-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
25П-334_79210000-9- Бухгалтерські та аудиторські послуги (Аудиторські послуги)
Завершена
14 172 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
9df4e30c867e420faaf348188c11838f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-12-04-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.12.2025 00:00
Період моніторингу:
04.12.2025 12:23 - 26.12.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.12.2025 Київ № 321
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
48 UA-2025-10-01-003292-a 01.10.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
e973bbdd41e94112b763e44ac499bf81
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.12.2025 13:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «25П-334_79210000-9- Бухгалтерські та аудиторські послуги (Аудиторські послуги)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-10-01-003292-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
ddfb7412eac043278511b82930a842c1
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
10.12.2025 09:31
Опис:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу процедури закупівлі: 25П-334_79210000-9- Бухгалтерські та аудиторські послуги (Аудиторські послуги), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-01-003292-a, надаємо інформацію стосовно наступних питань:
1. …постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо).
Очікувана вартість розрахована методом визначення ОВ порівнянням ринкових цін, відповідно до Методики визначення очікуваної вартості (додаток №13 до Регламенту управління закупівлями (далі - Регламент), затвердженого Наказом №679 від 10.07.2025.
Було направлено запити на потенційних постачальників (Публічне посилання на закупівлю https://zakupivli.pro/commercial/tenders/r-ua-2025-09-17-1000070-k) та додатково розіслано запити електронною поштою. Отримано 5 комерційних пропозицій. Завершені закупівлі аудиторських послуг в підприємствах Групи Нафтогаз або інших замовників в ЕСЗ з аналогічними технічними вимогами у системі "Prozorro" відсутні.
Комерційні Пропозиції компаній ТОВ «БДО» та ТОВ «Грант Торнтон Легіс» не враховані, так як при поданні комерційних пропозицій ними надана інформація щодо неможливості виконання умов в частині підтвердження кваліфікації працівників згідно пп. 1.1. п.1.
Комерційна пропозиція ТОВ «БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА» не взята до розгляду, так як вартість послуги суттєво відрізняється в більшу сторону від комерційних пропозицій інших учасників.
Розрахунок очікуваної вартості визначено формулою середньої ціни з масиву цінових даних, які відповідають умовам закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були сформовані виходячи з вимог
• законодавства України, зокрема в частині проведення обов’язкового аудиту фінансової звітності Товариства, а саме Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в України» (Етапи 2 та 6 Завдання);
• історичної практики Товариства стосовно закупівлі аудиторських послуг в попередні роки (процедура закупівлі №23П-183 за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-07-28-000753-a, процедура закупівлі 21П-105 за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-06-30-006375-c);( Етапи 1,23,5,6 та7 Завдання);
• акціонера Товариства в частині трактування суб’єкта аудиторської діяльності, котрий здійснюватиме аудит фінансової звітності Товариства в якості аудитора компонента відповідно до вимог Міжнародного стандарту аудиту (далі – МСА) 600 «Особливі положення щодо аудитів фінансової звітності групи (включаючи роботу аудиторів компонентів)» та МСА 220 «Контроль якості аудиту фінансової звітності» (Етапи 3,4 та 7 Завдання);
• реалізації права Товариства відповідно до положень статті 41 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», як учасника, якому належить 100% статутного капіталу ТОВ «Олександр», вимагати проведення аудиту фінансової звітності ТОВ «Олександр» із залученням аудитора (аудиторської фірми), не пов’язаного (не пов’язаної) майновими інтересами з ТОВ «Олександр», посадовими особами ТОВ «Олександр» чи з його учасниками, в тому числі з метою складання консолідованої фінансової звітності АТ «Укргазвидобування» (Етапи 1 та 5 завдання);
• інших законодавчих актів та міжнародних стандартів, зокрема:
o Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність»;
o Закону України «Про ринки капіталу та організовані товарні ринки»;
o Міжнародних стандартів аудиту.
Додатки:
1. Розрахунок очікуваної вартості.
2. Комерційні пропозиції.