-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Ігрові елементи дитячих майданчиків, 4 Лоти
Завершена
1 204 613.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
08.10.2025 16:00 - 13.10.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визначення переможця
Номер:
84c9924ad79a427da1efb934196282f6
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-08-012038-a.a1
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовнику!
Повідомляємо про виявлені порушення у складі пропозиції Учасника ТОВ «ДУКОР», а саме — подання документа під назвою “Сертифікат відповідності партії продукції ТОВ «ДуКор» № ВТК_23” (файл: “6.2.5. Сертифікат відповідності2-scan.pdf”), який не може вважатися належним підтвердженням відповідності продукції вимогам ДСТУ 2030-92; ДСТУ EN 1176-1:2019 (EN 1176-1:2017, IDT); НПАОП 92.7-1.01-06.
1) Суть невідповідності
У наданому документі в шапці зазначено: “Орган з оцінки відповідності продукції ТОВ «ДуКор»”, тобто “орган” і виробник/постачальник є однією й тією самою юридичною особою. Це є самосертифікацією.
Документ не містить обов’язкових реквізитів акредитованого органу з оцінки відповідності (ООВ) — відсутні номер атестата акредитації НААУ, посилання на сферу акредитації із зазначенням відповідних стандартів, а також інші підтверджуючі дані.
Таким чином, наданий сертифікат не підтверджує проведення незалежної та уповноваженої оцінки відповідності, а лише є власним документом підприємства.
2) Норми права
Закон України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності”:
ст. 1 — орган з оцінки відповідності повинен діяти на засадах компетентності та неупередженості;
ст. 5, 24 — роботи з оцінки відповідності можуть проводити лише призначені (акредитовані) органи з оцінки відповідності.
Закон України “Про акредитацію органів з оцінки відповідності” — статті 4–5 передбачають, що акредитація підтверджує компетентність, незалежність і неупередженість органу.
Відповідно до ст. 22 та п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі”, пропозиція учасника повинна відповідати вимогам тендерної документації. У разі невідповідності або подання недостовірних документів замовник зобов’язаний відхилити пропозицію.
3) Висновок
Наданий документ є самосертифікацією виробника та не може вважатися доказом відповідності товару вимогам зазначених стандартів. Він суперечить вимогам законодавства щодо незалежності та акредитації органів з оцінки відповідності.
Таким чином, документ не підтверджує відповідність продукції вимогам тендерної документації і не може бути врахований як належний доказ.
4) Просимо
Визнати документ “Сертифікат відповідності партії продукції ТОВ «ДуКор» № ВТК_23” таким, що не підтверджує відповідність продукції вимогам тендерної документації.
Відхилити пропозицію Учасника ТОВ “ДУКОР” на підставі п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі” у зв’язку з невідповідністю умовам тендерної документації та поданням недостовірних документів.
У рішенні зазначити підстави відхилення:
відсутність акредитації НААУ у вказаному “органі”;
наявність конфлікту інтересів (самосертифікація);
відсутність підтвердження сфери акредитації за ДСТУ 2030‑92, ДСТУ EN 1176‑1:2019, НПАОП 92.7‑1.01‑06.
Пов'язані документи:
Замовник
- Сертифікат відповідності 22.10.2025 09:29
Дата подачі:
21.10.2025 20:34
Вирішення:
Доброго дня!
В складі пропозиції ТОВ "ДУКОР" є інший сертифікат відповідності, виданий ТОВ "НДК "САН-СТАНДАРТ", зареєстрований в реєстрі органу з оцінки відповідності за № UA.CB.049-24/ Файл дадається.
Статус вимоги:
Не задоволено