• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Автотранспортні засоби, спеціально обладнані для перевезення маломобільних груп населення для забезпечення діяльності ветеранських просторів (код ДК 021:2015: 34110000-1 — «Легкові автомобілі»)

Закупівля здійснюється для забезпечення діяльності ветеранських просторів Київської області в межах обласної програми підтримки Захисників/Захисниць. Предмет: автотранспортні засоби категорії M1(SH), 6–7 місць, спеціально обладнані для перевезення маломобільних груп населення (ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі), із поділом на лоти: Лот №1 — комплектація з апареллю; Лот №2 — комплектація з підйомником. Процедура: відкриті торги (з особливостями) відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови КМУ від 12.10.2022 №1178. Умови, технічні та кваліфікаційні вимоги, строки поставки, місця постачання (ветеранські простори Київської області), критерії оцінки (ціна — 100%) визначені у тендерній документації та її додатках. Допускається пропозиція еквівалентних характеристик за умови повної відповідності мінімально необхідним параметрам та функціональності, визначеним у ТД. Посилання на конкретні торговельні марки (за наявності в ТД) використовуються лише для прикладу та не обмежують конкуренцію. Комунікація виключно через електронну систему закупівель у строки, передбачені законом. Мова тендерної пропозиції — українська.

Завершена

37 910 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 1a383a0efd4d455f90fa472f6cde5a1c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-11-04-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.11.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 04.11.2025 11:58 - 26.11.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.11.2025 №367 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. В.о. начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 18 UA-2025-09-29-012546-a 29.09.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 218-10-00, o.v.nahorna@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, та при оприлюдненні інформації щодо закупівлі, установлено недотримання Замовником вимог пункту 47 Особливостей № 1178, а також частини 2 статті 21 та частини 3 статті 22 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерної пропозиції за Лотом № 2 ТОВ «Автоспецпром», установлено недотримання положень пункту 3 частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII. За результатами дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, розгляді тендерних пропозицій: за Лотом № 1 - ТОВ «Автоспецпром», ТОВ «ВИРОБНИЧО-ТОРГОВА КОМПАНІЯ «СПЛАЙН» та ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС» та за Лотом № 2 - ТОВ «Автоспецпром» (в частині питань, що не були предметом розгляду органу оскарження), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця за лотами, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення за лотами - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій за лотами, стан виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 22.10.2025 № 15952-р/пк-пз, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців та вимогам законодавства. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від б/д № б/н (далі – ТД), реєстр отриманих пропозицій від 07.10.2025 за лотом № 1 – пропозиції ТОВ «Автоспецпром», ТОВ «ВИРОБНИЧО-ТОРГОВА КОМПАНІЯ «СПЛАЙН» та ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС» (далі – Переможець за лотом № 1) та за лотом № 2 – пропозиції ТОВ «Автоспецпром» (далі – Учасник, Переможець за лотом № 2): за лотом № 1 - протоколи про прийняття уповноваженою особою рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Автоспецпром» від 07.10.2025 № 15 та ТОВ «ВИРОБНИЧО-ТОРГОВА КОМПАНІЯ «СПЛАЙН» від 07.10.2025 № 16, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця торгів ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС» від 07.10.2025 № 17 та повідомлення про намір укласти договір від 07.10.2025, договір про закупілю від 22.10.2025 № 106 (Лот № 1), за лотом № 2 - протоколи про прийняття уповноваженою особою рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Автоспецпром» від 07.10.2025 № 18 та ТОВ «ВИРОБНИЧО-ТОРГОВА КОМПАНІЯ «СПЛАЙН» від 07.10.2025 № 19, та протокол про визначення переможцем ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС» від 07.10.2025 № 20, рішення Комісії АМКУ від 22.10.2025 № 15952-р/пк-пз (за Лотом № 2), вимогу про усунення невідповідностей в документах тендерної пропозиції ТОВ «Автоспецпром» (Лот №2), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця торгів ТОВ «Автоспецпром» від 04.11.2025 № 29 та повідомлення про намір укласти договір від 04.11.2025, договір про закупілю від 11.11.2025 № 119 (Лот № 2), пояснення та документи надані Замовником від 05.11.2025 та від 20.11.2025 та від 24.11.2025 на запити Північного офісу Держаудитслужби. Відповідно до частини 12 статті 8 Закону № 922-VIII моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що переможцями торгів обрано: - по лоту № 1 ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС» з ціновою пропозицією 4 075 800,00 гривень та укладено договір про закупілю від 22.10.2025 № 106; - по лоту № 2 ТОВ «Автоспецпром» з остаточною ціновою пропозицією 30 990 000,00 гривень та укладено договір про закупілю від 11.11.2025 № 119. Відповідно до норм пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до пункту 28 Особливостей № 1178, у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Так, відповідно до підпункту 10 пункту 47 Особливостей № 1178 замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом). Варто зауважити, що відповідно до положень пункту 47 Особливостей № 1178, установлено, що замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту. Крім того, відповідно до положень частини 2 статті 21 Закону № 922-VIII, передбачено, що в оголошенні про проведення відкритих торгів може зазначатися інша інформація. Однак, аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі уповноваженого органу встановлено, що в оголошенні про проведення процедури закупівлі відсутні вимоги/умови щодо самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції учасниками. Поруч з тим, частиною третьою статті 22 Закону № 922-VIII, установлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Натомість, в тендерній документації щодо закупівлі, зокрема, за Лотом № 2 (очікувана вартість якого 33 450 000,00 гривень), відсутні вимоги/умови щодо надання підтвердження юридичними особами, які є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми (вартість закупівлі товару (товарів), дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом). Враховуючи відсутність зазначених вище вимог/умов в тендерній документації та оголошені щодо закупівлі, керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII, Північний офіс Держаудитслужби 21.11.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень. У відповідь на запит, Замовником 24.11.2025 надано наступні пояснення, зокрема: «…Замовник не дублював у тексті тендерної документації та оголошення норму Закону щодо наявності антикорупційної програми/уповноваженого як окремого самостійного пункту, вважаючи, що дотримання вимог антикорупційного законодавства є імперативним обов’язком учасників незалежно від того, чи буде відповідна норма повторно процитована в тендерній документації… …Додатково зазначаємо, що у межах забезпечення дотримання антикорупційного законодавства під час проведення вказаної процедури закупівлі Замовником було ініційовано проведення перевірки потенційного ділового партнера Відділом з питань запобігання та виявлення корупції, за результатами якої складено відповідний чек-лист із відображенням виявлених репутаційних ризиків щодо ТОВ «АВТОСПЕЦПРОМ». Це свідчить про те, що Замовник фактично приділяв увагу питанням доброчесності та антикорупційного комплаєнсу контрагентів, навіть за відсутності окремо сформульованої вимоги щодо антикорупційної програми в тексті тендерної документації. Окрім того, за результатами додаткової перевірки встановлено, що учасник, пропозиція якого за результатами розгляду визнана найбільш економічно вигідною за Лотом 2 (учасник, з яким укладено договір за результатами процедури), є юридичною особою, яка відповідно до вимог Закону України «Про запобігання корупції» затвердила антикорупційну програму та призначила уповноваженого з її реалізації. На підтвердження зазначеного Замовником до цього пояснення додається копія антикорупційної програми та копія розпорядчого документа (наказу) про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми…». Враховуючи викладене, надані Замовником пояснення від 24.11.2025 підтверджують недотримання Замовником вимог пункту 47 Особливостей № 1178, а також частини 2 статті 21 та частини 3 статті 22 Закону № 922-VIII, в частині не передбачення вимог щодо способу підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі (крім нерезидентів) антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом), що в свою чергу призвело до недотримання Замовником, при розгляді тендерної пропозиції за Лотом № 2, принципів здійснення публічних закупівель, визначених пунктом 3 частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII, зокрема, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Період усунення порушень: 26.11.2025 12:47 - 11.12.2025 00:00
Дата публікації висновку: 26.11.2025 12:47

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку Північного офісу Держаудитслужби від 26.11.2025 щодо закупівлі UA-2025-09-29-012546-a повідомляємо, що виявлені порушення враховано. В Управлінні оновлено типовий шаблон тендерної документації для проведення відкритих торгів: у відповідних розділах передбачено вимоги пункту 47 Особливостей № 1178, у тому числі щодо самостійного декларування учасниками в електронній системі закупівель відсутності підстав, визначених цим пунктом, а також визначено порядок підтвердження наявності в учасника (крім нерезидентів) антикорупційної програми та/або уповноваженого з її реалізації у випадку, коли очікувана вартість закупівлі (у тому числі за лотом) дорівнює чи перевищує 20 млн грн. Уповноважену особу ознайомлено з оновленим шаблоном тендерної документації та відповідними вимогами законодавства. Зазначені зміни застосовуватимуться при підготовці всіх подальших тендерних документацій, що забезпечить недопущення аналогічних порушень у майбутньому.
Дата публікації звіту: 09.12.2025 17:52

Запити/Пояснення