-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщень 3 та 4-го поверхів адміністративної будівлі (літ. А3) Головного управління ДСНС України у Чернівецькій області вул. Скальда Сергія, 1А м. Чернівці
Завершена
2 027 972.80
UAH з ПДВ
Період оскарження:
24.09.2025 13:48 - 06.10.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірні дії Замовника
Номер:
5dedd967d79d4917b5e84b9377988c1e
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-09-24-007885-a.a1
Назва:
Неправомірні дії Замовника
Вимога:
Неправомірне визначення переможця публічної закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 19.10.2025 15:15
Дата подачі:
19.10.2025 15:15
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу, вих. № 36/10/2025 від 17.10.2025, подану через електронну систему закупівель, повідомляю наступне.
Основними нормативно-правовими актами, які визначають повноваження замовника при прийнятті рішення, за результатом розгляду та оцінки тендерних пропозицій, є Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 (із змінами) та Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 за № 1178 (із змінами) (далі — Особливості).
Щодо застосування коефіцієнту 1,2, що застосовується при виконанні ремонтно-будівельних робіт в приміщеннях будинків, будівель, що експлуатуються, звільнених від меблів, устаткування та інших предметів.
Відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації – ціна пропозиції учасника розраховується відповідно до вимог чинного законодавства України, зокрема КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».
Інвесторська кошторисна документація замовника передбачає використання цього коефіцієнту, а тому використання коефіцієнту при складанні договірної ціни відповідає вимогам чинного законодавства України.
Щодо твердження у п. 34 локального кошторису вказано «сітка малярна». Цей вид ресурсу не передбачався тендерною документацією.
Ціна тендерної пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення визначається згідно предмету закупівлі у цілому виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проєктних рішень по об'єкту замовлення, та поточних цін на них.
В ціні тендерної пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням робіт, що виконуються субпідрядними організаціями, устаткуванням.
Договірна ціна складена відповідно до діючих національних стандартів України з ціноутворення у будівництві.
Учасник не вніс у локальний кошторис роботу яка не передбачена технічним завданням.
Щодо наведеної у Вашій вимозі невідповідності учасника ФОП Яцко Я.В. кваліфікаційному критерію наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Вимогами тендерної докуменгтації не визначалася мінімальна загальна кількість працівників учасника закупівлі. Учасник повинен був надати, і надав, у складі тендерної пропозиції: довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у довільній формі, в якій необхідно зазначити П.І.Б. працівника, його посаду, стаж роботи в учасника. До довідки, як передбачалося тендерною документацією, додано документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником: скан-копії штатного розпису (подається учасниками юридичними особами), скан-копію наказу про призначення працівника на посаду оформленого відповідно до вимог чинного законодавства, у разі необхідності учасник надає інші документи, що засвідчують прийняття працівника на роботу у відповідності до вимог чинного законодавства.
Робота за суміщенням посад є роботою працівника відповідно до чинних вимог Кодексу законів про працю України. Наказ про виконання роботи за суміщенням прямо підтверджує можливість використання праці такого працівника. Враховуючи положення ст 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Тому, замовник жодним чином не обмежував у тендерній документації використання учасником праці працівників, що працюють за суміщенням посад, працюють за сумісництвом чи працівників, які працюють неповноний робочий день, так як такий спосіб залучення працівників передбачений чинним законодавством України.
Учасник ФОП Яцко Я.В. виконав вимогу тендерної документації: 1.2.4. Учасник повинен підтвердити, що і підтверджено наявністю у нього працівників робітничих професій: електромонтажник з освітлення та освітлювальних мереж не менше 2 осіб, слюсар-сантехнік не менше 2 осіб, маляр не менше 1 особи, лицювальник-плиточник не менше 2 осіб, монтажник гіпсокартонних конструкцій не менше 1 особи. У нього наявні працівники відповідних професій у достатній кількості, адже одна особа може обіймати декілька посад на одному підприємстві, що не забороняється чинним законодавством України.
Тому, зважаючи на вищезазначене, Ваші вимоги не підлягають задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено