• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Ігрові елементи дитячих майданчиків, 4 Лоти

Завершена

1 204 613.00 UAH з ПДВ
Номер: accd07851ffe45248fb79c6695ce89c0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-11-03-000125
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.11.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 03.11.2025 17:59 - 25.11.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 03.11.2025 № 113-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 03.11.2025 № 113-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 4 UA-2025-10-08-012038-a 08.10.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 09) 532-59-00, s.v.cherednychenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ПП «ДМК-72 «ДИТЯЧИЙ СВІТ» за лотом № 1, лотом № 3 та лотом № 4, і ТОВ «ДУКОР» за лотом № 1 та лотом № 2, своєчасності надання відповіді на вимогу учасника щодо визначення переможця, своєчасності укладання договорів про закупівлю, відповідності умов договорів змісту тендерних пропозицій переможців – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 листопада 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів, далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності надання відповіді на вимогу учасника щодо визначення переможця; своєчасності укладання договорів про закупівлю; відповідності умов договорів змісту тендерних пропозицій переможців. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік КП ДЄЗ «Пілот» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 08.10.2025 № 2-02-395 (далі – тендерна документація); реєстри отриманих тендерних пропозицій за лотом № 1, лотом № 2, лотом № 3 та лотом № 4; тендерні пропозиції приватного підприємства «ДМК-72 «ДИТЯЧИЙ СВІТ» (далі – ПП «ДМК-72 «ДИТЯЧИЙ СВІТ») за лотом № 1, лотом № 3 та лотом № 4, і товариства з обмеженою відповідальністю «ДУКОР» (далі – ТОВ «ДУКОР») за лотом № 1 та лотом № 2; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до ПП «ДМК-72 «ДИТЯЧИЙ СВІТ» за лотом № 3 та лотом № 4; вимога учасника на рішення Замовника щодо визначення переможця та відповідь Замовника на неї; протоколи уповноваженої особи від 20.10.2025 № 3-02-395, від 21.10.2025 № 5-02-395, від 22.10.2025 № 7-02-395, № 9-02-395 та № 8-02-395; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за лотом № 1, лотом № 2, лотом № 3 та лотом № 4; договори від 28.10.2025 № 28/10/2025, № 28/10/2025-1, № 28/10/2025-2 та № 28/10/2025-3; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 12.11.2025 16:37 - 18.11.2025 00:00
Дата публікації висновку: 12.11.2025 16:37

Запити/Пояснення