-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Ігрові елементи дитячих майданчиків, 4 Лоти
Завершена
1 204 613.00
UAH з ПДВ
Номер:
accd07851ffe45248fb79c6695ce89c0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-03-000125
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.11.2025 00:00
Період моніторингу:
03.11.2025 17:59 - 25.11.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.11.2025 № 113-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 03.11.2025 № 113-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 4 UA-2025-10-08-012038-a 08.10.2025
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ПП «ДМК-72 «ДИТЯЧИЙ СВІТ» за лотом № 1, лотом № 3 та лотом № 4, і ТОВ «ДУКОР» за лотом № 1 та лотом № 2, своєчасності надання відповіді на вимогу учасника щодо визначення переможця, своєчасності укладання договорів про закупівлю, відповідності умов договорів змісту тендерних пропозицій переможців – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 листопада 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів, далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності надання відповіді на вимогу учасника щодо визначення переможця; своєчасності укладання договорів про закупівлю; відповідності умов договорів змісту тендерних пропозицій переможців.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік КП ДЄЗ «Пілот» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 08.10.2025 № 2-02-395 (далі – тендерна документація); реєстри отриманих тендерних пропозицій за лотом № 1, лотом № 2, лотом № 3 та лотом № 4; тендерні пропозиції приватного підприємства «ДМК-72 «ДИТЯЧИЙ СВІТ» (далі – ПП «ДМК-72 «ДИТЯЧИЙ СВІТ») за лотом № 1, лотом № 3 та лотом № 4, і товариства з обмеженою відповідальністю «ДУКОР» (далі – ТОВ «ДУКОР») за лотом № 1 та лотом № 2; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до ПП «ДМК-72 «ДИТЯЧИЙ СВІТ» за лотом № 3 та лотом № 4; вимога учасника на рішення Замовника щодо визначення переможця та відповідь Замовника на неї; протоколи уповноваженої особи від 20.10.2025 № 3-02-395, від 21.10.2025 № 5-02-395, від 22.10.2025 № 7-02-395, № 9-02-395 та № 8-02-395; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за лотом № 1, лотом № 2, лотом № 3 та лотом № 4; договори від 28.10.2025 № 28/10/2025, № 28/10/2025-1, № 28/10/2025-2 та № 28/10/2025-3; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
12.11.2025 16:37 - 18.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
12.11.2025 16:37
Запити/Пояснення
Номер:
0b3333d581f54be1aa8555508c959c48
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
04.11.2025 11:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Необхідно надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Необхідно надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
4ecfa0d243f14ca790651555795d736b
Назва:
Пояснення щодо закупівлі Ігрові елементи дитячих майданчиків, 4 Лоти
Дата опублікування:
05.11.2025 11:55
Опис:
На Ваш запит щодо надання пояснень проведення закупівлі за предметом: Ігрові елементи дитячих майданчиків, 4 Лоти, ДК 021:2015 37530000-2: «Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор» (Лот 1 - Гойдалка балансир, гойдалка на пружині, лавка зі спинкою та поручнями, 37535200-9 «Обладнання для ігрових майданчиків», Лот 2 - Пісочниця стандарт, пісочниця з дахом, 37535270-0 «Пісочниці для ігрових майданчиків», Лот 3 – Карусель, 37535230-8 «Каруселі для ігрових майданчиків», Лот 4 - Гірка комбі, ігровий елемент машина, ігровий будиночок, гірка для малят, 37535200-9 «Обладнання для ігрових майданчиків»), Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-08-012038-a, повідомляю наступне.
На підставі рішень виконкому Миколаївської міської ради від 24.03.2023 № 178, від 24.05.2025 №351, від 28.06.2023 «Про розмежування відповідальності за утримання об’єктів благоустрою (їх елементів) у місті Миколаєві між комунальними підприємствами та виконавчими органами Миколаївської міської ради» КП «ДЄЗ «Пілот» відповідає за поточний ремонт дитячих і спортивних майданчиків.
На виконання Рішення ММР та функціональних зобов’язань, для утримання об’єктів благоустрою (їх елементів) (дитячих і спортивних майданчиків) у місті Миколаєві було вирішено оголосити закупівлю за предметом: Ігрові елементи дитячих майданчиків, 4 Лоти, ДК 021:2015 37530000-2: «Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор» (Лот 1 - Гойдалка балансир, гойдалка на пружині, лавка зі спинкою та поручнями, 37535200-9 «Обладнання для ігрових майданчиків», Лот 2 - Пісочниця стандарт, пісочниця з дахом, 37535270-0 «Пісочниці для ігрових майданчиків», Лот 3 – Карусель, 37535230-8 «Каруселі для ігрових майданчиків», Лот 4 - Гірка комбі, ігровий елемент машина, ігровий будиночок, гірка для малят, 37535200-9 «Обладнання для ігрових майданчиків»), Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-08-012038-a, за процедурою «Відкриті торги з особливостями».
КП «ДЄЗ «Пілот» відповідно до законодавства є Замовником, і свою діяльність у сфері закупівель здійснює на засадах Закону України «Про публічні закупівлі» і під час дії воєнного стану Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі Підприємство дотримувалось положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року №275 (далі – Методика). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовувався метод формування очікуваної вартості предмету закупівлі шляхом отримання комерційних (цінових ) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників (додається).
Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі було визначено відповідно до п.2 Розділу 2 Методики, на підставі службової записки заступника директора з основної діяльності від 08.07.2025 № 02-395 (додається).
Прогнозована кількісна потреба також визначена згідно службової записки заступника директора з основної діяльності від 08.07.2025 № 02-395 з урахуванням виробничих потреб та наявного фінансування 2025 року та на підставі актів про виявлені дефекти при обстеженні (додається).
Згідно з ч. 1 ст. 23 Бюджетного кодексу України, будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, якщо інше не передбачено законом про Державний бюджет України. На підставі даної норми права, Підприємству було доведено план використання бюджетних коштів та зміни до нього (додається). Видатки за показником – предмети, матеріали, обладнання та інвентар по КПКВК 1216030 в сумі 3 594 450,00 грн., що підтверджується Довідкою про зміни до плану використання бюджетних коштів № 6 від 14.05.2025 та видатки за показником – придбання обладнання і предметів довгострокового користування по КПКВК 1216030 в сумі 1 200 00,00 грн., що підтверджується Довідкою про зміни до плану використання бюджетних коштів № 10 від 21.08.2025.
Відповідно Рішення ММР від 26.04.2023 № 240 «Про затвердження Порядку взаємодії департаменту ЖКГ ММР та одержувачів бюджетних коштів, які здійснюють заходи, передбачені місцевими програмами», Підприємство не є розпорядником бюджетних коштів, а є їх одержувачем і дану закупівлю проводило в межах бюджетного призначення від розпорядників бюджетних коштів.
Номер:
2dfe1d979de641c3abdb5f1034961fb8
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
06.11.2025 16:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Відповідно до вимог пункту 6 Додатка № 1 «Інформація та документи, що вимагаються від учасника» до тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати наступні документи:
- посилання на вільні джерела інформації (посилання на інтернет ресурс, сайт), де міститься інформація щодо запропонованого товару (підпункт 6.2.3);
- документи, що засвідчують технічні та якісні вимоги до Товару, мають бути підтверджені виданими виробником документами, а саме: паспортом/сертифікатом якості та/або посвідченням про якість, декларацією про відповідність та/або інструкцією, сертифікатом аналізу, тощо (підпункт 6.4).
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі за лотами 1, 2, 3 та 4 розміщено в Додатку № 2 «Технічна специфікація до предмета закупівлі» до тендерної документації.
Згідно з Технічною специфікацією до лота № 1 планується придбати наступні товари:
- гойдалка-балансир з параметрами Д*Ш*В 2400х450х700;
- гойдалка на пружині з параметрами Д*Ш*В 1000х300х900;
- лавка зі спинкою та поручнями з параметрами Д*Ш*В 1500х450х850.
Учасник ТОВ «ДУКОР», який є виробником запропонованого товару, у складі тендерної пропозиції за лотом № 1 надав «Паспорт якості Гойдалка-балансир «Старт», «Паспорт якості Гойдалка на пружині «Мотосіклета» та «Паспорт якості Лавка Соната», в яких зазначені розміри відповідних товарів ідентичні з вимогами Технічної специфікації за лотом № 1.
Разом з цим, ТОВ «ДУКОР» у складі тендерної пропозиції надано документ «Посилання на сайт виробника» від 10.10.2025 № 8/8, в якому зазначено наступні посилання на сайт виробника:
1. гойдалка-балансир «Старт» https://kidigo.ua/goydalka-balansyr-start-kidigo ;
2. гойдалка на пружині «Мотосіклета» https://kidigo.ua/goydalka-na-pruzhyni-motosikleta-kidigo ;
3. лавка Соната https://kidigo.ua/lavka-sonata-kidigo .
За вищенаведеними посиланнями розміщена наступна інформація щодо запропонованих товарів:
- гойдалка-балансир «Старт», розмір (м) 2,3х0,4х0,9 (інформація зі сторінки додається);
- гойдалка на пружині «Мотосіклета», розмір (м)1х0,38х0,92 (інформація зі сторінки додається);
- лавка «Соната», розмір (м) 1,5х0,7х0,85 (інформація зі сторінки додається).
З огляду на вищезазначене необхідно пояснити причини розбіжностей між паспортами якості та інформацією, розміщеною на сайті виробника за вищенаведеними посиланнями, щодо розмірів гойдалки-балансира «Старт», гойдалки на пружині «Мотосіклета» та лавки «Соната», що пропонується до постачання ТОВ «ДУКОР».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
839113d3a2d14d24abd0b6b44b02c0ca
Назва:
Пояснення до Лоту 1
Дата опублікування:
10.11.2025 15:52
Опис:
Щодо розмірів на сайті.
Згідно п. 6.1.1. вимагалося посилання на вільні джерела інформації (посилання на інтернет ресурс, сайт), де міститься інформація щодо запропонованого товару;
Згідно п. 6.4. В складі своєї пропозиції Учасник повинен надати документи, що засвідчують технічні та якісні вимоги до Товару, мають бути підтверджені виданими виробником документами, а саме: паспортом/сертифікатом якості та/або посвідченням про якість, декларацією про відповідність та/або інструкцією, сертифікатом аналізу, тощо.
Вимога п. 6.1.1. містила вимогу лише надати посилання де міститься інформація, документацією не вимагалося підтвердження всіх характеристик товару, на відміну від вимоги п. 6.4.
ТОВ «ДУКОР» на вимоги пункту 6.4. надано документи які повністю засвідчують технічні та якісні вимоги до Товару.
Також на вимоги п. 6.1.1. надано посилання на сайт товару в інтернет.
Хочемо зауважити, що інформація на сайтах є динамічною і може змінюватися власником сайту і від нас не залежить. На момент розгляду пропозиції ми розбіжностей не помітили. Скріншотів сайту не робили. Документацією не вимагалося щоб інформація за посиланням на сайті зберігалася до кінця виконання договору.
Враховуючи даний випадок на далі будемо враховувати динамічність сайтів при формуванні вимог тендерної пропозиції.
Розміри товару будуть ретельно перевірені при поставці.
Номер:
01d264900ecb43f1a024de4c4a6c3e53
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
06.11.2025 16:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Відповідно до вимог пункту 6 Додатка № 1 «Інформація та документи, що вимагаються від учасника» до тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати наступні документи:
документальне підтвердження повної відповідності технічних та якісних характеристик запропонованого товару з технічними та якісними характеристиками відповідних вимог з обов'язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик (підпункт 6.2.5);
посилання на вільні джерела інформації (посилання на інтернет ресурс, сайт), де міститься інформація щодо запропонованого товару (підпункт 6.2.3).
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі за лотами 1, 2, 3 та 4 розміщено в Додатку № 2 «Технічна специфікація до предмета закупівлі» до тендерної документації.
Згідно з Технічною специфікацією до лота № 3 планується придбати карусель розміру D=1600 мм, H=700 мм.
Учасник ПП «ДМК-72 «ДИТЯЧИЙ СВІТ», який є виробником запропонованого товару, у складі тендерної пропозиції за лотом № 3 надав «Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним і якісним вимогам», в якій зазначив загальний розмір каруселі «Завірюха» D=1600 мм, H=700 мм.
Також в наведеній порівняльній таблиці цей учасник зазначив посилання на сайт виробника https://dmk72.com.ua/uk/karusel-vyuga, відповідно до якої щодо розміру каруселі «Завірюха» зазначено наступне: (Д*Ш*В), мм: 1600х1600х760.
З огляду на вищезазначене необхідно пояснити, яким чином карусель «Завірюха», що пропонується ПП «ДМК-72 «ДИТЯЧИЙ СВІТ» до постачання, відповідає вимогам щодо розмірів відповідного товару, встановленим в Технічній специфікації за лотом № 3 тендерної документації?
2. Відповідно до вимог пункту 6.4 Додатка № 1 до тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати «документи, що засвідчують технічні та якісні вимоги до Товару, мають бути підтверджені виданими виробником документами, а саме: паспортом/ сертифікатом якості та/або посвідченням про якість, декларацією про відповідність та/або інструкцією, сертифікатом аналізу, тощо».
Учасник ПП «ДМК-72 «ДИТЯЧИЙ СВІТ» у складі тендерної пропозиції за лотом № 3 не надав вищезазначені документи.
У зв’язку з наведеним необхідно пояснити, на підставі яких норм законодавства про публічні закупівлі вами розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідності до ПП «ДМК-72 «ДИТЯЧИЙ СВІТ» за лотом № 3 щодо ненадання цим учасником документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме: «паспорту/ сертифікату якості та/або посвідчення про якість, декларації про відповідність та/або інструкції, сертифікату аналізу, тощо»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
67a48036f3554505ad5265485b55a148
Назва:
Пояснення Лот №3
Дата опублікування:
11.11.2025 14:33
Опис:
ЛОТ №3
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Відповідно до вимог пункту 6 Додатка № 1 «Інформація та документи, що вимагаються від учасника» до тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати наступні документи:
документальне підтвердження повної відповідності технічних та якісних характеристик запропонованого товару з технічними та якісними характеристиками відповідних вимог з обов'язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик (підпункт 6.2.5);
посилання на вільні джерела інформації (посилання на інтернет ресурс, сайт), де міститься інформація щодо запропонованого товару (підпункт 6.2.3).
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі за лотами 1, 2, 3 та 4 розміщено в Додатку № 2 «Технічна специфікація до предмета закупівлі» до тендерної документації. Згідно з Технічною специфікацією до лота № 3 планується придбати карусель розміру D=1600 мм, H=700 мм. Учасник ПП «ДМК-72 «ДИТЯЧИЙ СВІТ», який є виробником запропонованого товару, у складі тендерної пропозиції за лотом № 3 надав «Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним і якісним вимогам», в якій зазначив загальний розмір каруселі «Завірюха» D=1600 мм, H=700 мм. Також в наведеній порівняльній таблиці цей учасник зазначив посилання на сайт виробника https://dmk72.com.ua/uk/karusel-vyuga, відповідно до якої щодо розміру каруселі «Завірюха» зазначено наступне: (Д*Ш*В), мм: 1600х1600х760. З огляду на вищезазначене необхідно пояснити, яким чином карусель «Завірюха», що пропонується ПП «ДМК-72 «ДИТЯЧИЙ СВІТ» до постачання, відповідає вимогам щодо розмірів відповідного товару, встановленим в Технічній специфікації за лотом № 3 тендерної документації?
Відповідь: Згідно п. 6.2.3. вимагалося посилання на вільні джерела інформації (посилання на інтернет ресурс, сайт), де міститься інформація щодо запропонованого товару. Вимога п. 6.2.3. містила вимогу лише надати посилання де міститься інформація, документацією не вимагалося підтвердження всіх характеристик товару. ПП «ДМК-72 «ДИТЯЧИЙ СВІТ», як виробник запропонованого товару, на підтвердження технічних та якісних вимог надано Технічну специфікацію до предмета закупівлі згідно Додатку № 2 до тендерної документації. Також на вимоги п. 6.2.3. надано посилання на сайт товару в інтернет.
Хочемо зауважити, що інформація на сайтах є динамічною і може змінюватися власником сайту і від нас не залежить. На момент розгляду пропозиції ми розбіжностей не помітили. Скріншотів сайту не робили. Документацією не вимагалося щоб інформація за посиланням на сайті зберігалася до кінця виконання договору.
Враховуючи даний випадок на далі будемо враховувати динамічність сайтів при формуванні вимог тендерної пропозиції.
Розміри товару будуть ретельно перевірені при поставці.
2. Відповідно до вимог пункту 6.4 Додатка № 1 до тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати «документи, що засвідчують технічні та якісні вимоги до Товару, мають бути підтверджені виданими виробником документами, а саме: паспортом/ сертифікатом якості та/або посвідченням про якість, декларацією про відповідність та/або інструкцією, сертифікатом аналізу, тощо». Учасник ПП «ДМК-72 «ДИТЯЧИЙ СВІТ» у складі тендерної пропозиції за лотом № 3 не надав вищезазначені документи. У зв’язку з наведеним необхідно пояснити, на підставі яких норм законодавства про публічні закупівлі вами розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідності до ПП «ДМК-72 «ДИТЯЧИЙ СВІТ» за лотом № 3 щодо ненадання цим учасником документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме: «паспорту/ сертифікату якості та/або посвідчення про якість, декларації про відповідність та/або інструкції, сертифікату аналізу, тощо»?
Відповідь: Відповідно до умов тендерної документації, а саме: пункту 2 Додатка № 1 документи, що підтверджують відповідність пропозиції умовам технічної специфікації є підписане технічне завдання (специфікація) за формою, викладеною у додатку № 2 до тендерної документації.
ПП «ДМК-72 «ДИТЯЧИЙ СВІТ» за лотом № 3 у складі тендерної пропозиції надав підписане технічне завдання (специфікація) за формою, викладеною у додатку № 2 до тендерної документації, порівняльну таблицю технічних характеристик, сертифікат відповідності, яке відповідає заявленим технічним вимогам Замовника.
На підставі пункту 43 Особливостей, ящо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуюче наведене вище, технічна специфікація згідно Додатка №2 тендерної документації, наданая ПП «ДМК-72 «ДИТЯЧИЙ СВІТ» за лотом № 3, відповідає вимогам заявленим Замовником.
Номер:
27d8390814614070a37fc2d6572bde57
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
06.11.2025 16:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Відповідно до вимог підпункту 6.4 Додатка № 1 «Інформація та документи, що вимагаються від учасника» до тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати документи, що засвідчують технічні та якісні вимоги до Товару, мають бути підтверджені виданими виробником документами, а саме: паспортом/сертифікатом якості та/або посвідченням про якість, декларацією про відповідність та/або інструкцією, сертифікатом аналізу, тощо.
Учасник ПП «ДМК-72 «ДИТЯЧИЙ СВІТ» у складі тендерної пропозиції за лотом № 4 не надав вищезазначені документи.
У зв’язку з наведеним необхідно пояснити, на підставі яких норм законодавства про публічні закупівлі вами розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідності до ПП «ДМК-72 «ДИТЯЧИЙ СВІТ» щодо ненадання цим учасником за лотом № 4 документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме: «паспорту/ сертифікату якості та/або посвідчення про якість, декларації про відповідність та/або інструкції, сертифікату аналізу, тощо»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
44d4481ad0a64fb180139f922b4b42f8
Назва:
Пояснення Лот №4
Дата опублікування:
11.11.2025 14:30
Опис:
ЛОТ №4
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Відповідно до вимог підпункту 6.4 Додатка № 1 «Інформація та документи, що вимагаються від учасника» до тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати документи, що засвідчують технічні та якісні вимоги до Товару, мають бути підтверджені виданими виробником документами, а саме: паспортом/сертифікатом якості та/або посвідченням про якість, декларацією про відповідність та/або інструкцією, сертифікатом аналізу, тощо. Учасник ПП «ДМК-72 «ДИТЯЧИЙ СВІТ» у складі тендерної пропозиції за лотом № 4 не надав вищезазначені документи. У зв’язку з наведеним необхідно пояснити, на підставі яких норм законодавства про публічні закупівлі вами розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідності до ПП «ДМК-72 «ДИТЯЧИЙ СВІТ» щодо ненадання цим учасником за лотом № 4 документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме: «паспорту/ сертифікату якості та/або посвідчення про якість, декларації про відповідність та/або інструкції, сертифікату аналізу, тощо»?
Відповідь: Відповідно до умов тендерної документації, а саме: пункту 2 Додатка № 1 документи, що підтверджують відповідність пропозиції умовам технічної специфікації є підписане технічне завдання (специфікація) за формою, викладеною у додатку № 2 до тендерної документації.
ПП «ДМК-72 «ДИТЯЧИЙ СВІТ» за лотом № 4 у складі тендерної пропозиції надав підписане технічне завдання (специфікація) за формою, викладеною у додатку № 2 до тендерної документації, порівняльну таблицю технічних характеристик, сертифікат відповідності, яке відповідає заявленим технічним вимогам Замовника.
На підставі пункту 43 Особливостей, ящо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуюче наведене вище, технічна специфікація згідно Додатка №2 тендерної документації, наданая ПП «ДМК-72 «ДИТЯЧИЙ СВІТ» за лотом № 4, відповідає вимогам заявленим Замовником.