• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Ігрові елементи дитячих майданчиків, 4 Лоти

Завершена

1 204 613.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 08.10.2025 16:00 - 13.10.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визначення переможця

Номер: 84c9924ad79a427da1efb934196282f6
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-08-012038-a.a1
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовнику! Повідомляємо про виявлені порушення у складі пропозиції Учасника ТОВ «ДУКОР», а саме — подання документа під назвою “Сертифікат відповідності партії продукції ТОВ «ДуКор» № ВТК_23” (файл: “6.2.5. Сертифікат відповідності2-scan.pdf”), який не може вважатися належним підтвердженням відповідності продукції вимогам ДСТУ 2030-92; ДСТУ EN 1176-1:2019 (EN 1176-1:2017, IDT); НПАОП 92.7-1.01-06. 1) Суть невідповідності У наданому документі в шапці зазначено: “Орган з оцінки відповідності продукції ТОВ «ДуКор»”, тобто “орган” і виробник/постачальник є однією й тією самою юридичною особою. Це є самосертифікацією. Документ не містить обов’язкових реквізитів акредитованого органу з оцінки відповідності (ООВ) — відсутні номер атестата акредитації НААУ, посилання на сферу акредитації із зазначенням відповідних стандартів, а також інші підтверджуючі дані. Таким чином, наданий сертифікат не підтверджує проведення незалежної та уповноваженої оцінки відповідності, а лише є власним документом підприємства. 2) Норми права Закон України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності”: ст. 1 — орган з оцінки відповідності повинен діяти на засадах компетентності та неупередженості; ст. 5, 24 — роботи з оцінки відповідності можуть проводити лише призначені (акредитовані) органи з оцінки відповідності. Закон України “Про акредитацію органів з оцінки відповідності” — статті 4–5 передбачають, що акредитація підтверджує компетентність, незалежність і неупередженість органу. Відповідно до ст. 22 та п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі”, пропозиція учасника повинна відповідати вимогам тендерної документації. У разі невідповідності або подання недостовірних документів замовник зобов’язаний відхилити пропозицію. 3) Висновок Наданий документ є самосертифікацією виробника та не може вважатися доказом відповідності товару вимогам зазначених стандартів. Він суперечить вимогам законодавства щодо незалежності та акредитації органів з оцінки відповідності. Таким чином, документ не підтверджує відповідність продукції вимогам тендерної документації і не може бути врахований як належний доказ. 4) Просимо Визнати документ “Сертифікат відповідності партії продукції ТОВ «ДуКор» № ВТК_23” таким, що не підтверджує відповідність продукції вимогам тендерної документації. Відхилити пропозицію Учасника ТОВ “ДУКОР” на підставі п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі” у зв’язку з невідповідністю умовам тендерної документації та поданням недостовірних документів. У рішенні зазначити підстави відхилення: відсутність акредитації НААУ у вказаному “органі”; наявність конфлікту інтересів (самосертифікація); відсутність підтвердження сфери акредитації за ДСТУ 2030‑92, ДСТУ EN 1176‑1:2019, НПАОП 92.7‑1.01‑06.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня! В складі пропозиції ТОВ "ДУКОР" є інший сертифікат відповідності, виданий ТОВ "НДК "САН-СТАНДАРТ", зареєстрований в реєстрі органу з оцінки відповідності за № UA.CB.049-24/ Файл дадається.
Статус вимоги: Не задоволено