-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Закупівля мережевих комутаторів за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015: 32420000-3 Мережеве обладнання.
Завершена
51 334 326.72
UAH з ПДВ
Номер:
d380e4ce0aa5443596458ee5183df5c5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-24-000075
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.11.2025 00:00
Період моніторингу:
24.11.2025 16:05 - 16.12.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
24.11.2025 Київ № 310
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2025-09-17-005454-a 17.09.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
826483aacfb0477ba0417d371abca74f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
27.11.2025 08:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Закупівля мережевих комутаторів за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015: 32420000-3 Мережеве обладнання» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-17-005454-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1.Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію, чи було оприлюднено на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами).
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу
національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати
відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим
доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
4ccc952a64924fdc95b1145646c85825
Назва:
Пояснення (відповідь) на запит ДАСУ
Дата опублікування:
02.12.2025 19:32
Опис:
Пояснення:
Запитувана інформація не несе загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку. Відповідь на запит надається без обмеження та приховування інформації. Документи щодо можливості приховування (закриття) будь-якої інформації щодо даної процедури закупівлі – відсутні.
Пункт 1.
Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь:
У зв’язку із виникненням потреби у закупівлі товару, відповідно до службової записки та додатків до неї (характеристики предмету закупівлі, цінові характеристики) № вн-2825 від 22.08.2025 року (додається) із додатками (складена у відповідності до наказу ДУ ЦІТ МВС України від 30.07.2025 № 248)), за наступним предметом: Закупівля мережевих комутаторів за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015: 32420000-3 Мережеве обладнання, обрано процедуру закупівлі з урахуванням вартісної межі, встановленої ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі” та було оголошено процедуру закупівлі, ідентифікатор UA-2025-09-17-005454-а та внесено зміни до Річного плану закупівель на 2025 рік: UA-P-2025-10-17-004575-а (додаток в протоколі уповноваженої особи від 17.09.2025 року № О-114 (додається)) за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:201532420000-3 Мережеве обладнання, визначеному відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.202 року № 708. Відповідно до потреби були наявні підстави для проведення процедури відкритих торгів з особливостями відповідно до статті 20 Закону України “Про публічні закупівлі” та Постанови Кабінету Міністрів від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Враховуючи статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі», Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом ДУ ЦІТ МВС України від 30.07.2025 № 249 «Про затвердження уповноважених осіб і затвердження Положення про уповноважену (-их) особу (осіб) з питань організації та проведення процедур публічних закупівель, закупівель без використання електронної системи закупівель, закупівель з використанням електронних каталогів Державної установи «Центр інфраструктури та технологій Міністерства внутрішніх справ України» (додається) та Порядку взаємодії між структурними підрозділами Державної установи «Центр інфраструктури та технологій Міністерства внутрішніх справ України» під час планування та проведення процедур закупівель, закупівель без використання електронної системи закупівель, закупівель з використанням електронних каталогів (додається) затвердженого наказом ДУ ЦІТ МВС України від 07.07.2025 № 219 (зі змінами, накази ДУ ЦІТ МВС України № 236 від 18.07.2025р., № 247 від 30.07.2025р., № 273 від 22.08.2025р.) (далі – Порядок) з метою організації закупівлі за предметом: Закупівля мережевих комутаторів за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015: 32420000-3 Мережеве обладнання, було призначено провести закупівлю шляхом проведення процедури відкритих торгів з особливостями та розроблено тендерну документацію та додатки до неї. Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги, вимоги до потенційних учасників) надано разом із службовою запискою (потребою) (додаються) відділом ініціатором закупівлі, у зв’язку із відсутністю у відділі державних закупівель технічних фахівців для визначення об’єму та характеристик предмета закупівлі, товару, що закуповується. Також разом із відділом Ініціатором закупівлі розроблено вимоги до закупівлі, предмету закупівлі та вимоги до потенційних учасників, що вказані в Додатку 1 до тендерної документації (зазначено в системі Prozorro). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі у процедурі закупівлі UA-2025-09-17-005454-а пройшли всі необхідні погодження. Так Замовником отримано погодження від Департаменту інформатизації Міністерства внутрішніх справ України (додається, відповідь №28345/16-2025 від 01.08.2025 (2051316)), погодження від Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України (додається, відповідь № 08/03-8751/2025 від 21.08.2025). Після оголошення проведення процедури закупівлі отримано позитивну відповідь від Міністерства цифрової трансформації України (додається, відповідь № 1/06-2-14943 від 06.10.2025 з додатком).
Очікувану вартість предмета закупівлі, яка склала 51 334 326,72 гривень, визначено відповідно до частини 1 та 2 пункту 1 Розділу ІІІ «Методики визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 (далі -- Примірна методика) та розрахована, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К та додатково відповідно до Методу 1 Розділу ІІІ «Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі в Державній установі «Центр інфраструктури та технологій Міністерства внутрішніх справ України» затвердженої Наказом ДУ ЦІТ МВС України від 10.09.2025 №300 (далі -- Методика).
Так за результатами розгляду службової записки начальника відділу технічних заходів «Служби 112» В’ячеслава ІВАЩЕНКО від 22.08.2025р. № вн-2825, пропоную провести процедуру закупівлі за кодом ДК 021:2015 32420000-3 «Мережеве обладнання», відповідно до Річного плану закупівель на 2025 рік та змін до нього.
Очікувана вартість визначена відповідно до частини 1 та 2 пункту 1 Розділу ІІІ «Методи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 та розрахована, як добуток очікуваної ціни за одиницю на кількість товару/послуг, що розраховується за формулою ОВмрц = Цод * V, де:
ОВмрц - очікувана вартість, розрахована за методом порівняння ринкових цін;
Цод - очікувана ціна за одиницю товару/послуги;
V - кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується.
В свою чергу, очікувана ціна за одиницю розраховується як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, та розраховується за формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де:
Цод - очікувана ціна за одиницю;
Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов;
К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації;
За документами, що були надані Ініціатором закупівлі середньоарифметична вартість одиниці товару становить (3 243 945,60+3 338 174,50 +3 321 182,40+3 359 800,80)/4 = 3 315 775,83 гривень/шт. з урахуванням всіх податків та зборів, а очікувана вартість предмету закупівлі становитиме 3 315 775,83 гривень х 16 шт.= 53 052 413,20 гривень з ПДВ. (визначено за комерційними пропозиціями: КП-1, КП-2, КП-3, КП-4 доданими Ініціатором закупівлі до службової записки, додаються). Також повідомляю, що для додаткової перевірки отриманих даних, було проведено аналіз ринку предмету закупівлі, шляхом направлення листа від 29.08.2025 №25/2347 (додається з додатком та списком розсилки) «Про надання комерційної пропозиції» потенційним учасникам ринку за списком. Отримано відповідь від одного із контрагентів (ТОВ «Софела») на офіційну пошту ДУ ЦІТ МВС України, що було переслано уповноваженій особі (додається, файл «Відповідь ТОВ СОФЕЛА.pdf»). Даний лист містив посилання з рекомендацією звернутися до авторизованих партнерів компанії Hewlett Packard Enterprise. Посилання: https://sophela.com/#/partner-locator (можливі зміни в компаніях на дату надання пояснення). Уповноваженою особою підготовлено повторний лист від 09.09.2025 №25/2366 (додається з додатком та списком розсилки) «Про надання комерційної пропозиції», що був надісланий до всіх авторизованих партнерів, що містилися на сайті, посилання зазначено вище. Кількість авторизованих партнерів склала 113 (сто тринадцять) одиниць. Даний лист направлено до 107 (сто сіми) авторизованим партнерам, у зв’язку із поверненням 6 (шести) листів з позначкою недійсності пошти вказаної при відправленні. У відповідь на даний лист ДУ ЦІТ МВС України отримано (на дату складання Звіту та Моніторингу) 1 (одну) відповідь на офіційну пошту ДУ ЦІТ МВС України, що було переслано уповноваженій особі (додається, файл «КП-5 (додаткова).pdf»). В результаті перерахунку (з урахуванням нової комерційної пропозиції) середньоарифметичної вартості одиниці товару за оновленим масивом даних отримаємо (3 243 945,60 + 3 338 174,50 + 3 321 182,40 + 3 359 800,80 + 3 208 395,42)/5 = 3 294 299,74 гривень/шт. з урахуванням всіх податків та зборів, а очікувана вартість предмету закупівлі становила 3 294 299,74 гривень х 16 шт.= 52 708 795,90 гривень з ПДВ. При порівняні очікуваної вартості предмета закупівлі в першому та другому випадках отримаємо економію коштів в 0,65% або 343 617,30 гривень. Проте, відповідно до п. 2 ч. 1 статті 5 Закону України від 25.12.2015 N 922-VIII «Про публічні закупівлі», одним із основним принципом публічних закупівель є максимальна економія, і це означає, що замовник зобов'язаний витрачати кошти ощадливо, обираючи найкращі ціни та умови. Отже, було запропоновано визначити очікувану вартість закупівлі згідно службової записки від 22.08.2025р № вн-2825 на рівні найнижчої вартості, відповідно проведеного аналізу ринку: 3 208 395,42 грн.*16 шт. = 51 334 326,72 грн. з ПДВ, а економія склала 2,677% або 1 374 469,18 грн. бюджетних коштів в порівнянні з очікуваною вартістю визначено згідно комерційних пропозицій наданих разом із службовою запискою та додатковою комерційною пропозицією.
Повне визначення очікуваної вартості зазначено у Звіті № вн-3180 від 16.09.2025 року з додатком (додаються). Зазначаємо, що Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 носить рекомендаційний характер, що зазначено у пункті 1 Розділу І даної Методики. Комерційні пропозиції отримані шляхом надсилання офіційних листів-запитів, на електронні адреси потенційних Учасників, на отримання комерційних пропозицій у відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики та Методу 1 Розділу ІІІ Методики. Суми вказані в поясненні відповідають сумам, що надані комерційними пропозиціями потенційних учасників та були завантажені Ініціатором закупівлі разом із службовою запискою (додаються, КП-1, КП-2, КП-3, КП-4), що надані ТОВ «Ай-Віра», ТОВ «Сучасні технології інформатизації», ТОВ «МІТІБІ» та ТОВ «СМАРТ СЕК’ЮРІТІ СОЛЮШНЗ», відповідно. Додаткова комерційна пропозиція що надіслана у відповідь, файл «КП-5 (додаткова).pdf» на лист ДУ ЦІТ МВС України від 09.09.2025 №25/2366 надана від ТОВ «Компанія Сервіс Солюшнс».
Так фахівцем з публічних закупівель відділу державних закупівель за результатами розгляду службової записки заступника директора з безпеки Віталія Радченка від 15.10.2025 № вн-3623, запропоновано провести процедуру закупівлі за код ДК 021:2015 48820000-2 Сервери (48823000-3 файловий сервер) відповідно до Річного плану закупівель на 2025 рік та змін до нього. Очікувана вартість визначена відповідно до Примірної методики та Методики та розрахована, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К становить ((22 543 859,40 + 22 229 293,92 + 22 439 004,24) / 3) х 2 = 44 808 105,04 гривень з урахуванням всіх податків та зборів (22 404 052,52 грн/шт).
Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 5 Закону України від 25.12.2015 N 922-VIII «Про публічні закупівлі», одним із основних принципів публічних закупівель є максимальна економія, і це означає, що замовник зобов'язаний витрачати кошти ощадливо, обираючи найкращі ціни та умови, тому розрахуємо очікувану вартість закупівлі, згідно службової записки від 15.10.2025р. № вн-3623 за мінімальною ціною, згідно проведеного аналізу ринку.
Начальником відділу державних закупівель запропоновано визначити очікувану вартість закупівлі на рівні найнижчої вартості із запропонованих при складанні Звіту. Очікувана вартість становила 51 334 326,72 гривень з урахуванням всіх податків та зборів. Дане рішення дозволило знизити очікувану вартість в порівнянні з середньою вартістю визначеною згідно із комерційними пропозиціями потенційних учасників на 1 374 469,18 гривень (що становить 2,677% від очікуваної вартості за комерційними пропозиціями), що в свою чергу призвело до економії бюджетних коштів в складний для країни період.
Розмір бюджетного призначення визначено Законом України «Про Державний бюджет України на 2025 рік» за КПКВК 1001050 «Забезпечення діяльності органів, установ та закладів Міністерства внутрішніх справ України, підготовка кадрів закладами вищої освіти із специфічними умовами навчання» відповідно до бюджетного запиту на 2025 рік.
При проведенні процедури закупівлі не вносилися зміни до тендерної документації та додатків до неї. Зазначаємо, що за термін «Прийом пропозицій» було подано одне запитання/звернення. Замовником надано відповідь на звернення в строки передбачені чинним законодавством у сфері публічних закупівель. Звернення наявне в електронній системі закупівель Prozorro. Вимоги/скарги на умови тендерної документації відсутні та ненадходили від потенційних Учасників.
Участь у процедурі закупівлі прийняли два учасники – ТОВ «АЛТАЮР» (Учасник №1) із сумою пропозиції за результатом розкриття (аукціону) 24 000 000,00 гривень та ТОВ «МІТІБІ» (Учасник №2) із сумою пропозиції за результатом розкриття (аукціону) 43 079 600,00 гривень. Під час перевірки документів тендерної пропозиції Учасника №1 згідно частини 16 статті 29 Закону та пункту 41 Особливостей з урахуванням пункту 43 Особливостей, відповідно до пункту 4.11 Додатку № 1 до тендерної документації з урахуванням пункту 2 розділу ІІІ Тендерної документації, тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника № 1 уповноваженою особою було виявлено відсутність забезпечення тендерної пропозиції у виді банківської гарантії в електронному форматі згідно вимог встановлених Замовником в пункті 4.11 Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи зазначене, уповноваженою особою було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції такого учасника з підстав, викладених вище, а саме: відсутність забезпечення тендерної пропозиції, що відповідає положенням абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей та дані підстави не підпадають під визначення невідповідностей зазначених в пункті 43 Особливостей. Зважаючи на вищезазначено, тендерна пропозиція Учасника №1 була дискваліфікована, протокольне рішення уповноваженої особи № О-117 від 01.10.2025 року. Паралельно під час кваліфікації Учасника № 1 розглядалася технічна частина документів тендерної пропозиції, так відділом державних закупівель направлено службову записку № вн-3428 від 01.10.2025 (додається) до ініціатора закупівлі щодо перевірки технічних документів згідно із Порядком та у зв’язку із відсутністю у відділі технічних працівників із відповідною компетенцією. Отримано оцінку технічної частини у вигляді службової записки № вн-3447 від 02.10.2025 року (додається з додатками). Також отримано позитивну рекомендацію від Уповноваженого з антикорупційної діяльності (додається) з відміткою «Корупційні ризики середнього рівня».
Під час перевірки документів тендерної пропозиції Учасника №2 згідно частини 16 статті 29 Закону та пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, Учаснику №2 висунуто вимогу, щодо виправлення невідповідностей із терміном до 07.10.2025 17:38 год. Вимога до Учасника №2 щодо усунення невідповідностей затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи № О-120 від 06.10.2025 року (додається). Під час повторного розгляду тендерної пропозиції встановлено, що учасником надано всі необхідні документи для участі, що вимагав Замовник у тендерній документації та додатках до неї. Пропозиція відповідає всім вимогам, встановленим в тендерній документації та вимогам Закону та Особливостей з урахуванням виправлених невідповідностей згідно пункту 43 Особливостей. Протокольним рішенням уповноваженої особи № О-121 від 07.10.2025 року Учасника №2 визначено переможцем процедури закупівлі та сформовано намір щодо укладання договору за результатом проведеної процедури закупівлі. Під час перевірки технічної частини документів тендерної пропозиції, відділом державних закупівель направлено службову записку вн-3427 від 01.10.2025 (додається) до ініціатора закупівлі щодо перевірки технічних документів згідно із Порядком та у зв’язку із відсутністю у відділі технічних працівників із відповідною компетенцією. Отримано оцінку технічної частини у вигляді службової записки № вн-3448 від 02.10.2025 року (додається з додатками). Також отримано позитивну рекомендацію від Уповноваженого з антикорупційної діяльності (додається) з відміткою «Корупційні ризики низького рівня».
Вимоги/скарги на проведення кваліфікації та рішення Замовника оприлюднена в електронній системі закупівель Prozorro 08.10.2025 17:03 год. № UA-2025-09-17-005454-a.a1. На дану вимогу Замовником, у строки передбачені чинним законодавством у сфері публічних закупівель оприлюднено відповідь, 10.10.2025 о 15:20 год., затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи № О-125 від 10 жовтня 2025 року (додається). Виходячи зі змісту вимоги UA-2025-04-25-010016-а.а1 та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, було затверджено роз’яснення на вимогу ТОВ «АЛТАЮР» такого змісту: «Не задоволено». Детально можна ознайомитися в електронній системі закупівль Prozorro та протоколі уповноваженої особи № О-125 від 10 жовтня 2025 року.
12.10.2025 року о 21.38 год. в електронній системі закупівель Prozorro учасником ТОВ «АЛТАЮР» (код ЄДРПОУ 37210479) оприлюднено скаргу на рішення замовника, щодо кваліфікації учасника ТОВ «МІТІБІ», № UA-2025-09-17-005454-а.b2. Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №15443-р/пк-пз від 14.10.2025 прийнято до розгляду скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "АЛТАЮР" (код ЄДРПОУ: 37210479) (Учасник № 1).
Замовником, у строки передбачені на надання відповіді до органу оскарження надано відповідь на скаргу, файл: «Відповідь по суті скарги на запит АМКУ.pdf» (додається). Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №15941-р/пк-пз від 22.10.2025 відмовлено в задоволенні скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "АЛТАЮР". З документами щодо оскарження рішення Замовника можна ознайомитися в електронній системі закупівель Prozorro. Детально ознайомитися з процесом розгляду скарги в АМКУ, можна ознайомитися у формі відеозапису засідання Комісії на сайті АМКУ.
За результатом проведеної процедури закупівлі, у строки відповідно до Особливостей укладено договір № 271/2025 від 13.11.2025 року та опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro. Станом на дату надання даного пояснення зміни до договору № 271/2025 від 13.11.2025 року, додаткові угоди не укладалися та не вносилися до електронної системи закупівель Prozorro.
Хочемо звернути увагу, що у зв’язку із обмеженим ринком потенційних учасників та постачальників даного виду товару та для уникнення маніпуляцій зі сторони потенційних учасників при наданні комерційних пропозицій та тендерних пропозицій, Замовником додано до Додатку 3 до тендерної документації та в подальшому до договору що буде укладено за результатом проведеної процедури закупівлі, пункт 6.3.8 «Після укладення Договору та до дня фактичного постачання Товару на визначене в пункті 5.1. Договору місце постачання Товару та до підписання Акта приймання-передачі товару та видаткової накладної, Постачальник зобов’язаний за власний рахунок провести експертизу вартості товару та надати Покупцю примірник документа, отриманого за результатами проведення судової експертизи або експертного дослідження. Якщо у відповідному документі вартість Товару буде меншою, ніж у Специфікації (Додаток 2 до Договору), Сторони укладають додаткову угоду про зміну ціни договору у бік зменшення до вартості, визначеної у документі, що отриманий за результатом проведення судової експертизи або експертного дослідження, протягом 10 календарних днів з дня пред’явлення письмової вимоги Замовником.» та пункт 7.12 «У разі несвоєчасного надання Покупцю примірника документа, отриманого за результатами проведення судової експертизи або експертного дослідження, Постачальник зобов’язується сплатити Покупцю пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діяла на момент прострочення від суми Договору за кожен день простроченняя», що дасть змогу Замовника об’єктивно оцінити вартість товару та подальшу (можливу) економію бюджетних коштів у складний для країни період.
Станом на дату надання даного пояснення, лист із експертизою вартості товару та примірник документа, отриманого за результатами проведення судової експертизи або експертного дослідження до ДУ ЦІТ МВС України не надходив.
Всі документи, на які посилається Замовник у даній відповіді знаходяться у відкритому доступі в електронній системі закупівель Prozorro. Документи, що не відносяться до процедурних документів додані окремими файлами разом із поясненнями.
Пункт 2
Надати інформацію, чи було оприлюднено на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідь:
Повідомляємо, що Державна установа «Центр інфраструктури та технологій Міністерства внутрішніх справ України» має власний офіційний сайт де розміщена інформація відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), а саме у вкладці «Державні закупівлі», пункт «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» (посилання додається з прикріпленим файлом).
https://ducit.gov.ua/zakupivli/resoning/informatsiya-zgidno-z-vymogamy-postanovy-kmu-vid-11102016-710-ua-2025-09-17-005454-a
Номер:
f35f261f272d4eef91b25f332e678c51
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.12.2025 15:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Закупівля мережевих комутаторів за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015: 32420000-3 Мережеве обладнання» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-17-005454-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо виконання ТОВ «МІТІБІ» вимог пункту 5.3 Договору про закупівлю товару від 27.10.2025 № 271/2025 (далі – Договір) - поставка товару до 01.12.2025.
У разі недотримання термінів поставки (як повністю, так і частково) чи скористався Замовник вимогами пункту 14.12 Договору в частині звернення з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов.
Якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу
національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати
відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим
доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
0e7e7717f2124544a9eb0e226a6bfb73
Назва:
Пояснення на вимогу ДАСУ додаткові
Дата опублікування:
11.12.2025 16:02
Опис:
Пояснення:
Запитувана інформація не несе загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку. Відповідь на запит надається без обмеження та приховування інформації. Документи щодо можливості приховування (закриття) будь-якої інформації щодо даної процедури закупівлі – відсутні.
Пункт 1.
Постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо виконання ТОВ «МІТІБІ» вимог пункту 5.3 Договору про закупівлю товару від 27.10.2025 № 271/2025 (далі – Договір) - поставка товару до 01.12.2025. У разі недотримання термінів поставки (як повністю, так і частково) чи скористався Замовник вимогами пункту 14.12 Договору в частині звернення з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов.
Відповідь:
У відповідності до Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом ДУ ЦІТ МВС України від 30.07.2025 № 249 (далі – Наказ) «Про затвердження уповноважених осіб і затвердження Положення про уповноважену (-их) особу (осіб) з питань організації та проведення процедур публічних закупівель, закупівель без використання електронної системи закупівель, закупівель з використанням електронних каталогів Державної установи «Центр інфраструктури та технологій Міністерства внутрішніх справ України» (далі – Положення) та Порядку взаємодії між структурними підрозділами Державної установи «Центр інфраструктури та технологій Міністерства внутрішніх справ України» під час планування та проведення процедур закупівель, закупівель без використання електронної системи закупівель, закупівель з використанням електронних каталогів затвердженого наказом ДУ ЦІТ МВС України від 07.07.2025 № 219 (зі змінами, накази ДУ ЦІТ МВС України № 236 від 18.07.2025р., № 247 від 30.07.2025р., № 273 від 22.08.2025р.) (далі – Порядок), Положення № 25/ДУ ЦІТ-500 про відділ державних закупівель затвердженого наказом ДУ ЦІТ МВС України 21.02.2025 № 74 о/с та Посадової інструкції № 25/ДУЦІТ-592 начальника відділу державних закупівель затвердженої директором ДУ ЦІТ МВС України 16 квітня 2025 року повідомдяю, що начальник відділу державних закупівель (уповноважена особа згідно Наказу) не відповідає за виконання договору та дотримання строків зазначених в договорі. Водночас у зв’язку із додатковим запитом Державної аудиторської служби України, в процедурі закупівлі № UA-2025-09-17-005454-а, згідно частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноваженою особою зібрано всі необхідні документи, що необхідні для надання пояснення та підтвердження викладеного в поясненні.
Повідомляємо, що у відповідності до пункту 5.3. Договору № 271/2025 від 27.10.2025 року (далі – Договір) строк виконання постачальником умов Договору до 01.12.2025 року. За інформацією наявною станом на надання даного пояснення, ТОВ «МІТІБІ» (далі – Постачальник, Контрагент) виконано всі зобов’язання за даним Договором. Так ТОВ «МІТІБІ» поставив Замовнику товар згідно Додатку 2 до Договору із технічними характеристиками згідно Додатку 1 до Договору в строки передбачені процедурою закупівлі та Договором. Постачальник виконав зазначене в гарантійному листі (додається) №11/09 від 22.09.2025 р. Так Постачальником було доставлено та розвантажено товар у строки передбачені Договором, а саме: 01 грудня 2025 року.
Водночас відповідно до умов Договору, викладених в пункті 5.3, Договір передбачає не тільки відвантаження товару, а і інші дії Контрагента. Під час постачання товару (обладнання) Постачальником було передано документи згідно пунктів 5.1. та 6.3.8. Договору. Так працівникам відповідальним за виконання договору було передано Висновок експерта за результатами проведення товарознавчого дослідження № 63/25 від 01.12.2025 року, який було передано до працівників юридичного спрямування для вивчення та перевірки. До відділу державних закупівель даний Висновок експерта № 63/25 від 01.12.2025 року було надіслано, офіційними засобами комунікації в ДУ ЦІТ МВС України, 03.12.2025 року з позначкою «для ознайомлення та врахування в подальшій роботі» та під час надання попереднього пояснення на вимогу Державної аудиторської служби України не враховувався. Даний Висновок судового експерта підтвердив вартість товару (обладнання) та відсутність потреби в укладанні додаткової угоди на зменшення вартості товару згідно підпункту 5 пункту 19 Особливостей у відповідності до зазначеного в пункті 6.3.8 Договору № 271/2025 від 27.10.2025 року. Також згідно пункту 5.1. Договору було передано наступні документи:
- Акт приймання-передачі товару від 01.12.2025 року;
- Видаткова накладана № 251201001 від 01.12.2025 року;
- Рахунок на оплату № 251201001 від 01.12.2025 року (даний документ не використовувався Замовником, у зв’язку із тим, що підставою для оплати товару є видаткова накладна);
- Товаро-транспортна накладна №1/12/25-1 від 01.12.2025 року.
Всі документи надані в 2 (двох) екземплярах (окрім Рахунка на оплату). Другі екземпляри після їхньої перевірки та підписання повернуті Постачальнику.
Так відповідно до пункту 3.3. Договору: підставою для оплати є видаткова накладна, підставою для приймання – передачі товару є Акт приймання- передачі. Прийнявши та перевіривши товар (проставлено відповідну відмітку (підпис) особи відповідальної за приймання обладнання) документи було передано до особи відповідальної за підписання Акту приймання-передачі та Видаткової накладної, після підписання передано до структурних підрозділів де дані документи зберігаються, оплачуються і т.д. Товар було поставлено у відповідності до розділу 5 Договору без порушень. Замовником прийнято та перевірено товар згідно умов Договору.
Додатково Замовник повідомляє, що наявні відеоматеріали з 1 (однієї) зовнішньої та 2 (двох) внутрішніх камер відеоспостереження щодо факту постачання товару, повного процесу приймання-передачі обладнання. У разі надходження відповідного запиту, в рамках чинного законодавства України, Замовник готовий надати відповідні відеоматеріали для підтвердження викладеного в даному поясненні.
Також хочемо звернути увагу, що у відповідності до пункту 5.3. Договору: строк виконання договору до 01.12.2025 року. Прийменник "до" з календарною датою в українській мові вживають на позначення кінцевої календарної дати чинності включно або виконання чого-небудь (постанови Верховного Суду від 25.04.2018 у справі № 803/350/17 та у справі № 815/4720/16, від 13.06.2018 у справі № 815/1298/17, від 14.08.2018 у справі № 803/1387/17, від 28.08.2018 у справі № 814/4170/15, від 08.10.2018 у справі № 927/490/18). Твердження Верховного Суду було б безпідставним, якби Інститут української мови НАН України у листі від 31.03.2015 р. № 307/209 не зазначив: «…Прийменники «до» і «по» в українській мові вживають на позначення кінцевої календарної дати чинності або виконання чого-небудь. У межах цього спільного часового значення розрізняються лише сферами свого використання: «до» вживають в офіційно-діловому стилі, передусім у текстах ділових документів – накази, заяви, розпорядження тощо, «по» закріплений за розмовним стилем. Отже, в офіційному вжитку для визначення кінцевої календарної дати чинності або виконання чого-небудь потрібно використовувати лише прийменник «до»…». Таким чином, Верховний Суд та Інститут української мови НАН України дали однакову оцінку використання прийменників «до» та «по», що надає правову підставу для вірного визначення календарної дати чинності або виконання чого-небудь. Також у справі № 815/4720/16 Верховний Суд проводить аналогію з Європейською конвенцією про обчислення строків від 16.051972 року. За змістом статті 2 цієї Конвенції термін «dies ad quem» означає день, у який строк спливає. Відповідно до частини 2 статті 4 Конвенції, якщо строк обчислено у місяцях або роках, день dies ad quem є днем останнього місяця чи останнього року, дата якого відповідає dies a quo. Тобто Верховний Суд України проводить аналогію між «dies ad quem» і «до», тому вважає, що при поєднанні прийменника «до» з календарною датою, така дата входить до строку.
Зважаючи на все вищезазначене та документи, що підтверджують зазначене, Замовник повідомляє, що умови договору виконані вчасно та належної якості. Пункт 14.12. Договору № 271/2025 від 27.10.2025 року, саме: «У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією.». Факт невиконання або неналежного виконання зобов’язань, що взяв на себе Контрагент, уклавши договір за результатом проведеної процедури закупівлі № UA-2025-09-17-005454-а відсутній. Таким чином у Замовника відсутні підстави, щодо використання права звернення протягом строку дії гарантії, з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до умов Банківської гарантії №2766/10/А/BGV від 24.10.2025 року.
Спираючись на вищенаведене, Замовник повідомляє, що не користувався правом згідно Розділу 14 Договору № 271/2025 від 27.10.2025 року.
Номер:
16e4e3496d284fa48bacbfb3f1cc1de5
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.12.2025 17:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Закупівля мережевих комутаторів за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015: 32420000-3 Мережеве обладнання» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-17-005454-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), яким чином учасник ТОВ «МІТІБІ» підтвердив виконання вимог пунктів 1.2.1 та 1.2.2 тендерної документації, позаяк учасник в складі пропозиції надав копію договору поставки від 27.09.2018 № 2709/18-001 на чотири жорстких диски.
Аналогічним вважається договір, предмет якого є аналогічним предмету по цій закупівлі, а саме: за кодом ДК 021:2015 та предметом – товар комутатори.
Якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу
національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати
відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим
доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
68b87506ae3c4950a99cdae4eaefdeca
Назва:
Поясненя на вимогу ДАСУ додаткові (другі)
Дата опублікування:
12.12.2025 16:18
Опис:
Пояснення:
Запитувана інформація не несе загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку. Відповідь на запит надається без обмеження та приховування інформації. Документи щодо можливості приховування (закриття) будь-якої інформації щодо даної процедури закупівлі – відсутні.
Пункт 1.
Постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), яким чином учасник ТОВ «МІТІБІ» підтвердив виконання вимог пунктів 1.2.1 та 1.2.2 тендерної документації, позаяк учасник в складі пропозиції надав копію договору поставки від 27.09.2018 № 2709/18-001 на чотири жорстких диски. Аналогічним вважається договір, предмет якого є аналогічним предмету по цій закупівлі, а саме: за кодом ДК 021:2015 та предметом – товар комутатори.
Відповідь:
Під час перевірки документів тендерної пропозиції ТОВ «МІТІБІ» згідно частини 16 статті 29 Закону та пункту 41 Особливостей з урахуванням пункту 43 Особливостей, уповноваженою особою бралися до уваги документи завантажені виключно в складі тендерної пропозиції. Під час перевірки документів, що надав Учасник, на відповідність вимогам пункту 1.2 Додатку 1 до тендерної документації розглядалися наступні файли: «2.1_Договір поставки 2709_18-001.pdf.p7s» та «2_Довідка про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.pdf.p7s», що в собі містять документи, що підтверджують виконання ТОВ «МІТІБІ» вимоги Замовника.
Замовником, у відповідності до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) було встановлено кваліфікаційний критерій такий як: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Даний критерій було додано до складу тендерної документації та визначено чіткий спосіб підтвердження даного критерію. Згідно пункту 1.2 Додатку 1 до тендерної документації Учаснику процедури закупівлі необхідно було, у складі тендерної пропозиції, надати інформацію та документи для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме:
- Довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного/их за предметом закупівлі договору/ів. (Аналогічним вважається договір, предмет якого є аналогічним предмету по цій закупівлі, а саме: за кодом ДК 021:2015 та предметом – товар комутатори.).
- Не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, виконаного в повному обсязі з усіма додатками та змінами.
- Копії/ю документів/а на підтвердження виконання аналогічних договорів, зазначених в наданій Учасником довідці та лист-відгук (не менше одного) від контрагента/ів, який підтверджує факт виконання кожного договору/ів, зазначеного в довідці (оформлений на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору, якості виконання).
На дані вимоги Учасником надані такі документи:
- Вимога пункту 1.2.1. Додатку 1 до тендерної документації – довідка про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору вих. №01/09 від 22.09.2025 р.
- Вимога пункту 1.2.2. Додатку 1 до тендерної документації – договір поставки № 2709/18-001 від 27.09.2018 року.
- Вимога пункту 1.2.3. Додатку 1 до тендерної документації – видаткові накладні № 190211001 від 11.02.2019р., № 13 від 06.12.2018р., № 5 від 06.12.2018р., № 4 від 31.10.2018р. та рекомендаційний лист вих. № 1801/1 від 18.01.2021р.
Замовником розглянуто всі документи та встановлено, що документи подані Учасником у складі тендерної пропозиції повністю відповідають вимогам, що встановив Замовник у тендерній документації. Так у відповідності до пункту 1.1 Розділу 1 договору №2709/18-001 від 27.09.2018 року, предметом договору є: продукція (Товар). Також в даному пункті зазначено який саме товар: «Найменування, асортимент, обсяг (кількість) та ціна товару визначаються у рахунку-фактурі та видаткових накладних на відповідну партію товару. ТОВ «МІТІБІ» долучило до даного аналогічного договору 4 (чотири) видаткові накладні, номери зазначені вище. Дані видаткові накладні, з урахуванням пункту 1.1 договору №2709/18-001 від 27.09.2018 року визначають товар, який продав (поставив) учасник процедури закупівлі.
Згідно вимоги, щодо надання пояснення Державної аудиторської служби України, зазначалося що предметом є жорсткі диски в кількості 4 (чотири) штуки. Дане твердження є помилковим, у зв’язку із тим, що згідно всіх видаткових накладних, предметом договору є товар (обладнання), яке по своїй структурі різне. Так згідно видаткової накладної № 5 від 06.12.2018 року учасником процедури закупівлі відвантажувався (постачався) контрагенту (за №2709/18-001 від 27.09.2018 року – ТОВ «Інфо-Прайм») товар, а саме:
- Комутатор Cisco SB SG110-16 16-Port Gigabit Swith SG110-16-EU в кількості 1 (однієї) штуки – позиція 11 видаткової накладної;
- Комутатор 5 портов 10/1000Mbps Unmanaged FE Switch (Wide Temp.) /85176200000/ в кількості 5 (п’ять) штуки – позиція 13 видаткової накладної.
Товар зазначений вище є комутаторами, що відповідає вимозі Замовника зазначеній в пункті 1.2.1. Додатку 1 до тендерної документації та одночасно є предметом договору згідно пункту 1.1. договору №2709/18-001 від 27.09.2018 року.
Зважаючи на вищезазначене, Замовником під час проведення кваліфікації Учасника встановлено повну відповідність до вимоги в додатку до тендерної документації та зазначене в пункті 43 Особливостей не застосовувалося.