-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція електричних мереж з встановлення сонячних панелей за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, м. Горішні Плавні, вул. Соборна, 95
Завершена
18 808 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
199df91d43584ad58be61ebc7bbea5c2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-17-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.11.2025 00:00
Період моніторингу:
17.11.2025 17:55 - 09.12.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.11.2025 № 120-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
17.11.2025 № 120-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2025-09-15-013904-a, 15.09.2025, дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-7 (2025-11-06T23:41:56.435883+02:00).
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; виконання рішення Органу оскарження; дотримання замовником вимог Закону та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 грудня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Орган оскарження); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА» ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – замовник) UA-P-2025-09-15-017808-a на 2025 рік; ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-2025-09-15-013904-a; ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2025-09-15-013904-a; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника від 15 вересня 2025 року № 09/15-01, оприлюднену на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель 15 вересня 2025 року; перелік змін до тендерної документації від 25 вересня 2025 року №1, оприлюднений в електронній системі закупівель 25 вересня 2025 року; тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника від 25 вересня 2025 року №09/25-02; перелік змін до тендерної документації від 17 жовтня 2025 року № 2, оприлюднений в електронній системі закупівель 17 жовтня 2025 року; тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника від 17 жовтня 2025 року № 10/17-01; запитання до процедури потенційних учасників від 19 вересня, 23 вересня, 25 вересня, 26 вересня 2025 року та відповіді замовника, оприлюднені на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель 22 вересня, 26 вересня, 27 вересня, 29 вересня 2025 року; Скаргу на умови закупівлі від 26 вересня 2025 року UA-2025-09-15-013904-a.a1; РІШЕННЯ Органу оскарження від 09 жовтня 2025 № 15319-р/пк-пз; виконання замовником рішення Органу оскарження від 17 жовтня 2025 року шляхом внесення змін до тендерної документації; Реєстр отриманих тендерних пропозицій UA-2025-09-15-013904-a; ПРОТОКОЛ розкриття тендерних пропозицій UA-2025-09-15-013904-a; тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГОСЕРВІСНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПРОМТЕХЕНЕРГО»; Протокольне рішення уповноваженої особи (протокол) № 10/23-03 від 23 жовтня 2025 року; ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір про закупівлю UA-2025-09-15-013904-a; Договір підряду від 05 листопада 2025 року № 11/05-03/2025 на суму 17 614 420,00 гривень (з ПДВ), укладений з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГОСЕРВІСНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПРОМТЕХЕНЕРГО»; запити замовнику про надання пояснення від 18 листопада та 26 листопада 2025 року та відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю від 21 листопада та 01 грудня 2025 року, оприлюднені в електронній системі закупівель.
Моніторинг щодо тих питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не здійснювався.
Період усунення порушень:
08.12.2025 16:59 - 12.12.2025 00:00
Дата публікації висновку:
08.12.2025 16:59
Запити/Пояснення
Номер:
44178a923a9849fe95aa5e2a3396f426
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.11.2025 17:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.11.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 18 808 000,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-15-013904-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та/або підтверджуючих документів з наступного питання:
- Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
fbbb3dbacf3a422c862648fcb7c93314
Назва:
Щодо надання інформації та документів на запит Замовнику на пояснення від 18.11.2025 року № UA-M-2025-11-17-000042
Дата опублікування:
21.11.2025 18:24
Опис:
З метою виконання вимог Запиту про надання пояснень від 18.11.2025 року наданого Північно-східним офісом Держаудитслужби в Полтавській області в межах проведення моніторингу № UA-M-2025-11-17-000042, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, КП ВУВКГ даними поясненнями у визначений строк надає вичерпну інформацію на поставлені у Запиті питання та запитувані документи в повному обсязі.
Номер:
3fc80e6c0c544d63a82c80be761abd9c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.11.2025 12:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.12.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 18 808 000,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-15-013904-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та/або підтверджуючих документів з наступних питань:
- у підпункті 3 пункту 2 Розділу 5 тендерної документації замовник визначає, що «На виконання статті 638 Цивільного Кодексу України, Учасник, який подав тендерну пропозицію вважається таким, що згодний з істотними умовами договору визначеними частиною першою статті 638 Цивільного Кодексу України, частиною третьою статті 180 Господарського Кодексу України та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протя-гом строку встановленого в п. 4 Розділу 3 до цієї тендерної документації.». Також у підпункті 4 пункту 2 Розділу 5 тендерної документації замовник посилається на пункт 4 частини 1 статтю 236 ГКУ. При цьому, Господарський кодекс України втратив чинність 28.08.2025 на підставі Закону України «Про особливості регулювання діяльності юридичних осіб окремих організаційно-правових форм у перехідний період та об’єднань юридичних осіб від 09.01.2025 № 4196-IX. Однак, замовником вказані зміни не враховано. Поясніть вказане.
- підпунктом 3.1.1 пункту 3.1 Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога: «Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) про наявність обладнання та матеріальнотехнічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі і визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування та правової підстави власності/володіння/користування. В довідці має бути зазначене обладнання та нерухоме майно у відповідності до вимог пункту 7 Додатку 3 тендерної документації.». На виконання вищевказаної вимоги учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОСЕРВІСНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПРОМТЕХЕНЕРГО» (далі – учасник) у складі своєї тендерної пропозиції надав Довідку від 21 жовтня 2025 року Вих. № 554, проте інформація щодо високовольтної випробувальної установки (зазначеної у пункті 7 Додатку 3 тендерної документації) відсутня. Поясніть викладене.
- вимогою пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації встановлений перелік інформації та/або документів, що підтверджують відповідність пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, де учасник, серед іншого має надати Свідоцтва про повірку вимірювальної техніки, що використовується для виконання робіт відповідно до вимог про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, наведених у Додатку 3 тендерної документації, видані уповноваженим органом та діючі на даний момент та протягом всього часу виконання робіт, та зазначеного у довідці наданій згідно вимог підпункту 3.1.1. цього додатку. На підтвердження відповідності даній вимозі учасник надає Свідоцтва про перевірку метрологічних характеристик випробувального обладнання (файл: 10. Свідоцтва.pdf), де відсутня інформація щодо повірки Інвектора Forte NBC-250 (зазначеного у Довідку від 21 жовтня 2025 року Вих. № 554). Поясніть вказане.
- яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника на відповідність вимоги пункту 5.15 Додатку 1 до тендерної документації в частині підтвердження учасником ступеня локалізації устаткування визначеного у пункті 9 Додатку 1 до тендерної документації (Розділ «Придбання устаткування, меблів та інвентарю»)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
209800332d4347a6b01d173aa748e75e
Назва:
Щодо надання інформації та документів на запит Замовнику на пояснення від 26.11.2025 року № UA-M-2025-11-17-000042
Дата опублікування:
01.12.2025 15:09
Опис:
З метою виконання вимог Запиту про надання пояснень від 26.11.2025 року наданого Північно-східним офісом Держаудитслужби в Полтавській області в межах проведення моніторингу № UA-M-2025-11-17-000042, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, КП ВУВКГ даними поясненнями у визначений строк надає вичерпну інформацію на поставлені у Запиті питання та запитувані документи в повному обсязі.