-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт частини теплотраси від теплового пункту (камери) 108 до ІТП поліклінічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня» Тернопільської обласної ради за адресою: м. Тернопіль, вул. Академіка Сахарова, 2 (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Завершена
4 739 692.80
UAH з ПДВ
Номер:
96aa8387396447288a809c72f95edab9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-24-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.11.2025 00:00
Період моніторингу:
24.11.2025 15:49 - 16.12.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.11.2025 № 87-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 24.11.2025 №87-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5. UA-2025-10-03-011584-a від 03.10.2025 - дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СУ 24 Енергоресурс-монтаж», своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання пояснення (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 9 грудня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня» Тернопільської обласної ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 03.10.2025 за №03.10/2, тендерну документацію із змінами від 24.10.2025 за №24.10/2, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СУ 24 Енергоресурс-монтаж» (далі – ТОВ «СУ 24 Енергоресурс-монтаж»), протокольне рішення уповноваженої особи від 10.11.2025 за №10.11/1, повідомлення про намір укласти договір від 10.11.2025, договір підряду за №19.11/2 від 19.11.2025 на суму 4 426 102,37 грн, рішення Комісії Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 29.10.2025 за №16263-р/пк-пз, пояснення Замовника від 28.11.2025, отримане через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
09.12.2025 15:52 - 13.12.2025 00:00
Дата публікації висновку:
09.12.2025 15:52
Запити/Пояснення
Номер:
8427f81db6ad41e7a62ea4d50a0a3789
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
25.11.2025 17:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт частини теплотраси від теплового пункту (камери) 108 до ІТП поліклінічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня» Тернопільської обласної ради за адресою: м. Тернопіль, вул. Академіка Сахарова, 2 (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-10-03-011584-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Між замовником та ТОВ «СУ 24 Енергоресурс-монтаж» укладено договір підряду від 19.11.2025 за №19.11/2 на суму 4 426 102,37 гривень зі строком виконання робіт до 20.12.2025 року.
У зв’язку з вищевикладеним, надайте пояснення щодо можливості виконання передбачених договором робіт у зазначений короткий строк?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
bd45b2843dc1401fa9654574da44b472
Назва:
Надання інформації щодо запиту про надання пояснення
Дата опублікування:
28.11.2025 13:10
Опис:
Розглянувши запит про надання пояснення, згідно наказу від 24.11.2025р. № 87-з, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт частини теплотраси від теплового пункту (камери) 108 до ІТП поліклінічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня» Тернопільської обласної ради за адресою: м. Тернопіль, вул. Академіка Сахарова, 2 (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-10-03-011584-a), КНП «ТОДКЛ» ТОР на виконання вимог статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) повідомляє про наступне:
Закупівля «Капітальний ремонт частини теплотраси від теплового пункту (камери) 108 до ІТП поліклінічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня» Тернопільської обласної ради за адресою: м. Тернопіль, вул. Академіка Сахарова, 2 (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (далі – Закупівля) здійснена на підставі річного плану закупівель на 2025 рік.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт частини теплотраси від теплового пункту (камери) 108 до ІТП поліклінічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня» Тернопільської обласної ради за адресою: м. Тернопіль, вул. Академіка Сахарова, 2», яка затверджена Експертним звітом (позитивним) ПП «Тернобудтехексперт» від 05 серпня 2025р. № 282/08-25 з врахуванням будівельних норм (ДБН), державних стандартів (ДСТУ) та інших технічних регламентів.
Розмір витрат на Закупівлю визначений шляхом детального розрахунку вартості робіт і матеріалів, спираючись на проектно-кошторисну документацію, з врахуванням фінансування виділеного з обласного бюджету.
Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації на «Капітальний ремонт частини теплотраси від теплового пункту (камери) 108 до ІТП поліклінічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня» Тернопільської обласної ради за адресою: м. Тернопіль, вул. Академіка Сахарова, 2» та підтверджено Експертним звітом (позитивним) ПП «Тернобудтехексперт» від 05 серпня 2025р. № 282/08-25.
Кошторисна вартість капітального ремонту становить 4 929 082, 00 грн. З вказаної суми кошторисної вартості виключаємо главу 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги» 102 786,00 грн. +20% ПДВ = 123 343,20 грн. та главу 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» 66 046,00 грн. без ПДВ. Відповідно, очікувана вартість об’єкта капітального ремонту становить 4 739 692,80 грн. з ПДВ.
Щодо можливості виконання передбачених договором №19.11/2 від 19.11.2025 року робіт у зазначений термін, тобто до 20.12.2025 року, повідомляємо:
1. Теплотраса на яку оголошена Закупівля знаходиться в аварійному стані і потребує невідкладного капітального ремонту, для забезпечення безперебійної роботи закладу охорони здоров’я, який не може залишатися без теплопостачання.
2. Відповідно до проектно-кошторисної документації Замовником проаналізований локальний кошторис на будівельні роботи, обсяг виконання робіт, відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, обсяг виконання робіт, кількість людино-годин для виконання даних робіт.
3. Кошти виділені згідно з Розпорядженням Тернопільської обласної військової адміністрації, для виконання даних робіт, повинні бути використані, згідно графіку фінансування в листопаді-грудні 2025 року, тобто до кінця поточного року, згідно Бюджетного кодексу України.
Відповідно до вищезазначеного, встановлений відповідний термін виконання робіт в тендерній документації та в оголошені про закупівлю.
Перелік документів що додаються:
1. Експертний звіт (Позитивний).
2. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва.
Уповноважена особа,
Фахівець з публічних закупівель Ірина КИРИЧ