує, гарантує та несе повну відповідальність за достовірність наданої у своїй пропозиції інформації.
Всі документи, які подаються Учасником у складі його тендерної пропозиції, не повинні містити (нести) в собі суперечливу інформацію. Якщо в двох або декількох документах інформація про показники, критерії, строки, технічні характеристики тощо різниться, така пропозиція буде вважатися такою, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі та буде відхилена на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Отже, пропозиція учасника ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» не відповідала вимогам тендерної документації в цій частині.

Згідно пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.

Проте, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.


Також підкреслюємо, що Скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" у майбутньому. Крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем учасника ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", пропозиція якого не відповідала вимогам документації, - було порушено право та охоронювані законом інтереси Скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,

ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2025-10-08-013742-a ID у PROZORRO 4b446b12590e475fa0a4991d467035e0 (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-15-004859-a) КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ".
3) Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" скасувати протокол № 7-ВТО/119 ПРО РОЗГЛЯД ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА, ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ ТА ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ З ПЕРЕМОЖЦЕМ ЗА ПРОЦЕДУРОЮ ЗАКУПІВЛІ від 13 листопада 2025 року.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Запити Органу оскарження

Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 57e54f5eb4fc48199dc4f855d67979da
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-08-013742-a.a1
Назва: Скарга
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 10.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 31.10.2025 14:54
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.11.2025 18:31
Дата виконання рішення Замовником: 13.11.2025 15:17
Коментар замовника щодо усунення порушень: Коментар замовника щодо усунення порушення: На підставі рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №16763-р/пк-пз від 10.11.2025..Замовником усунено порушення шляхом внесення змін до тендерної документації до предмету закупівлі: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, Послуги з вивозу та знешкодження медичних виробів та предметів, забруднених кров’ю та/або іншими біологічними рідинами, відходи, що утворилися в результаті діяльності медичних лабораторій; Послуги з вивозу та знешкодження медичних виробів та предметів, забруднених кров’ю та/або іншими біологічними рідинами; Послуги з вивозу та знешкодження органних відходів (частини тіла,органи, плацента тощо) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.
Автор: ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Богдан Захарченко +380671933515 tender@er-tec.com.ua http://er-tec.com.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 8a91c32c4bc34ca1a9d3c63d162ea3a0
Заголовок пункту скарги: Скарга на протокольне рішення замовника №4-ВТО/119 від 24.10.2025 про відхилення пропозиції учасника – ТОВ "Екологічні переробні технології".
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» 08 жовтня 2025 року Замовником - КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ було оголошено процедуру закупівлі відкритих торгів з особливостями 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, Послуги з вивозу та знешкодження медичних виробів та предметів, забруднених кров’ю та/або іншими біологічними рідинами, відходи, що утворилися в результаті діяльності медичних лабораторій; Послуги з вивозу та знешкодження медичних виробів та предметів, забруднених кров’ю та/або іншими біологічними рідинами; Послуги з вивозу та знешкодження органних відходів (частини тіла,органи, плацента тощо), за № UA-2025-10-08-013742-a.
Пропозиції до участі у даній закупівлі були подані від:
- ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" з ціною 502 600,00 грн. з ПДВ;
- ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" з ціною 503 160,00 грн. з ПДВ.
- ТОВ " НВК "УКРЕКОПРОМ" з ціною 504 000,00 грн. з ПДВ.
Протоколом уповноваженої особи №4-ВТО/119 від 24.10.2025 Замовника, було прийняте рішення про відхилення пропозиції учасника – ТОВ "Екологічні переробні технології".
Вважаємо його без підставним, незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника (суб’єкта оскарження) на перемогу даній закупівлі, пропозиція якого є найбільш економічно вигідною.
Скаржник вбачає у діях Замовника порушення базових принципів закупівлі, адже Замовник зобов’язаний дотримуватися відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Відповідно до положень абз. 2 ч. 8 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.

ДЕТАЛЬНИЙ ОПИС СКАРГИ ПО СУТІ:

I
Відповідно до пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації «Загальні вимоги» до було зазначено:




Витяг з вимога передбаченої пунктом 1 Додатку 2 до тендерної документації:


Звертаємо увагу Комісії на зазначену в цілому вимогу та чітко визначення документу – в однині, який повинен надати учасник.
Також щодо вживання у вимогах тендерної документації документів у однині – тобто один, та декілька – два і більше, які відповідно повинен надати учасник розглянуто та дослідженого у рішенні Комісії АМКУ від 24.04.2025 № 6548.
Так в абзаці першому зазначеного пункту Замовник зазначив право учасник на провадження діяльності у сфері управління небезпечними відходами. Далі за текстом конкретно зазначено надати Наказ про видачу ліцензії. Зазначена вимога визначена в однині. Тобто Наказ повинен надаватися один, хоча учасник здійснює за всіма наданими дозвільними документами діяльність за двома адресами за Львівська обл. м. Львів, р-н Залізничний, Вулиця Збиральна; буд. 14 та Миколаївська область, Миколаївський район, селище Ольшанське, вулиця Промислова, 4.
На дату відхилення пропозиції скаржники в його пропозиції міститься:
- Наказ про видачу ліцензії Міндовкілля № 716 від 20.06.2024. Документ повністю відповідає вимозі.

Нижче в абзаці другом зазначеного пункту Замовник зазначив вимогу щодо наявності дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів. Далі за текстом чітко зазначено надати документ (Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів). Зазначена вимога визначена в однині. Замовник не передбачав надання Дозволів за всіма адресами де здійснює учасник свою господарську діяльність.
На дату відхилення пропозиції скаржники в його пропозиції міститься:
- Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів від 16.09.2024 (діє з 11.09.2024) №3913/24 де зазначено, що здійснюватися операції з оброблення відходів будуть на виробничому майданчику Учасника за адресою – Львівська обл. м. Львів р-н Залізничний, вул. Збиральна, 14, що містить коди небезпечних відходів зазначених у Додатку 2 до тендерної документації. Документ повністю відповідає вимозі.

Нижче в абзаці третьому зазначеного пункту Замовник зазначив вимогу:
«Учасник повинен мати Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.» Стоїть крапка в зазначеній вивозі.
Далі окремо вимога: (надати у складі пропозиції).
Не визначено конкретного документу, який повинен надати учасник.
Більш того зазначена інформація щодо дозволів учасника міститься у відкритих реєстрах уповноваженого органу https://mepr.gov.ua/biznesu/dozvoly-ta-litsenziyi/, адже відповідно до пункту 5.8 розділу 3 тендерної документації 5.8. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
На противагу зазначеному на дату відхилення пропозиції скаржники в його пропозиції міститься:
- Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами № UA46060250010259421-22. Наданий документ є чинним та повністю відповідає вимозі.
Наданий перелік документі учасником повністю відповідає та не суперечить вимогам передбаченій пунктом 1 Додатку 2 до тендерної документації.

II
Також, позиція Замовника про відхилення пропозиція скаржника суперечить вимозі передбаченій абзацу третьому пунктом 1 Додатку 2 до тендерної документації, адже:
Редакція вимоги були визначена наступна:
«Учасник повинен мати Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.» Стоїть крапка в зазначеній вимозі.
Далі окремо вимога: (надати у складі пропозиції).
Замовником не визначено конкретного документу, який повинен надати учасник у складі своєї пропозиції. Замовником не визначено форму такого документу та вимоги до нього у тому числі передбачені чинним законодавством України. Замовником не визначено яким органом зазначений документ повинен бути виданий тощо.
Також Замовником не визначено кількості таких документів, зокрема і вимогу до визначення адреси діяльності учасника в такому документі чи за кожною адресою діяльності учасника та\або відповідності його Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів тощо.
Тобто жодних умов та вимог у тому числі додаткових не ставилися Замовником у зазначеній вимозі.
Учасник на зазначену вимогу керувався відповідно до тексту вимоги назвою документу та чинним законодавством України, зокрема який був введений на період воєнного стану.
З метою законності, збереження принципу відкритості та прозорості у закупівлі учасник ДОДАТКОВО на вимогу пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації (зокрема абзац 2,3) у складі своєї пропозиції надав.
- Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів від 31.12.2024 (діє з 31.12.2024) №8417/24 де зазначено, що здійснюватися операції з оброблення відходів будуть на виробничому майданчику Учасника за адресою – Миколаївська обл., Миколаївський р-н, селище Ольшанське, вул. Промислова, 4, що містить коди небезпечних відходів зазначених у Додатку 2 до тендерної документації. Документ повністю відповідає вимозі.
- Декларацію № 095064/24 про провадження господарської діяльності (дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами), що відповідно відповідає дозволу та правом учасника на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами за адресою провадження господарською діяльністю – Миколаївська обл., Миколаївський р-н, селище Ольшанське, вул. Промислова, 4.
В останньому абзаці декларації вказано:

Зокрема вказано, що це саме: Дозвільний документ: Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.
- Реєстр декларацій про провадження господарської діяльності (дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами).
Просимо врахувати Комісію, що учасник отримував зазначені дозвільні документи у період воєнного стану, що підтверджується дата їх видачі-реєстрації.
Так Законом України «Про внесення змін до деяких законів України щодо спрощення умов провадження господарської діяльності в період дії воєнного стану в Україні» внесено зміни до таких законів України. Зокрема в:
1. Статтю 11 "Прикінцеві положення" Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" (Відомості Верховної Ради України, 2005 р., № 48, ст. 483 із наступними змінами) доповнити пунктом 2-2 такого змісту:

"2-2. У період дії воєнного стану, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 2102-IX (далі - воєнний стан), право на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності може набуватися суб’єктом господарювання на підставі подання на безоплатній основі до відповідних дозвільних органів декларації про провадження господарської діяльності без отримання документів дозвільного характеру, крім тих видів господарської діяльності, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України.
Постановою КМУ № 314 від 18 березня 2022 року «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану», де передбачено наступне:
Відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 “Про введення воєнного стану в Україні” Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Установити, що:
1) у період воєнного стану декларація про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що надає право на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності/виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2, подається суб’єктами господарювання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг та має містити відомості згідно з додатком 1.
Органи ліцензування, дозвільні органи та суб’єкти надання публічних (електронних публічних) послуг ведуть та розміщують на своїх офіційних веб-сайтах переліки поданих декларацій, в яких міститься інформація про:
суб’єкта господарювання (для юридичної особи - організаційно-правова форма, повне і скорочене найменування (за наявності), для фізичної особи - підприємця - прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності); певні дії щодо здійснення господарської діяльності/вид господарської діяльності або частина виду господарської діяльності, що провадиться на підставі поданої декларації; назва дозвільного документа (документа дозвільного характеру, ліцензії або інших результатів надання публічних послуг), на заміну якого (яких) подано декларацію або до якого (яких) такою декларацією вносяться зміни; місце провадження діяльності (якщо провадження діяльності обмежується територією відповідної адміністративно-територіальної одиниці);
Враховуючи, що у переліку додатку 2 Постанови КМУ № 314 від 18 березня 2022 року відсутній Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, учасник може отримати зазначений дозвіл у формі декларації, що надає право учаснику на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності/виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності. Тобто декларація є дозвільним документом з іншою формою, на підстав якого учаснику надається право на: викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.
Відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» визначено: документ дозвільного характеру - дозвіл, висновок, рішення, погодження, свідоцтво, інший документ в електронному вигляді (запис про наявність дозволу, висновку, рішення, погодження, свідоцтва, іншого документа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), який дозвільний орган зобов'язаний видати суб'єкту господарювання у разі надання йому права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності та/або без наявності якого суб'єкт господарювання не може проваджувати певні дії щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності.
У реєстрі https://mepr.gov.ua/biznesu/dozvoly-ta-litsenziyi/ Декларацій про провадження господарської діяльності (дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами) розміщена на сайті дозвільним органом Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України наступна інформації:
Суб'єкт господарювання - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
Місце провадження діяльності - 57113, Миколаївська обл., Миколаївський р-н, сщ. Ольшанське, вул. Промислова, буд. 4, інше -.
Дозвільний документ: дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.
Враховуючи, що у вимозі «Учасник повинен мати Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.» Замовником не визначено конкретного документу, та/або виключно документу відповідно до Закону який повинен надати учасник у складі своєї пропозиції, відповідно учасник керуючись вимогами чинного законодавства України, зокрема який був введений на період воєнного стану отримав Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами – та має відповідне право, що наданому йому у формі Декларації № 095064/24 про провадження господарської діяльності (дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами).
Зазначений документ - Декларація № 095064/24 про провадження господарської діяльності (дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами) надана учасником як додатковий документ, який не суперечить та не порушує вимогу замовника визначену у пункті 1 Додатку 2 до тендерної документації. Та не може бути підставою для відхилення його пропозиції.
Також відповідно до пункту 4 Порядку видачі, відмови у видачі, припинення дії дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 грудня 2023 р. № 1328 Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів видається суб’єкту господарювання після отримання висновку з оцінки впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”, яким визначено допустимість провадження планованої діяльності та екологічні умови її провадження, за умови, що діяльність, оцінена зазначеним висновком, не зазнала розширень та змін, передбачених пунктом 22 частини другої та пунктом 14 частини третьої статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”.
Відповідно до пункту 5 Порядку проведення робіт, пов’язаних з видачею дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, обліку суб’єктів господарювання, які отримали такі дозволи затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 березня 2002 р. № 302 Дозвіл на викиди видається суб’єкту господарювання після отримання висновку з оцінки впливу на довкілля, в якому визначено допустимість провадження планованої діяльності, яка відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля” підлягає оцінці впливу на довкілля та визначає екологічні умови її провадження.

Відповідно надані учасником документи у складі тендерної пропозиції:
- Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів від 31.12.2024 (діє з 31.12.2024) №8417/24 (вимагався пунктом 1 Додатку 2 до тендерної документації)
- Висновок ОВД (висновок з оцінки впливу на довкілля) не вимагався тендерною документацію, але був долучений у складі тендерною пропозиції учасником.
- Декларації про провадження господарської діяльності (дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами) видана ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", що міститься у відкритому реєстрі https://mepr.gov.ua/biznesu/dozvoly-ta-litsenziyi/
також підтверджує право учасника на проведення господарської діяльності, які видані уповноваженим органом, за адресою – Миколаївська обл., Миколаївський р-н, селище Ольшанське, вул. Промислова, 4, зокрема за зазначеною адресою право та дозвіл учасника на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.
Зазначені документи узгоджуються з дозвільними документами учасника зокрема з Дозволом на здійснення операцій з оброблення відходів від 31.12.2024 (діє з 31.12.2024) №8417/24, та що містяться в екосистемі (eco.gov.ua).

Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена з наведеної Замовником підстави у протоколі №4-ВТО/119 від 24.10.2025.

З огляду на вищезазначене, Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника, чим порушив п.44 Особливостей та право Скаржника бути переможцем Процедури закупівлі.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно абз.3 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
З огляду на вищевказане, керуючись вимогами Особливостей та Закону, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права та законні інтереси Скаржника,

ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника – КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ скасувати протокольне рішення №4-ВТО/119 від 24.10.2025 про відхилення тендерної пропозиції учасника – ТОВ "Екологічні переробні технології" у відкритих торгах з особливостями по процедурі закупівлі UA-2025-10-08-013742-a.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Запити Органу оскарження