-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт спортзалу у Ліцеї №17 "Успіх" Чернівецької міської ради у м. Чернівці, вул. Південно-Кільцева, 7Б
Завершена
2 369 904.00
UAH з ПДВ
Номер:
d2c31a8fe19d43a19ae578e694cd24f6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-25-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.11.2025 00:00
Період моніторингу:
25.11.2025 15:18 - 17.12.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.11.2025 № 90-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 25 листопада 2025 року № 90-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
18. UA-2025-10-01-008653-a від 01.10.2025 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
f2380c19501e4d688bf8b33bc3fb5451
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.11.2025 11:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Поточний ремонт спортзалу у Ліцеї №17 "Успіх" Чернівецької міської ради у м. Чернівці, вул. Південно-Кільцева, 7Б» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-01-008653-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (експертний звіт, проектно-кошторисну документацію (локальні кошториси, пояснювальну записку, підсумкову відомість ресурсів та ін.), технічне завдання, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи враховувалося Вами під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРА БУД КОМПАНІ"" те, що пропозиція зазначеного учасника не відповідає умовам тендерної документації, а саме: у наданій учасником довідці від 10.10.2025 № 134 про працівників відповідної кваліфікації зазначено, що Гончар Сергій Миколайович – маляр-штукатур, а за сумісництвом – монтажник. Проте, на вимогу підпункту 1.2.1 пункту 1.2 Додатку 1 тендерної документації учасник ТОВ «Терра Буд Компані» надав наказ про призначення Гончара Сергія Миколайовича на посаду лише маляра-штукатура?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.