-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
(ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) –Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-09 Мукачево-Рахів- Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин- Бібрка-Львів на ділянці км 235+150 - км 235+900 в Івано-Франківській області
Завершена
300 615 493.00
UAH з ПДВ
Номер:
d14c8403edd94032a14ad7aa7683c6f5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-20-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.11.2025 00:00
Період моніторингу:
20.11.2025 11:34 - 12.12.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.11.2025 № 75-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 18.11.2025 № 003100-18/14141-2025
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Андрій ТИМОФІЙЧУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 20.11.2025 № 75-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2025-09-22-014390-a 22.09.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані, визначення предмета закупівлі, питання оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду та відхилення тендерної пропозиції AzVirt MMC, розгляду тендерної пропозиції ТОВ ПБС, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 09 грудня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби відновлення та розвитку інфраструктури в Івано-Франківській області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 13.10.2025 (далі – ТД), перелік змін, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції AzVirt MMC та ТОВ ПБС, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення від 22.10.2025 №15932 та від 22.10.2025 №15933, протокол щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника від 06.11.2025 року, протокол щодо відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця AzVirt MMC від 10.11.2025 року, вимога про усунення невідповідностей до 13 листопада 2025 року, протокольне рішення про визначення учасника переможцем ТОВ ПБС від 14.11.2025 року, повідомлення про намір укласти договір, договір від 21.11.2025 №27 на суму 278 000 000,00 грн з ПДВ, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 26.11.2025 року.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
09.12.2025 11:10 - 13.12.2025 00:00
Дата публікації висновку:
09.12.2025 11:10
Запити/Пояснення
Номер:
992ef9609ae2428e8743079c58d74e02
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
21.11.2025 11:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.11.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) –Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-09 Мукачево-Рахів- Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин- Бібрка-Львів на ділянці км 235+150 - км 235+900 в Івано-Франківській області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-22-014390-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
69f44307dd0346949ff5eafcb6a8a64e
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
26.11.2025 15:16
Опис:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Івано-Франківській області розглянула запит про надання пояснень по закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-09 Мукачево-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів на ділянці км 235+150 - км 235+900 в Івано-Франківській області (інформацію опубліковано в електронній системі публічних закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-22-014390-a) та надає наступні пояснення:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалося у відповідності до проєктної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-09 Мукачево-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів на ділянці км 235+150 – км 235+900 в Івано-Франківській області.
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до Скоригованого плану фінансування на 2025 рік за бюджетною програмою 3111020 “Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування”, постанови Кабінету Міністрів України від 18.02.2025р. № 174 “Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку мережі та утримання автомобільних доріг загального користування у 2025 році” (із змінами).
Очікувана вартість розрахована на основі зведеного кошторисного розрахунку з проєктної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-09 Мукачево-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів на ділянці км 235+150 – км 235+900 в Івано-Франківській області.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті Служби відновлення та розвитку інфраструктури в Івано-Франківській області за посиланням https://if.restoration.gov.ua/diialnist/6047/75706.html у строки, що визначені відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Додатки:
1. Робочий проект Том 1.
2. Робочий проект Том 2.
3. Робочий проект Том 3.
4. Експертний звіт з додатком.
5. ЗКР залишок робіт.
6. Розрахунок очікуваної вартості.
7. Технічне завдання.
8. Моніторинг цін (аналіз ринку щодо цін).
9. Скан наказу Агентства про затвердження.
10. Скоригований план фінансування.
11. Довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2025 рік (№3 від 28.08.2025).