• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт зовнішнього освітлення футбольного поля ФОК «Олімпія» по вул. Воробкевича, 6 в м. Чернівці»

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Допускається подання документів у складі тендерної пропозиції іншою ніж українська мова з обов’язковим наданням перекладу таких документів на українську мову. Переклад документів повинен бути завірений, організацією, яка здійснювала переклад. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо. Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію «Ціна» - 100%).

Завершена

15 934 226.20 UAH з ПДВ
Номер: 0df74119d414493d864137911b62ad89
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-27-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.10.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 27.10.2025 15:38 - 18.11.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 27.10.2025 № 85-З Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 27 жовтня 2025 року № 85-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 4. UA-2025-09-18-006959-a від 18.09.2025 – Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 37) 255-28-80, o.v.myshkovska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю; дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю; виконання Постанови № 710; відповідності тендерної документації та проєкту договору про закупівлю вимогам Закону та Особливостей № 1178; дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «ПБК «Вектор-Буд», ТОВ «УНІВЕРСАЛ БУД-2020», ТОВ «Будівельна корпорація «РСГ»»; своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця; своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю; дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю; виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) (далі – Постанова № 710); відповідності тендерної документації та проєкту договору про закупівлю вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі; дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця; своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Дитячо-юнацька спортивна школа з футболу Чернівецької міської ради» (далі – Замовник) на 2025 рік (ID: UA-P-2025-09-18-008408-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 18.09.2025 № 16 із змінами, внесеними рішенням уповноваженої особи від 02.10.2025 № 19 (далі – тендерна документація); перелік змін, що вносяться до тендерної документації, оприлюднений 02.10.2025; питання щодо закупівлі, оприлюднені 29.09.2025 та 01.10.2025; відповіді Замовника на питання щодо закупівлі, оприлюднені 01.10.2025 та 06.10.2025; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 07.10.2025; тендерні пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «Промислово-будівельна компанія «Вектор-Буд»» (далі – ТОВ «ПБК «Вектор-Буд»); Товариства з обмеженою відповідальністю «УНІВЕРСАЛ БУД-2020» (далі – ТОВ «УНІВЕРСАЛ БУД-2020»), Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна корпорація «РСГ»» (далі – ТОВ «Будівельна корпорація «РСГ»»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника ТОВ «Будівельна корпорація «РСГ»» - до 16.10.2025; протокольні рішення уповноваженої особи від 10.10.2025 № 21, від 14.10.2025 № 22, від 16.10.2025 № 24; повідомлення про намір укласти договір від 16.10.2025; вимога ТОВ «УНІВЕРСАЛ БУД-2020» щодо скасування рішення про визначення переможця (далі – Вимога), оприлюднена 21.10.2025; відповідь Замовника на Вимогу, оприлюднена 23.10.2025; договір про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від 24.10.2025 № 74/10 на суму 15 918 000,00 грн з ПДВ; пояснення (інформація, документи) Замовника, надані 31.10.2025 та 13.11.2025 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 14.11.2025 11:44 - 20.11.2025 00:00
Дата публікації висновку: 14.11.2025 11:44

Запити/Пояснення