-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт вулиці Миру у селі Копинівці Мукачівського району
Завершена
17 521 789.20
UAH з ПДВ
Номер:
c9c04f68b7f44af788e5ceed44cce23b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-11-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.11.2025 00:00
Період моніторингу:
11.11.2025 14:40 - 03.12.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
291 Київ № 10.11.2025
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
34 UA-2025-09-26-009472-a 26.09.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, виконання рішення комісії АМКУ розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АБЗ «Євробуд – Асфальт», своєчасності укладання договору та його оприлюднення – порушення не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 листопада 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення торгів); виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ), розгляду тендерної пропозиції учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Івановецької сільської ради (далі – Замовник) на 2025 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 26.09.2025 року із змінами, затвердженими протокольним рішенням від 21.10.2025; рішення комісії АМКУ від 16.10.2025 № 15673-р/ пк-пз; пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Асфальтно-бетонний завод «Євробуд-Асфальт» (далі – ТОВ «АБЗ «Євробуд – Асфальт»); вимогу про усунення невідповідностей до ТОВ «АБЗ «Євробуд – Асфальт»; протокольне рішення уповноваженої особи від 03.11.2025 про визнання ТОВ «АБЗ «Євробуд – Асфальт» переможцем закупівлі; повідомлення про намір укласти договір від 22.09.2025; договір підряду № 126 від 10.11.2025 на суму 15 424 878,08 грн з ПДВ; пояснення та документи Замовника надані 18.11.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
27.11.2025 17:21 - 03.12.2025 00:00
Дата публікації висновку:
27.11.2025 17:21
Запити/Пояснення
Номер:
006ec6f0eac44d639462c3b5df88b48c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.11.2025 16:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт вулиці Миру у селі Копинівці Мукачівського району» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-09-26-009472-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d82d3744645f40b2b78973064dc08f64
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
20.11.2025 10:21
Опис:
Пояснення з приводу моніторингу закупівлі помилково було надано у вкладці "Пояснення з власної ініціативи" у строки,що не перевищує термін надання пояснень згідно чинного законодавства. Прошу враховувати цей факт та прийняти до розгляду надані документи.
Номер:
357b592849be41e4885dcf424d20b437
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
18.11.2025 18:13
Опис:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень щодо прийняття рішень, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт вулиці Миру у селі Копинівці Мукачівського району» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-09-26-009472-a) відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Івановецька сільська рада Мукачівського району Закарпатської області надає наступну відповідь:
При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва складає 17979,365 тис. грн., в тому числі: будівельні роботи – 14404,726 тис. грн., інші витрати – 3574,639 тис. гривень.
Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт” відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
Додатки:
Кошторисна документація
Експертний звіт