• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Автотранспортні засоби, спеціально обладнані для перевезення маломобільних груп населення для забезпечення діяльності ветеранських просторів (код ДК 021:2015: 34110000-1 — «Легкові автомобілі»)

Закупівля здійснюється для забезпечення діяльності ветеранських просторів Київської області в межах обласної програми підтримки Захисників/Захисниць. Предмет: автотранспортні засоби категорії M1(SH), 6–7 місць, спеціально обладнані для перевезення маломобільних груп населення (ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі), із поділом на лоти: Лот №1 — комплектація з апареллю; Лот №2 — комплектація з підйомником. Процедура: відкриті торги (з особливостями) відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови КМУ від 12.10.2022 №1178. Умови, технічні та кваліфікаційні вимоги, строки поставки, місця постачання (ветеранські простори Київської області), критерії оцінки (ціна — 100%) визначені у тендерній документації та її додатках. Допускається пропозиція еквівалентних характеристик за умови повної відповідності мінімально необхідним параметрам та функціональності, визначеним у ТД. Посилання на конкретні торговельні марки (за наявності в ТД) використовуються лише для прикладу та не обмежують конкуренцію. Комунікація виключно через електронну систему закупівель у строки, передбачені законом. Мова тендерної пропозиції — українська.

Завершена

37 910 000.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 29.09.2025 20:36 - 04.10.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 69d19078b9c64ea1871524f2a609ef3c
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-29-012546-a.b1
Назва: СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Дата розгляду скарги: 22.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.10.2025 16:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.10.2025 15:22
Дата виконання рішення Замовником: 29.10.2025 17:57
Коментар замовника щодо усунення порушень: За результатами розгляду скарги органом оскарження Замовника зобов’язано скасувати рішення про відхилення пропозиції одного з учасників та скасувати рішення про визначення переможця за лотом № 2, а також здійснити повторний розгляд тендерних пропозицій відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей. Замовником вжито такі дії з усунення порушень, визначених у рішенні АМКУ: Скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Автоспецпром» (ЄДРПОУ 38183310). Скасовано рішення про визначення переможцем ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС» (ЄДРПОУ 31778059). Повернуто процедуру за лотом № 2 на етап розгляду тендерних пропозицій для повторного розгляду відповідно до вимог законодавства. Подальші дії Після завершення повторного розгляду за лотом № 2 буде прийнято мотивоване рішення (визначення переможця або відхилення пропозиції), яке буде належним чином оформлено та оприлюднено в ЕСЗ. Посилання на відповідні документи буде додатково розміщено на сайті Замовника.
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром», Коморкін Кирило 380442336740 tender@avtospetsprom.com.ua http://avtospetsprom.com/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 90c7cd4511264fb49fe16de4178b129b
Заголовок пункту скарги: ЩОДО ВІДСУТНОСТІ ПІДСТАВ ДЛЯ ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ СКАРЖНИКА
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 29 вересня 2025 року УПРАВЛІННЯ ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ оголосило про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі «Автотранспортні засоби, спеціально обладнані для перевезення маломобільних груп населення для забезпечення діяльності ветеранських просторів (код ДК 021:2015: 34110000-1 — «Легкові автомобілі»(далі – предмет закупівлі) (унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель UA-2025-09-29-012546-a) (далі – Процедура закупівлі), зокрема за Лотом 2 — Автотранспортний засіб категорії M1(SH), 6–7 місць, спеціально обладнаний для перевезення маломобільних груп населення (підйомник, місце для крісла колісного, системи фіксації).
В процедурі закупівлі за ідентифікатором UA-2025-09-29-012546-a за Лотом №2 взяли участь 3 учасники:
• Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром» - 30 990 000,00 UAH з ПДВ;
• Товариство з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧО-ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СПЛАЙН» - 31 000 000,00 UAH з ПДВ;
• Товариство з обмеженою відповідальністю «ВІДІ ЮНІКОМЕРС» - 32 136 000,00 UAH з ПДВ.
За результатами електронного аукціону тендерна пропозиція ТОВ «АВТОСПЕЦПРОМ» (далі також – Скаржник) була визначена найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду тендерної пропозиції Скаржника, Замовником було прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром» за Лотом №2, яка електронною системою закупівель визначена найбільш економічно вигідною за предметом закупівлі «Автотранспортні засоби, спеціально обладнані для перевезення маломобільних груп населення для забезпечення діяльності ветеранських просторів (код ДК 021:2015: 34110000-1 — «Легкові автомобілі» (унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель UA-2025-09-29-012546-a, Лот №2), на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (зі змінами)(далі по тексту також – Особливості).

Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника оформлене Протоколом № 18 Уповноваженої особи від «07» жовтня 2025 р. та оприлюднене в електронній системі закупівель Prozorro 07 жовтня 2025 (далі – протокол № 18).
Одночасно з тим, Протоколом № 20 Уповноваженої особи від «07» жовтня 2025 р. визначено переможцем процедури відкритих торгів за Лотом №2 Автотранспортний засіб спеціалізований категорії M1(SH), 6–7 місць, для перевезення маломобільних груп населення, обладнаний підйомником (місце для крісла колісного, системи фіксації); ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі у процедурі UA-2025-09-29-012546-a учасника ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС» з ціновою пропозицією 32 136 000,00 грн (тридцять два мільйони сто тридцять шість тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ.

Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення його тендерної пропозиції, оформленим протоколом № 18 від «07» жовтня 2025 р., у зв’язку з застосуванням Замовником дискримінаційного підходу у даній процедурі закупівлі, що полягає в упередженому та необ’єктивному розгляді тендерної пропозиції Скаржника та поданих документів.
В результаті таких дій Замовника порушується принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, право Скаржника на об’єктивний розгляд його тендерної пропозиції та неупереджене визначення переможця.
Враховуючи зазначене, з метою захисту своїх прав та охоронюваних Законом інтересів, Скаржник звертається з даною скаргою до органу оскарження з підстав наведених нижче.

ОБҐРУНТУВАННЯ ВІДСУТНОСТІ ПІДСТАВ ДЛЯ ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ СКАРЖНИКА ТА ВІДПОВІДНО НАЯВНОСТІ ПОРУШЕНИХ ПРАВ У СКАРЖНИКА.

I. Щодо підстави відхилення, зазначеної Замовником у Протоколі №18(учасник має бути офіційним дилером/дистриб’ютором/представником виробника базового автомобіля на території України).
Замовник обґрунтовує відхилення Скаржника в цій частині наступним чином:
«Вимогою ТД передбачено, що учасник має бути офіційним дилером/дистриб’ютором/представником виробника базового автомобіля на території України (з наданням відповідного договору/сертифіката або витягу). У складі пропозиції надано дистриб’юторський договір між виробником «АВТОМОБІЛІ СІТРОЕН» та ТОВ «ПЕЖО СІТРОЕН УКРАЇНА», який не підтверджує повноваження саме ТОВ «Автоспецпром» як дилера/дистриб’ютора/представника виробника базового автомобіля. Отже вимога ТД не виконана, що є підставою для відхилення як невідповідність вимогам ТД (пп. 2 п. 44 Особливостей)».

Скаржник не погоджується із наведеною вище аргументацією Замовника, зважаючи на наступне.

В п.16 Додатку №2 до Тендерної документації процедури закупівлі зазначено «документи, що підтверджують, що Учасник є офіційним дилером/ дистриб’ютором/ представником виробника базового автомобіля на території України (дилерський/дистриб’юторський договір або витяг з дилерського/ дистриб’юторського договору або сертифікат дилера/ дистриб’ютора)». Перш за все зазначено, що Замовник не конкретизував, що ці документи мають бути надані у складі тендерної пропозиції, оскільки Замовником не було зазначено слово «надати» або «підтвердити шляхом надання».

Разом з тим, ТОВ «АВТОСПЕЦПРОМ» є виробником запропонованого товару, що, зокрема, підтверджується наступними документами, наявними у складі тендерної пропозиції:
1. Гарантійний лист від 03 жовтня 2025 №75/18, де зазначено, що «Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОСПЕЦПРОМ», Україна, вітчизняний виробник спеціалізованих автомобілів для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями» та гарантовано постачання запропонованого товару.
2. Сертифікат відповідності № UA.101.QMS.0197-23.00.
3. Сертифікат відповідності № UA.101.QMS.0198-25.00.
4. Свідоцтво при присвоєння ідентифікаційного коду (WMI) виробника колісних транспортних засобів та символів(VIS) міжнародного ідентифікаційного номера (VIN) колісних транспортних засобів.
5. Таблиця 1(Технічна специфікація), де зазначено, що виробник Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОСПЕЦПРОМ».
6. Тендерна пропозиція, де зазначено, що виробник Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОСПЕЦПРОМ».
Таким чином, враховуючи всю наявну у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, Скаржник і є виробником товару, а тому не зобов’язаний був надавати у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження, що він є офіційним дилером/дистриб’ютором/представником виробника базового автомобіля на території України.
Враховуючи все вищевикладене, тендерна пропозиція Скаржника була безпідставно відхилена Замовником з цієї підстави.

II. Щодо підстави відхилення, зазначеної Замовником у Протоколі № 18(щодо сертифікату відповідності щодо індивідуального затвердження поетапно завершеного КТЗ).
Замовник обґрунтовує відхилення тендерної пропозиції Скаржника тим, що «Учасником надано сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження поетапно завершеного КТЗ із торговим найменуванням АСПА.941218.001. Водночас найменування товару, запропонованого учасником у тендерній пропозиції, не містить позначення АСПА.941218.001, що унеможливлює однозначну ідентифікацію відповідності запропонованого товару наданому сертифікату. Це кваліфікується як невідповідність вимогам ТД щодо предмета закупівлі/документів про відповідність (пп. 2 п. 44 Особливостей)».

Скаржник не погоджується із відхиленням тендерної пропозиції із вказаної підстави, зважаючи на наступне.

По-перше, тендерна документація не містила вимог щодо надання сертифікату відповідності щодо індивідуального затвердження поетапно завершеного КТЗ, а, по-друге, тендерна документація тим більше не містить вимог до сертифікату відповідності щодо індивідуального затвердження поетапно завершеного КТЗ, надання якого не вимагалось.
Одночасно з тим, тендерна пропозиція містить наступне найменування «Автомобіль спеціалізованого призначення для перевезення осіб з обмеженими можливостями на базі CIТROEN JUМPER», а вказаний сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження поетапно завершеного КТЗ містить достатньо інформації, яка б дозволила б ідентифікувати запропонований Скаржником товар.

Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з цієї підстави.

Враховуючи все зазначене, Замовником при розгляді тендерної пропозиції Скаржника застосовано дискримінаційний підхід та, як наслідок, прийнято безпідставне рішення про відхилення його тендерної пропозиції. Зазначені у скарзі порушення є достатньою та безумовною підставою для скасування рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, оформленого Протоколом № 18 Уповноваженої особи УПРАВЛІННЯ ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ від 07 жовтня 2025 року.

Враховуючи вищевикладене, права та законі інтереси ТОВ «АВТОСПЕЦПРОМ», порушені внаслідок необґрунтованого відхилення його тендерної пропозиції, можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром», оформлене Протоколом № 18 Уповноваженої особи від 07 жовтня 2025 року.

Одночасно з тим, просимо скасувати рішення про визначення переможцем Товариства з обмеженою відповідальністю «ВІДІ ЮНІКОМЕРС», оформлене Протоколом № 20 від 07 жовтня 2025 року.

Документи (докази), що підтверджують наявність у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів, а саме Протокол № 18 Уповноваженої особи від 07 жовтня 2025 року та Протокол № 20 Уповноваженої особи від 07 жовтня 2025 року додаються до цієї скарги, а також знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-09-29-012546-a?oldversion=true&lot_id=2abd9ea1cf0449678cdcda49c1c9d79b#lots .
На підставі викладеного та керуючись ст. 3, ч. 5 ст. 5, ч. 2 ст. 18, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (зі змінами), -

П Р О С И М О:

1. Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі за ідентифікатором UA-2025-09-29-012546-a, що проводить УПРАВЛІННЯ ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.
2. Зобов’язати УПРАВЛІННЯ ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОСПЕЦПРОМ», оформлене Протоколом № 18 від 07 жовтня 2025 року.
3. Зобов’язати УПРАВЛІННЯ ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ скасувати рішення про визначення переможцем Товариства з обмеженою відповідальністю «ВІДІ ЮНІКОМЕРС», оформлене Протоколом № 20 від 07 жовтня 2025 року.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Запити Органу оскарження