-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт ( утеплення фасаду) адміністративного приміщення Люблинецької спеціалізованої школи-інтернату «Центр освіти та соціально - педагогічної підтримки» за адресою: вул. Незалежності,94, смт. Люблинець, Ковельський район, Волинська область, 45034
Детальний опис закупівлі міститься в тендерній документації
Завершена
4 210 306.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 42 103.06 UAH
мін. крок: 1% або 42 103.06 UAH
Номер:
9edeb0d182764fadb23afd376cd73373
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2018-10-16-000870
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.02.2019 00:00
Період моніторингу:
05.02.2019 16:49 - 27.02.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.02.2019 № 2-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №184.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління А.ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 04.02.2019 №2-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2018-10-12-000590-c від 12.10.2018. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу установлено порушення вимог абзацу 5, 7 частини 1 ст.10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 лютого 2019 року.
Предметом аналізу були питання: планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення, розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 19.10.2018 № 15/КР/18 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Терон Девелопмент», ТОВ «Ідея», протоколи розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договір від 03.12.2018 №138/18.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовником в порушення вимог абзацу 5, 7 частини 1 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) не оприлюднено через авторизований електронний майданчик протокол розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Терон Девелопмент», а також інформації про відхилення тендерної пропозиції обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Терон Девелопмент».
Період усунення порушень:
21.02.2019 17:59 - 08.03.2019 00:00
Дата публікації висновку:
21.02.2019 17:59