-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщень 3 та 4-го поверхів адміністративної будівлі (літ. А3) Головного управління ДСНС України у Чернівецькій області вул. Скальда Сергія, 1А м. Чернівці
Завершена
2 027 972.80
UAH з ПДВ
Номер:
8c6547d1cfea4b57b018797bf5dc00df
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-04-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.11.2025 00:00
Період моніторингу:
04.11.2025 15:40 - 26.11.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.11.2025 № 86-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 04 листопада 2025 року № 86-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2025-09-24-007885-a від 24.09.2025 – Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації та проєкту договору про закупівлю вимогам Закону та Особливостей № 1178, дотримання порядку внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Яцко Я.В., своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 листопада 2025 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю; дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації та проєкту договору про закупівлю вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі; дотримання порядку внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів; дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця; своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ГУ ДСНС України у Чернівецькій області (далі – Замовник) на 2025 рік (ID: UA-P-2025-09-24-008835-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 24.09.2025 № 129, із змінами, внесеними рішенням від 25.09.2025 № 134 (далі – тендерна документація); перелік змін до тендерної документації; звернення до Замовника в електронній системі закупівель від 24.09.2025, від 02.10.2025, від 04.10.2025, від 19.10.2025 та відповіді Замовника на них від 24.09.2025, від 03.10.2025, від 06.10.2025, від 21.10.2025; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 09.10.2025; тендерні пропозиції учасників Фізичної особи-підприємця Столярчук Юрій Октавіанович (далі – ФОП Столярчук Ю.О.), Фізичної особи-підприємця Яцко Ярослав Васильович (далі – ФОП Яцко Я.В.); вимога про усунення невідповідностей у пропозиції ФОП Столярчук Ю.О. до 14.10.2025; протокольні рішення уповноваженої особи від 16.10.2025 № 174, від 17.10.2025 № 175; повідомлення про намір укласти договір від 17.10.2025; договір на закупівлю робіт від 27.10.2025 № 172 на суму 1 879 000,00 без ПДВ; пояснення (інформація, документи) Замовника, надані 17.11.2025 через електронну систему закупівель (далі – Пояснення).
Період усунення порушень:
24.11.2025 17:04 - 28.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
24.11.2025 17:04
Запити/Пояснення
Номер:
6e93a202609f4199ac6e0cf9e2d6d89a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
12.11.2025 10:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт приміщень 3 та 4-го поверхів адміністративної будівлі (літ. А3) Головного управління ДСНС України у Чернівецькій області вул. Скальда Сергія, 1А м. Чернівці» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-24-007885-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, інше), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи враховується Вами під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «Яцко Ярослав Васильович» те, що зазначений учасник у складі розрахунку ціни тендерної пропозиції надав розрахунок загальновиробничих витрат, до якого неправомірно включив кошти на оплату перших п’яти днів непрацездатності внаслідок захворювання або травми та кошти на оплату єдиного внеску, що нараховані на суму оплати перших п’яти днів тимчасової непрацездатності? Оскільки, відповідно до Порядку оплати перших п’яти днів тимчасової непрацездатності внаслідок захворювання або травми, не пов’язаної з нещасним випадком на виробництві, за рахунок коштів роботодавця, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2015 р. № 440 (далі – Порядок № 440) оплата перших п’яти днів тимчасової непрацездатності внаслідок захворювання або травми, не пов’язаної з нещасним випадком на виробництві, застрахованій особі виплачується за рахунок коштів роботодавця (в даному випадку роботодавцем є ФОП «Яцко Я.В.»). Пунктом 3 Порядку № 440 передбачено, що підставою для оплати днів тимчасової непрацездатності є виданий в установленому порядку листок непрацездатності, а в разі роботи за сумісництвом - копія листка непрацездатності, засвідчена підписом керівника, скріпленим печаткою за основним місцем роботи. Пунктом 5 Порядку № 440 визначено, що дні тимчасової непрацездатності оплачуються залежно від страхового стажу в розмірах, визначених частиною першою статті 17 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування».
Яким чином ФОП «Яцко Я.В.» міг передбачити на етапі подання своєї пропозиції (до початку виконання робіт) розмір витрат перших п’яти днів тимчасової непрацездатності внаслідок захворювання або травми?
3. Відповідно до Відомостей ресурсів до локального кошторису № 02-01-01, наданої у пропозиції учасника ФОП «Яцко Я.В.», передбачено використання матеріалу «87. Розчин готовий кладковий важкий цементний, марка М150» у кількості 13,2342 м3.
Згідно Додатку 3 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» до Договору від 27.10.2025 № 172 (далі – Договір №172), укладеного із ФОП «Яцко Я.В.», обсяг вказаного вище матеріалу для робіт визначено у кількості 8,0823 м3, що є меншим ніж перебачено у пропозиції учасника.
Поясніть розбіжність в обсягах матеріалу «87. Розчин готовий кладковий важкий цементний, марка М150», визначених у пропозиції ФОП «Яцко Я.В.» та у Договорі №172.
4. Надайте інформацію про стан виконання Договору №172 та про суми коштів, сплачених за цим договором.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
9af7b39cef4d42859bc1ebf5b2865df4
Назва:
Пояснення замовника з приводу рішення про проведення моніторингу
Дата опублікування:
17.11.2025 17:47
Опис:
Пояснення замовника
з приводу рішення про проведення моніторингу Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області щодо закупівлі робіт: «Капітальний ремонт приміщень 3 та 4-го поверхів адміністративної будівлі (літ. А3) Головного управління ДСНС України у Чернівецькій області вул. Скальда Сергія, 1А м. Чернівці»
На запит замовнику з приводу рішення про проведення моніторингу Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області щодо закупівлі робіт: «Капітальний ремонт приміщень 3 та 4-го поверхів адміністративної будівлі (літ. А3) Головного управління ДСНС України у Чернівецькій області вул. Скальда Сергія, 1 м. Чернівці», який оприлюднено в електронній системі закупівель 12.11.2025 о 10:45 та на виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надаємо пояснення та документи щодо вищезазначеної закупівлі із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, інше), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи враховується Вами під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «Яцко Ярослав Васильович» те, що зазначений учасник у складі розрахунку ціни тендерної пропозиції надав розрахунок загальновиробничих витрат, до якого неправомірно включив кошти на оплату перших п’яти днів непрацездатності внаслідок захворювання або травми та кошти на оплату єдиного внеску, що нараховані на суму оплати перших п’яти днів тимчасової непрацездатності? Оскільки, відповідно до Порядку оплати перших п’яти днів тимчасової непрацездатності внаслідок захворювання або травми, не пов’язаної з нещасним випадком на виробництві, за рахунок коштів роботодавця, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2015 р. № 440 (далі – Порядок № 440) оплата перших п’яти днів тимчасової непрацездатності внаслідок захворювання або травми, не пов’язаної з нещасним випадком на виробництві, застрахованій особі виплачується за рахунок коштів роботодавця (в даному випадку роботодавцем є ФОП «Яцко Я.В.»). Пунктом 3 Порядку № 440 передбачено, що підставою для оплати днів тимчасової непрацездатності є виданий в установленому порядку листок непрацездатності, а в разі роботи за сумісництвом - копія листка непрацездатності, засвідчена підписом керівника, скріпленим печаткою за основним місцем роботи. Пунктом 5 Порядку № 440 визначено, що дні тимчасової непрацездатності оплачуються залежно від страхового стажу в розмірах, визначених частиною першою статті 17 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування». Яким чином ФОП «Яцко Я.В.» міг передбачити на етапі подання своєї пропозиції (до початку виконання робіт) розмір витрат перших п’яти днів тимчасової непрацездатності внаслідок захворювання або травми?
3. Відповідно до Відомостей ресурсів до локального кошторису № 02-01-01, наданої у пропозиції учасника ФОП «Яцко Я.В.», передбачено використання матеріалу «87. Розчин готовий кладковий важкий цементний, марка М150» у кількості 13,2342 м3. Згідно Додатку 3 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» до Договору від 27.10.2025 № 172 (далі – Договір №172), укладеного із ФОП «Яцко Я.В.», обсяг вказаного вище матеріалу для робіт визначено у кількості 8,0823 м3, що є меншим ніж перебачено у пропозиції учасника. Поясніть розбіжність в обсягах матеріалу «87. Розчин готовий кладковий важкий цементний, марка М150», визначених у пропозиції ФОП «Яцко Я.В.» та у Договорі №172.
4. Надайте інформацію про стан виконання Договору №172 та про суми коштів, сплачених за цим договором. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Щодо першого питання. Очікувана вартість предмета закупівлі (робіт з будівництва) є розрахунковою вартістю предмета закупівлі (робіт з будівництва), що сформована відповідно до проєктної документації на будівництво, у тому числі його технічних, якісних, кількісних характеристик із урахуванням Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва, затвердженого наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25.06.2021 № 162, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за № 1226/36848, та “Настанови з визначення вартості будівництва”, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова). Для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі (робіт з будівництва) використовується кошторисна вартість об’єкта будівництва, що визначається в складі інвесторської кошторисної документації, яка є частиною затвердженої проєктної документації на будівництво. Повна кошторисна вартість об’єкта будівництва або його черги визначається шляхом зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (далі – ЗКР), який включає кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати. ЗКР складається на основі об’єктних кошторисів та/або об’єктних кошторисних розрахунків і кошторисних розрахунків на окремі види витрат. У ЗКР кошти розподіляються за главами, що наведені в додатку 8 до Настанови. При оголошені закупівлі ГУ ДСНС України у Чернівецькій області розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікувана вартість були визначені відповідно до умов передбачених проєктною документацією.
Додається:
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва
- Локальний кошторис на будівельні роботи
- Об’єктний кошторис
- Відомість обсягів робіт
- Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта
будівництва
- Дефектний акт
- Експертний звіт
Щодо другого питання. Замовник здійснює розгляд та оцінку тендерних пропозицій відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (із змінами) (далі – Особливості). Вимогами положень п.п. 4.1 Додаток 1 до тендерної документації зокрема вимагалось від учасника: Учасники процедури закупівлі повинні надати розрахунок ціни тендерної пропозиції, у вигляді сканованих документів, складених відповідно до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» за підписом керівника Учасника та штатного інженера з проектно-кошторисної роботи учасника (скан-копія сертифікату щодо інженерно-будівельного проєктування у частині кошторисної документації надається у складі тендерної пропозиції) завірених відтисками печатки учасника (за наявності) та інженера проектувальника в частині кошторисної документації.
Розрахунок ціни тендерної пропозиції складений відповідно до зазначених вище вимог включає: договірну ціну; локальні кошториси; відомості ресурсів до локальних кошторисів; розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів.
Учасник ФОП «Яцко Ярослав Васильович» надав у складі тендерної пропозиції відповідний розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису складений відповідно до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва». Із запиту не зовсім зрозуміло в чому саме полягає неправомірність включення учасником коштів на оплату перших п’яти днів непрацездатності внаслідок захворювання або травми та кошти на оплату єдиного внеску, що нараховані на суму оплати перших п’яти днів тимчасової непрацездатності в розрізі вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».
Окрім того слід зазначити, що будь-який розрахунок витрат при розрахунку ціни тендерної пропозиції має приблизний характер. При розрахунку за виконані роботи підрядник повинен підтвердити факт того, що він дійсно здійснив відповідні витрати, а такі витрати не повинні перевищувати розрахункові показники. Водночас інформуємо, що замовник контролюватиме та вимагатиме від підрядника підтвердні матеріали (лікарняні листи, тощо) у разі фактичного включення вищезазначених витрат до актів виконаних робіт.
Щодо третього питання. Відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 подана учасником ФОП «Яцко Я.В.» у складі його тендерної пропозиції і відображає показники виходячи з ціни тендерної пропозиції учасника до аукціону 1 906 193,00 грн. За результатами аукціону ціна тендерної пропозиції учасника склала 1 879 000 грн. За результатами аукціону перед підписанням договору учасник здійснив перерахунок договірної ціни. Замовником не встановлювались вимоги, щодо обов'язкової кількості застосованого матеріалу Розчин готовий кладковий важкий цементний, марка М150 і його немає (в т.ч. об’ємів матеріалу) у колонці найменування робіт і витрат Технічної специфікації Капітальний ремонт приміщень 3 та 4-го поверхів адміністративної будівлі (літ. А3) Головного управління ДСНС України у Чернівецькій області вул. Скальда Сергія, 1А м. Чернівці у додатку 2 до тендерної документації. Даний матеріал не є обсягом роботи.
При здійнесненні процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт приміщень 3 та 4-го поверхів адміністративної будівлі (літ. А3) Головного управління ДСНС України у Чернівецькій області вул. Скальда Сергія, 1А м. Чернівці» замовник забезпечив, всім потенційним учасникам закупівлі, вільний доступ для огляду обєкту ремонту та необмежував у виборі методів, способів проведення робіт або використання будівельлних матеріалів і їх об’ємів за виключенням вимог викладених в «Технічній специфікації» у додатку 2 до тендерної документації.
До підписання договору учасником було здійснено обстеження об'єкту будівництва і встановлено, що для виконання робіт передбачених технічним завданням закупівлі фактично необхідно використати меншу кількість такого матеріалу, що і було належним чином відображено. Обсяги та види робіт передбачені технічним завданням не змінилися.
Щодо четвертого питання. Станом на 17.11.2025 роботи по договору № 172 від 27.10.2025 щодо капітального ремонту приміщень 3 та 4-го поверхів адміністративної будівлі (літ. А3) Головного управління ДСНС України у Чернівецькій області вул. Скальда Сергія, 1А м. Чернівці виконуються, кошти за роботи поки не оплачені.