-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 - ДК 021:2015 - 45246000-3 - Регулювання річкового стоку та протипаводкові роботи («Усунення аварійної ситуації після проходження зимових паводків 2024 р та проведення заходів із покращення захисту від підтоплення території індустріального парку на водопропускних каналах в урочищі «Баршонь поток» м. Тячів Закарпатської області. Поточний ремонт»)
Завершена
3 204 152.85
UAH з ПДВ
Номер:
ab8654f29dad457c85b72eba167b02a9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-12-17-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.12.2025 00:00
Період моніторингу:
17.12.2025 11:19 - 08.01.2026 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.12.2025 № 79-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 10.12.2025 № 278,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Костянтин ЧЕРПІЦЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 17.12.2025 № 79-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2025-10-06-014212-a 06.10.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
831844afded24eada4dbb07b432a1b67
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
23.12.2025 13:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «код ДК 021:2015 - ДК 021:2015 - 45246000-3 - Регулювання річкового стоку та протипаводкові роботи («Усунення аварійної ситуації після проходження зимових паводків 2024 р та проведення заходів із покращення захисту від підтоплення території індустріального парку на водопропускних каналах в урочищі «Баршонь поток» м. Тячів Закарпатської області. Поточний ремонт»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-06-014212-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1) Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
3c3765336dad46aeb8f6ef3f01df6d0c
Назва:
Інформація до документи, що стосуються звернення
Дата опублікування:
26.12.2025 21:03
Опис:
Замовником (Уповноваженою особою) визначення обсягу витрат (очікуваної вартості предмету закупівлі послуги) здійснювалось з урахуванням положень Настанови з визначення вартості будівництва (Електронний документ, що додається – «розрахунок Очікуваної.xlsx», на підставі зведеного кошторисного розрахунку (електронний документ, що додається – «3 ЗКР.xls») що подано на підтвердження вірності складання такого кошторису експертній організації для її оцінки (Електронний документ, що додається – «експертна оцінка канали.jpg».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі опубліковано на офіційному сайті Замовника https://tyachiv-city.gov.ua/ , яке можна переглянути на сторінці https://tyachiv-city.gov.ua/2025-rik-09-16-04-06-01-2025/ за посиланням: rada.info/upload/users_files/04053766/07f19c4f67e0add342851c6706a224a0.pdf .