-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з підготовки та розміщення рекламно-інформаційних матеріалів
Закупівля проводиться відповідно до Постанови КМУ 1178 від 12.10.2022, для потреб окружних судів Дніпропетровської області. Мова закупівлі - українська.
Завершена
1 000 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
2a8f14dee0e34f5085b58749a0f8e192
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-18-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.11.2025 00:00
Період моніторингу:
18.11.2025 15:55 - 10.12.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
17.11.2025 № 299
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 17.11.2025 № 299
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 10 UA-2025-10-01-008606-a 01.10.2025 ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СУДОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ УКРАЇНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями законодавству, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавству, розгляду тендерної пропозиції ДП «Голос України», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 листопада 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця, виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) від 29.10.2025 №16258-р/пк-пз.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2025-10-01-009170-a ТЕРИТОРІАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СУДОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ УКРАЇНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 01.10.2025 (зі зімнами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції учасника Державне підприємство «Голос України» (далі – ДП «Голос України») від 13.10.2025 №4, протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця процедури закупівлі тендерну пропозицію учасника ДП «РЕДАКЦІЯ ГАЗЕТИ «УРЯДОВИЙ КУР'ЄР»» від 14.10.2025 №5, рішення Комісії від 29.10.2025 №16258-р/пк-пз, протокольне рішення уповноваженої особи щодо скасування рішень про відхилення тендерної пропозиції ДП «Голос України» та про визнання переможця процедури закупівлі ДП «Редакція газети Урядовий кур'єр» від 31.10.2025 №6, протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця процедури закупівлі тендерну пропозицію учасника ДП «Голос України» від 04.11.2025 №7, тендерну пропозицію ДП «Голос України», повідомлення про намір укласти договір від 04.11.2025, договір про закупівлю від 10.11.2025 № 1022/25 (далі - Договір), пояснення (інформація та документи) Замовника надані 24.11.2025 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 21.10.2025.
Відповідно до частини дванадцятої статті 8 Закону, моніторинг процедури закупівлі щодо тих питань, обставин, підстав, які були предметом розгляду та які викладені у рішенні Комісії від 29.10.2025 №16258-р/пк-пз не здійснювався.
Період усунення порушень:
25.11.2025 15:47 - 29.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
25.11.2025 15:47
Запити/Пояснення
Номер:
11995d975bc6454ebe329fe3515fa813
Назва:
Питання до пояснення
Дата опублікування:
21.11.2025 15:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг «Послуги з підготовки та розміщення рекламно-інформаційних матеріалів», код за ДК ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-01-008606-a), яку проведено ТЕРИТОРІАЛЬНИМ УПРАВЛІННЯМ ДЕРЖАВНОЇ СУДОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ УКРАЇНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Яким чином та на підставі яких документів Вами обраховано кількісні показники процедури закупівлі послуг?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України
Номер:
60170ec0741c4ba993d7a00cd8650c7d
Назва:
ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
24.11.2025 13:48
Опис:
на запит від 21.11.2025 року щодо процедури закупівлі відкриті торги з особливостями по предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015: 79820000-8 «Послуги, пов’язані з друком» (конкретна назва закупівлі – Послуги з підготовки та розміщення рекламно-інформаційних матеріалів), ID: UA-2025-10-01-008606-a.