• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 14210000-6 «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» (Щебенево-піщана суміш фракції 0-40, щебінь із природного каменю фракції 5-20, щебінь із природного каменю фракції 20-40, щебінь із природного каменю фракції 40-70, пісок із відсівів дроблення гірських порід фракції понад 2мм до 5мм).

Завершена

3 500 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 2722f11cf4b5447b8ed8e070914ac2af
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-03-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.10.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 03.10.2025 12:06 - 25.10.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 03.10.2025 №64-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 03.10.2025 №64-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2025-09-18-012702-a 18.09.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, v.y.baran@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення абзацу другого пункту 17 Особливостей. За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ "МЕГАПОЛІС" встановлено порушення абзацу першого пункту 43, абзацу другого підпункту другого пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом скасування рішення про визначення переможця торгів ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ "МЕГАПОЛІС" та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 10 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП "Полігон Екологія" (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 18.09.2025 №52 зі змінами (далі – ТД), перелік змін, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ "МЕГАПОЛІС" (далі – ТОВ ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ "МЕГАПОЛІС"), вимогу про усунення невідповідностей до 03 жовтня 2025, протокольне рішення уповноваженої особи від 03.10.2025 №60, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 07.10.2025 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення абзацу другого пункту 17 Особливостей, у пункті 4 розділу 6 тендерної документації Замовник передбачив вимогу щодо надання учасником - переможцем процедури закупівлі під час укладення договору ліцензію або документ дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації. У разі якщо переможцем процедури закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників. Водночас, відповідно до вимог абзацу другого пункту 17 Особливостей передбачено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію тільки про право підписання договору про закупівлю. За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ "МЕГАПОЛІС" встановлено наступне. Замовником у частині 1 Додатку 1 до ТД зазначено, що для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен надати сканкопію з оригіналу одного або декількох аналогічних договорів (про який вказана інформація у таблиці), який виконувався у 2021 - 2025 роках зі всіма додатками до нього та документи, що підтверджують його повне виконання. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ "МЕГАПОЛІС" у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору від 26.09.2025 №2609-9, де зазначено інформацію щодо виконаного договору про закупівлю від 19.07.2025 №20/38-з, де предметом договору є поставка щебнево-піщаної суміші С-5 (p.0-70) та щебнево-піщаної суміші С-7 (фр.0-40), тоді як предметом закупівлі є поставка щебенево-піщаної суміші фракції 0-40, щебеню із природного каменю фракції 5-20, щебеню із природного каменю фракції 20-40, щебеню із природного каменю фракції 40-70, піску із відсівів дроблення гірських порід фракції понад 2мм до 5мм. Таким чином, учасником ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ "МЕГАПОЛІС", не підтверджено наявність досвіду виконання аналогічного договору, де предметом договору є поставка саме щебеню із природного каменю фракції 5-20, щебеню із природного каменю фракції 20-40, щебеню із природного каменю фракції 40-70 та піску із відсівів дроблення гірських порід фракції понад 2мм до 5мм. Водночас, пунктом 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Проте, на порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей саме в цій частині інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ "МЕГАПОЛІС", тим самим не надано можливості учаснику усунути таку невідповідність. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 06.10.2025 року через електронну систему закупівель надано запит замовнику, щодо не підтвердження учасником ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ "МЕГАПОЛІС" кваліфікаційного критерію. Замовником 07.10.2025 року в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує факту порушення ним норм чинного законодавства та не обґрунтовує прийняте рішення щодо правомірності визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ "МЕГАПОЛІС". Замовником на порушення абзацу другого підпункту другого пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ "МЕГАПОЛІС", як таку, що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Період усунення порушень: 10.10.2025 09:25 - 25.10.2025 00:00
Дата публікації висновку: 10.10.2025 09:25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами висновку моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015 14210000-6 «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» (Щебенево-піщана суміш фракції 0-40, щебінь із природного каменю фракції 5-20, щебінь із природного каменю фракції 20-40, щебінь із природного каменю фракції 40-70, пісок із відсівів дроблення гірських порід фракції понад 2мм до 5 мм)(ідентифікатор закупівлі UA-2025-09-18-012702-a) повідомляємо наступне: Скасовано рішення про визначення переможця торгів ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ "МЕГАПОЛІС" згідно протоколу 65 уповноваженої особи. В подальшому ми зобов'язуємось здійснити всі заходи щодо недопущення порушення вимог абзацу другого пункту 17 Особливостей.
Дата публікації звіту: 13.10.2025 17:49

Запити/Пояснення